heel politiek correctquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ontken noch bevestig iets
Ja, hoi, neuken?quote:
quote:
Ben je zo gefrustreerd dat je ook vrouwen doet?quote:
Ja joh geiligheid ten topquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
Ik kom weer eens net op tijd zie ik
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:26 schreef Toekito het volgende:
deze nerd gaat maar eens CIV 5 spelen![]()
hij is weer van hoog niveauquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is ie goed? Ben wel erg benieuwd, wil m eventueel ook gaan aanschaffen
Ja dank jequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely, veel geduld toegewenst vandaag![]()
[ afbeelding ]
Mooi! Dus wel een aanrader? Alleen, als je het goed moet doen, dan moet er weer veel tijd in steken of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
strijken
veel plezier danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Die is er al: zelfstrijkende overhemdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Later zal er wel een uitvinding komen dat je niet hoeft te strijken
Goed, dat jij dat weer mocht constaterenquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:39 schreef LovelyLady het volgende:strijken
Succes / sterkte mopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je zo gefrustreerd dat je ook vrouwen doet?
Je twijfelt nog?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoor
lekker danquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben moe, voel me kut, geen zin in werk en nu ook nog eens rete druk
sterkte dan maar....quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben moe, voel me kut, geen zin in werk en nu ook nog eens rete druk
ja veel tijd is vereistquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi! Dus wel een aanrader? Alleen, als je het goed moet doen, dan moet er weer veel tijd in steken of niet?
hoi neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
weet niet of ik daar gefrustreerd voor hoef te zijn hoor
kee!quote:
Ai... heb niet veel tijd voor dat soort dingen, dus moet het misschien maar niet doen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja veel tijd is vereistEn ja zeker een aanrader!
om 13:00 gaan ze weer een test run draaien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed, dat jij dat weer mocht constateren
Beter dan dat ze dat om 12.30 verzinnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
om 13:00 gaan ze weer een test run draaien.
en dat bedenken ze vanochtend
werksequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Trevland het volgende:
En helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
Ging ik koffie halen voor de computermeneer, zeg ik: zwart?
Zegt hij: ja, anders is het zonde van de koffie![]()
Zal ik hem even een linkje hier naartoe geven?
ik krijg koffie van jequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
alleen als hij leuk is?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef suikertaartje het volgende:
Haha.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |