SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee man, werd gepraat over 15+ contacten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet om nou een flamewar te starten, maar je doelt op mensen als Samzz enzo..
@Taly: Ja, maar dat telt niet. Ik zit hier al 11 jaar.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Nee man, werd gepraat over 15+ contacten.
Google is your friend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Ik werd sterk aangetrokken door de TT. Helaas geen foto's.
Zie vorige topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Moet je even een topic terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Geen 15 singles in 11 jaar tijd? Matig hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ik kom niet aan 15. Denk ik. Of misschien net.
Mijn score is: 1.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Zullen we samen gaan? Neem ik mijn gitaar mee. Ik haal je wel op, ik hou van rijden. Geen probleem!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Ik wil wel naar de Ikea trouwens. Heb daar ooit een heerlijk kussen gekocht, wil er nog een hebben.
Wat let je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Ik wil wel naar de Ikea trouwens. Heb daar ooit een heerlijk kussen gekocht, wil er nog een hebben.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan? Neem ik mijn gitaar mee. Ik haal je wel op, ik hou van rijden. Geen probleem!
Qyroz?quote:
Ik pak even popcorn en dan kunnen jullie losgaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je wil toch een flamewar beginnen
gefixtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Ik bij lange na niet. Tel ik zelfs niet-Singles mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Johquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gelukkig bedoelen ze er vast Service Oriented Architecture mee
Welke Ikea word het!quote:
Alleen als we je parasiet bij de ballenbak droppen. Dan wel.quote:
*herkenbaar*, maar dan met een (2) ps3 controller.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd voor anger management. Muis die laatste dagen beetje traag aansloot, heb ik tegen mijn deur gesmeten en nu is ie helemaal stuk. No mouse today.Sheisse!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd voor anger management. Muis die laatste dagen beetje traag aansloot, heb ik tegen mijn deur gesmeten en nu is ie helemaal stuk. No mouse today.Sheisse!
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik bij lange na niet. Tel ik zelfs niet-Singles mee.
Ballenbakken zijn smerig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Welke Ikea word het!
Heb nou zo'n zin om jou in een ballenbak te gooien... don't ask why maar komt gewoon in mijn zieke geest op
Tja, het gooit dan zo lekker hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
*herkenbaar*, maar dan met een (2) ps3 controller.
Kom jij niet aan de 15 FOK!sters?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.
Dat heb ik met afstandsbedieningenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is je eigen feces.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach vast niet smeriger dan een gemiddeld toetsenbord
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb heel wat telefoons verkloot door ze tegen de muur te gooien. Meestal tijdens een ruzie met een ex of zus.
Wat een agressieve wijven hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met afstandsbedieningen
Niets mis met mijn immuunsysteem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Goed voor het immuunsysteem, jeweets
Ha! Ik meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.
Yup, printersquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.
Heb zo veel dingen gesloopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.
Al lang niet meer. Als het onderwerp de TT bereikt, is dat vaak de beste manier om het niet meer over dat te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef Evie het volgende:
ok onderwerp is melkovergoten boobies.. niet feces
11 jaar FOK! en dan geen 15 FOK!sters.. Hmm...quote:
Precies, het is passie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet agressief, gewoon temperamentvol.
Mijn staat ook op de grond ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup, printersIk had eens een printer op de grond staan, geen goede plek als hij lang mee moet gaan.
maar maar maar Boobiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Al lang niet meer. Als het onderwerp de TT bereikt, is dat vaak de beste manier om het niet meer over dat te hebben.
7 jaar FOK! en 0 FOK!kers. Big dealllquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef Tally het volgende:
[..]
11 jaar FOK! en dan geen 15 FOK!sters.. Hmm...
Dat had wel gekund, maar ik wijs veel matige wijve af. Alleen als ik wanhopig ben (langer dan een week niet gefist) verlaag ik me tot fok.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef Tally het volgende:
11 jaar FOK! en dan geen 15 FOK!sters.. Hmm...
Ik smijt ook niet meer met telefoons. Het lost de frustratie niet op én het kost me geld. Het is dus eigenlijk vrij dom gedrag.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik sloop sowieso geen dingen (iig niet uit agressief gedrag), dat vind ik namelijk dood zonde
Het is ook zonde maar het gebeurt dan ook niet dagelijks. En niet omdat ik van tevoren bedenk dat ik het nu kapot ga maken. Nu hoef ik me iig niet meer te ergeren dat die muis slecht aansluit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef stbabylon het volgende:
Ik sloop sowieso geen dingen (iig niet uit agressief gedrag), dat vind ik namelijk dood zonde
..de vraag is of het een keuze was, of dat het je overkwam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:51 schreef Skaai het volgende:
7 jaar FOK! en 0 FOK!kers. Big dealll
Dus toch MissB!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je kunt wel meer willen. De meeste schamen zich voor mij, dus mag ik het niet van zeggen
Omgquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat had wel gekund, maar ik wijs veel matige wijve af. Alleen als ik wanhopig ben (langer dan een week niet gefist)
verlaag ik me tot fok.
Het is een keuze om FOK!kers links te laten liggenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
..de vraag is of het een keuze was, of dat het je overkwam.
Ja, telefoons moet je maar proberen te voorkomen, net als ipods etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik smijt ook niet meer met telefoons. Het lost de frustratie niet op én het kost me geld. Het is dus eigenlijk vrij dom gedrag.
Er zit een spelfout in je sig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Het is een keuze om FOK!kers links te laten liggen
Ik kom na een serie moeilijke berekeningen uit op 0quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:52 schreef Wicked-Game het volgende:
Damn is het nu een wie heeft de meeste foksters of fokkers gehad, geketst.... dan benik heel snel klaar
Wat vervelend nou. Als je snel leest ziet niemand het!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well duh.quote:
..tsk. Je baalt gewoon dat ik je nooit heb gevraagd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef Skaai het volgende:
Het is een keuze om FOK!kers links te laten liggen
Mijn muizen zijn de laatste jaren allemaal boven de 70e.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, telefoons moet je maar proberen te voorkomen, net als ipods etc.
Printers kunnen wel wat hebben en een muis kost maybe 15 euro. Dit is de 3e muis in 5 jaar.
Wie was je ook alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:54 schreef Kreator het volgende:
..tsk. Je baalt gewoon dat ik je nooit heb gevraagd.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef Evie het volgende:
Ahhhh wat lief... hoor ineens een nummer.. en denk dat komt me bekend voor..
Is het een liefdesliedje dat iemand ooit voor me geschreven heeft.. zo lief![]()
Staat gewoon op mn pc JEEJ
dacht dat ik t kwijt was...
Als ík snel lees, ziet niemand het? Wat bijzonder.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:54 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wat vervelend nou. Als je snel leest ziet niemand het!
te persoonlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Horen of de tekst hier plaatsen
Dan is het indd. zonde om die kapot te smijten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn muizen zijn de laatste jaren allemaal boven de 70e.
Best logisch na een weekje Fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom na een serie moeilijke berekeningen uit op 0
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef Tally het volgende:
Mja de meeste FOK!kers zijn toch niet wijsDus zo erg vind ik het niet dat ik niet zo hoog op "het lijstje" staat
Ik zit er nu 2 maanden ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Best logisch na een weekje Fok
Thuis.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:01 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goedemorgen
En hier is nu werk of hier is nu thuis?
Het jongetje, bedoel jequote:
Ik sta even hoog als 1 van de posters boven mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:01 schreef Evie het volgende:
[..]
niemand zou op dat lijstje moeten willen staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik sta even hoog als 1 van de posters boven mij
En dan zit ik hier ook al 11 jaar
Het slaat nergens opquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enschede weer he. Als het in Zeeland kurkdroog is, dan ligt er sneeuw daar. En andersom!
Alweer gefaald dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen had ik mijn eerste date ongeveer. Je mag wel opschieten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat zeg je alleen maar omdat ik slechts 4 borstharen heb.
Ja, van die babyzachte borsthaartjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan merk je pas hoe groot de afstand tussen ons is.
Hier krijg ik stalen snorharen vanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die 4 zijn hard en zwart. Maar die laat ik er regelmatig uittrekken tijdens ruwe seks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, van die babyzachte borsthaartjes.
Ohw ik heb dan nog wat weekjes de tijd!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Toen had ik mijn eerste date ongeveer. Je mag wel opschieten.
Falerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ruwe seksquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die 4 zijn hard en zwart. Maar die laat ik er regelmatig uittrekken tijdens ruwe seks.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die 4 zijn hard en zwart. Maar die laat ik er regelmatig uittrekken tijdens ruwe seks.
ik faal harderquote:
Euh... Ik krijg nu hele rare MI's, dank je Tallyquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ruwe seksAl dacht ik van de week dat ik mijn tepels kwijt was
Zo ruw was het
Dat wil ik niet zeggen, maar mijn buik en borst hebben wel genoeg haar dat ik er niet aan begin om ze te tellen.quote:
Je wilt niet aan je haren getrokken worden terwijl je op doggstyle gepakt word!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik krijg nu hele rare MI's, dank je Tally
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je wilt niet aan je haren getrokken worden terwijl je op doggstyle gepakt word!
Dat moet wel heul hard zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik neuk gelukkig harder dan ik faal
Het haar op dr tepels?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haar
Ik lees selectiefquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haar
Dat heb ik ook regelmatig. Meestal vind je ze wel weer terug, maar dan liggen ze dus niet op de plek waar je dacht dat ze lagen!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
Al dacht ik van de week dat ik mijn tepels kwijt was
Oh, dat zou ook nog kunnen, dat weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
Wat is defo? Is dat een afkorting voor mensen die definitely niet kunnen spellen?
Dat heb ik ook al een paar dagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten ben. En het is zo'n klote gevoel.
Ik kan heel flauw iets zeggen over anticonceptie nu. Maar dat zou te flauw zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten ben. En het is zo'n klote gevoel.
Ik miste mijn linker tepel. Een hap uit mijn nek. En mijn kont zit vol blauwe plekken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik krijg nu hele rare MI's, dank je Tally
Eigen schuldquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik miste mijn linker tepel. Een hap uit mijn nek. En mijn kont zit vol blauwe plekken!
Ik was gewoon zielig en gehandicapt er na hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Beetje Kukident dr tussen en ze plakken wel weer. Maar eerst maar eens vinden die krengen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig. Meestal vind je ze wel weer terug, maar dan liggen ze dus niet op de plek waar je dacht dat ze lagen!!!!!
Dat is Q. Kan niet anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar dagen.
En iemand probeert me te bereiken maar belt steeds aan als ik aan de telefoon ben of me sta om te kleden en die is alweer weg als ik bij de deur ben
Mag hoor. FOK! is zo makkelijk dat er overheen lezen ook goed kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan heel flauw iets zeggen over anticonceptie nu. Maar dat zou te flauw zijn.
Net als met lenzen, heb je zeker de zachte en de harde variant?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Beetje Kukident dr tussen en ze plakken wel weer. Maar eerst maar eens vinden die krengen!
Ik weet dus ook niet waar het mee te maken heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar dagen.
En iemand probeert me te bereiken maar belt steeds aan als ik aan de telefoon ben of me sta om te kleden en die is alweer weg als ik bij de deur ben
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet eens tepels, wat zeuren jullie nou!
Je onderschat hem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die weet niet op welk nummer ik woon
96quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die weet niet op welk nummer ik woon
Dit helpt nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik miste mijn linker tepel. Een hap uit mijn nek. En mijn kont zit vol blauwe plekken!
Ik was gewoon zielig en gehandicapt er na hoor
Je hebt hier geen vloeistof voor nodig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef STING het volgende:
[..]
Net als met lenzen, heb je zeker de zachte en de harde variant?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Evie het volgende:
[..]
idd krijg er gewoon slappe tepels lach van
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:13 schreef Evie het volgende:
[..]
idd krijg er gewoon slappe tepels lach van
Als je een borst vol haar hebt misschien, maar die 4 pisplukjes vallen een beetje in het niet.quote:
Dat kan. Maar soms zegt 1 smiley meer dan tig woordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Pretty please. Kan er ook met meer dan 1 smiley gepost worden..
Dan heb je ze toch wel, maar zie je ze niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt hoor! Inverted Nipple Syndrome.
Ik kan het eventueel wel tussen mijn billen wegscheren en opplakken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Skaai het volgende:
Als je een borst vol haar hebt misschien, maar die 4 pisplukjes vallen een beetje in het niet.
In Truth misschienquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Kreator het volgende:
Pretty please. Kan er ook met meer dan 1 smiley gepost worden..
chewbakka is nog singlequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als je een borst vol haar hebt misschien, maar die 4 pisplukjes vallen een beetje in het niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kan het eventueel wel tussen mijn billen wegscheren en opplakken?
Olaquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:14 schreef Skaai het volgende:
[..]
Hij heeft een grapjasquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:16 schreef Skaai het volgende:
[..]doe je lolbroek eens in de was jong!
Mja ok, ik heb ze wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch wel, maar zie je ze niet?Of zo?
Grapjurkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om m'n lurven en kladden warm te houden.
pas maar op... zonder veel tarrels hoeft ze je niet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Het is niet lang, en zit ook niet op mijn rug of billen.
Ik vind het niet wat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets met borsthaar. Heb er ook niets tegen hoor, maar mis het niet als het er niet is.
Ik heb het liever niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets met borsthaar. Heb er ook niets tegen hoor, maar mis het niet als het er niet is.
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...
Que pasa?quote:
Ik zeg niet dat je een complete jas moet hebben, maar een beetje borsthaar is toch best mannelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.
Euh... Vind ik niet. Niks mannelijks aan borsthaar, dat zit in andere dingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...
wel jammer dat ieder stukje mannelijkheid ongedaan te maken valt met een harsstripquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nouja als het een kaalgeschoren gladde geoliede borst is dan ga ik twijfelen aan de mannelijkheid van die man. Doe mij dan maar wat haartjes, alleen het moet niet in de weg zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die staaf tussen de benenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Vind ik niet. Niks mannelijks aan borsthaar, dat zit in andere dingen.
Hahaha, prachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Evie het volgende:
[..]
wel jammer dat ieder stukje mannelijkheid ongedaan te maken valt met een harsstrip
Prostaatkanker is ook heel mannelijk. Word ik ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een complete jas moet hebben, maar een beetje borsthaar is toch best mannelijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Prostaatkanker is ook heel mannelijk. Word ik ook niet vrolijk van.
Dat is gewoon nasty...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat het ook in andere dingen zit, klopt, maar dat maakt borsthaar nog niet onmannelijk. Het is wel iets wat alleen mannen hebben, vrouwen over het algemeen niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Vind ik niet. Niks mannelijks aan borsthaar, dat zit in andere dingen.
Euhm ik wil jou harsstrip niet bij mijn edele delenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
dat is het enige mannelijke wat ik niet ongedaan kan maken met een harsstrip
Heb liever dat je met je harsstrip ook bij mijn andere mannelijke onderdeel wegblijftquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef Evie het volgende:
[..]
dat is het enige mannelijke wat ik niet ongedaan kan maken met een harsstrip
over het algemeen HELP ... je verneukt mn mi van melkovergoten borsten met het denken aan borsthaarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het ook in andere dingen zit, klopt, maar dat maakt borsthaar nog niet onmannelijk. Het is wel iets wat alleen mannen hebben, vrouwen over het algemeen niet.
Dat is een leugen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Euhm ik wil jou harsstrip niet bij mijn edele delen
Of waar dan ook. Er wordt gewoon niet geharst. Mijn gezicht/hals scheer ik, evenals mijn ballen. Hoofdhaar en schaamhaar knip ik bij, en de rest blijft gewoon lekker waar het is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat borsthaar onmannelijk is. Ik vind het niks en een man zonder borsthaar is voor mij niet opeens minder mannelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat het ook in andere dingen zit, klopt, maar dat maakt borsthaar nog niet onmannelijk. Het is wel iets wat alleen mannen hebben, vrouwen over het algemeen niet.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb liever dat je met je harsstrip ook bij mijn andere mannelijke onderdeel wegblijft
De harsstrip mag weg blijven... scheren is al voldoende.quote:
Mooi.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat borsthaar onmannelijk is. Ik vind het niks en een man zonder borsthaar is voor mij niet opeens minder mannelijk
Kan best. Toch sla ik porno met haar overquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Ach, als die kale hype voorbij is worden bossen haar vanzelf weer hip
Nou, van mij mag er wel weer wat meer okselhaar bij vrouwen komen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Gadverdamme, Babsquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, van mij mag er wel weer wat meer okselhaar bij vrouwen komen!
tegen die tijd boeit het toch niet meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
80% van de mannen van 80 jaar heeft prostaatkanker.
Groetjes,
Krea.
Deep Throat 3D, soon in a theatre near you.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
Nog een trend die ik aan me voorbij laat gaan, mocht het zover komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Kan best. Toch sla ik porno met haar over
Gewoon omdat ik me er aan stoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dit is iig niet ONZ of KLB, dus hou je uitgekauwde kutgrapje maar voor je.
Hou jij ook zo van prostaatstimulatie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef Evie het volgende:
tegen die tijd boeit het toch niet meer
Een kut als een kapotgeslagen rosbief ook, maar dat doet niet voor me.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Het is zeer ongewoon, dus erotiserend.
Af en toe een beetje melken hehquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hou jij ook zo van prostaatstimulatie?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat is dan ook onnatuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een kut als een kapotgeslagen rosbief ook, maar dat doet niet voor me.
Voor vrouwen of voor mannen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:31 schreef Wicked-Game het volgende:
Euhm oksels moeten kaal hoor... damn haar onder de oksels nee dank je...
Bavianen zweren er anders bijquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is dan ook onnatuurlijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik zeker dat het weg gehaald moet worden, vind het echt vreselijk. En zelf haal ik het ook weg.quote:
vertel dat aan de wijve die ik heb geneukt, met een aangeboren kapotgeslagen rosbief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK!sters? Dan kunnen ze het hier lezen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
vertel dat aan de wijve die ik heb geneukt, met een aangeboren kapotgeslagen rosbief.
Oh, hij had het over een daadwerkelijk gore lelijke doos. Had ik even niet door.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedereen heeft een pornokutje hoor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]Niet iedereen heeft een pornokutje hoor.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
vertel dat aan de wijve die ik heb geneukt, met een aangeboren kapotgeslagen rosbief.
Neppe hippiequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet hoe het met de andere vrouwen hier zit, maar ik kan niet eens veel okselhaar kweken, al zou ik willen.
Wij welquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, hij had het over een daadwerkelijk gore lelijke doos. Had ik even niet door.
Ik heb 't niet over mezelfquote:
Ik ook niet, zodra ik stoppeltjes voel gaat het mes eroverquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef vencodark het volgende:
Ik weet niet hoe het met de andere vrouwen hier zit, maar ik kan niet eens veel okselhaar kweken, al zou ik willen.
Het gekke is dat tijdens de zwangerschap het erg lang duurt voor er überhaupt haar groeit als ik het weg scheer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef vencodark het volgende:
Gelukkig maar... vriendjes zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij wel
[..]
Ik heb 't niet over mezelf
Ik wil niet weten hoe jij dacht dat het met mijn haar was.quote:
Oh, daar gaat het niet eens om. Ik hou het ook zo goed mogelijk bij maar het groeit ook helemaal niet snel en ook niet lang.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, zodra ik stoppeltjes voel gaat het mes erover
Oh, zo. Dat heb ik ook idd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe jij dacht dat het met mijn haar was.
[..]
Oh, daar gaat het niet eens om. Ik hou het ook zo goed mogelijk bij maar het groeit ook helemaal niet snel en ook niet lang.
Ik heb geen idee eigenlijk en ik ben niet van plan het uit te zoekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:35 schreef vencodark het volgende:
Whahahahaha o haal dat beeld uit mn hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat heb ik ook idd.
Ik heb nu weer een MI van een paar jaar terug in Frankrijk, dat meisje had rood okselhaar en nog lang ook
Niet eens?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk en ik ben niet van plan het uit te zoeken
Je word weer bedanktquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat heb ik ook idd.
Ik heb nu weer een MI van een paar jaar terug in Frankrijk, dat meisje had rood okselhaar en nog lang ook
Nah ja, ik herinner het nog wel van vroegâh, voordat ik regelmatig bijhield. Het was gewoon niet veel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk en ik ben niet van plan het uit te zoeken
Ook ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:34 schreef Tally het volgende:
[..]
FOK!sters? Dan kunnen ze het hier lezen!
je hebt vrouwtjes en wookie vrouwtjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ik herinner het nog wel van vroegâh, voordat ik regelmatig bijhield. Het was gewoon niet veel.
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Whahahahaha o haal dat beeld uit mn hoofd
Zie boven.quote:
Zag ze er zo uit?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Graag gedaan
[..]
Zie boven.
Ik was echt verbaasd, was een keurig verzorgd meisje, behalve daar
Wookie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef Evie het volgende:
[..]
je hebt vrouwtjes en wookie vrouwtjes
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet agressief, gewoon temperamentvol.
Klopt. En ik wil niet weten of het daar ook welig tierdequote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Evie het volgende:
[..]
AAAAH dan weet je ook meteen weer welke kleur dr schaamhaar heeft
quote:
Met bijbehorende Pussy Entsquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. En ik wil niet weten of het daar ook welig tierde
Dit bedoel ik dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
helemaal niet, vervelend rotjoch.
Ach, ook hier geldt, jongens plagen, kusjes vragen.quote:
Vraag het dan gewoon, hints begrijp ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ook hier geldt, jongens plagen, kusjes vragen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet duidelijk. Dat is basiskennis, remember?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vraag het dan gewoon, hints begrijp ik niet
En voor heel even voelde ik me heel speciaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik lebber het liefst de helft van de mannen hier af.
Hou je kwijl bij je...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik lebber het liefst de helft van de mannen hier af.
Kleffe vieze broodjes die smaken naar karton. Normaal vind ik het vies.quote:
Ja sorryquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor heel even voelde ik me heel speciaal
Bek houwuh en door pijpen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een goed broodje bakpao moet niet klef zijn..quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Kleffe vieze broodjes die smaken naar karton. Normaal vind ik het vies.
Nu lust ik natuurlijk bijna alles
Vergeet niet: SLIKKEN!quote:
Wel als je snapt hoe je dingen moet lezen hoor. Dan is het kinderspel om te weten wanneer iemand liegt bv.quote:
Dan heb ik nog nooit een goed broodje gehad. Maar ach.. Ik vind ze dan ook gewoon niet lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een goed broodje bakpao moet niet klef zijn..
Ik geloof je meteen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel als je snapt hoe je dingen moet lezen hoor. Dan is het kinderspel om te weten wanneer iemand liegt bv.
Maar ja als je zwanger bent vreet je alles...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit een goed broodje gehad. Maar ach.. Ik vind ze dan ook gewoon niet lekker
Samzz kwijlend. En witte zooi dat uit Evie dr bakkes druipt.. Hmm.. Wat een ochtendquote:
Ik vind het ook niet te vrete, maar ik heb honger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan heb ik nog nooit een goed broodje gehad. Maar ach.. Ik vind ze dan ook gewoon niet lekker
liegenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel als je snapt hoe je dingen moet lezen hoor. Dan is het kinderspel om te weten wanneer iemand liegt bv.
Ik kwijl nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Samzz kwijlend. En witte zooi dat uit Evie dr bakkes druipt.. Hmm.. Wat een ochtend
Zoals ik al zei: Bijna alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar ja als je zwanger bent vreet je alles...
Goed moment om een topic binnen te vallen dat kennelijk net weer dicht is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
Samzz kwijlend. En witte zooi dat uit Evie dr bakkes druipt.. Hmm.. Wat een ochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |