Ik ben er in gedachten altijd bij.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie zaten toen niet in het topic.
zie ttquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik ben er in gedachten altijd bij.
je lijkt die ajacied wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is al mijn 3e lapo achter elkaar
Ik heb er in mijn hele leven nog niet meer dan 6 gehad ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit is al mijn 3e lapo achter elkaar
iedereen vind de surinaamse keuken lekker, jij toch ook ?quote:
Hey sharr staat onder mijn bescherming pedoquote:
idd, en hun snappen ook wel dat in een druk restaurant het bijna onmogelijk is om alle regeltjes te handhaven. zolang je de regels niet aan je laars lapt en laat zien dat je echt wel je best doet om alles zo goed mogelijk te doen. dan doen hun ook nie moelijk. en vaak geven ze zelfs tips als ze iets tegenkomen wat beter kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je loopt altijd het risico op een boete.. maar het blijven mensen he
met een boel gelul kun je veel extra tijd krijgen
dat vind ik best een hele zware beledigingquote:
tsk tskquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet sharr troosten... wat een straf
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik best een hele zware belediging
Inddquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:25 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet sharr troosten... wat een straf
Ik stiekem ook heel erg natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is ook altijd zo trots op zn lapo en fipoos weet ik veel wat.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf dus dan doen mensen niet moeilijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik stiekem ook heel erg natuurlijk
ja maar van vrouwelijke fok!kers vinden wij, mannen, het niet ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Slagsmålsklubben is een bitpopgroep uit Norrköping, Zweden. De naam Slagsmålsklubben is een Zweedse vertaling van de filmtitel Fight Club. De naam wordt vaak afgekort tot SMK
Dankjewel denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jij bent een lekker wijf dus dan doen mensen niet moeilijk
Welke, want ze hebben bijna allemaal piepjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe heet die track met die piepjes van Aphex Twin Koelkast?
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
K zag je neef nog trouwens.quote:
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij hebt wel iets met bliepjesmuziek he?
Hahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
K zag je neef nog trouwens.
Zeg maar tegen hem: Jij (Sharr) bent een stuk knapper
Dat teringnnummer jeweetz. Zwaar irritant. Sommige mensen wilden die zelfs niet meer horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Welke, want ze hebben bijna allemaal piepjes![]()
Je hebt er 1 met 1 piep door het hele nummer heen
Er is er een met stuiterballen
Er zijn er nog veel meer
Ja ik vind ze allemaal goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat teringnnummer jeweetz. Zwaar irritant. Sommige mensen wilden die zelfs niet meer horen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |