ik dacht t ookquote:
Oh, lees ik nu pasquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht t ookmaar tt enzow
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:19 schreef Monopoly het volgende:
DE foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
DE foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
DE foto
Had ze iets laten vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DE foto
![]()
Nee, ze knabbelde mijn kaaskransje erafquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Had ze iets laten vallen?
DE foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Held
![]()
![]()
![]()
jij bent ook raar.. logisch dat je van rare dingen houdquote:
Dit keer mag hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef Monopoly het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
1-0
Sorry voor offtopic, maar hier word ik blij van!
Excuses
dankequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vangelis - Conquest of Paradise
quote:Goedenavond,
Zometeen "Zokunen's muziek associatie spelletje".
Om het even uit te leggen ik begin met een random nummer (in dit geval een verzoekje)
Dit keer: Eels - Fresh Feelings (voor Goudvis_)
Dan is het de bedoeling dat jullie hier een vervolg aan geven door associatie!
Dus iets wat jij associeert met de naam van de artiest of het nummer of een deel van een van die 2.
Ik heb het 2e nummer al gekozen in verband met de vertraging en om het te verduidelijken!
Nummer 2 wordt de intro van the fresh prince of bell air, want bij "fresh" denk ik daar aan.
Het mag ook vager, eels > aal > palingsound > de 3JS kan ook, maar leg het uit in je topic post!
Ik kies de leukste/origineelste of iets dat ik heb!
Jullie beginnen dus met Will Smith - The fresh prince
Succes en veel plezier!
iets van prince lijkt me logischquote:
Bijvoorbeeld, maar er zijn ook andere mensen die Will heten en met Smith kan vast ook wel watquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iets van prince lijkt me logisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:53 schreef mc-Piel het volgende:
Hi there, hoe beviel m'n verhaal bij mono?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |