abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93463734
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 00:46 schreef The_Sperminator het volgende:

[..]

Boulimia is wel effectief om snel even wat gewicht te verliezen. Ik raad het verder niemand aan, maar de feiten liggen wel zo.
Aangezien boulimia vaak samen gaat met vreetbuien denk ik dat je daar nog wel eens naast kunt zitten. Je moet toch ooit weer stoppen met kotsen en dan komen die kilo's er zo weer aan. En als je enorme vreetbuien hebt dan kots je nooit álles uit.

Er zijn effectievere manieren om gewicht te verliezen, gezondere manieren.
pi_93471425
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aangezien boulimia vaak samen gaat met vreetbuien denk ik dat je daar nog wel eens naast kunt zitten. Je moet toch ooit weer stoppen met kotsen en dan komen die kilo's er zo weer aan. En als je enorme vreetbuien hebt dan kots je nooit álles uit.

Er zijn effectievere manieren om gewicht te verliezen, gezondere manieren.
Waarom zit je eig in dit topic? Een ervaringsdeskundige, kan je gezien je leeftijd niet zijn..

Of hoop je dat ze het alsnog leren en verstuur je dan per PM een date verzoekje? :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93471517
Wat heeft boulimia met versieren op oudere leeftijd te maken, ben van plan iemand te versieren door hem onder te kotsen :? 8)7
pi_93472046
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zit je eig in dit topic? Een ervaringsdeskundige, kan je gezien je leeftijd niet zijn..

Of hoop je dat ze het alsnog leren en verstuur je dan per PM een date verzoekje? :D
Staat er ergens een bordje dat het verboden is voor mensen die niet oud zijn ?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:10:36 #230
336502 The_Sperminator
Hasta la vista, baby!
pi_93472213
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:58 schreef formerjellybean het volgende:
Wat heeft boulimia met versieren op oudere leeftijd te maken, ben van plan iemand te versieren door hem onder te kotsen :? 8)7
Eerst haar onder kotsen en d'r dan schoon likken. Daarmee maak je wel indruk. :Y
pi_93475903
quote:
5s.gif Op maandag 28 februari 2011 23:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik bied wat woman-perspective. En omdat ik bepaalde users in dit topic al langer spreek.
pi_93475938
Hoezo trouwens, stoort het je wat ik post?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 02:25:24 #233
108913 Godshand
guide4you
pi_93476552
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoezo trouwens, stoort het je wat ik post?
Ha nee dat niet, niet meteen zo negatief dame!

Ik vond het gewoon apart :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93502360
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 01:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik bied wat woman-perspective.
En dankje daarvoor :)

Vind het leuk om eens wat woman-perspective te zien :)
pi_93504163
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:07 schreef benzin het volgende:

[..]

En dankje daarvoor :)

Vind het leuk om eens wat woman-perspective te zien :)
Slijmbal
pi_93515407
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:39 schreef Halcon het volgende:

[..]

Slijmbal
Een beetje, complimentendag vandaag he? O-)

Maar het is wel echt zo. Zoals ik al eens heb gezegd, doe een opleiding waar geen vrouwen zijn en praat sowieso nooit met vrouwen. Het is weleens leuk om te zien hoe ze denken :)

En misschien telt dat wel voor meerdere mensen?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:18:34 #237
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_93515633
boehoe deze maand ga ik wel leren hoe ik moet versieren
gewoon blij kijken of is het ingewikkelder?
pi_93516205
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Heb stiekem even in je fotoboek gekeken :@

Zo te zien zie je er prima uit. Dus beetje lief lachen naar leuke jongens en dan komt het wel goed ^O^
pi_93517941
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
En vooral niet te veel praten, dan knapt hij mss af ;)
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:01:23 #240
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93518272
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Een beetje, complimentendag vandaag he? O-)

Maar het is wel echt zo. Zoals ik al eens heb gezegd, doe een opleiding waar geen vrouwen zijn en praat sowieso nooit met vrouwen. Het is weleens leuk om te zien hoe ze denken :)

En misschien telt dat wel voor meerdere mensen?
ik denk dat vrouwen ook niet weten hoe het moet. ze willen iemand waar het 'vanzelf' bij lijkt te gaan, waar zij ook geintereseerd in kunnen worden voordat hij bepaalde 'grenzen' overschrijdt.
ze willen iemand die ze niet kansloos probeert te versieren, en ook niet iemand die helemaal geen stappen neemt naar volgende fases.

lees Het Officiële Pua Topic #2 die post.

al het simpele advies hier van : ga gewoon uit, doe normaal, praat met ze, etc etc.... ja dat kan.
en dan heel soms door echt toeval kan het soms toevallig 'goed gaan' .

pua-materiaal gaat over dat toeval weg halen, en het 'richting' geven.

ik postte bijv.
quote:
een meid stapte op me af, en vroeg of ik wilde dansen
ik ging daar toen niet op in
strawberry postte haar vrouwelijk perspectief van dat hierboven tegen mij van
quote:
mylifeissgrey, zeg ja en ga dansen. probleem opgelost
maar ze snapt niet dat op 100% dansvloer je nergens verder komt met vriendschap/liefde/alles.
ik ben niet op je verder ingegaan aardbei, maar je advies is daar kul dus. je weet het zelf ook niet.

zoals zelfs letterlijk op pag.74 van mystery's method staat:
quote:
avoid the dance floor - it is a trap
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:28 schreef benzin het volgende:

[..]

Heb stiekem even in je fotoboek gekeken :@

Zo te zien zie je er prima uit. Dus beetje lief lachen naar leuke jongens en dan komt het wel goed ^O^
idd, dat is opzich wel een ioi om de jongen dan op je af te laten komen.

lanterfanter is volgensmij best leuk, vond ik althans voordat ze die kansloze topics begon aan te maken hier op fok(check haar postgeschiedenis).

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-03-2011 23:07:21 ]
pi_93518764
quote:
maar ze snapt niet dat op 100% dansvloer je nergens verder komt met vriendschap/liefde/alles.
ik ben niet op je verder ingegaan aardbei, maar je advies is daar kul dus. je weet het zelf ook niet.
Alsof je door haar dansverzoek af te wijzen wel verder bent gekomen.....
pi_93518821
And you're one to talk about kansloze topics. Ga je dat nu echt als afknapper zien bij andere users?
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:14:22 #243
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93519067
quote:
13s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Alsof je door haar dansverzoek af te wijzen wel verder bent gekomen.....
als ik op haar dansverzoek was ingegaan(als echt dansen op de dansvloer toen ze me aanklampte) dan was het uberfaal geweest omdat ik niet zo goed denk te kunnen dansen.
als ik wel goed had kunnen dansen, hadden we gedanst ja... maar zouden we dan veel verder zijn gekomen ergens...?(retorische vraag... antwoord is nee)

wat ik had moeten doen is haar een 'little spin' of hoe heet dat geven.
vragen aan haar of haar vriendin of ze "altijd zo was"

zeggen dat ze wel grappig is, of wat dan ook, maar ook een vraag of een iod, waardoor ze over haarzelf vertelt.
volgende de mystery methode doen in gesprek:
bait-hook-reel-release
of zoals mohawk method:
directive - takeaway
zij praat
reward(antwoord)
release

dan zouden we ergens zijn gekomen. dan leren we elkaar kennen!

dan komen we ergens. dan leer ik haar kennen. en zij mij. etc, en gaat alles 'goed'.
en zoals je leest is dat niet compleet op haar verzoek ingaan zoals jij adviseert

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-03-2011 23:20:53 ]
pi_93519226
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

dan komen we ergens. dan leer ik haar kennen. en zij mij. etc, en gaat alles 'goed'.
Als het echt zo werkt en allemaal zo kan gaan, wat ging er dan mis? :)
pi_93519405
quote:
als ik wel goed had kunnen dansen, hadden we gedanst ja... maar zouden we dan veel verder zijn gekomen ergens...?(retorische vraag... antwoord is nee)
Verder dan je nu met haar bent gekomen.
Als je niet op haar dansverzoek ingaat is dat al een eerste afknapper.
pi_93519454
Ik denk dat je sommige dingen niet uit boeken kunt leren Mylifeisgrey, je moet het ook een beetje aanvoelen. Het is persoonsafhankelijk.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:23:44 #247
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93519539
oke het gaat dus hierover
Is versieren op latere leeftijd nog goed te leren #3

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Als het echt zo werkt en allemaal zo kan gaan, wat ging er dan mis? :)
omdat ik NOG faal ben. het lukt mij ook niet.
ik heb die pua uren zitten lezen, maar toen ging ik het in praktijk proberen te brengen(1e poging). en liepen er wat dingen onverwacht.

ik had me thuis zitten visualiseren dat ik de set zou openen. niet dat ze mij zouden gaan aanklampen.
daarom deed ik het fout, zosnel kon ik het allemaal niet bedenken. en deed ik wat ik schreef over little spin, en andere dingen niet.

.
een stukje ging wel goed. ik had haar leeftijd, ze vertelde over haar ugs, en dat ze soms ook hoge hakken aanhad.
toen kwamen we ergens
dat was dit stukje
quote:
en die blonde meid weer van :"kom je dansen?"
ik:"nee"
zij: "waarom wil je niet dansen"
ik:"misschien wil ik wel helemaal niet dansen met iemand zoals jouw(terwijl ik haar hoogte met me hand aangaf)hoe oud ben je?"
zij:"ik ben 19 hoor!"
ik"oh dan ben je dus wel niet meer een minderjarige, maar toch... je bent maar zo hoog"
zij:"ja maar dat komt omdat ik nu niet op hoge hakken loop, kijk ik heb me uggs aan"
ik :"ugs , "en dacht toen hevig aan fok ze mening daarover.
je kan precies pua technieken in dat stukje inpassen. niet de beste methode, maar wel werkende basismethodes.

bijvoorbeeld:
oh dan ben je dus wel niet meer een minderjarige, (ze denkt dat ze heeft verdient dat ik haar een complinent geef, itt tot voorheen dat ik haar 'te kort nog vond'(dhv van mij)
maar toch.. je bent maar zo hoog iod, speels, ik lok haar een nieuwe vraag uit. ze moet werken

zij: maar dat is omdat ik me uggs aan heb.
ik heb weer antwoord, en heb wat geleerd over haar
bijvoorbeeld

met dom dansen in teringherrie op de dansvloer hadden 'we' dat nooit kunnen bereiken in de "relatievorderingen"

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 01-03-2011 23:40:57 ]
pi_93519773
Je kan nooit helemaal 100% voorspellen wat er zal gebeuren. Er zullen altijd onverwachte dingen zijn die je niet uit een boek kan leren. Dat kan je alleen leren door ervaring en door dus met mensen om te gaan en te dansen als zij dat aan jou vragen. Je moet je op je gemak gaan voelen bij vrouwen, ze niet langer zien als enge aliens. Ook daar kon het dansen bij helpen, om het ijs te breken zegmaar. Een jongen hoeft niet al te ingewikkelde dansmoves te doen. Kan je best aanleren.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Strawberry- op 01-03-2011 23:36:53 ]
pi_93520068
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan nooit helemaal 100% voorspellen wat er zal gebeuren. Er zullen altijd onverwachte dingen zijn die je niet uit een boek kan leren. Dat kan je alleen leren door ervaring en door dus met mensen om te gaan en te dansen als zij dat aan jou vragen. Je moet je op je gemak gaan voelen bij vrouwen, ze niet langer zien als enge aliens. Ook daar kon het dansen bij helpen, het ijs breken zegmaar. Een jongen hoeft niet al te ingewikkelde dansmoves te doen. Kan je best aanleren.
Goede post. Boeken kunnen je misschien wel helpen, maar om het uiteindelijk echt te kunnen moet je het nou eenmaal vaak doen, zien waar het fout gaat, en dat verbeteren. Hoe meer ervaring, hoe beter het (uiteindelijk) zal gaan.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 23:46:14 #250
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93520617
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kan nooit helemaal 100% voorspellen wat er zal gebeuren. Er zullen altijd onverwachte dingen zijn die je niet uit een boek kan leren. Dat kan je alleen leren door ervaring en door dus met mensen om te gaan
ja je hebt gelijk.
en als ik me weer wat beter voel volgen er meer posts van pogingen. nu voel ik me depri en doe ik niets aan in field oefenen.
quote:
en te dansen als zij dat aan jou vragen.
ja had me eigenlijk wel leuk geleken, gewoon eventjes dansen met een meisje!
maar ik durf niet met een wildvreemd iemand in ook nog een 'enge' omgeving te gaan dansen na 11 jaar vastgeroest(qua soepele beweging) te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')