Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.quote:
met wie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef PiRANiA het volgende:
En knetter, heb jij gedated met G_O?
Combinatie van :Squote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.
Niet ivm dat Mafia-gedoe.
Zquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
wat op msn maar je reageerde niet? dus daarom hadden we het nog niet gedaan omdat we w88 op jouw antwoord
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ivm het veelvuldig posten van offtopic zooi, voetbaluitslagen etc.
Niet ivm dat Mafia-gedoe.
Hij staat niet op het rooster, zo simpel is het. Hij gaat morgennacht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijken
Maar waarom geen webhak gisteren zei hij dat hij vandaag zou zijn toch?
Nee dat zeg ik toch niet. Ik zeg dat ik met yvonne ging bespreken en dat heb ik aan tal keer gedaan maar je was er niet dus toen zei ik maar we wachten tot ik met een mod (lees jou want ik heb jou op msn) heb besproeken omdat we geen problemen wilden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Z
Loop niet te liegen dat ik toestemming ergens voor gegeven heb,
Oh ok dan ik dacht we kunnen weer rappenquote:Op woensdag 23 februari 2011 23:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet op het rooster, zo simpel is het. Hij gaat morgennacht.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vandaag met een FOK!'ster gedatet!
Nee, pas vanaf dat Draakje echt draait.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kunnen we al aanvraagjes doen in Draakje?
Oke!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, pas vanaf dat Draakje echt draait.
Truste Pierquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:00 schreef PiRANiA het volgende:
ennn het is donderdag.
Slaap lekker.
Altijdquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hoi! Leuk dat je even langs komt. Ik ga er net vandoor. Veel plezier in deze reeks!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
Iedereen die naakt slaapt zijn hand opsteken
zie je lekker toch nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
* Ezechielk hand opsteektquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef PiRANiA het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit dus. En mafia krijgt de schuld terwijl het ging om de koekwauzen die CL zaten te kijken
Maar waarom geen webhak gisteren zei hij dat hij vandaag zou zijn toch?
Nee daarom pm je dit naar iedereenquote:Hierbij wil ik jullie informeren dat het hele plan niet door kan en mag gaan.
Ik roep iedereen op hiermee te stoppen als het namelijk toch gebeurt:
1. Gaan er bans vallen
2. Moet onzin Radio topicreeks stoppen.
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet de bedoeling kan zijn
toch leuk dat jullie mee wilden doen want het was natuurlijk een briljant idee.
Snuffel de puffel de batser.
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutesquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef djkoelkast het volgende:
Vanaf nu kan er worden aangevraagd
En toch stak je hem opquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zie je lekker toch niet
Dan heb je al een verzoekje gedaan. 1 per 15 min, anders zit ie vol tot over 4 uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutes
Das meer als genoeg!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Request limit reached. You can only request 1 songs every 15 minutes
Ik deed het vóór de resetquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan heb je al een verzoekje gedaan. 1 per 15 min, anders zit ie vol tot over 4 uur.
Nee daarom pm je dit naar iedereenquote:
Ja dat kanniequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik deed het vóór de reset.
Slapen dan maar
Draakjequote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef _Fanta het volgende:
ben ik de enige die zo vrolijk word van dit muziekje?
Loop jouw fouten niet goed te praten, geef gewoon toe als je een vent bent en lees laatste regelquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee daarom pm je dit naar iedereen![]()
serieus wat heb jij in die teringkop van jouw zitten om zo'n actie te bedenken en het aan te kondigen als onz radio reeks al aan een zijde draadje hangt. Ben jij soms verwekt toen je moeder ongesteld was en je vaders zaad zich een weg baande naar haar aars en daar een stuk drol bevruchtte waaruit jij ben komen kruipen.
Of ik nu een ban krijg voor het posten van een pm boeit mij nu echt niet meer.
Je mag geen PM's openbaar maken. Staat ban op + je moest stoppen in deze topik.
Je mag geen PM's openbaar maken. Staat ban op + je moest stoppen in deze topik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
serieus wat heb jij in die teringkop van jouw zitten om zo'n actie te bedenken en het aan te kondigen als onz radio reeks al aan een zijde draadje hangt. Ben jij soms verwekt toen je moeder ongesteld was en je vaders zaad zich een weg baande naar haar aars en daar een stuk drol bevruchtte waaruit jij ben komen kruipen.
Ja, ga ff de braverik uithangenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mag geen PM's openbaar maken. Staat ban op + je moest stoppen in deze topik.
Iedereen faalt met quotenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, ga ff de braverik uithangen
Hoi Yvonne
Ik kom net thuis liefje. Maar Draakje it isquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dj's moeten zich laten inroosteren, ik zet Draakje alleen last-minute in en in switchen heb ik dan weinig zin.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Knap hèquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iedereen faalt met quoten
Ja beetje pissig ivm gisteren, dat er verwacht wordt dat ik die pc 4-6 uur laat aan staan in afwachting tot er iemand klaar is. Plan het in, dan hoor je mij niet en sta ik niet voor niets stroom te verstoken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kom net thuis liefje. Maar Draakje it is
WH stallde het ook wel heel flauw :S zeker een uur onnodigquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja beetje pissig ivm gisteren, dat er verwacht wordt dat ik die pc 4-6 uur laat aan staan in afwachting tot er iemand klaar is. Plan het in, dan hoor je mij niet en sta ik niet voor niets stroom te verstoken.
Ik snap je volkomen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja beetje pissig ivm gisteren, dat er verwacht wordt dat ik die pc 4-6 uur laat aan staan in afwachting tot er iemand klaar is. Plan het in, dan hoor je mij niet en sta ik niet voor niets stroom te verstoken.
Ja, plan dan gewoon een uur langer, er zit een timer op!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
WH stallde het ook wel heel flauw :S zeker een uur onnodig
QFTquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jongens en meisjes, doe eens lief zijn
Wegsmelten op een nummer waarbij een gozer een meisje vermoordt die nog nooit eerder een vriendje heeft gehad?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Knetterkrankjorum smelt even weg
Oke, duidelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
sry mensen dat ik mijn mening over snuf hier post. Zo ben ik gewoon.
schijtkind probeert zijn fouten recht te trekken en anderen als zwarte schaap doen overkomen
zit er een timer op? dus als hij niet om xx:xx:xx connect, connect hij gewoon niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, plan dan gewoon een uur langer, er zit een timer op!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
omdat ik hem zooooo mooooooi vind... Op zijn almeloooooooooooooos
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
schijtkind probeert zijn fouten recht te trekken en anderen als zwarte schaap doen overkomen
ik ben knetter.. als het lief gezongen word dan smelt ik overal bij wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wegsmelten op een nummer waarbij een gozer een meisje vermoordt die nog nooit eerder een vriendje heeft gehad?Jij bent ziek!
Dat heb ik ook dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben knetter.. als het lief gezongen word dan smelt ik overal bij weg
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook dus
Ik vind Just a Dream van Nelly mooi. Gaat ook over een liefde die hij niet kan krijgen
ik post niet meer, anders blijft het doorgaan zolang hij hier post. Ik ga een film kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oke, duidelijk
En nu weer over de muziek/radio kletsen
Oh dus je smelt ook weg bij Diane van Therapy en Every breath you take van The police?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben knetter.. als het lief gezongen word dan smelt ik overal bij weg
Misschienquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
het is iets vrouw achtigs denk ik
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dus je smelt ook weg bij Diane van Therapy en Every breath you take van The police?
Viro, jij bent sowieso baas, want bagger topic!. En ik heb ook in FB Snuf zijn originele PM gezien, volstrekt kansloos!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef Viro het volgende:
Vraag aan dan !quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef ToT het volgende:
Diane is sowieso ook echt een meesterlijk nummer!
Nee, ik laat hem om een bepaalde tijd aan gaan, tot die tijd gebruikt ie dus geen stroom. Dus als er gepland staat tot 2 en hij gaat dus aan om 2 en de dj van dienst draait door tot 4 dan verbruik ik 2 uur stroom voor niks. Dat is maar 2 uur, maar straks is het 4 uur per dag, 3x per week, is 12 uur per week onnodig aan staan. Dat vind ik zonde. Dus als je tot 4 wil geen enkel probleem, maar plan het in, dan gaat Draakje ook pas om 4u aan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
zit er een timer op? dus als hij niet om xx:xx:xx connect, connect hij gewoon niet?
Viro is mijn heldquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik post niet meer, anders blijft het doorgaan zolang hij hier post. Ik ga een film kijken.
ik heb alle 2 de pm's in mijn inbox staan en die blijven er staan als bewijs mocht hij met een weerwoord komen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Viro, jij bent sowieso baas, want bagger topic!. En ik heb ook in FB Snuf zijn originele PM gezien, volstrekt kansloos!
Dat heldert de boel in mij op, dankuquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, ik laat hem om een bepaalde tijd aan gaan, tot die tijd gebruikt ie dus geen stroom. Dus als er gepland staat tot 2 en hij gaat dus aan om 2 en de dj van dienst draait door tot 4 dan verbruik ik 2 uur stroom voor niks. Dat is maar 2 uur, maar straks is het 4 uur per dag, 3x per week, is 12 uur per week onnodig aan staan. Dat vind ik zonde. Dus als je tot 4 wil geen enkel probleem, maar plan het in, dan gaat Draakje ook pas om 4u aan.
One luv, jeweetquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik dacht dat dit 'I just had sex was'
Fjieuw
Da's Akon manquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik dacht dat dit 'I just had sex was'
Fjieuw
een risico voor?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahahaha ik ben iets met volksgezondheid enzo![]()
![]()
![]()
volgens klb topic
Mij ontgaat het verschil ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna precies dezelfde muziek erachter?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Het is beter dat zo weinig mogelijk mensen dat weten. Iets met volksgezondheid.
Jij komt zaterdag ook toch?quote:
Oh, daar luister ik bij deze muziek niet naarquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Het is bijna precies dezelfde muziek erachter?
Jazeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij komt zaterdag ook toch?
late reactie.. maar hoooiquote:
Dat zijn toch van die 1x horen en nooit meer vergeten dingetjes? Maar je krijgt DMquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me ff de info voor het aanvraagsysteem DMmen? Ik heb mijn PC opnieuw geïnstalleerd en ben die info kwijt!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
late reactie.. maar hoooiga je spice girls aanvragen
asjeblieftquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
nee, maar bedankt.. nu zit het liedje weer in mijn hoofd.
Waarom zegt men dat onz radio stopt?
Ik ben een kanker sukkel met aids in mijn kont.quote:
De radio stopt niet. Mag het niet op Fok, gaan we op een andere manier doorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Jaha ik weet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die kun je zelf aanvragen![]()
Franneeeeeh
Typisch gevalletje van ehhh......die ziekte....ehhh.....waar had ik het ook al weer over? Huh wie ben jij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zijn toch van die 1x horen en nooit meer vergeten dingetjes? Maar je krijgt DM
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
asjeblieftlol
omdat ze dat graag willen
Ik dacht al. Dan is het goed.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De radio stopt niet. Mag het niet op Fok, gaan we op een andere manier door
zelf reflectiequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik ben een kanker sukkel met aids in mijn kont.
Dat jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef Ezechielk het volgende:
Sorry, het origineel vind ik beter.
Een aantal faalhazen liepen te hard te baggeren, topic kapingen te plannen, en dan klagen dat ze niet OT mogen, terwijl dat best mag, mits met mate.. Maar dat snappen ze niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
ja ik ook maar hij zat er niet tussen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef Ezechielk het volgende:
Sorry, het origineel vind ik beter.
Ja, die is wel weer jammer. Er zijn toch betere platen voor in de nachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Viro het volgende:
Koelkast, niet boos worden op mij vanwege mijn request
Koelkast, je weet wat te doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja ik ook maar hij zat er niet tussen.
* gebruik het topic niet als twitter (ik ga eten, ik zit in de trein)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Een aantal faalhazen liepen te hard te baggeren, topic kapingen te plannen, en dan klagen dat ze niet OT mogen, terwijl dat best mag, mits met mate.. Maar dat snappen ze niet.
Huh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De radio stopt niet. Mag het niet op Fok, gaan we op een andere manier door
Met het linkje? Die heb ik je al gestuurdquote:
ja kwam er achter na mijn request dat catfight beter past bij mijn buiquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die is wel weer jammer. Er zijn toch betere platen voor in de nacht
Staat er 4x tussen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koelkast, je weet wat te doen.
Simpel as thatquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
* gebruik het topic niet als twitter (ik ga eten, ik zit in de trein)
* beperk offtopic, beperk sc
* geen reeksen plaatjes, gifjes etc.
* doe geen dingen "uit naam van" ONZ-Radio
Mijn visie op het geheel. Punt.
Zie mijn quote van Franneh. Ze schijnt ergens gelezen te hebben dat we stoppen, dus dat is mijn reactie. Verder weet ik ook niet beter dan jouw antwoord (*hint, iteejer aan de telefoon*).quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
Watskebeurt?
Waarom zou het niet op FOK! mogen?
Is totaal geen sprake van.
Mensen die topicreeksen gaan verzieken gaan er gewoon af, lang.
mede schuldige meld zich. Wij durven tenmiste ons fout toe te geven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Zokunen het volgende:
Mijn enige note is ivm baggeren in deze reeks, maar dat was wel enigszins ontopic want ik draaide toen, en ik draaide tv tunes en dat gaat hard... en 's nachts...
Die ik aangevraagd heb is ook baasquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem vind ik De boer is troef wel grappig, maar je hebt een andere aangevraagd zie ik
De groep maakt toffe muziek, maar nogal alternatief, dus soms kan het niet ieders smaak zijn. Dan druk ik me mild uit.quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Het is een gokje, ik ken deze plaat niet, artiest wel. Is het niets dan sorry.
ik heb ook een notequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef Viro het volgende:
[..]
mede schuldige meld zich. Wij durven tenmiste ons fout toe te geven.
Psiesquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zie mijn quote van Franneh. Ze schijnt ergens gelezen te hebben dat we stoppen, dus dat is mijn reactie. Verder weet ik ook niet beter dan jouw antwoord (*hint, iteejer aan de telefoon*).
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet denken aan runescape vanwege dit lied.
Ik heb er wel meerderequote:
Zeg, wat doen jullie zaterdagavond? Zin in een biertje met het zootje ongeregeld van hier?quote:
Mij deed het een beetje denken aan Golden Brown van The Stranglersquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet denken aan runescape vanwege dit lied.
Ik voel me slechtquote:
ken ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mij deed het een beetje denken aan Golden Brown van The Stranglers
Hmm wie te vertrouwen, een puber die zijn zin niet krijgt of iemand die IRL een dev/FA heeft gesproken, moeilijke keusquote:
ik ben heul blij met die ene note.. lijk ik minder braafquote:
Ik had het al gezien, maar ik heb het hele weekend avonddienst, ik kan niks beloven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeg, wat doen jullie zaterdagavond? Zin in een biertje met het zootje ongeregeld van hier?
Dat is een goeie! Die ga ik aanvragen zodra het weer magquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mij deed het een beetje denken aan Golden Brown van The Stranglers
Ik heb ook sowieso 1 positieve notequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben heul blij met die ene note.. lijk ik minder braaf
Zou tof zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar ik heb het hele weekend avonddienst, ik kan niks beloven.
Paul komt ook, ik zeg grachtquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar ik heb het hele weekend avonddienst, ik kan niks beloven.
is het mogelijk om evt een part van mijn collectie up te loaden aan draakje kheb ook 320kbps als dat nodig is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
Slagsmalsklubben heb ik dankzij sinterklaaskapoentje leren kennen, maar ik weet nog niet wat nou de toffe nummers zijn en welke niet, dus ik doe er gewoon elke dag 1
Zou wel tof zijn, als je nog ff komt langswippenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
die ene note die heb heeft me 50 piek gekostquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik heb ook sowieso 1 positieve note
Ik zeg doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Paul komt ook, ik zeg gracht
Een positieve dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die ene note die heb heeft me 50 piek gekost
Ja, maar nu nog niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
is het mogelijk om evt een part van mijn collectie up te loaden aan draakje kheb ook 320kbps als dat nodig is.
joa.. achtig iets.. meer een bevestiging dat ik 50 piek gedoneerd hebquote:
Die wil ik ook aanvragen. Bij wie doe ik dat eigenlijk nu?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is een goeie! Die ga ik aanvragen zodra het weer mag
Ja, maar een zeer toegankelijke plaatquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
dit lijkt hardstyle, is dit het ook?
Ongeveer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef Oceanview het volgende:
dit lijkt hardstyle, is dit het ook?
wanneer dan wel?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog niet.
Alles boven 192 is goed.
ik moet mij beheersen om niet uit te tunenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar een zeer toegankelijke plaat
eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hs, maar deze is echt leuk
klopt in dit lied is de kick niet het hardste maakt het leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van hs, maar deze is echt leuk
Meestal wel, ik heb alleen liever 256 CBR en hoger. 95% is trouwens 320kbps.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
Kan draakje met VBR omgaan, al mijn muziek (bijna) is VBR.
Ik sportyquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef Zokunen het volgende:
Toentertijd wou ik er wel een paar schenken![]()
ooraidsquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
Ik hou niet echt van vloeken met dat woord, maar dit is gewoon echt oorkanker!
Doe zelf een beter verzoekjequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef ToT het volgende:
Ik hou niet echt van vloeken met dat woord, maar dit is gewoon echt oorkanker!
vbr zit meestal rond de 320 atm geloof ik, maar ben er niet echt thuis in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meestal wel, ik heb alleen liever 256 CBR en hoger. 95% is trouwens 320kbps.
Dat gaat eerst een compressor/limiter/expander/gater/eq door en daarna pas wordt het 192 en gaat het de stream op, daarom wil ik alles zo hoog mogelijk hebben.
Scary/Ginger waren lelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die was het lelijkste![]()
Ginger vond ik dus echt lelijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vond Ginger leuk. En baby spice.
* djkoelkast gaat aan tieten zittenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
*trekt shirt uit en gooit met bier*
Maar dan met een o met zo'n streepje er door!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
Hahaha achterhoekmuziek![]()
HEUKEN mensen HEUKEN en brommers kieken
Ja, die heb ik nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar dan met een o met zo'n streepje er door!
Die vond ik dan weer lelijk..quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ginger vond ik dus echt lelijkSporty, daar keek ik voor
Ik heb iets met slank en sportiefquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die vond ik dan weer lelijk..Wel stoer trouwens.
of met.... wie giet r metquote:
Ik weet nog goed dat dt nummer uit kwam en met Topop of zo die lullo zei: "En hier is Normaal, met HEUEUEUKEN is normaal!"quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nietDaarom heuken.
Welke kleur tractor heb gij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
youtube op "zwarte cross" en je snapt
Dat mens toen bij Fansquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik snap um wel flappie.. alleen dat mie? da gebruuk'n wie dus heulemaol niequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik niet dus dat zal het zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb iets met slank en sportiefVrouwen in trainingspakken
Groen. John Deere FTWquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Welke kleur tractor heb gij?
idd, wat een baas(je)quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Neuken?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
jawel hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
knetter wil je aan utopie wat vragen voor mij als hij weer opduikt?
Wel sallandquote:
Ik ken dr redelijk watquote:
Dalfs'nquote:
Het heeft prio 0, ik wil eerst Draakje helemaal in orde hebben. Er moet nog een hoop gescript worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
Maar koelkast zeg het me als ik wat kan uploaden ik heb voornamelijk house/dance
Goh wat raar!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik moet altijd aan pedo's denken bij dit liedje
Doetinchem, en wat dorpen er omheenquote:
Baasquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef porsche1 het volgende:
NOSTRADAMUS MET ZN STRAKKE GROENE BROEK, STOND M GOED JAAAAAAA
dat begrijp ik, maar lijkt me wel leuk om wat meer variatie in te gooien.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het heeft prio 0, ik wil eerst Draakje helemaal in orde hebben. Er moet nog een hoop gescript worden.
neequote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh wat raar!
Videoclip trouwens wel eens gezien?
Ik luister dus echt nooit naar teksten en ik heb dan ook geen idee waar het over gaat. Ik vind het gewoon een sloom zeikerig nummer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh wat raar!
Videoclip trouwens wel eens gezien?
DIE DIKKE LUL VAN NOSTRADAMUS YEAAAAAAAAquote:
Er zit echt heel veel variatie in hoor. Een hoop alternatieve elektromuziek ook. Je moet alleen wel weten wat je zoektquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
dat begrijp ik, maar lijkt me wel leuk om wat meer variatie in te gooien.
ja maar wat ik zoek vind ik (bijna) nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zit echt heel veel variatie in hoor. Een hoop alternatieve elektromuziek ook. Je moet alleen wel weten wat je zoekt
Ah, Durkem! Mooie stad!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doetinchem, en wat dorpen er omheen
Ja en dit is me dan weer net even te ver offtopic. Doe dat dan gewoon niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef porsche1 het volgende:
[..]
DIE DIKKE LUL VAN NOSTRADAMUS YEAAAAAAAA
FAREWELL!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:39 schreef _Fanta het volgende:
al heeft dit nummer veel Apocalyptica trekjes, die violen enzow
Pa woon vlak bij de spinnenkopquote:
Ik wil ook niet te ver de bocht uit he, ik wil geen plempharde hardstyle, geen terror/speedcore, geen zeer alternatieve muziek, geen death/trashmetal etc. Een beetje mainstream + een klein uitstulpinkje hier en daar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar wat ik zoek vind ik (bijna) niet
kijk, iemand die het begrijpt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:40 schreef ToT het volgende:
[..]
FAREWELL!!!!![]()
![]()
![]()
Hoewel Ruska ook erg goed is!
...quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hierbij moet ik wel aan diaree denken
Ja maar dat luister ik ook weer niet hoor, ben meer van de Defected en 528 Dancesmash zooi.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil ook niet te ver de bocht uit he, ik wil geen plempharde hardstyle, geen terror/speedcore, geen zeer alternatieve muziek, geen death/trashmetal etc. Een beetje mainstream + een klein uitstulpinkje hier en daar.
balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef ToT het volgende:
Geen Apocalyptica in de verzoekjesmachine!
Dat is uitslapen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:42 schreef djkoelkast het volgende:
Hij staat nu op 1 / 14 min.
Na mijn verzoekje ga ik slapen ook hoor, morgen om 10u weer live radio machen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:43 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat is uitslapen.
Ik moet er morgen 7.15 weer uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |