Ja hoi!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
Bier... en tieten.... toe maar... en mannelijk schoon somewhere?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:07 schreef -Engel- het volgende:
Bier... en tieten.... toe maar... en mannelijk schoon somewhere?
Waarom zou ik dat voor jou doen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat kan...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat voor jou doen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb ook al bijna tietjes
Mannen met tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Dan is het vooral bezigheidstherapie voor mij. En dat vind ik zonde.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:11 schreef -Engel- het volgende:
Omdat dat kan...
En ik er vanaf hier toch niks van zie
Dan nogquote:
Ook spiertieten vind ik niks hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog
Nu is het bij jou spier, vet is echt
Ik ook niet. Maar het is toch anders dan vet tieten.quote:
Ja sorryquote:
Valt wel mee hoor, tis zo dat sommige shirts het nogal accentueren (shirts die ik al wat langer heb die nu iets anders tonen)quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja sorry
Maar hoe veel heb jij er wel niet bijgetraind dan? Want van het najaar had je nog geen tieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie, valt wel mee dus![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, tis zo dat sommige shirts het nogal accentueren (shirts die ik al wat langer heb die nu iets anders tonen)Geen tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie, valt wel mee dus
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, tis zo dat sommige shirts het nogal accentueren (shirts die ik al wat langer heb die nu iets anders tonen)Houden zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie, valt wel mee dus
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het vooral bezigheidstherapie voor mij. En dat vind ik zonde.
Vandaag al de hele dag mistig hier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Bij jullie ook zo mistig trouwens? Zicht is hier belabberd volgens mij. Nu zit ik wel in de polder, maar toch...
Geen zicht hier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:31 schreef xFriendx het volgende:
Bij jullie ook zo mistig trouwens? Zicht is hier belabberd volgens mij. Nu zit ik wel in de polder, maar toch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |