veel gebeuren als ik alt-f4quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef Luchtkoker het volgende:
Grappig dat je zoveel bugs hebt Ieeell, ik ben er namelijk echt nog geen een tegen gekomen.
Ben volgens mij alle vendors afgeweest, maar ga zo nog wel een rondje Flotsam doen danquote:
en cedric?quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:36 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ben volgens mij alle vendors afgeweest, maar ga zo nog wel een rondje Flotsam doen dan
Niets, heb nu wel een herb kunnen kopen waar aether uit kan komen, nu nog uitvogelen hoe ik een herb kan ''usen''quote:Op woensdag 18 mei 2011 19:37 schreef leeell het volgende:
[..]
en cedric?
die knakker op het platform?
ik hoopte op een zooitje AoEquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens over de combat, later krijg je meer points in swordmanship zoals counter enz, maakt het een steuk leuker, ook kun je mage only worden
Ik vond de Magic tree eigenlijk een stuk saaier dan de Swordsman tree als ik de talents even zo bekeek.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:28 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens over de combat, later krijg je meer points in swordmanship zoals counter enz, maakt het een steuk leuker, ook kun je mage only worden
Witchers horen ook een zwaard te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2011 20:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik vond de Magic tree eigenlijk een stuk saaier dan de Swordsman tree als ik de talents even zo bekeek.
hakken en quests, gwn standaardquote:Op woensdag 18 mei 2011 20:46 schreef ems. het volgende:
Hoe moest je nou precies level up gaan? Ik meen dat ik wat erover las maar dat was tijdens een gevecht en het was al weg voordat ik de eerste zin kon lezen.
je kan met mediteren nu gewoon Wait > Alchemy > Drink Potion, misschien dat je XP krijgt voor potions maken, anders weet ik het nietquote:
Dat begreep ik, ik bedoel of je moet mediteren oid.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:29 schreef DeeCruise het volgende:
Zit vast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:34 schreef seto het volgende:
[..]Thanks! Vanavond eens opnieuw proberen dan, zal die big fucker wel zijn die het moet hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |