Oh, hij weigerde je nog een keer te ontmoeten begrijp ik?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:34 schreef Seven. het volgende:
Oh trouwens, mag ik er nog wel aan toevoegen dat ik hem wel heb laten weten dat het niets zou worden (hoewel ik dat liever persoonlijk had gedaan)
Dan snap ik niet dat hij aanbelt. Of dat hij nu mailt dat hij dacht dat ik misschien ziek was. En nu weer smst dat hij we zondag wel zien hoe het loopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh, hij weigerde je nog een keer te ontmoeten begrijp ik?
Naja, ik doelde meer op het feit dat je kennelijk geen enkele mogelijkheid had om het hem persoonlijk te vertellen eigenlijk...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Seven. het volgende:
Dan snap ik niet dat hij aanbelt. Of dat hij nu mailt dat hij dacht dat ik misschien ziek was. En nu weer smst dat hij we zondag wel zien hoe het loopt.
Stalker-alert!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dan snap ik niet dat hij aanbelt. Of dat hij nu mailt dat hij dacht dat ik misschien ziek was. En nu weer smst dat hij we zondag wel zien hoe het loopt.
Hmm nee, ik had vorige week geen tijd dus ik kon niet afspreken. Hij vroeg eerst of ik vrijdag meeging ergens naartoe en daarna of ik zaterdag niet naar daar en daar ging komen. Maar ik wist donderdag al dat dat niet ging dus toen heb ik hem gesmst dat het niks zou worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, ik doelde meer op het feit dat je kennelijk geen enkele mogelijkheid had om het hem persoonlijk te vertellen eigenlijk...
Ach.. zal er zondag dan nog maar eens duidelijk over zijn dan.quote:
Je maakt de denkfout dat Seven een beetje rationeel zou zijn. Maarrrr.... dat is niet helemaal het geval.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik blijf erbij dat hij alleen maar zijn spullen wil en dat je er veel te diep over nadenkt wat en wie en waarvoor alles een bedoeling heeft.
Is toch gewoon logisch dat hij zijn spullen wil hebben?
Of ben ik nou gek?
Ik zal het wel weer eens niet snappen..
Oh, okay...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Je maakt de denkfout dat Seven een beetje rationeel zou zijn. Maarrrr.... dat is niet helemaal het geval.
Oh ik had niet door dat dat de reden voor zijn gedrag was. Ja, ik zou ook een gast stalken als ik spullen bij hem had liggen en hij niet zou reagerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Schilderijtje het volgende:
Ik blijf erbij dat hij alleen maar zijn spullen wil en dat je er veel te diep over nadenkt wat en wie en waarvoor alles een bedoeling heeft.
Of ben ik nou gek?
Ja, dat denk ik dus ook. Evengoed doet hij dan wel heel raar over zijn spullen met zijn aanbellen, opbellen, negeren van smsjes, dan ineens toch sms-en dat we wel zien hoe het zondag is, zeggen dat hij geen vrienden wil blijven (maar wel een half uur blijven aanbellen bij -2 omdat hij zich zorgen maakt) etc. etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef Schilderijtje het volgende:
Of ben ik nou gek?
Serieus, ik heb me in proberen te houden, maar gezien het ridicule karakter van dit alles is het me helaas toch niet geluktquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Seven. het volgende:
Hmm nee, ik had vorige week geen tijd dus ik kon niet afspreken. Hij vroeg eerst of ik vrijdag meeging ergens naartoe en daarna of ik zaterdag niet naar daar en daar ging komen. Maar ik wist donderdag al dat dat niet ging dus toen heb ik hem gesmst dat het niks zou worden.
Voor de duidelijkheid, dat was dus vorige week woensdag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Seven. het volgende:
Wijsneus. Het komt er simpel gezegd op neer dat ik hem niet direct afschrijf
Rare Kasta met je rare voorspellinkjes toch ook altijdquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef kastanova het volgende:
Kom op MLI, we weten allebei dat het totaal geen kans van slagen heeft als je in dit stadium al dusdanig aan het twijfelen bent...
Dus wie wil je voor de gek houden?
Energieverspilling voor jou en nog belangrijk; ronduit naar en oneerlijk voor hem.
Gekke Kasta, alsof ze dat gaat smsen... Dat zou immers ronduit lullig zijn!quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Seven. het volgende:
Ik zal toch op zijn minst nog eens af moeten spreken om te zeggen dat we niet verder gaan. Dat sms-en zou ronduit lullig zijn.
Dat was dus vorige week woensdag.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:58 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, ik zie wel wanneer. Als het echt leuk is de volgende keer dat ik hem zie, dan laat ik dat bommetje (nog) niet afgaan.
Mee eens. En over moeilijk doen gesproken, hebben we al iets vernomen van Glen over zijn date van gisteren? Wat meer details?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:15 schreef Schilderijtje het volgende:
Dan had silenus de beste oplossing, de tas uit het raam gooien als je 'm niet meer wilt spreken.
(Zou dat zelf niet doen,maar ala...)
Moeilijke gedoe...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
Nope, wilde niks kwijt, de etter!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:53 schreef macondo het volgende:
[..]
Mee eens. En over moeilijk doen gesproken, hebben we al iets vernomen van Glen over zijn date van gisteren? Wat meer details?
Hij durft gewoon niet te zeggen dat ze hem heeft afgewezen. Ik weett zeker!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:58 schreef Schilderijtje het volgende:
Tja, Seven, Kasta heeft gelijk...Kan er weinig anders van maken.
Volgens mij ben je wel lief, maar zeer gecompliceerd.
Te gecompliceerd als je het mij vraagt.
[..]
Nope, wilde niks kwijt, de etter!
Dan ken jij kasta niet...quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hij durft gewoon niet te zeggen dat ze hem heeft afgewezen. Ik weett zeker!!!
Denk dat ze op het Glenn gedeelte doelde hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Dan ken jij kasta niet...
Ja, want wie wijst jou nou afquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk dat ze op het Glenn gedeelte doelde hoor.
quote:
Genoeg mannen hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:02 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, want wie wijst jou nou af
Uhuh...quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Denk dat ze op het Glenn gedeelte doelde hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |