De boete bedraagt 75+56 euro, lezen is ook een vak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef EAH5450 het volgende:
Hoe kan je nou 3880 euro boete betalen omdat je een keer geen aangifte hebt gedaan, dat is toch kankerbelachelijk
TS snapt het niet helemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef EAH5450 het volgende:
Hoe kan je nou 3880 euro boete betalen omdat je een keer geen aangifte hebt gedaan, dat is toch kankerbelachelijk
hoeveel kreeg jij voor jouw begrijpend lezen bij de cito toets?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef EAH5450 het volgende:
En als je niet netjes naar 4000 afrondt, moet je belasting èn een boete over je sociale beperking betalen. Alleen maar om verdere verwarring te voorkomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:27 schreef EAH5450 het volgende:
Daar is TS al te laat voor, oftewel: TS moet niet janken en gewoon betalen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:41 schreef superdrufus het volgende:
Het is ook een schatting van de omzet, het kan zelfs hoger uitvallen. Ts moet nu bezwaar indienen en contact opnemen met de fiscus.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef menszonderwens het volgende:
Moet hij dat nu betalen of krijgt hij dat geld?
Maar waarom TS niet eerder een aanslag heeft gedaan is dan wel nog onduidelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Stelletje Noobs, dit is gewoon een schatting van je belasting. Niks aan de hand.
Toen ik een webdesign bedrijf had heb ik ook een keertje zo'n hoge aanslag gekregen omdat ik vergeten was het aanslagformulier in te vullen en op te sturen.
Gewoon bezwaar aantekenen en alsnog je aanslagformulier insturen. Die boete moet je wel betalen.
Succes
trololoquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef menszonderwens het volgende:
Ik neem aan niet de 2% boete over het niet kloppende bedrag, dat zou makkelijk verdienen zijn van de BD.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:34 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Stelletje Noobs, dit is gewoon een schatting van je belasting. Niks aan de hand.
Toen ik een webdesign bedrijf had heb ik ook een keertje zo'n hoge aanslag gekregen omdat ik vergeten was het aanslagformulier in te vullen en op te sturen.
Gewoon bezwaar aantekenen en alsnog je aanslagformulier insturen. Die boete moet je wel betalen.
Succes
Nee die hoef je ook niet te betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:19 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik neem aan niet de 2% boete over het niet kloppende bedrag, dat zou makkelijk verdienen zijn van de BD.
Krijg je daar een brief voor of wa?quote:Maar waarom TS niet eerder een aanslag heeft gedaan is dan wel nog onduidelijk.
Dat staat in de informatie die je hebt gekregen bij het aanvragen van een KVKnummert.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:46 schreef EAH5450 het volgende:
Krijg je daar een brief voor of wa?
Want ik heb nooit iets ontvangen om aangifte te doen
Ik heb al eens in oktober aangifte gedaan die ik per brief kreeg per papier, hoe vaak moet ik nou aangifte doen over 0 euro, tot nu toe verdien ik geen reet en moet alsnog belastingaangifte doen, is 1 keer per jaar dan niet genoeg zou ik zeggenquote:Dat staat in de informatie die je hebt gekregen bij het aanvragen van een KVKnummert.
Je moet inloggen met je gegevens op de site van belastingdienst en invoeren
Wel eerst ff lezen als je een bedrijfje opstart anders brandt je je billetjes!!
De helft moet ie betalen, de andere helft krijgt ie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:57 schreef menszonderwens het volgende:
2 x per jaar aangifte doen... ook als je geen reet verdiend hebt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Ik heb al eens in oktober aangifte gedaan die ik per brief kreeg per papier, hoe vaak moet ik nou aangifte doen over 0 euro, tot nu toe verdien ik geen reet en moet alsnog belastingaangifte doen, is 1 keer per jaar dan niet genoeg zou ik zeggen
En nu klagen ze dat ik geen aangifte heb gedaan, was die van oktober dan niet genoeg...
Elk kwartaal als ondernemerquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
2 x per jaar aangifte doen... ook als je geen reet verdiend hebt.
Je had daar uitstel moeten vragen en dan een gecombineerde aangifte met het eerste volledige boekjaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:55 schreef EAH5450 het volgende:
[..]
Ik heb al eens in oktober aangifte gedaan die ik per brief kreeg per papier, hoe vaak moet ik nou aangifte doen over 0 euro, tot nu toe verdien ik geen reet en moet alsnog belastingaangifte doen, is 1 keer per jaar dan niet genoeg zou ik zeggen
En nu klagen ze dat ik geen aangifte heb gedaan, was die van oktober dan niet genoeg...
waaromquote:Op zondag 27 februari 2011 17:01 schreef andreas612 het volgende:
ik kreeg 450 euro terug van de belasting, dat was echt fantastisch
waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF is dat nou voor iets droogsquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
De helft moet ie betalen, de andere helft krijgt ie.
quote:Op zondag 27 februari 2011 18:13 schreef andreas612 het volgende:
[..]
waarom niet?ja dacht al zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is vast en hosselaar en die doen geen aangifte want het s niet gangster.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:37 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Maar waarom TS niet eerder een aanslag heeft gedaan is dan wel nog onduidelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |