Aangezien boulimia vaak samen gaat met vreetbuien denk ik dat je daar nog wel eens naast kunt zitten. Je moet toch ooit weer stoppen met kotsen en dan komen die kilo's er zo weer aan. En als je enorme vreetbuien hebt dan kots je nooit álles uit.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Boulimia is wel effectief om snel even wat gewicht te verliezen. Ik raad het verder niemand aan, maar de feiten liggen wel zo.
Waarom zit je eig in dit topic? Een ervaringsdeskundige, kan je gezien je leeftijd niet zijn..quote:Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Aangezien boulimia vaak samen gaat met vreetbuien denk ik dat je daar nog wel eens naast kunt zitten. Je moet toch ooit weer stoppen met kotsen en dan komen die kilo's er zo weer aan. En als je enorme vreetbuien hebt dan kots je nooit álles uit.
Er zijn effectievere manieren om gewicht te verliezen, gezondere manieren.
Staat er ergens een bordje dat het verboden is voor mensen die niet oud zijn ?quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zit je eig in dit topic? Een ervaringsdeskundige, kan je gezien je leeftijd niet zijn..
Of hoop je dat ze het alsnog leren en verstuur je dan per PM een date verzoekje?
Eerst haar onder kotsen en d'r dan schoon likken. Daarmee maak je wel indruk.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heeft boulimia met versieren op oudere leeftijd te maken, ben van plan iemand te versieren door hem onder te kotsen![]()
Ik bied wat woman-perspective. En omdat ik bepaalde users in dit topic al langer spreek.quote:Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zit je eig in dit topic? Een ervaringsdeskundige, kan je gezien je leeftijd niet zijn..
Of hoop je dat ze het alsnog leren en verstuur je dan per PM een date verzoekje?
Ha nee dat niet, niet meteen zo negatief dame!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo trouwens, stoort het je wat ik post?
Slijmbalquote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef benzin het volgende:
[..]
En dankje daarvoor![]()
Vind het leuk om eens wat woman-perspective te zien
Een beetje, complimentendag vandaag he?quote:
Heb stiekem even in je fotoboek gekekenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
boehoe deze maand ga ik wel leren hoe ik moet versieren
gewoon blij kijken of is het ingewikkelder?
En vooral niet te veel praten, dan knapt hij mss afquote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
boehoe deze maand ga ik wel leren hoe ik moet versieren
gewoon blij kijken of is het ingewikkelder?
ik denk dat vrouwen ook niet weten hoe het moet. ze willen iemand waar het 'vanzelf' bij lijkt te gaan, waar zij ook geintereseerd in kunnen worden voordat hij bepaalde 'grenzen' overschrijdt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Een beetje, complimentendag vandaag he?![]()
Maar het is wel echt zo. Zoals ik al eens heb gezegd, doe een opleiding waar geen vrouwen zijn en praat sowieso nooit met vrouwen. Het is weleens leuk om te zien hoe ze denken![]()
En misschien telt dat wel voor meerdere mensen?
strawberry postte haar vrouwelijk perspectief van dat hierboven tegen mij vanquote:een meid stapte op me af, en vroeg of ik wilde dansen
ik ging daar toen niet op in
maar ze snapt niet dat op 100% dansvloer je nergens verder komt met vriendschap/liefde/alles.quote:mylifeissgrey, zeg ja en ga dansen. probleem opgelost
quote:avoid the dance floor - it is a trap
idd, dat is opzich wel een ioi om de jongen dan op je af te laten komen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef benzin het volgende:
[..]
Heb stiekem even in je fotoboek gekeken![]()
Zo te zien zie je er prima uit. Dus beetje lief lachen naar leuke jongens en dan komt het wel goed
Alsof je door haar dansverzoek af te wijzen wel verder bent gekomen.....quote:maar ze snapt niet dat op 100% dansvloer je nergens verder komt met vriendschap/liefde/alles.
ik ben niet op je verder ingegaan aardbei, maar je advies is daar kul dus. je weet het zelf ook niet.
als ik op haar dansverzoek was ingegaan(als echt dansen op de dansvloer toen ze me aanklampte) dan was het uberfaal geweest omdat ik niet zo goed denk te kunnen dansen.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof je door haar dansverzoek af te wijzen wel verder bent gekomen.....
Als het echt zo werkt en allemaal zo kan gaan, wat ging er dan mis?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
dan komen we ergens. dan leer ik haar kennen. en zij mij. etc, en gaat alles 'goed'.
Verder dan je nu met haar bent gekomen.quote:als ik wel goed had kunnen dansen, hadden we gedanst ja... maar zouden we dan veel verder zijn gekomen ergens...?(retorische vraag... antwoord is nee)
omdat ik NOG faal ben. het lukt mij ook niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Als het echt zo werkt en allemaal zo kan gaan, wat ging er dan mis?
je kan precies pua technieken in dat stukje inpassen. niet de beste methode, maar wel werkende basismethodes.quote:en die blonde meid weer van :"kom je dansen?"
ik:"nee"
zij: "waarom wil je niet dansen"
ik:"misschien wil ik wel helemaal niet dansen met iemand zoals jouw(terwijl ik haar hoogte met me hand aangaf)hoe oud ben je?"
zij:"ik ben 19 hoor!"
ik"oh dan ben je dus wel niet meer een minderjarige, maar toch... je bent maar zo hoog"
zij:"ja maar dat komt omdat ik nu niet op hoge hakken loop, kijk ik heb me uggs aan"
ik :"ugs , "en dacht toen hevig aan fok ze mening daarover.
Goede post. Boeken kunnen je misschien wel helpen, maar om het uiteindelijk echt te kunnen moet je het nou eenmaal vaak doen, zien waar het fout gaat, en dat verbeteren. Hoe meer ervaring, hoe beter het (uiteindelijk) zal gaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan nooit helemaal 100% voorspellen wat er zal gebeuren. Er zullen altijd onverwachte dingen zijn die je niet uit een boek kan leren. Dat kan je alleen leren door ervaring en door dus met mensen om te gaan en te dansen als zij dat aan jou vragen. Je moet je op je gemak gaan voelen bij vrouwen, ze niet langer zien als enge aliens. Ook daar kon het dansen bij helpen, het ijs breken zegmaar. Een jongen hoeft niet al te ingewikkelde dansmoves te doen. Kan je best aanleren.
ja je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan nooit helemaal 100% voorspellen wat er zal gebeuren. Er zullen altijd onverwachte dingen zijn die je niet uit een boek kan leren. Dat kan je alleen leren door ervaring en door dus met mensen om te gaan
ja had me eigenlijk wel leuk geleken, gewoon eventjes dansen met een meisje!quote:en te dansen als zij dat aan jou vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |