Alle dance smash, damn, hitzone cd's zitten er in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja maar dat luister ik ook weer niet hoor, ben meer van de Defected en 528 Dancesmash zooi.
Maar het was maar een suggestie.
Normaal niet veel problemen meequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een opmerking weer meteenKnettermuziek he
Nee, dit is gewoon echt aidsmuziek!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef ToT het volgende:
Werkt het DM systeem bij iedereen zo hoerderig traag?
Eerder vanavond nog gewoon snel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef ToT het volgende:
Werkt het DM systeem bij iedereen zo hoerderig traag?
Ik vind het wel grappig!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken het dansje nog uit mijn hoofdspeciaal voor Franneh
jongetjes mochten spice girls muziek niet mooi vinden, want dan was homoquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ken het dansje nog uit mijn hoofdspeciaal voor Franneh
Dit is beyond foutquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig!
Foute Muziek
Hoe fouter hoe beterquote:
Ah right! Ja ik zat op Firefox, maar ik zag laatst hoeveel security leaks er in zitten en hoe weinig er in IE zitten, dus ben ik er net gisteren op overgestapt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
.
In Opera werkt het bij mij perfect. In IE geeft het problemen.
Dat is mooi, dan weet ik ook wat ik kan requestenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alle dance smash, damn, hitzone cd's zitten er in.
Er komt een uploadfunctie, maar nog niet.
.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jongetjes mochten spice girls muziek niet mooi vinden, want dan was homo
Ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
heb die film destijds ook nog gezien van de spice girls
die heb ik op videoquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef _Fanta het volgende:
heb die film destijds ook nog gezien van de spice girls
Ik vind FF geen fijne browser. Helaas kan IE niet met de DMs omgaan, je moet er voor refreshen. IE8 iig, 9 heb ik nog niet getest. Opera is voor mij de oplossing.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right! Ja ik zat op Firefox, maar ik zag laatst hoeveel security leaks er in zitten en hoe weinig er in IE zitten, dus ben ik er net gisteren op overgestapt.
zuinig op zijn dan, is echt jeugdsentiment. goed bewaren die band zodat je hem kan laten kijken aan je kinderen als die ooit krijgtquote:
Werkt Opera wel een beetje goed? Geen compatibiliteitsproblemen met websites?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind FF geen fijne browser. Helaas kan IE niet met de DMs omgaan, je moet er voor refreshen. IE8 iig, 9 heb ik nog niet getest. Opera is voor mij de oplossing.
En dan lachen ze ons uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
zuinig op zijn dan, is echt jeugdsentiment. goed bewaren die band zodat je hem kan laten kijken aan je kinderen als die ooit krijgt
IE < FF, Opera al een tijdje niet gebruikt (Chrome boycot ik want google (naast de searchengine wil ik er zo min mogelijk mee van doen hebben)). Daarom zal ik ook geen android mobile nemen. Te veel data mining...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right! Ja ik zat op Firefox, maar ik zag laatst hoeveel security leaks er in zitten en hoe weinig er in IE zitten, dus ben ik er net gisteren op overgestapt.
En wanneer werd je verstandig?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik was fan van de backstreet boys vroeger
Ik had mijn hele muren vol met posters enzo
weet nie, op bepaalde leeftijd worden kinderen nieuwsgierig wat hun oudelui allemaal uitspookte op hun leeftijd, en dan is het leuk als je zo'n film kan laten zien toch?quote:
Lolquote:
Ik gebruik het niet altijd voor alles, maar eigenlijk is Opera echt een superbrowser. De enige problemen die ik ben tegengekomen zijn op shoutcast pagina's. Die blijven gewoon wit of zwart.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Werkt Opera wel een beetje goed? Geen compatibiliteitsproblemen met websites?
Ohja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:49 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik was fan van de backstreet boys vroeger
Ik had mijn hele muren vol met posters enzo
Opera had ook de minste security leaks. Ik denk dat ik 'm maar eens ga uitproberen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet altijd voor alles, maar eigenlijk is Opera echt een superbrowser. De enige problemen die ik ben tegengekomen zijn op shoutcast pagina's. Die blijven gewoon wit of zwart.
Ik vind alleen het downloadschermpje van IE zo ideaal, dat heeft geen enkele andere browser.
Opera is ook een stuk sneller dan IE, ik ben echt een IE-fan normaal, maar door deze topics moest ik over op Opera en ik merk dat ik IE steeds minder gebruik nu.
Hoe zit het met add-ons, zijn die een beetje te vergelijken met die van FF?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik gebruik het niet altijd voor alles, maar eigenlijk is Opera echt een superbrowser. De enige problemen die ik ben tegengekomen zijn op shoutcast pagina's. Die blijven gewoon wit of zwart.
Ik vind alleen het downloadschermpje van IE zo ideaal, dat heeft geen enkele andere browser.
Opera is ook een stuk sneller dan IE, ik ben echt een IE-fan normaal, maar door deze topics moest ik over op Opera en ik merk dat ik IE steeds minder gebruik nu.
Dat is zo ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:50 schreef _Fanta het volgende:
[..]
weet nie, op bepaalde leeftijd worden kinderen nieuwsgierig wat hun oudelui allemaal uitspookte op hun leeftijd, en dan is het leuk als je zo'n film kan laten zien toch?
Ik heb dat allemaal nooit gebruikt, ik gebruik de browser om te browsenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoe zit het met add-ons, zijn die een beetje te vergelijken met die van FF?
Ik installeer standaard ALLES in het Engelsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef ToT het volgende:
"Opera installeerder"_____! God wat een vertaling!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
Addblock pro, (disabled voor fok), keyscrambler, firebug... Ik zou niet zonder willen.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Oh dit is dus echt zo'n mooie plaat.
* djkoelkast zwijmelt even
En dan durf je Diane een zeiknummer te noemen.quote:
Same here, maar ik heb hier niet bij Opties gekeken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik installeer standaard ALLES in het Engels
Ja, dit heeft een zeer goede melodielijn (en een ONGELOOFLIJK lekkere zangeres).quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef Franneh het volgende:
[..]
[..]
En dan durf je Diane een zeiknummer te noemen.
idd, en dan ook nog op zo'n oude VHS recorder, die je dan op een oude tv moet aansluiten omdat het anders niet pastquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is zo ja.
Maar grote kans dat je kan verwachten: Hebben jullie naar dat gekeken?!
Je lul is aan het praten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, dit heeft een zeer goede melodielijn (en een ONGELOOFLIJK lekkere zangeres).
kwestie van wennen, ik vond hem ook heel lelijk maar nu kan ik er wel goed mee overweg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:53 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik vind FF4 beta wel heel lelijk
En ik zou die dingen enorm missenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dat allemaal nooit gebruikt, ik gebruik de browser om te browsen
Mja even zoeken, ik weet het niet. Ik vind FF dus 100x niks.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik zou die dingen enorm missen
Ik vind er niks aanquote:
Gmail/Hotmail Notifier, Nagios checker.. Samen met de adblocker mijn meest gebruikte.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:52 schreef Zokunen het volgende:
Addblock pro, (disabled voor fok), keyscrambler, firebug... Ik zou niet zonder willen.
ik ook niet, ik ken alleen de artiest maar dit lied is minderquote:
Ik koop vaak bij Traxsource van die platen die je nergens vindt/hoort, maar daar zitten echt parels tussen hoorquote:
Ik heb dus echt nog nooit een adblocker gehad. Ik zie ads niet eens meer, ze vallen me niet meer op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gmail/Hotmail Notifier, Nagios checker.. Samen met de adblocker mijn meest gebruikte.
Dat klopt, alleen download ik zequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik koop vaak bij Traxsource van die platen die je nergens vindt/hoort, maar daar zitten echt parels tussen hoor
Ik wilde een nummer van Saskia en Serge aanvragen, maar dat ene nummer staat er niet inquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
frank zappa staat er niet in
nou ja was te verwachten.. dat is zulke foute muziek
Dan is het geen top 40 geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
frank zappa staat er niet in
nou ja was te verwachten.. dat is zulke foute muziek
En mij wel, ze irriteren mij ook mateloos als ik ze ziequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb dus echt nog nooit een adblocker gehad. Ik zie ads niet eens meer, ze vallen me niet meer op.
Goeie nummers van kleine artiesten koop ik welquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen download ik ze
Dit en van die venstersquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En mij wel, ze irriteren mij ook mateloos als ik ze zie
dat is het ook ab so luut niet geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan is het geen top 40 geweest
True alleen heb ik (bijna) geen inkomen en ik werk niet, dus gaat lastig als 16 jarigequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Goeie nummers van kleine artiesten koop ik wel![]()
3-4 pond voor een heel album kan er wel af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |