abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:11:03 #276
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_93523619
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') * 10000000
sorry hoor. dat is dus echt geen afknapper he.
jij bent een vrouw toch? je probeert er zo te lezen logisch over na te denken zonder pua te hebben gelezen... stop daarmee!

-knip-
Sorry hoor, maar een meisje reageert met haar gevoel op jouw post, en jij zet haar weg omdat ze geen pua heeft gelezen? Terwijl jij uitspraak doet dat je al wel eens gratis gezoend hebt en al niet meer sinds augustus naar de hoeren gaat.

quote:
Op Hookers.nl schreef mylifeisgrey het volgende:

na afloop gaf ze girlfriend-like een kusje op de wang. en een snoepje.
groetjes
Net als vroeger toen je naar de dokter ging O+
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:24:54 #277
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93523936
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:11 schreef MichielPH het volgende:

Sorry hoor, maar een meisje reageert met haar gevoel op jouw post,
nee ze reageert met nadenken. ze denkt dat nee zeggen tegen een vrouw een afknapper is.
zo simpel denkt ze.
ze denkt er over na met wel hele simpele logica.
quote:
en jij zet haar weg omdat ze geen pua heeft gelezen?
als ze zonodig logisch wil nadenken, raad ik haar aan ook die pua boeken te gaan lezen.
dat is omdat die theorien wat goed/niet goed is wat verder gevordert zijn dan ze zelf eventjes kan bedenken. pua's hebben er jaren lang over nagedacht namelijk.
quote:
Terwijl jij uitspraak doet dat je al wel eens gratis gezoend hebt en al niet meer sinds augustus naar de hoeren gaat.
dat is in mijn verdediging op wat aantijgingen hier inderdaad.
quote:
[..]

Net als vroeger toen je naar de dokter ging O+
en voor jouw informatie, ik had ook een pakje drinken toen gekregen(dubbelfris in een cilindervormig pakje). dat heb ik daar niet opgeschreven.

en over al dat gedoe met hoeren:
ik post nergens dat hoeren mij helemaal geweldig vinden, of seks met mij geweldig vinden.
dat beweer ik ook nergens, en kan ik me ook best wel voorstellen.

wat er gebeurd is dat ik een totaal kansloos persoon ben, die er vanwege diep-trieste redenen heen ging.

dan ben ik bij een hoer en dan ben ik totaal in handen van die hoer. nederlandse hoeren had ik dan even een gesprek mee, omdat ik dat gewoon doe. zo ben ik gewoon...

daar moet ik over zeggen een paar nederlandse hoeren reageerden daar heel erg positief op!

soms krijgen ze meedelijden met me. soms zien ze wat speciaals in me, en willen ze me helpen met uitgaan om gratis vrouwen te kunnen ontmoeten, en vinden ze me 'speciaal' enzo.

buitenlandse hoeren doen of 'hun routine'(goede hoeren dus). of ze lichten me totaal op omdat ze zien dat ik niet zo sterk in me schoenen sta.(tmm volgens hookerstermen)

ps. tmm = te meiden meid, die je veel geld probeert af te troggellen.

ik heb heel wat faal-verhalen van hoeren die in een kwartiertje voor bijna niets honderden euro's van me lospraten, omdat ze geen meedelijden met me hebben enzo

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 02-03-2011 01:30:56 ]
pi_93523984
mylifeisgrey... ga eens naar een psychiater man...
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:27:31 #279
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93523992
Al weleens gratis gezoend :')
pi_93524085
Gewoon negeren die kerel. Hij is serieus het meest sneue figuur op FOK!. Schenkstroop is een held vergeleken met hem. Schenkie gun ik al het geluk van de wereld, maar deze idioot totaal niet.

Hopeloos geval, ik lees z'n posts ook nooit meer, niks aan te doen.
Ron Paul 2012
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:33:27 #281
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93524110
Wat maakt hem de grootste idioot van Fok? Is namelijk wel een hele prestatie.
pi_93524229
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 01:33 schreef The_Sperminator het volgende:
Wat maakt hem de grootste idioot van Fok? Is namelijk wel een hele prestatie.
Hele topics en topickapingen met melodramatisch geleuter over z'n issues zoals hier en hoe hij steeds geld uitgeeft aan vrouwen met duizenden tegelijk. Hij versiert meiden door ze geld te bieden, dat soort dingen. En hij vindt zichzelf natuurlijk enorm zielig.

Strawberry, mijn FOK! heldin, heeft nog eens een tijd lang geprobeerd om wat logica in hem te praten, maar het helpt allemaal niet.
Ron Paul 2012
  woensdag 2 maart 2011 @ 01:46:11 #283
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93524374
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De meesten kiezen er zelf voor...

Al denk ik niet dat veel hoeren met plezier seks met hem hebben nee...
't kan toch niet allemaal slecht zijn als hoer... afentoe tref je een lekkerding en die betaalt je er ook nog voor.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 02-03-2011 02:12:21 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93524985
quote:
nee ze reageert met nadenken. ze denkt dat nee zeggen tegen een vrouw een afknapper is.
zo simpel denkt ze.
ze denkt er over na met wel hele simpele logica.
Nee, jij denkt met simpele logica. Volgens jou staat het in het boek, dus is het zo. Als ik moed verzamel om een jongen te vragen met mij te dansen, en hij zegt nee, dan komt hij op mij over als 1)Iemand die geen interesse in mij heeft of 2) iemand die niet houdt van dansen, niet kan dansen, saai is of alledrie. Aangezien ik jou ken lijk jij me het type dat overkomt als 2. En dat is dus een afknapper.
pi_93524998
Is het een afknapper als ik niet kan dansen? :@
Ron Paul 2012
pi_93524999
Maar mylifeisgrey, je probeert mij toch zeker niet te vertellen hoe meisjes denken?

Ik bén een meisje en ik zeg enkel hoe ik het op zou vatten en hoe ik denk dat die meiden het hebben opgevat waarmee jij niet wilde dansen.
pi_93525000
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:31 schreef Supersoep het volgende:
Is het een afknapper als ik niet kan dansen? :@
Neuh, haat aan dansen. :P
pi_93525026
Ik moest een paar maanden geleden eens dansen met iemand, ik voelde me Job Cohen x 10.

Doe ik nooit meer. En ik zou je energie beter op Schenkstroop gooien, die is nog te redden.
Ron Paul 2012
pi_93525069
Ik vind Strawberry leuk, ze komt lief over O+
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:41:08 #290
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525084
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, jij denkt met simpele logica. Volgens jou staat het in het boek, dus is het zo. Als ik moed verzamel om een jongen te vragen met mij te dansen, en hij zegt nee, dan komt hij op mij over als 1)Iemand die geen interesse in mij heeft of 2) iemand die niet houdt van dansen, niet kan dansen, saai is of alledrie. Aangezien ik jou ken lijk jij me het type dat overkomt als 2. En dat is dus een afknapper.
in sommige gevallen is simpele logica het beste. in dit geval, wie zal het goed hebben:
-het boek, waar jaren aan infield testen en overdenken in is gestopt
-jij, die het denkt te weten

als je "ja" zegt, en gaat dansen, is dat op korte termijn inderdaad beter voor 'het versieren'(als je versieren een relatie krijgen noemt).

dan is het meisje blij, en kan je gaan dansen.
dat is als je 1 stap vooruit denkt het beste dus.

echter 2 stappen vooruit, ben je dan niets verder gekomen

als je haar dansen afslaat, of zoals ik postte wat het beste is wat je kan doen haar een twirl, of spin geven.
dan ben je eventjes 'een afknapper' (jouw woorden). echter voordat ze het doorheeft is er lol(niet de afkorting, maar het nederlandse woord) om die spin.
en voordat ze de afwijzing doorheeft kan je verder gaan met haar versieren.
(2 stappen vooruit denken)
op de dansvloer is het moeilijk om verder te gaan met versieren. en als je dus 2 stappen vooruit denkt, is dat geen goed plan dus

en nou kan het zijn dat die meid inderdaad alleen maar wil dansen, maar versieren gaat er nou juist om dat ze de man ook leuker gaat vinden.

dus gaan dansen op de dansvloer , is geen goede versieractie

een pick-up voor de man gaat er nou juist om, dat je vooruit denkt.
pi_93525106
Boeiend mylifeisgrey, hoe gaat het met dat ene meisje die zoveel geld van je heeft?
pi_93525117
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind Strawberry leuk, ze komt lief over O+
Dan zal je me toch eerst moeten verslaan in een ridderlijk steekspel om de jonkvrouwe -Strawberry- te bekomen.
Ron Paul 2012
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:45:48 #293
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525130
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Boeiend mylifeisgrey, hoe gaat het met dat ene meisje die zoveel geld van je heeft?
dat is irrelevant hier. op haar heb ik geen goede pua technieken toegepast.
ik heb ook een boel foutgedaan bij haar, nu ik met pua beter alles kan inzien.
ik kan puamateriaal nog niet echt goed toepassen, en toen ik haar leerde kennen had ik er nog nooit wat over gelezen

en tyf op met strawberry hier proberen te versieren.! ook @ supersoep.
pi_93525134
Ik zou best met mylifeisgrey willen zoenen voor een paar duizend euro. Dronken worden en hoppekee. Je bent een arme student of je bent het niet :D
pi_93525138
PUA :' )
pi_93525140
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:46 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik zou best met mylifeisgrey willen zoenen voor een paar duizend euro. Dronken worden en hoppekee. Je bent een arme student of je bent het niet :D
_O-
pi_93525146
quote:
PUA :' )
Dit inderdaad. Pua is overgewaardeerd, sommige mensen passen hun hele levensstijl erop aan, als een soort religie :') En vrouwen zijn geen robots.
  woensdag 2 maart 2011 @ 02:48:16 #298
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93525155
quote:
het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenen

dus tyf op met je paarduizend euro. also male or female? want ik krijg het wel voor elkaar om gratis jongens te zoenen(gebeurd dus true storie, en ik kan het zo weer doen als ik zou willen. ik kan binnen 30 minuten een jongen zoenen denk ik als ik dat wil... gegarandeert)
pi_93525167
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenen

dus tyf op met je paarduizend euro. also male or female? want ik krijg het wel voor elkaar om gratis jongens te zoenen(gebeurd dus true storie, en ik kan het zo weer doen als ik uitga binnen een half uur)
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Godver :')

Ik ga slapen, ik kan er niet meer tegen. Surrealisme ten top.
Ron Paul 2012
pi_93525171
Nou mylifeisgrey ik versier niemand, dat is dan weer jou beleving maar uhm ik weet niet of ik het nog moet geloven wat je zegt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')