Dat duurde lang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
feb17libya
Breaking News: In powerful statement on LIVE TV - #Benghazi airfield pilots announce they are joining the popular revolt in #Libya #Feb17
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Staat gewoon in Wikipedia, zoeken op bombardement van libië
quote:Het conflict met Amerika kwam tot een hoogtepunt in april 1986 toen de Amerikaanse marine de hoofdstad Tripoli bombardeerde, als vergelding voor de "vermeende rol in het terrorisme", met name bij een bomaanslag in een Berlijnse discotheek waarbij 3 doden en 230 gewonden vielen, waaronder veel Amerikaanse militairen.
Ja, waar hij die lange speech hield, dat gebouw/bunker/paleis werd toen gebombardeerd. Vandaar, volgens mij, ook die vuist met dat vliegtuig van de Amerikanen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
De bunker waar hij nu in zit was ooit gebombardeerd door de Amerikanen, ik hoorde ook dat dat te zien was op de achtergrond bij de staats TV?
Dus we hebben zowel NATO als de VN niet nodig om actie te ondernemen. Goede zaak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik heb het niet opgezocht maar volgens mij is dat ook geen besluit van de NAVO geweest maar van Clinton en wat bondgenoten.
LIVE TV? Wat voor zender is dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef Bartholomaeus het volgende:
feb17libya
Breaking News: In powerful statement on LIVE TV - #Benghazi airfield pilots announce they are joining the popular revolt in #Libya #Feb17
Dat weet ik niet. Zou de staats tv kunnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
LIVE TV? Wat voor zender is dat?
Als je het legaal wilt houden dan heb je wel een aanleiding nodig. Bijvoorbeeld dat het een internationaal conflict is waarbij je een gerechtvaardigd belang hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus we hebben zowel NATO als de VN niet nodig om actie te ondernemen. Goede zaak.
Of misschien een lokale zender.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Zou de staats tv kunnen zijn.
Ik vond massamoord al excuus genoeg, maar niet iedereen is het met me eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je het legaal wilt houden dan heb je wel een aanleiding nodig. Bijvoorbeeld dat het een internationaal conflict is waarbij je een gerechtvaardigd belang hebt.
Ach, een reden bedenken om een land binnen te vallen of om ergens te helpen daar is Amerika wel goed in he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Als je het legaal wilt houden dan heb je wel een aanleiding nodig. Bijvoorbeeld dat het een internationaal conflict is waarbij je een gerechtvaardigd belang hebt.
Niet gehoord, staat misschien straks wel op de site?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef Ryan3 het volgende:
Op radio1 gehoord dat een Franse arts, meegereisd met journalisten, gezegd heeft dat er in de mortuaria van Benghazi zeker 2.000 doden geteld werden, klopt dat?
Op radio1 gehoord.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Niet gehoord, staat misschien straks wel op de site?
Nee vind je het gek, jij stelt voor om overal maar bommen neer te gooien zonder na te denken over wat de gevolgen van een dergelijk bombardement zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vond massamoord al excuus genoeg, maar niet iedereen is het met me eens.
Lang artikel.quote:Testimony to the protesters' vehemence is dotted all around the base, in the form of bulldozers stolen from nearby worksites that were used to breach the walls. At least six of them stand burned and mangled near where their work had been successfully done – gaping holes in whitewashed walls that allowed protesters to storm through.
"That is where the anti-aircraft gun was and that is where all the African mercenaries were found dead," said Mohamed Fatah, who was part of the throng that attacked the base. "The people were leading a funeral march past the big roundabout and people from inside the base opened fire," he said. "They went home, gathered themselves and came back. This is what happened."
Stropopquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek, jij stelt voor om overal maar bommen neer te gooien zonder na te denken over wat de gevolgen van een dergelijk bombardement zijn.
Heel die krant staat regelmatig vol met samenzweringstheorieen, iets waar de Russische media (de oude toch) dol op waren en nog steeds zijn.quote:
Kom op, hij bedoelde om een bom op de verblijfsplaats van Khaddafi te gooien. Iedereen zegt toch weleens iets uit een opwelling.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee vind je het gek, jij stelt voor om overal maar bommen neer te gooien zonder na te denken over wat de gevolgen van een dergelijk bombardement zijn.
Doen ze nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben.
Ah, daar is er dus met luchtdoelgeschut op mensen geschoten. Kan me voorstellen dat je dan zo link wordt dat je die basis bestormt met bulldozers.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
The Guardian over Benghazi
[..]
Lang artikel.
Ik zei het niet uit een opwelling. ik heb nooit gezegd dat we Libië moesten platbombarderen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Kom op, hij bedoelde om een bom op de verblijfsplaats van Khaddafi te gooien. Iedereen zegt toch weleens iets uit een opwelling.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Bartholomaeus het volgende:
Ze kunnen trouwens een van de vaste users hier weg halen om een keer bij Nieuwsuur te zitten of bij PenW. Denk dat wij met z'n allen er nu naderhand ook best wel veel verstand van hebben.
Oke..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zei het niet uit een opwelling. ik heb nooit gezegd dat we Libië moesten platbombarderen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stropopredenering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |