LadyBlack post hier niet meer, dus die kan er wel uit, denk ik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb 'm in ieder geval als .txt hier lokaal!
Hier kom ik op uit:
neen, Ml-etje, Merel, ihatefastcars, Ewelina, XcUZ_Me, Duvel, motorbloempje, MevrouwPuff, DevilsAndDust, uniekhoorn, sigme, Viking84, _aurum_, Perruche, Chicolate, Tinkepink, progje, loveli, Siral, conleche, Goodbye, Mini_rulez, Phaidra, Cocotrimonium, Swietje, Rituals, Probability, MarMar, Jagärtrut, V1z0R, MariaEtcetera, _Calimero_, Blurred86, Syrena, Razztwizzle, vergeetmewelletje, Laureline, kwakz0r, VulcanJ, sararaats, shinydiscoball, Anna82, Muis006, LadyBlack
En anderen als ze 'em niet krijgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch denk ik dat een aantal van dat lijstje wel even raar opkijken als ze een pm krijgen.
Ik maak ook een eigen selectie daaruitquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Toch denk ik dat een aantal van dat lijstje wel even raar opkijken als ze een pm krijgen.
Slimquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik maak ook een eigen selectie daaruit
Maar dat komt vanavond dus, zo eerst weer die saaaaaie training in
Bij de IKEA afslaanquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slim.
Ik weet je iig te vinden als ik hem niet krijg.
Is hier ergens ook een knop waarmee ik het collectieve Slankgeheugen kan wissen?quote:
Uhhh...!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
For some reason heb ik best wel het gevoel alsof ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
Om het eens ergens anders over te hebben.
zou je het willen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
For some reason heb ik best wel het gevoel alsof ik wel eens zwanger zou kunnen zijn.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:21 schreef Merel het volgende:
Ik ben dan alleen zo bang dat er toch opeens een IRL-bekende tussen blijkt te zitten hč, dat ik straks die PM rondstuur en dat Perruche dan roept "Hé, dat gaat over m'n broer!" ofzo
Oeh! PM?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yupquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is hier ergens ook een knop waarmee ik het collectieve Slankgeheugen kan wissen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ooit, niet nu!quote:
Dat had ik toen ik stopte met de pil in Engeland! Testje doen, voor de zekerheid?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooit, niet nu!
Had middenin m'n cyclus ineens een bloeding van anderhalve dag, heb last van allerlei ongesteldheidskwaaltjes terwijl ik niet ongesteld ben, en m'n buik is dik.
Maar ik ga er niet vanuit hoor..
Eisprong komt weleens met spotting, maar anderhalve dag?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ooit, niet nu!
Had middenin m'n cyclus ineens een bloeding van anderhalve dag, heb last van allerlei ongesteldheidskwaaltjes terwijl ik niet ongesteld ben, en m'n buik is dik.
Maar ik ga er niet vanuit hoor..
Oeh!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
sollicitatiegesprek, woensdag, ik!
Yay! Waar/wat voor functie?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:29 schreef Jagärtrut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |