ja tuurlijk, fucking gleuf man, met zo'n 150cc ding crossen over dat eilandquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef utopie het volgende:
[..]
Kk homo, jij moest zo nodig een quad gaan huren, en met je vriendin door rhodes scheuren!!!
IK ZAG DIE EDIT PIER!!quote:
Met de enige echtequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef sharr het volgende:
Top2000-request over een paar minuten!!!!
Ik had nog een suggestie gegeven ook!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij had er alweer een in je hoofd zeker
hij was gepost in vetgedrukte lettersquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jij had er alweer een in je hoofd zeker
nou dan mongool. dat was niet de enige keer dat ik met die chick kon langs komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja tuurlijk, fucking gleuf man, met zo'n 150cc ding crossen over dat eiland
toch bedankt voor je medewerkingquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef sharr het volgende:
Top2000-request over een paar minuten!
Ik had hem alvast onder ctrl V staan maar nee hoor![]()
Sorry, niet gezien. Ik kwam pas net in het topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had nog een suggestie gegeven ook!
Hallo, ik mocht niet requestenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:58 schreef PiRANiA het volgende:
Mensen beginnen nu al te requesten![]()
.
Daar stond eerst: You got me there!quote:
That's what she saidquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Sorry, niet gezien. Ik kwam pas net in het topic.
Ja kanker geniaal man, Champions League, warm weer en bijna gratis bierquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef utopie het volgende:
[..]
nou dan mongool. dat was niet de enige keer dat ik met die chick kon langs komenmaar dan zat je weer voetbal te zien daar beneden in het hotel ofzo
Mag ook nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo, ik mocht niet requesten![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag bij japies lapo staan: #299rechts bovenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Goed verhaal wel verder.
Via het topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef andreas612 het volgende:
zodirect gewoon requesten via request knop? want als ik daar momenteel op klik krijg ik een of andere error
Ja dat kan soms gebeuren ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag bij japies lapo staan: #299rechts boven
Best okéquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie deze track ?
echt, het heeft nooit wat geweest met jou, en het zal nooit wat wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja kanker geniaal man, Champions League, warm weer en bijna gratis bier!
Wat gister? Toen sneeuwde het hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens zo slechtquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie deze track ?
Kanker man, wat een kankergoede stem heeft die gast. Kanker, ik vind het best wel mooi gezongen. Kanker, dat wilde ik even melden kanker. Hij heeft wel een leuk accent, kanker. Dat dan weer wel. Nou, de kankergroetjes!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sneeuw jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat gister? Toen sneeuwde het hoor
nee, SSb en ik waren vorig zomer op Rhodesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat gister? Toen sneeuwde het hoor
Ik heb het voor elkaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef utopie het volgende:
[..]
echt, het heeft nooit wat geweest met jou, en het zal nooit wat worden
Wil je voor mij streets of London draaien van Ralph McTell omdat ik ziek benquote:
kk goeie postquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Kanker man, wat een kankergoede stem heeft die gast. Kanker, ik vind het best wel mooi gezongen. Kanker, dat wilde ik even melden kanker. Hij heeft wel een leuk accent, kanker. Dat dan weer wel. Nou, de kankergroetjes!
Oo okequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef utopie het volgende:
[..]
nee, SSb en ik waren vorig zomer op Rhodes
Ik kan hem nu nog neit in de queue zetten... Straks draait de softwaar pasquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je voor mij streets of London draaien van Ralph McTell omdat ik ziek ben
Wel een beetje aan het begin aub, dan kan ik daarna gaan slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik kan hem nu nog neit in de queue zetten... Straks draait de softwaar pas
Oo jullie waren er niet samen dus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef utopie het volgende:
[..]
alleen die homo wou niet afspreken op rhodesomdat ie 24/7 zn vriendin moest neuken
Waarom moet je slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel een beetje aan het begin aub, dan kan ik daarna gaan slapen
Kappen sharr, mijn moeder heeft kanker!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Kanker man, wat een kankergoede stem heeft die gast. Kanker, ik vind het best wel mooi gezongen. Kanker, dat wilde ik even melden kanker. Hij heeft wel een leuk accent, kanker. Dat dan weer wel. Nou, de kankergroetjes!
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bob seger & the silver bullit band - against the wind
en anders:
UB40 - kingston town
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 15:04:38 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |