Ik hoorde hem een tijdje terug op SlamFM, toen Shazam aangezet en die zei dat het de Eiffel 65 remix was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lijkt 1 op 1 op blue van Eiffel 65, de bassline, de pieuwtjes, de geluidjes, de beat. Alles.
Godsamme wat een gatquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
Draakje is geboren in Den Helder.
dat tjieketjoewwwwquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Lijkt 1 op 1 op blue van Eiffel 65, de bassline, de pieuwtjes, de geluidjes, de beat. Alles.
Mwoahquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik hoorde hem een tijdje terug op SlamFM, toen Shazam aangezet en die zei dat het de Eiffel 65 remix was.
En die klonk precies hetzelfde als deze
Wel een toffe plaat toch ?
Ik had verwacht uit Nijmegen ofzquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
WATWATWATWAT, kim holland komt uit gouda?!
Duh, dat wijf heeft kaas tussen d'r kutquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
quote:
Nichtje heeft het wel goedgemaakt, ze kwam kusjes geven en gaf een stuk van haar kaasstengel aan mijquote:
En dan zelf opruimen, nee dankjequote:
Ik ben er een paar jaar terug geweest bij een of ander feest bij een vriendin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, ik ben hier geboren. Ik heb er niets mee, maar ook niets tegen.
Ik had wel verwacht dat zij op de wallen geboren en getogen wasquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:
De mooc? Wel goedkoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar terug geweest bij een of ander feest bij een vriendin.
In een of andere bar voor mariniers ofzo
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef Viro het volgende:
Late reactie van mij
[..]
[..]
Nichtje heeft het wel goedgemaakt, ze kwam kusjes geven en gaf een stuk van haar kaasstengel aan mij![]()
[..]
En dan zelf opruimen, nee dankje
Zelfde hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, ik ga wat doen, blijf luisteren, maar weg achter den pc vandaan
tot vanavondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
Ja, ik ga wat doen, blijf luisteren, maar weg achter den pc vandaan
neem eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen kopje koffiequote:
Wist je niet dat Gijpie uit Dordt kwam? Schaam je.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Whut whut whut
Albert Cuyp is een Dordtenaar![]()
Wow Van der Gijp ook al![]()
De bedenker van de frikandel komt ook uit Dordt
my gedachtes precies!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat refrein is echt ingezongen door Kinderen voor Kinderen ofzo
QFFTquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene van der Gijp en Johan Derksen zijn baas boven baas
Echte allochtonen doen niet aan powernaps, die slapen gelijk de hele dag.quote:
Paulquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie Jamai in de lijst staan
Wat ben ik een allochtoon?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Echte allochtonen doen niet aan powernaps, die slapen gelijk de hele dag.![]()
Gijp is mijn mattie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Rene van der Gijp en Johan Derksen zijn baas boven baas
Godverquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee wist ik niet en ja doe ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wist je niet dat Gijpie uit Dordt kwam? Schaam je.
kijk deze broeder snapt hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |