quote:
Gooi met bier over ze heen, en hun BB uit het raam.quote:
Machetes ftw!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef cool15 het volgende:
eigen schuld
nu gewoon de leider aanpaken met een wapen (stok/boksbeugel)
kerelquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef cool15 het volgende:
eigen schuld
Kerel, zorg eerst gewoon dat je jezelf op een normale manier kunt verdedigen. Vervolgens trakteer je de vier pestkoppen op een natte broek op een soortgelijke manierquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
kerel
dan word ik opgepakt wegens illegaal wapenbezit
lijkt me ook niet handigg
kijk ik loop rond met een pistoolquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
kerel
dan word ik opgepakt wegens illegaal wapenbezit
lijkt me ook niet handigg
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kerel, zorg eerst gewoon dat je jezelf op een normale manier kunt verdedigen. Vervolgens trakteer je de vier pestkoppen op een natte broek op een soortgelijke manier
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef Gravedigger het volgende:
Wees blij dat ie niet met stront gooide en ze je nou uitschelden voor schijtlijster
wat is een jvt bril ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:22 schreef bularax het volgende:
TS doe je JVT bril op, dan worden ze bang.
Jij wou toch die bril die jeugd van tegenwoordig ook had kopen?quote:
owjaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef bularax het volgende:
[..]
Jij wou toch die bril die jeugd van tegenwoordig ook had kopen?
Waarom ga je ts haten. Hij word al zo erg gepestquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
Had je hier niet al 3 topics over ofzo?
hij wordquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef anno2010 het volgende:
[..]
Waarom ga je ts haten. Hij word al zo erg gepest
Hij wil denk ik gewoon graag antwoordquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij word. Ik haat hem niet, ik vraag me alleen af waarom hij 3 topics opent over 1 onderwerp.
er passen 300 reacties in een topic, kunnen genoeg reacties op komen waar TS wat aan heeft, lijkt me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij wil denk ik gewoon graag antwoord
Tsjaquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er passen 300 reacties in een topic, kunnen genoeg reacties op komen waar TS wat aan heeft, lijkt me.
vandaag nietquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
En TS? Hoe was je dag? Nog gepest?
ga m neuken danquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
Arme TS, ik wilde dat ik iets voor je kon doen.
Doe normaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef cool15 het volgende:
eigen schuld
enige manier die werktquote:
laat foto dan zien? ik geloof er geen ene kut van,niemand kan je eigen arm zo verbuigen dat ie in je fucking neus terecht komt...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:39 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
vandaag niet
maar nu hed zown meisje een foto gemaakt en gephotoshopt (kan ze heeeeel goed)
en nu lijkt het ofikneuspeuter
endat staat nu op hyves
ze heeft em ur al vanafgehaald (gelukkig)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:48 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
laat foto dan zien? ik geloof er geen ene kut van,niemand kan je eigen arm zo verbuigen dat ie in je fucking neus terecht komt...
ik heb ze al een X aangepakt toen kwamen ze met hun vriendjes trugquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:30 schreef Jelmer7 het volgende:
Wat zielig, misschien ben je gewoon bang voor die 3 jongens, pak je er 1 doet de rest toch niets
There, I fixed it.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
ik heb ze al een keer aangepakt toen kwamen ze met hun vriendjes terug
Dan doe je hetzelfde en neem je een knuppel mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:35 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
ik heb ze al een keer aangepakt toen kwamen ze met hun vriendjes trug
2 en 3 werken nietquote:Op zondag 27 februari 2011 17:36 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
3 Mogelijkheden :
- Iemand gewoon goed meppen, zodat ze het niet weer doen.
- Je er niets van aantrekken, dan houden ze vanzelf op.
- Ergens op school met iemand er over praten.
Het eerste heb je dus al gedaan,maar misschien niet goed genoeg ? Gewoon een grote bek hebben en even scheit aan de jongens die er staan als ze je knockie slaan zijn er toch wel sancties voor hun,en zijn zei de lul.
Ow wat ben je toch weer stoerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:21 schreef cool15 het volgende:
[..]
kijk ik loop rond met een pistool
waarom omdat iemand mij dood wil hebben
soms heb je gewoon geen keus
.......Als je dat doet, dan stopt het pesten zkrquote:Op maandag 28 februari 2011 18:30 schreef jogy het volgende:
Een bidon kopen, die vullen met water of iets naars als pure limonade en als iemand je pisbroek noemt gewoon negeren tot je in de buurt ben en zijn kruis natspuiten met dat spul.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef anno2010 het volgende:
Er niet mee blijven rondlopen maar naar je docent of vertrouwenspersoon gaan.
Ik moest lachen :$quote:Op zondag 13 maart 2011 18:10 schreef De_Viborateur het volgende:
Bedreig ze met je Hoot-Hoot van level 8.
Ik vind dat zo'n mega ruig filmpje! In het begin denk je: 'Acherm, laat die dikke met rust' en daarna denk je: "YAAAOAHH" ofzo.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:09 schreef Nostalgea het volgende:
Kijk dit: http://www.dumpert.nl/med(...)ma_is_a_biatch_.html
Leer ervan, doe het na.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef anno2010 het volgende:
Er niet mee blijven rondlopen maar naar je docent of vertrouwenspersoon gaan.
Ik ga het mezelf ook aanleren, ookal heb ik het niet nodig, het ziet er gewoon gruwelijk vet uit, die botten zo horen breken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n mega ruig filmpje! In het begin denk je: 'Acherm, laat die dikke met rust' en daarna denk je: "YAAAOAHH" ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |