Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.quote:
met wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef PiRANiA het volgende:
En knetter, heb jij gedated met G_O?
Combinatie van :Squote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.
Niet ivm dat Mafia-gedoe.
Zquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wat op msn maar je reageerde niet? dus daarom hadden we het nog niet gedaan omdat we w88 op jouw antwoord
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.
Niet ivm dat Mafia-gedoe.
Hij staat niet op het rooster, zo simpel is het. Hij gaat morgennacht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijken
Maar waarom geen webhak gisteren zei hij dat hij vandaag zou zijn toch?
Nee dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat ik met yvonne ging bespreken en dat heb ik aan tal keer gedaan maar je was er niet dus toen zei ik maar we wachten tot ik met een mod (lees jou want ik heb jou op msn) heb besproeken omdat we geen problemen wilden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Z
Loop niet te liegen dat ik toestemming ergens voor gegeven heb,
Oh ok dan ik dacht we kunnen weer rappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet op het rooster, zo simpel is het. Hij gaat morgennacht.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaag met een FOK!'ster gedatet!
Nee, pas vanaf dat Draakje echt draait.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kunnen we al aanvraagjes doen in Draakje?
Oke!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, pas vanaf dat Draakje echt draait.
Truste Pierquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef PiRANiA het volgende:
ennn het is donderdag.
Slaap lekker.
Altijdquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je even langs komt. Ik ga er net vandoor. Veel plezier in deze reeks!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen die naakt slaapt zijn hand opsteken
zie je lekker toch nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
* Ezechielk hand opsteektquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijken
Maar waarom geen webhak gisteren zei hij dat hij vandaag zou zijn toch?
Nee daarom pm je dit naar iedereenquote:Hierbij wil ik jullie informeren dat het hele plan niet door kan en mag gaan.
Ik roep iedereen op hiermee te stoppen als het namelijk toch gebeurt:
1. Gaan er bans vallen
2. Moet onzin Radio topicreeks stoppen.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet de bedoeling kan zijn
toch leuk dat jullie mee wilden doen want het was natuurlijk een briljant idee.
Snuffel de puffel de batser.
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutesquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf nu kan er worden aangevraagd
En toch stak je hem opquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie je lekker toch niet
Dan heb je al een verzoekje gedaan. 1 per 15 min, anders zit ie vol tot over 4 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutes
Das meer als genoeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutes
Ik deed het vóór de resetquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je al een verzoekje gedaan. 1 per 15 min, anders zit ie vol tot over 4 uur.
Nee daarom pm je dit naar iedereenquote:
Ja dat kanniequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik deed het vóór de reset.
Slapen dan maar
Draakjequote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
ben ik de enige die zo vrolijk word van dit muziekje?
Loop jouw fouten niet goed te praten, geef gewoon toe als je een vent bent en lees laatste regelquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee daarom pm je dit naar iedereen![]()
serieus wat heb jij in die teringkop van jouw zitten om zo'n actie te bedenken en het aan te kondigen als onz radio reeks al aan een zijde draadje hangt. Ben jij soms verwekt toen je moeder ongesteld was en je vaders zaad zich een weg baande naar haar aars en daar een stuk drol bevruchtte waaruit jij ben komen kruipen.
Of ik nu een ban krijg voor het posten van een pm boeit mij nu echt niet meer.