Sorry hoor, maar een meisje reageert met haar gevoel op jouw post, en jij zet haar weg omdat ze geen pua heeft gelezen? Terwijl jij uitspraak doet dat je al wel eens gratis gezoend hebt en al niet meer sinds augustus naar de hoeren gaat.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* 10000000
sorry hoor. dat is dus echt geen afknapper he.
jij bent een vrouw toch? je probeert er zo te lezen logisch over na te denken zonder pua te hebben gelezen... stop daarmee!
-knip-
Net als vroeger toen je naar de dokter gingquote:Op Hookers.nl schreef mylifeisgrey het volgende:
na afloop gaf ze girlfriend-like een kusje op de wang. en een snoepje.
groetjes
nee ze reageert met nadenken. ze denkt dat nee zeggen tegen een vrouw een afknapper is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:11 schreef MichielPH het volgende:
Sorry hoor, maar een meisje reageert met haar gevoel op jouw post,
als ze zonodig logisch wil nadenken, raad ik haar aan ook die pua boeken te gaan lezen.quote:en jij zet haar weg omdat ze geen pua heeft gelezen?
dat is in mijn verdediging op wat aantijgingen hier inderdaad.quote:Terwijl jij uitspraak doet dat je al wel eens gratis gezoend hebt en al niet meer sinds augustus naar de hoeren gaat.
en voor jouw informatie, ik had ook een pakje drinken toen gekregen(dubbelfris in een cilindervormig pakje). dat heb ik daar niet opgeschreven.quote:[..]
Net als vroeger toen je naar de dokter ging
Hele topics en topickapingen met melodramatisch geleuter over z'n issues zoals hier en hoe hij steeds geld uitgeeft aan vrouwen met duizenden tegelijk. Hij versiert meiden door ze geld te bieden, dat soort dingen. En hij vindt zichzelf natuurlijk enorm zielig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 01:33 schreef The_Sperminator het volgende:
Wat maakt hem de grootste idioot van Fok? Is namelijk wel een hele prestatie.
't kan toch niet allemaal slecht zijn als hoer... afentoe tref je een lekkerding en die betaalt je er ook nog voor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De meesten kiezen er zelf voor...
Al denk ik niet dat veel hoeren met plezier seks met hem hebben nee...
Nee, jij denkt met simpele logica. Volgens jou staat het in het boek, dus is het zo. Als ik moed verzamel om een jongen te vragen met mij te dansen, en hij zegt nee, dan komt hij op mij over als 1)Iemand die geen interesse in mij heeft of 2) iemand die niet houdt van dansen, niet kan dansen, saai is of alledrie. Aangezien ik jou ken lijk jij me het type dat overkomt als 2. En dat is dus een afknapper.quote:nee ze reageert met nadenken. ze denkt dat nee zeggen tegen een vrouw een afknapper is.
zo simpel denkt ze.
ze denkt er over na met wel hele simpele logica.
Neuh, haat aan dansen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:31 schreef Supersoep het volgende:
Is het een afknapper als ik niet kan dansen?
in sommige gevallen is simpele logica het beste. in dit geval, wie zal het goed hebben:quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jij denkt met simpele logica. Volgens jou staat het in het boek, dus is het zo. Als ik moed verzamel om een jongen te vragen met mij te dansen, en hij zegt nee, dan komt hij op mij over als 1)Iemand die geen interesse in mij heeft of 2) iemand die niet houdt van dansen, niet kan dansen, saai is of alledrie. Aangezien ik jou ken lijk jij me het type dat overkomt als 2. En dat is dus een afknapper.
Dan zal je me toch eerst moeten verslaan in een ridderlijk steekspel om de jonkvrouwe -Strawberry- te bekomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:38 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik vind Strawberry leuk, ze komt lief over
dat is irrelevant hier. op haar heb ik geen goede pua technieken toegepast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Boeiend mylifeisgrey, hoe gaat het met dat ene meisje die zoveel geld van je heeft?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:46 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik zou best met mylifeisgrey willen zoenen voor een paar duizend euro. Dronken worden en hoppekee. Je bent een arme student of je bent het niet
Dit inderdaad. Pua is overgewaardeerd, sommige mensen passen hun hele levensstijl erop aan, als een soort religiequote:
het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenenquote:Op woensdag 2 maart 2011 02:46 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Ik zou best met mylifeisgrey willen zoenen voor een paar duizend euro. Dronken worden en hoppekee. Je bent een arme student of je bent het niet
quote:Op woensdag 2 maart 2011 02:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het meeste wat ik voor zoenen betaald heb is 800 euro alleen voor zoenen
dus tyf op met je paarduizend euro. also male or female? want ik krijg het wel voor elkaar om gratis jongens te zoenen(gebeurd dus true storie, en ik kan het zo weer doen als ik uitga binnen een half uur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |