Mja ok, ik heb ze wel ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb je ze toch wel, maar zie je ze niet?Of zo?
Grapjurkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Om m'n lurven en kladden warm te houden.
pas maar op... zonder veel tarrels hoeft ze je niet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Het is niet lang, en zit ook niet op mijn rug of billen.
Ik vind het niet wat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets met borsthaar. Heb er ook niets tegen hoor, maar mis het niet als het er niet is.
Ik heb het liever niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik heb niets met borsthaar. Heb er ook niets tegen hoor, maar mis het niet als het er niet is.
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...
Que pasa?quote:
Ik zeg niet dat je een complete jas moet hebben, maar een beetje borsthaar is toch best mannelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.
Euh... Vind ik niet. Niks mannelijks aan borsthaar, dat zit in andere dingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Stukje mannelijkheid... dat kaal geschoren gladde gedoe krijg ik altijd zo'n kleuter idee van... helemaal als het zomers compleet glimmend is van de olie...
wel jammer dat ieder stukje mannelijkheid ongedaan te maken valt met een harsstripquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nouja als het een kaalgeschoren gladde geoliede borst is dan ga ik twijfelen aan de mannelijkheid van die man. Doe mij dan maar wat haartjes, alleen het moet niet in de weg zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Die staaf tussen de benenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Vind ik niet. Niks mannelijks aan borsthaar, dat zit in andere dingen.
Hahaha, prachtigquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Evie het volgende:
[..]
wel jammer dat ieder stukje mannelijkheid ongedaan te maken valt met een harsstrip
Prostaatkanker is ook heel mannelijk. Word ik ook niet vrolijk van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je een complete jas moet hebben, maar een beetje borsthaar is toch best mannelijk.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Prostaatkanker is ook heel mannelijk. Word ik ook niet vrolijk van.
Dat is gewoon nasty...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Prostaatkanker is ook heel mannelijk. Word ik ook niet vrolijk van.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben wel weer zo vervelend dat ik mannelijkheid in andere dingen ontdek dan de hoeveelheid borsthaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |