welke vraagtekens ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom komen die stomme vraagtekens de hele tijd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo en ik wil nooit meer de lapo als ik mobiel zit
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben zo nat als een guppie ja
dat durft ie nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
succes ermeemisschien wil muppet wel
waarom nie? ga je me dan wat aandoen ? ... heb alleen andere dingen te doen ...quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat en Muppet is van mij
BOE!!!!!! WAKKER WORDEN !!!!!quote:
lol !quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik ga vanavond even de meetgegevens in de wiki zetten, is iets teveel gedoe op mn mobiel elke keer
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag wat je net gegeten had
en dat was?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zag wat je net gegeten had
wat voor eten?quote:
quote:
Sterktequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
op donderdag wakker worden, met het gevoel dat het al vrijdag is, zuigtmorgen nog een keer vrijdag
succesquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
op donderdag wakker worden, met het gevoel dat het al vrijdag is, zuigtmorgen nog een keer vrijdag
* LDG neuriet i will survivequote:
Gelukkig, ik ben trots op je doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* LDG neuriet i will survive
das een pleonasme, Maleduck is van nature liefquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das een pleonasme, Maleduck is van nature lief
dat is zo, hij is de ruggengraat van dit topic, als hij weg is zijn we niet meer te redden en praten we alleen nog maar over rare dingenquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:22 schreef tripack het volgende:
[..]
das een pleonasme, Maleduck is van nature lief
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is zo, hij is de ruggengraat van dit topic, als hij weg is zijn we niet meer te redden en praten we alleen nog maar over rare dingen
bosquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je hebt wel een functie binnen de groep
herkenbaar ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 14:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
![]()
hang ik hier tenminste niet nutteloos rond
Jij past ook wel onder mijn duim hoor ...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neejij kan me onder de duim houden
Ja, ik ben ook groter dan jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neejij kan me onder de duim houden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik ben trots op je doorzettingsvermogen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Jij past ook wel onder mijn duim hoor ...
Ja, die kan je mooi in je zak stekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |