pgr grapjas uittrekt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
die mag je best.. maar die kan je niet meer..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:18 schreef wel.o.k het volgende:
welke lolbroek heeft het pand ingepakt met plastic
Nog geen mailtje dus?quote:
Vanwaar dan de hyper?quote:
Liebchenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Haiquote:
ik zie snert als ik uit het raam kijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry, ik dacht ik verras je
Lekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nopemaar krijg genoeg afleiding straks
mijn paps komt langs en ik moet ook werken
Liebchenquote:
lang slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
Is lang geleden dat ik zo lang geslapen hebOndanks dat mijn luchtbed wel erg leeg was vanochtend
Jij houdt toch van snert? 9quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zie snert als ik uit het raam kijk
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Gedoucht
Nu maar eens een kop koffie zetten
Bij mij was hij gwn lekker hard.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
JaMaar ik gok dat een combinatie stop niet goed en veel woelen niet handig is
Hoe is het met jou vandaag?
Goedemorgen Koenquote:
Ik denk hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bij mij was hij gwn lekker hard.
Hihi ik zei hard
Iets niet goed aangedraaid?
Lig op bed
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goedemorgen KoenAlweer terug uit A'dam?
door een bakkie koffie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:29 schreef sararaats het volgende:
![]()
Nu krijg ik zin in een bakkie leut.
Ik ben alleen bang dat ik de hele dag op de plee ga zitten
Tell me your dreamquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk hetMaar ach, ondanks dat, ik heb echt lekker geslapen
Ook weer vreemd gedroomd though
LekkerVoel jij je al beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |