SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Nee man, werd gepraat over 15+ contacten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Niet om nou een flamewar te starten, maar je doelt op mensen als Samzz enzo..
@Taly: Ja, maar dat telt niet. Ik zit hier al 11 jaar.
Ja, dat zeg ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef stbabylon het volgende:
Nee man, werd gepraat over 15+ contacten.
Google is your friend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Ik werd sterk aangetrokken door de TT. Helaas geen foto's.
Zie vorige topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Moet je even een topic terugquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Geen 15 singles in 11 jaar tijd? Matig hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Ik kom niet aan 15. Denk ik. Of misschien net.
Mijn score is: 1.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Zullen we samen gaan? Neem ik mijn gitaar mee. Ik haal je wel op, ik hou van rijden. Geen probleem!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Ik wil wel naar de Ikea trouwens. Heb daar ooit een heerlijk kussen gekocht, wil er nog een hebben.
Wat let je?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef L-E het volgende:
Ik wil wel naar de Ikea trouwens. Heb daar ooit een heerlijk kussen gekocht, wil er nog een hebben.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zullen we samen gaan? Neem ik mijn gitaar mee. Ik haal je wel op, ik hou van rijden. Geen probleem!
Qyroz?quote:
Ik pak even popcorn en dan kunnen jullie losgaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus je wil toch een flamewar beginnen
gefixtquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:42 schreef -tape- het volgende:
Ik bij lange na niet. Tel ik zelfs niet-Singles mee.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:43 schreef Kreator het volgende:
Johquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gelukkig bedoelen ze er vast Service Oriented Architecture mee
Welke Ikea word het!quote:
Alleen als we je parasiet bij de ballenbak droppen. Dan wel.quote:
*herkenbaar*, maar dan met een (2) ps3 controller.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd voor anger management. Muis die laatste dagen beetje traag aansloot, heb ik tegen mijn deur gesmeten en nu is ie helemaal stuk. No mouse today.Sheisse!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Tijd voor anger management. Muis die laatste dagen beetje traag aansloot, heb ik tegen mijn deur gesmeten en nu is ie helemaal stuk. No mouse today.Sheisse!
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik bij lange na niet. Tel ik zelfs niet-Singles mee.
Ballenbakken zijn smerig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Welke Ikea word het!
Heb nou zo'n zin om jou in een ballenbak te gooien... don't ask why maar komt gewoon in mijn zieke geest op
Tja, het gooit dan zo lekker hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:45 schreef Kreator het volgende:
*herkenbaar*, maar dan met een (2) ps3 controller.
Kom jij niet aan de 15 FOK!sters?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.
Dat heb ik met afstandsbedieningenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef vencodark het volgende:
Maar dat is je eigen feces.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:47 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ach vast niet smeriger dan een gemiddeld toetsenbord
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb heel wat telefoons verkloot door ze tegen de muur te gooien. Meestal tijdens een ruzie met een ex of zus.
Wat een agressieve wijven hierquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik met afstandsbedieningen
Niets mis met mijn immuunsysteem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef STING het volgende:
[..]
Goed voor het immuunsysteem, jeweets
Ha! Ik meerquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ik ook. Singles kom ik niet verder dan... 2 of 3. Dacht ik. Maar ik heb veel verdrongen ook.
Yup, printersquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.
Heb zo veel dingen gesloopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, telefoons ben ik dan wel iets zuiniger mee maar een trap tegen de printer is ook niet uitzonderlijk.
Al lang niet meer. Als het onderwerp de TT bereikt, is dat vaak de beste manier om het niet meer over dat te hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:49 schreef Evie het volgende:
ok onderwerp is melkovergoten boobies.. niet feces
11 jaar FOK! en dan geen 15 FOK!sters.. Hmm...quote:
Precies, het is passie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet agressief, gewoon temperamentvol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |