welke vraagtekens ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom komen die stomme vraagtekens de hele tijd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo en ik wil nooit meer de lapo als ik mobiel zit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo nat als een guppie ja
dat durft ie nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
succes ermeemisschien wil muppet wel
waarom nie? ga je me dan wat aandoen ? ... heb alleen andere dingen te doen ...quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat en Muppet is van mij
BOE!!!!!! WAKKER WORDEN !!!!!quote:
lol !quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga vanavond even de meetgegevens in de wiki zetten, is iets teveel gedoe op mn mobiel elke keer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag wat je net gegeten had
en dat was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag wat je net gegeten had
wat voor eten?quote:
quote:
Sterktequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
op donderdag wakker worden, met het gevoel dat het al vrijdag is, zuigtmorgen nog een keer vrijdag
succesquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
op donderdag wakker worden, met het gevoel dat het al vrijdag is, zuigtmorgen nog een keer vrijdag
* LDG neuriet i will survivequote:
Gelukkig, ik ben trots op je doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* LDG neuriet i will survive
das een pleonasme, Maleduck is van nature liefquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das een pleonasme, Maleduck is van nature lief
dat is zo, hij is de ruggengraat van dit topic, als hij weg is zijn we niet meer te redden en praten we alleen nog maar over rare dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das een pleonasme, Maleduck is van nature lief
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is zo, hij is de ruggengraat van dit topic, als hij weg is zijn we niet meer te redden en praten we alleen nog maar over rare dingen
bosquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt wel een functie binnen de groep
herkenbaar ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
hang ik hier tenminste niet nutteloos rond
Jij past ook wel onder mijn duim hoor ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neejij kan me onder de duim houden
Ja, ik ben ook groter dan jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neejij kan me onder de duim houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben trots op je doorzettingsvermogen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jij past ook wel onder mijn duim hoor ...
Ja, die kan je mooi in je zak stekenquote:
wat hoezo dat ? ... je past eronder...thats it ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
hmm oke, ik weet niet wat ik hiervan moet denkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wat hoezo dat ? ... je past eronder...thats it ...
desalniettemin heb ik geen zin om stage te lopen zometeenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, die kan je mooi in je zak steken
ik kom hier precies op het goede moment binnenlopen volgens mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dit vraagt natuurlijk wel om pics van je kont
Mn wijlen oma zou zeggen: 'Dan mot je zin maken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
desalniettemin heb ik geen zin om stage te lopen zometeen
Als je niet wil, dan hoeft het niet hoor tdronequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wel als er nog een broek overheen zit graag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ook dat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel als er nog een broek overheen zit graag.
heeft ze ook uitgelegd hoe dat dan precies moetquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mn wijlen oma zou zeggen: 'Dan mot je zin maken!'
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha goeien garpjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Nee... en ik kan het haar ook niet meer vragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heeft ze ook uitgelegd hoe dat dan precies moet
niets ....quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm oke, ik weet niet wat ik hiervan moet denken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jullie verpesten mijn kans om eens een mooie kont te zien
jij kan mij niet onder de duim houden want jij bent nieuwer dan mij hierquote:
wellus... jij bent kleiner dan ik ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij kan mij niet onder de duim houden want jij bent nieuwer als mij hier
is dat jouw kont?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NIet erg duideljik, maar alsjeblieft
nou en ik ben hier langerquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wellus... jij bent kleiner dan ik ...
Ja dat ben ik, Wel al iets van 4 jaar geleden ofzo..quote:
Ach, ik ben denk ik het langst hier en het langst qua lengte... al weet ik dat laatste niet zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou en ik ben hier langer
niets mis mee hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik, Wel al iets van 4 jaar geleden ofzo..
Volgens mij was je hier wel eerder dan ik ja... Maar hoe zit dat met je lengte, ga je mij voorbij denk je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik ben denk ik het langst hier en het langst qua lengte... al weet ik dat laatste niet zeker
als we geen discussie krijgen over wie de langste lul heeft vind ik alles best.quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik ben denk ik het langst hier en het langst qua lengte... al weet ik dat laatste niet zeker
Woohooquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:59 schreef Carooltje79 het volgende:
Sjonge jonge krijg ik het nog druk op m'n werk ook![]()
smokez is looooongquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij was je hier wel eerder dan ik ja... Maar hoe zit dat met je lengte, ga je mij voorbij denk je?
Hij is vies Patrickquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef tripack het volgende:
[..]
smokez is looooonglike longcat is long
nja dat weet je zelf het bestequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:03 schreef tripack het volgende:
[..]
nja dat weet je zelf het beste
Nee neequote:
Oooh, dat schiet niet op danquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee neeheb geen zin om zinvol bezig te zijn vandaag
quote:
Bye MMquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef madmuppet het volgende:
jooik ga weer pleiten ! loetersssssss
Ja maar dan moet ik het morgen doenquote:
doei. MMquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:15 schreef madmuppet het volgende:
jooik ga weer pleiten ! loetersssssss
@ muppet Doei doeiquote:
je bent vast goed in allesquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik het morgen doenschijnbaar ben ik de enigste die het kan
en dan erbij zeggen.. is een compliment hoor
.. dus ik ben alleen maar goed in K*T klussen?? en das een compliment
![]()
![]()
Zal wel aan mij liggen
Hmmmmz, schiet niet op dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik het morgen doenschijnbaar ben ik de enigste die het kan
en dan erbij zeggen.. is een compliment hoor
.. dus ik ben alleen maar goed in K*T klussen?? en das een compliment
![]()
![]()
Zal wel aan mij liggen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je bent vast goed in alles
Nope dus maar ff doorzettenquote:
Sterkte meidquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nope dus maar ff doorzetten
Dank je lieverdquote:
Tja, als jij hier binnen komt... dan ben ik maar een kleintjequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij was je hier wel eerder dan ik ja... Maar hoe zit dat met je lengte, ga je mij voorbij denk je?
Komt wel goedquote:
Jij bent gewoon fantastisch in en met alles. Jij bent CCquote:
hihiquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij bent gewoon fantastisch in en met alles. Jij bent CC![]()
![]()
![]()
is zeker een goed voorstel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
Kan dat kleffe overdreven gedoe, per DM
eenschquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
Ik hou gewoon zooooooooooooooooooveeel van CCquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
okquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou gewoon zooooooooooooooooooveeel van CC![]()
ja stop nu maarquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan, maar omdat iedere minuut met een puberale post kenbaar te maken, hoeft ook weer nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch werkelijk voor jullie dat dit stukje in je profiel niet naar waarheid is ingevuldquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:woonplaats: London (N1)
Zo zie je maar dat verliefdheid gekke dingen kan doen. Als zelfs Stuart, de kwaliteitsposter van Fok!, al puberaal gaat postenquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kan, maar omdat iedere minuut met een puberale post kenbaar te maken, hoeft ook weer niet
Hoezoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dan hoop ik toch werkelijk voor jullie dat dit stukje in je profiel niet naar waarheid is ingevuld
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat verliefdheid gekke dingen kan doen. Als zelfs Stuart, de kwaliteitsposter van Fok!, al puberaal gaat posten
Stuquote:
Tsjikquote:
Of je moet het natuurlijk geweldig vinden dat je er zo ver vandaan zit, maar dat begrijp ik niet helemaalquote:
We hebben een LAT relatiequote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of je moet het natuurlijk geweldig vinden dat je er zo ver vandaan zit, maar dat begrijp ik niet helemaal
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben blij voor jullie hoor, maar ik snap nog steeds niet hoe zoiets nou kan werken
Soms wel en soms nietquote:
We houden het spannend door elkaar niet elke dag te zienquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben blij voor jullie hoor, maar ik snap nog steeds niet hoe zoiets nou kan werken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het puberale deel is nu afgesloten
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en werken, tot vanavond mensen die ik dan nog zie![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:46 schreef gianni61 het volgende:
eindelijk, projectje af, collega naar huis: ik mag weer fokken!
hello sirquote:
Nope, jij wel dan?quote:
Tot vanavond CCquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga eten en werken, tot vanavond mensen die ik dan nog zie![]()
gaan jullie weer seksen?quote:
helaas niet, wel lekker getraind en gedoucht. Ik en mijn teamgenoten raken elkaar niet aan onder de douchequote:
wat voor trainen? Waarom raken jullie elkaar niet aan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helaas niet, wel lekker getraind en gedoucht. Ik en mijn teamgenoten raken elkaar niet aan onder de douche
Ik doe niet aan seks voor het huwelijkquote:
ik geloof je niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
Omdat jij het bent.quote:
Handbal. Wij raken allemaal liever vrouwen aan en ons damesteam wil niet met ons samen douchen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
wat voor trainen? Waarom raken jullie elkaar niet aan?
Gemeen zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Handbal. Wij raken allemaal liever vrouwen aan en ons damesteam wil niet met ons samen douchen..
op 1 of andere manier is dat lastig om te gelovenquote:
hoezo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op 1 of andere manier is dat lastig om te geloven![]()
grote mond, maar een klein doosje of hoe ging dat spreekwoord?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
op 1 of andere manier is dat lastig om te geloven![]()
Tja.. nou... dat is een gevoelquote:
Je bent niet in september jarig.quote:
ik kan jou ook nooit voorliegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja.. nou... dat is een gevoel
nee dat is correctquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent niet in september jarig.
en je hebt seks gehad.quote:
Nope... dat krijg je hea... als je baas genoemd wordt in dit topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan jou ook nooit voorliegen
ik ga ook... tenminste naar een afscheidsborrel van 2 collega'squote:
Have funquote:
veel plezier MDquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ga ook... tenminste naar een afscheidsborrel van 2 collega's![]()
Dus je b ent geen maagd.quote:
ja 400 incl, alles inclusief, en het kan nog wel goedkoper. We hebben gekeken naar een groter appartement, die was 286 excl.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hallo
Geen afscheid vandaag. Dus hopen dat de spekjes goed blijven tot dinsdag.
Dinsdag afscheid en laatste dingen afronden.
DW 400euro voor huisje alles voor je vriend zelf bedoel je?
hoe is hij hier aan gekomen dan
Maar dan moet je zoveel jaar ingeschreven staan toch? En dit is nu niet het geval en ik heb echt niets nodig om te wonen degelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja 400 incl, alles inclusief, en het kan nog wel goedkoper. We hebben gekeken naar een groter appartement, die was 286 excl.
Via de woningbouw
Hij stond niet ingeschreven en kreeg t vrij snel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Maar dan moet je zoveel jaar ingeschreven staan toch? En dit is nu niet het geval en ik heb echt niets nodig om te wonen degelijk.
Serieus nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij stond niet ingeschreven en kreeg t vrij snel.
Klopt. En hij kreeg geen urgentie omdat hij geen kinderen heeft (thank god). Maar verschilt per woningstichting hequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Serieus nietmaar ze zeggen altijd dat je dan toch lang ingeschreven moet staan voor je iets krijgt omdat er lange wacht rijen zijn
?
Hmm okequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klopt. En hij kreeg geen urgentie omdat hij geen kinderen heeft (thank god). Maar verschilt per woningstichting he
Nee klopt. Je kan je altijd op direct wonen inschrijven, dat gaat snel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm okeJa oke dat is waar. Kijk ik wil in bepaalde omgevingen wonen maar je kan je niet op internet inschrijven overal lijkt me ?
En je kan ook niet van te voren weten waar het snel gaat en waar niet
Wat voor schoenen heb je binnen btw !
hmm oke ik zie nu dat we ons daar nog niet hadden ingeschreven. Omdat daar 35euro inschrijfgeld was en we niet zeker wisten of dit snel zou gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt. Je kan je altijd op direct wonen inschrijven, dat gaat snel.
overknee laarzen met naaldhakken. Hele hoge. Van die hoerenschoenen
Aww.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bah zo even 3 uurtjes werken
ja en ergens ben ik wel blij, heb gister genoeg gepost voor 2 dagenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:35 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Aww.
Maar daarna ben je weer lekker thuis!
Hehe, kan je weer even vooruit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en ergens ben ik wel blij, heb gister genoeg gepost voor 2 dagen
op de verliezersplek 2quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, kan je weer even vooruit.
Welke plek stond je?
Oh, omg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee die stond 3e, klinker was 1e
Ahgos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze werd meteen uitgemaakt voor levenloos enzo
Zolang je maar ontopic blijft kan je hier moeilijk offtopic gaan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef nathanchunkie het volgende:
Is dit trouwens gewoon een soort offtopic topic?
Pics?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee klopt. Je kan je altijd op direct wonen inschrijven, dat gaat snel.
overknee laarzen met naaldhakken. Hele hoge. Van die hoerenschoenen
nja we hebben het over vanalles hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef nathanchunkie het volgende:
Is dit trouwens gewoon een soort offtopic topic?
Haha , weet ik dat ook weer!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zolang je maar ontopic blijft kan je hier moeilijk offtopic gaan!
Ja, oké.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, maar 581 is ook wel veel
Oh, hé Kanoquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sukkelquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben de herder van hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef nathanchunkie het volgende:
[..]
Haha , weet ik dat ook weer!
Hoi Appel!quote:
trutquote:
jij de herder van hier? Wtfquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ben de herder van hier![]()
[..]
Hoi Appel!
[..]
trut
Ja, de herder die lui onder de boom zit en af en toe, als er een schaap herrie schopt of 't niet meer snapt, een corrigerende steen gooit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij de herder van hier? Wtf
Ja hoor. Alleen is mijn rijles 20 min te laat, niets aan te doen.quote:
Duidelijk! Jij ook bedankt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja we hebben het over vanalles hier
ik heb nog nooit stenen tegen me aangehadquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, de herder die lui onder de boom zit en af en toe, als er een schaap herrie schopt of 't niet meer snapt, een corrigerende steen gooit.
Werkse chocoquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga even hard werken, tot vanavond en niet de newbs pesten![]()
![]()
Ik heb een tyfushekel aan dat soort kijkmijleukdoendoorgeenspatiestegebruiken-postsquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef nathanchunkie het volgende:
[..]
Duidelijk! Jij ook bedankt.
-Ikvroeghetmaarevenvoorhetgevalikfoutenzoumakenwatopditforumstrengverbodenisenwaarjemeteengehaatword.-
Ik kan ook niet zo goed gooienquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb nog nooit stenen tegen me aangehad
Heb je dat tegen mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
O haha sorry!quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan dat soort kijkmijleukdoendoorgeenspatiestegebruiken-posts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kan ook niet zo goed gooien![]()
[..]
Heb je dat tegen mij?
Hoi aangenaam ik ben GSKquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:51 schreef nathanchunkie het volgende:
[..]
Duidelijk! Jij ook bedankt.
-Ikvroeghetmaarevenvoorhetgevalikfoutenzoumakenwatopditforumstrengverbodenisenwaarjemeteengehaatword.-
Oh, balen is dat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja hoor. Alleen is mijn rijles 20 min te laat, niets aan te doen.
Doeg CCquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
![]()
nee jij bent altijd lief schatjequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb een tyfushekel aan dat soort kijkmijleukdoendoorgeenspatiestegebruiken-posts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik kan ook niet zo goed gooien![]()
[..]
Heb je dat tegen mij?
Hoi, nou ik ben Nathan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hoi aangenaam ik ben GSK
Hoi, ik ben Kanovinnie.quote:
Hoi, gaat het goed ?quote:
Zo streng als ik 't wil eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:58 schreef nathanchunkie het volgende:
Gaat goed hoor met u?
//
Zo blijf ik bezig..Ik ben Nathan!
//
Is het mod beleid hier een beetje streng? Als jullie mijn post geschiedenis zien mijn eerste en laatste topic, dan zien jullie dat [mijn] naam gebruikt word en daar weinig aan gedaan word eigenlijk hmm.
Ja dit, net hoe kano zich voelt eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zo streng als ik 't wil eigenlijk
Huhwat moderatoren?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef nathanchunkie het volgende:
Oke, ik dacht dat alle moderatoren hier zo laks reageren op iets wat ik totaal niet leuk vind.![]()
Word mijn forum volgespamt door Fok! leden omdat zij weer denken dat ik dit forum volspam terwijl ik het niet was maar een andere persoon dat mijn naam gebruikte. (Waar zijn de punten en komma's)
Naja
Ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
ik heb alleen een spijkerbroek en een bh aan, wie wil me aanraken?
En je nieuwe schoenen ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
ik heb alleen een spijkerbroek en een bh aan, wie wil me aanraken?
En wat kunnen wij daar aan doen? Wij modden dit forum, niet de usersquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef nathanchunkie het volgende:
Oke, ik dacht dat alle moderatoren hier zo laks reageren op iets wat ik totaal niet leuk vind.![]()
Word mijn forum volgespamt door Fok! leden omdat zij weer denken dat ik dit forum volspam terwijl ik het niet was maar een andere persoon dat mijn naam gebruikte. (Waar zijn de punten en komma's)
Naja
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja dit, net hoe kano zich voelt eigenlijk.
weet ik niet?quote:
nee want die zijn te klein.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:14 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
En je nieuwe schoenen ?
gaat wel, teveel kinderen hier en ze hebben van mijn hele kamer een puinhoop gemaakt wat ik straks mag gaan opruimenquote:
Hoe komen die kinderen dan daar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gaat wel, teveel kinderen hier en ze hebben van mijn hele kamer een puinhoop gemaakt wat ik straks mag gaan opruimen.
Met jou?
kinderen van mijn tante, een van hun kwam vandaag hier spelen maar nu zijn ze allemaal hier.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe komen die kinderen dan daar?
Opruimen is kut, helemaal als je de troep zelf niet hebt gemaakt.
Met mij gaat het wel vandaag.
Hoi Bos.quote:
Hoi?quote:
Awh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kinderen van mijn tante, een van hun kwam vandaag hier spelen maar nu zijn ze allemaal hier.
en troep die jezelf niet hebt schoongemaakt is kut ja.
Mooi.
owwquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
weet ik niet?
[..]
nee want die zijn te klein.
Nee, ik jou ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:32 schreef gianni61 het volgende:
hoi Omdatappel, jou ken ik volgens mij nog niet..
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef tdrone het volgende:
hoi wie wil wewaii met me spelen
[ afbeelding ]
Hey JApie!quote:
Doeg GSKquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik ga er een gezellige avond van maken
ik zie jullie morgen
kusjes
Dag lief appeltjequote:
er kont nog meer bezoekquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat wordt bij ons in de buurt eigenlijk helemaal niet gevierd.
[..]
Hoin.
ik vier ook niet iedere dag carnaval maar een paar keer uitgaan is wel leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, dat wordt bij ons in de buurt eigenlijk helemaal niet gevierd.
[..]
Hoin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |