Ik ben er in gedachten altijd bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zaten toen niet in het topic.
zie ttquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ben er in gedachten altijd bij.
je lijkt die ajacied wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is al mijn 3e lapo achter elkaar
Ik heb er in mijn hele leven nog niet meer dan 6 gehad ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is al mijn 3e lapo achter elkaar
iedereen vind de surinaamse keuken lekker, jij toch ook ?quote:
Hey sharr staat onder mijn bescherming pedoquote:
idd, en hun snappen ook wel dat in een druk restaurant het bijna onmogelijk is om alle regeltjes te handhaven. zolang je de regels niet aan je laars lapt en laat zien dat je echt wel je best doet om alles zo goed mogelijk te doen. dan doen hun ook nie moelijk. en vaak geven ze zelfs tips als ze iets tegenkomen wat beter kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je loopt altijd het risico op een boete.. maar het blijven mensen he
met een boel gelul kun je veel extra tijd krijgen
dat vind ik best een hele zware beledigingquote:
tsk tskquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet sharr troosten... wat een straf
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik best een hele zware belediging
Inddquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet sharr troosten... wat een straf
Ik stiekem ook heel erg natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is ook altijd zo trots op zn lapo en fipoos weet ik veel wat.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf dus dan doen mensen niet moeilijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stiekem ook heel erg natuurlijk
ja maar van vrouwelijke fok!kers vinden wij, mannen, het niet ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Slagsmålsklubben is een bitpopgroep uit Norrköping, Zweden. De naam Slagsmålsklubben is een Zweedse vertaling van de filmtitel Fight Club. De naam wordt vaak afgekort tot SMK
Dankjewel denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf dus dan doen mensen niet moeilijk
Welke, want ze hebben bijna allemaal piepjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet die track met die piepjes van Aphex Twin Koelkast?
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
K zag je neef nog trouwens.quote:
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met bliepjesmuziek he?
Hahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zag je neef nog trouwens.
Zeg maar tegen hem: Jij (Sharr) bent een stuk knapper
Dat teringnnummer jeweetz. Zwaar irritant. Sommige mensen wilden die zelfs niet meer horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke, want ze hebben bijna allemaal piepjes![]()
Je hebt er 1 met 1 piep door het hele nummer heen
Er is er een met stuiterballen
Er zijn er nog veel meer
Ja ik vind ze allemaal goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat teringnnummer jeweetz. Zwaar irritant. Sommige mensen wilden die zelfs niet meer horen![]()
oh jij gedaanquote:
Hihi, dank alweer!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh jij gedaangoede smaak
Tegenstrijdig bericht met netquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef Franneh het volgende:
Ik ga mijn nest in.
Slaapze allemaal![]()
slaap lekker meisquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef Franneh het volgende:
Ik ga mijn nest in.
Slaapze allemaal![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook nietWacht nog op drie verzoekjens
Ja willen en ook echt gaan is helaas wat anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Tegenstrijdig bericht met netMaar welterusten
trustenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef Franneh het volgende:
Ik ga mijn nest in.
Slaapze allemaal![]()
Dat is ook wat andersquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef _Fanta het volgende:
http://onz-radio.nl/request.html doet het nie helemaal denderend?
Ik ben er stiekem wel, wilde na dit nummer naar bed gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef sharr het volgende:
Het is Iris![]()
Goed verzoekje Merel die er niet is
Kom jij eigenlijk ook op de meet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef sharr het volgende:
Het is Iris![]()
Goed verzoekje Merel die er niet is
Slaap lekker!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem wel, wilde na dit nummer naar bed gaan.
En mijn tijd op fok te verminderen![]()
En ben nog eventjes bezig met muziek downloaden![]()
Slaap lekker iedereen alvast![]()
Welterusten danquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem wel, wilde na dit nummer naar bed gaan.
En mijn tijd op fok te verminderen![]()
En ben nog eventjes bezig met muziek downloaden![]()
Slaap lekker iedereen alvast![]()
Ik ben bijna 18 maar ik kan nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk ook op de meet?
Of ben je daar nog te 16 voor?
Het geeft niet, ik heb het overleefdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef Zokunen het volgende:
Sorry sharr dat ik je niet meteen kwam troosten
Moest even weg
Maar een dikke knuffel voor jou
Ja maar hoe moet ik je nu hosselen dan?quote:
Na Alcazar ga ik ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef Ezechielk het volgende:
Hierna mijn verzoekje, en tevens truste-plaat
Niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja maar hoe moet ik je nu hosselen dan?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
k heb net een aanmelding binnen van een mogelijke nieuwe dj die metal wil draaien, hebben we nog niet echt dus ik zeg: welkome aanvulling
Koelkast hoelaat staat het laatste verzoekje zeg maar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
k heb net een aanmelding binnen van een mogelijke nieuwe dj die metal wil draaien, hebben we nog niet echt dus ik zeg: welkome aanvulling
Min of meer jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
Wiequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
Jij snapt het principe van hosselen niet geloof ik... Jammerquote:
Er is meer vrouwelijk schoon zaterdag hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van hosselen niet geloof ik... Jammer
2:33:01quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Koelkast hoelaat staat het laatste verzoekje zeg maar?
Wat jawel. Maar gewoon niet dus.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij snapt het principe van hosselen niet geloof ik... Jammer
Puikquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat jawel. Maar gewoon niet dus.
hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Wat
En ik het maar niet draaien uit angst dat weinig mensen ervan houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:39 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:41 schreef sharr het volgende:
[..]
hosselen
` hos - se - len (hosselde, h. gehosseld) slang het leven leiden dat kenmerkend is voor een heroïneverslaafde (vooral gebruikt door Surinamers)
Wat
Anders chill je gewoon met junkies.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:41 schreef sharr het volgende:
[..]
hosselen
Wat
Maar zo snel ben je hier toch nog niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:42 schreef sharr het volgende:
Eindelijk Pearl Jam zo![]()
Nog twee verzoekjens te gaan en ik kan slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:43 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar zo snel ben je hier toch nog niet?Ik snap je nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, en nu slapen.
Aids. Dit nummer MOET ik luisteren.
Een vriend van me, kan hem op gitaar helemaalquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, en nu slapen.
Aids. Dit nummer MOET ik luisteren.
uitkondeging?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
Welke onbaas heeft mijn webhawkindenacht-uitkondiging uit de OP gehaald
Nee, maar wacht even met naar Oud-Beijerland komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer horende wil ik altijd mensen vermoorden. Meer mensen last van?
Oh wacht ik snap het al..quote:
Rij wel door naar Piershilquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee, maar wacht even met naar Oud-Beijerland komen![]()
Wat verstond je dan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Ah, dat verstond ik dus verkeerd.
Webcamgirls?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben nog optijd voor mijn verzoek![]()
en hoi vanuit bed
quote:
Geloof nooit dat jij dat zou durvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er moet ook geld verdient worden he
geil.. ik ben wel half naaktquote:
LOLquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Extend life ofzoZat me al af te vragen wat het was
Heul lang verstaan
Jij onbaas! Jij hebt de OP verminktquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
OMFG nu ga ik echt slapen. Dit is (sorry sharr) een kutplaat en dit kan ik niet aan![]()
Trusten schatjes, en webhawk
Je hoort naakt in bed te liggen, niet half naakt. Ook niet als het koud is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geil.. ik ben wel half naakt
trusten schatjeeeeeequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
OMFG nu ga ik echt slapen. Dit is (sorry sharr) een kutplaat en dit kan ik niet aan![]()
slaap lekker.. veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
ik heb er ook nog nooit echt op gelet wat ze nou eigenlijk zongen, ik dacht altijd extreme lifequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:49 schreef sharr het volgende:
[..]
Extend life ofzoZat me al af te vragen wat het was
Heul lang verstaan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:50 schreef djkoelkast het volgende:
whahaha ik heb nog een deken.. dus heulemaal naakt is het nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hoort naakt in bed te liggen, niet half naakt. Ook niet als het koud is.
Beetje locals moeten we er natuurlijk wel inhouden hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is dit, wil je me nog langer hier laten?
ik blijf niet zo langquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje locals moeten we er natuurlijk wel inhouden he
Anders zit ik hier straks alleen met Knetter
Laatste keer was dat niet zo'n succes
Vertel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
hebbe jullie gevochten jah?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alizeeeeeeeequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik post mijn gifje vast omdat ik geen zin heb om te wachtene tot mijn episch verzoek voorbij komt:
[ afbeelding ]
Alizeequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik post mijn gifje vast omdat ik geen zin heb om te wachtene tot mijn episch verzoek voorbij komt:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Neen we werden bijna verliefdquote:
hell no.. en als ik dat was dan was het van jouquote:
Gossiequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Neen we werden bijna verliefd![]()
Althans ik op haar
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hell no.. en als ik dat was dan was het van jou
Ohja, dat gescheurde rubber was ik even vergeten. Maarja, ADHD héquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hell no.. en als ik dat was dan was het van jou
lul nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Althans ik op haar
ze is ook wel heel lief toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Althans ik op haar
Was het niet zo dan?quote:
Dat sowieso wel ja.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:55 schreef sharr het volgende:
Oke ik wacht tot mijn tweeden verzoekje, die derde red ik niet
jij deed niet zo barre lief tegen mij de laatste paar keerquote:
Moet je RTL ff aanzettenquote:
Geen vakantie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Tot half drie wachten en dan half negen weer opstaan
Dat is een wel heel erg dubbelzinnige post.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik denk altijd dat ik verlieft op haar ben als ik weer us van de drank heb lopen snoepen
Hoeren zijn te vervangenquote:
weet nie? vind mensen vaak stuk liever als ik goed teut benquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is een wel heel erg dubbelzinnige post.
Drank maakt mensen eerlijk...... Of drank vertroebelt de geest.......
al is knetter wel hele toffe dame uiteraard!quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet nie? vind mensen vaak stuk liever als ik goed teut ben
Ahhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaah aansteker gevonden
Gelukkig heb ik een kat, die hoef je nooit uit te latenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ziek thuis. Maar opstaan omdat m'n moeder moet werken en ik de hond uitlaten
ben ik nou zo moe of slaat dat nergens op?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ahhhhh
Je wordt er verlegen van
Gewoon ff de tuindeuren open zetten. Voorlopig toch nog geen zomerquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar ziek thuis. Maar opstaan omdat m'n moeder moet werken en ik de hond uitlaten
Ik vind mensen dan altijd hele intelligente wezens, zelfs als ik weet dat ze dat niet zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet nie? vind mensen vaak stuk liever als ik goed teut ben
hier ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Er ligt hier gewoon een laag sneeuw
Ik ben wel heel intelligent.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind mensen dan altijd hele intelligente wezens, zelfs als ik weet dat ze dat niet zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Er ligt hier gewoon een laag sneeuw
Dat heb ik met blowen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind mensen dan altijd hele intelligente wezens, zelfs als ik weet dat ze dat niet zijn
Ik twijfel er niet aan! Maar in m'n stamcafé komen soms een soort verstandelijk gehandicapten waarmee je echt geen discussie aan moet gaan, wat ik dan dus wel doequote:
Graag, ik haat sneeuwquote:
Darcliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Dan moet je een keer met mij gaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan! Maar in m'n stamcafé komen soms een soort verstandelijk gehandicapten waarmee je echt geen discussie aan moet gaan, wat ik dan dus wel doe
maar je bent zelf ook een mens toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Is 't Hart je stamkroeg?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:00 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan! Maar in m'n stamcafé komen soms een soort verstandelijk gehandicapten waarmee je echt geen discussie aan moet gaan, wat ik dan dus wel doe
Hallo Sharr, van het liedje waarvan ik dacht dat jij een jongen wasquote:
Haha nee, die vallen nog wel mee. De 7e hemel, ernaast. 't Hart kun je niet eens praten, muziek te hardquote:
Het geeft niet, ik heb me er overheen gezet na een lange tijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:01 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Hallo Sharr, van het liedje waarvan ik dacht dat jij een jongen was![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Darcliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
quote:
Is goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:01 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan moet je een keer met mij gaan.
Ik zorg er voor dat we binnenkort een nieuwe versie opnemenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Het geeft niet, ik heb me er overheen gezet na een lange tijd
Welken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet nog heel lang wakker blijven... kwam er net achter dat het nr waar ik al een week om zeur bij alle dj's eindelijk in draakje staat.. daar ga ik natuurlijk op wachten
hoe kan je zien welke nummers dr allemaal gaan komen ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet nog heel lang wakker blijven... kwam er net achter dat het nr waar ik al een week om zeur bij alle dj's eindelijk in draakje staat.. daar ga ik natuurlijk op wachten
Je moet ook niet in t dorp blijven hangen met stappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Haha nee, die vallen nog wel mee. De 7e hemel, ernaast. 't Hart kun je niet eens praten, muziek te hard
Oh, nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat we binnenkort een nieuwe versie opnemenzal het goedmaken
Ik wil er dan ook in!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat we binnenkort een nieuwe versie opnemenzal het goedmaken
meatloaf rock and roll dreams come troughtquote:
Alsof jij wel eens vroeg naar bed gaat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
hoe kan je zien welke nummers dr allemaal gaan komen ?
wellus.. gisteren nog.. internet viel om half 1 wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Alsof jij wel eens vroeg naar bed gaat?
quote:
In het liedje heb je het overquote:
Hahaha, klopt. Al gooien we die hier altijd gelijk weg of gebruiken we hem voor rotzooi ofzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je moet ook niet in t dorp blijven hangen met stappen.
Alles wat je doet staat de volgende dag in het Kompas.
slapenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
Is koelkast al slapen of is hij er nog?
Gaan slapen omdat ik Pearl Jam aanvroeg en dat kon ie niet aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:05 schreef Dj_Darcli het volgende:
Is koelkast al slapen of is hij er nog?
Ja, ik kan nergens in he. Ik heb geen piemolquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:04 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
![]()
[..]
In het liedje heb je het over![]()
Flauw zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Gaan slapen omdat ik Pearl Jam aanvroeg en dat kon ie niet aan
Rotterdam genoeg gekke tenten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Hahaha, klopt. Al gooien we die hier altijd gelijk weg of gebruiken we hem voor rotzooi ofzo
Ach, zodra ik 18 ben ga ik wel buiten het dorp ofzo
Ok jij mag ook best in het liedjequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:06 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, ik kan nergens in he. Ik heb geen piemol
GERNE!quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:06 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Ok jij mag ook best in het liedje![]()
Moet ik eerst wat mensen meehosselen hier, de helft is echt suf geworden, hele weekend samen met vriendje/vriendinnetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam genoeg gekke tenten.
Ja maar het zijn altijd m'n handen en voeten die koud zijn, ik heb al pantoffels aan maar om nou handschoenen aan te gaan doenquote:
Die hebben m'n ouders net uit gezet omdat ze naar bed gingen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zet verwarming/kachel oid aan dan?
mjah ze slapen nu toch, dus merken ze het ook nie als je die weer aan zet toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:07 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die hebben m'n ouders net uit gezet omdat ze naar bed gingen.
Ik denk dat ik de halve zondag in bed ligquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zondag op maandag ga ik ook vroeg slapendan gaan ze weer onderhoud plegen aan mijn lijntje
ik weet nog niet wat ik doe.. ligt er ook aan hoe brak ik benquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de halve zondag in bed lig
Goed punt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mjah ze slapen nu toch, dus merken ze het ook nie als je die weer aan zet toch?
Als ik thuis kom ga ik gelijk mn bed inquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik doe.. ligt er ook aan hoe brak ik ben![]()
Hoe kun je Alizee nou hatenquote:
ik moet miss stage nog afbellen enzo hequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Als ik thuis kom ga ik gelijk mn bed in
Zou je denkenquote:
Ik ook niet..quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind dr ook niks aan
Wel doen, denk dat het verstandiger isquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet miss stage nog afbellen enzo he
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
Kijken of er nog meer nummers van haar in Draakje staan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wel doen, denk dat het verstandiger is
Mehhhh dat was in '99quote:
Dat zou ik sowieso al met mijn ogen dicht doenquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
denk niet dat ze zondag avond veel aan me hebben
al hoewel.. iemand douchen kan ik ook wel met de ogen dicht
![]()
Pech wij jou ook nietquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mehhhh dat was in '99
2007 leek ze meer op Knetter:
[ afbeelding ]
en bedankt hequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mehhhh dat was in '99
2007 leek ze meer op Knetter:
[ afbeelding ]
Wij? Spreek maar voor jezelfquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Wij? Spreek maar voor jezelf
Heb nog een map van 2gb aan fotomateriaal van haar. Wilde greedy als ik was dr hele discography binnenhalen.quote:
Want.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nog een map van 2gb aan fotomateriaal van haar. Wilde greedy als ik was dr hele discography binnenhalen.
fapfapfapfapfapfapquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nog een map van 2gb aan fotomateriaal van haar. Wilde greedy als ik was dr hele discography binnenhalen.
2Gb aan foto'squote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb nog een map van 2gb aan fapmateriaal van haar. Wilde greedy als ik was dr hele discography binnenhalen.
Ja en dan ook nog van 1 persoonquote:Op donderdag 24 februari 2011 02:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
moetten dan wel high res foto's zijn, anders zijn het er vet veel
Door mij, omdat nostalgiequote:Op donderdag 24 februari 2011 02:15 schreef sharr het volgende:
Welk nummer van de BSB is aangevraagd, waarom en door wie?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |