quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan had je volgende week een groene piemol gehad..
wel met rode dop aan het eind mag ik hopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met paarse stippelsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
wel met rode dop aan het eind mag ik hopen?
Daar rekent ook iedereen in het huis op. Zelfs Aafke is zeker dat Cynthia eruit gaat. Aafke eruit betekent een shock in het huis. Ze gaan allemaal denken dat Cynthia populair is en willen opeens weer vriendjes met haar worden. Dat is veel interessanter dan die enkele keer dat Aafke de kans krijgt een liter alcohol in haar lijf te gooien.quote:
griene tsiis.....brrrrrrrrquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
weet niet je hebt toch ook serieus zorgzame typjes nodigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Boobman het volgende:
Laura vind ik het leukste, maar voor het programma moeten we helaas maar afscheid van haar nemen, behoorlijk saai en suf.
Puntje voor Philip wat mij betreft.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
philip wil gewoon niet ,als hij echt had gewild had hij allang de kans gehad,en gegrepen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alex is ook een saaie lul, trouwens...
ja valt behoorlijk tegen
Smaken verschillen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:56 schreef ollebollegeis het volgende:
[..]
maar wel lekkerrrrrrrr gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |