abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:06:20 #251
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93521508
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

*knip*
Als je niet op haar dansverzoek ingaat is dat al een eerste afknapper.
:') :') :') :') :') :') :') * 10000000
sorry hoor. dat is dus echt geen afknapper he.
jij bent een vrouw toch? je probeert er zo te lezen logisch over na te denken zonder pua te hebben gelezen... stop daarmee!
luister eens naar je vrouwelijk gevoel, en bedenk dan : in wat voor man heb je meer interesse?
-iemand die meteen is ingegaan op je dansverzoek
-iemand die op de 1 of andere manier je dansverzoek half afwees, maar voordat je de afwijzing doorhad had je een interesant gesprek, en raak je gefascineerd door hem

en voor jouw logica:
ja het is idd een beetje een afknapper al was haar intentie 100% geweest "ik wil eventjes dansen met een vreemde kerel".
maar ik denk niet dat dat echt is wat meisjes altijd willen. en ook al willen ze het, dan willen ze wat niet goed voor ze is.

mannen willen meer dan "alleen dansen". vandaar is versieren uitgevonden.
vrouwen willen graag iemand leren kennen, waar alles 'vanzelf' bij leek te gaan.(paar posts hierboven heb ik dat uitgelegd)
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:07:21 #252
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93521556
Dat is wel een afknapper. Als ze vraagt om te dansen, wil ze dansen. Ga je er niet op in, dan vindt ze je maar een suffe lul.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:08:50 #253
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93521626
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:07 schreef The_Sperminator het volgende:
Dat is wel een afknapper. Als ze vraagt om te dansen, wil ze dansen. Ga je er niet op in, dan vindt ze je maar een suffe lul.
ja vandaar dat ik haar "een little spin" had moeten geven.

maargoed, ik vind vrouwen nog eng, dus ik durfde dat niet. dus zoals ik het deed moet niet als voorbeeld hier worden genomen.

volgens de logische theorieen moet je op dat moment niet compleet naar haar luisteren en alleen maar gaan dansen en haar altijd "obey"en als een afc!
pi_93521704
Ik ga hier maar even niet op in....Mylifeisgrey weet alles beter!
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:11:49 #255
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93521762
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:08 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja vandaar dat ik haar "een little spin" had moeten geven.

maargoed, ik vind vrouwen nog eng, dus ik durfde dat niet. dus zoals ik het deed moet niet als voorbeeld hier worden genomen.

volgens de logische theorieen moet je op dat moment niet compleet naar haar luisteren en alleen maar gaan dansen en haar altijd "obey"en als een afc!
Vrouwen zitten doorgaans ook al niet te wachten op iemand die vrouwen eng vindt. Als je vrouwen eng vindt, dan moet je naar het homocafé gaan. :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:12:02 #256
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93521772
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ga hier maar even niet op in....Mylifeisgrey weet alles beter!
Hij is de ultieme baas en de ultieme hosselaar toch?
pi_93521782
Mensen die zo serieus met pua bezig zijn en in die termen praten :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:13:39 #258
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93521835
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef gamezz het volgende:
Mensen die zo serieus met pua bezig zijn en in die termen praten :')
Dat zijn mensen die al het gewauwel van internetfora zo op kunnen lepelen, maar waarschijnlijk zelf nog nooit 'n kusje gekregen hebben van een meisje.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:15:41 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93521917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:11 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Vrouwen zitten doorgaans ook al niet te wachten op iemand die vrouwen eng vindt. Als je vrouwen eng vindt, dan moet je naar het homocafé gaan. :')
je moet mij niet als voorbeeld nemen nogmaals . want ik doe alles fout infield, ik ben lerende.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:12 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Hij is de ultieme baas en de ultieme hosselaar toch?
nee ik zit hier omdat contact tussen mij en vrouwen bijna 0 is.

de meest kansvolle relatie die ik momenteel heb lopen is een meisje die ik 8000 euro heb gegeven, nadat ik gereageerd had op een sexadvertentie (hoer dus)waar ze om 700 euro vroeg.
ik heb haar 1 keer gezien.
ik heb haar bang gemaakt, gestalkt, etc,etc.....
en ik heb een smsje dat als alles beter met haar gaat, ze best wel vriendjes wil blijven
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:17:12 #260
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93521991
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

je moet mij niet als voorbeeld nemen nogmaals . want ik doe alles fout infield, ik ben lerende.

[..]

nee ik zit hier omdat contact tussen mij en vrouwen 0 is.

de meest kansvolle relatie die ik momenteel heb lopen is een meisje die ik 8000 euro heb gegeven, nadat ik gereageerd had op een sexadvertentie (hoer dus)waar ze om 700 euro vroeg.
ik heb haar 1 keer gezien.
ik heb haar bang gemaakt, gestalkt, etc,etc.....
Als ik het zo lees, dan leer je helemaal niets en ben je met de dag verder verwijderd van contact met vrouwen. Als je dan ook nog eens pseudo-interessant termen gaat gebruiken die doorgaans worden gebruikt door enkel internetnerds, dan is het verder helemaal kansloos.

Ga gewoon een keertje naar het Zandpad, je zak leeg kloppen. Dat gaat je goed doen. :Y
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:18:47 #261
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93522063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:17 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, dan leer je helemaal niets en ben je met de dag verder verwijderd van contact met vrouwen. Als je dan ook nog eens pseudo-interessant termen gaat gebruiken die doorgaans worden gebruikt door enkel internetnerds, dan is het verder helemaal kansloos.

Ga gewoon een keertje naar het Zandpad, je zak leeg kloppen. Dat gaat je goed doen. :Y
nee ik ga niet naar het zandpad, nooit geweest ook. dat is in raamhoerenstraat in utrecht toch?
ben alleen in deventer en amsterdam geweest.
en bij nog wat niet-raamhoeren.

en ik leer er wel van. ik begin er alleen nog maar net mee, en heb nog bijna niets ermee gedaan behalve methodes en theorie lezen
pi_93522422
Weer eens een topic kaap van mylifeisgrey ^O^

edit: weer lekker bezig met generaliseren, iedere vrouw is anders mensen..
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:30:45 #263
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93522465
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:29 schreef iwannabehigh het volgende:
Weer eens een topic kaap van mylifeisgrey ^O^
nee ik antwoord alleen op die vragen.
bijvoorbeeld ook nog wat ik even kwijt moet:

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die al het gewauwel van internetfora zo op kunnen lepelen, maar waarschijnlijk zelf nog nooit 'n kusje gekregen hebben van een meisje.
for your information. ik heb ooit gratis gezoend met een meisje, was ook me eerste zoen.
dat was op me 16de

en toen hoeren....., bijvoorbeeld:
http://www.hookers.nl/sho(...)ighlight=#post444851

en een keer dat 8k meisje van hierboven wat een twijfelgeval is of het gratis was, omdat ze zei dat ik haar niet hoefde te betalen.

en ik ben er echt vasn overtuigd dat pua gaat werken. en ik kom heus wel terug wanneer het gewerkt heeft, maar dat is nu nog even te vroeg
pi_93522603
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:30 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

nee ik antwoord alleen op die vragen.
bijvoorbeeld ook nog wat ik even kwijt moet:

[..]

for your information. ik heb ooit gratis gezoend met een meisje, was ook me eerste zoen.
dat was op me 16de

en toen hoeren....., bijvoorbeeld:
http://www.hookers.nl/sho(...)ighlight=#post444851

en een keer dat 8k meisje van hierboven wat een twijfelgeval is of het gratis was, omdat ze zei dat ik haar niet hoefde te betalen.

en ik ben er echt vasn overtuigd dat pua gaat werken. en ik kom heus wel terug wanneer het gewerkt heeft, maar dat is nu nog even te vroeg
Uhu. Wat is pua en wat is dat voor site? Heb jij daar ergens wat geschreven ofzo?
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:35:58 #265
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93522659
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Uhu. Wat is pua en wat is dat voor site? Heb jij daar ergens wat geschreven ofzo?
Pick Up Artist. Zojuist geleerd via Google. Lijkt me zo'n website waar kansloze figuren die behalve de tiet van hun moeder nog nooit aan 'n vrouwelijke tepel hebben gezogen elkaar tips geven over hoe je wijven kunt scoren.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:37:04 #266
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93522696
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

pua staat voor pick up artist.
dat zijn mannen die de techniek van vrouwen versieren logisch hebben bestudeerd en opgeschreven, en daarnaast ook stappenplannen en methodes boeken van hebben gemaakt.

en die site is hookers.nl, een site waar hoeren worden gerevieuwed.
ik heb daar wat posts over hoeren gemaakt..., die link daarboven is een post van mij dat britney me een kusje op de wang gaf.
pi_93522710
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:35 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Pick Up Artist. Zojuist geleerd via Google. Lijkt me zo'n website waar kansloze figuren die behalve de tiet van hun moeder nog nooit aan 'n vrouwelijke tepel hebben gezogen elkaar tips geven over hoe je wijven kunt scoren.
Klopt, het komt neer op gladde trucs om de psychologie van de vrouw te manipuleren om zoveel mogelijk vrouwen in bed te lullen :P
pi_93522717
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:35 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Hahahahaha ik moest lachen.

Maar mylifeisgrey dat vind ik zielig dat je serieus naar de hoeren gaan, net alsof die vrouwen daar voor hun plezier zitten..
pi_93522737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

pua staat voor pick up artist.
dat zijn mannen die de techniek van vrouwen versieren logisch hebben bestudeerd en opgeschreven, en daarnaast ook stappenplannen en methodes boeken van hebben gemaakt.

en die site is hookers.nl, een site waar hoeren worden gerevieuwed.
ik heb daar wat posts over hoeren gemaakt..., die link daarboven is een post van mij dat britney me een kusje op de wang gaf.
Wat is je naam dan
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:39:07 #270
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93522764
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

Klopt, het komt neer op gladde trucs om de psychologie van de vrouw te manipuleren om zoveel mogelijk vrouwen in bed te lullen :P
ja daar kan je het inderdaad voor misbruiken

quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar mylifeisgrey dat vind ik zielig dat je serieus naar de hoeren gaan, net alsof die vrouwen daar voor hun plezier zitten..
ja nou, ik ga al niet meer sinds augustus naar de hoeren.

quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:38 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat is je naam dan
iwannahavesex is me username daar

doet me trouwens wel wat denken aan jouw naam hier he! ;)
maar ik was eerder, in 2005 had ik me daar al met die naam geregistreerd :P
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:41:20 #271
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93522836
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef gamezz het volgende:

[..]

Ben benieuwd of het ze ook lukt. Zal wel niet.
pi_93522879
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:37 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

De meesten kiezen er zelf voor...

Al denk ik niet dat veel hoeren met plezier seks met hem hebben nee...
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:43:37 #273
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93522898
Zelfs bij de hoeren maakt hij letterlijk en figuurlijk niets klaar... :')
pi_93522962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als ik zijn belevenissen zo lees, dan ben ik daar ook bang voor. Wel sneu voor hem eigenlijk.
pi_93522993
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef The_Sperminator het volgende:
Zelfs bij de hoeren maakt hij letterlijk en figuurlijk niets klaar... :')
Wie wel dan..

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mijn moeder begeleidt ex prostituees en ik kan uit haar verhalen wel concluderen dat ook vaak Nederlandse vrouwen uiteindelijk toch wel met tegenzin daar zitten en allemaal weer verschillende redenen. En ongeveer de helft van de prostituees zijn toch uit het buitenland dus dan kan je wel raden dat die slachtoffer zijn van mensenhandel :)

Sowieso.. wie wil nou iedere dag uitgewoond worden door allerlei verschillende mannen.. Denk niet veel mensen maar goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')