Eens!quote:Op maandag 28 februari 2011 21:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, weer zo'n $5 of $7,50 actie voor een stel dopjes is wel überattraktief.
Same here!quote:Op maandag 28 februari 2011 23:06 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Eens!Ik wil eigenlijk de gewone alpha's ook nog maar ik zie ze helemaal niet meer te koop staan?
Nou ja nog een setje proalpha's sla ik ook niet af voor weinâg.
Ik heb nu 2.2 op mijn Zenithink (2e link van UncleSam. Lees mijn onderschrift voor kortingquote:Op maandag 28 februari 2011 22:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe dat zo? Is het zo slecht dan?
de zt180 neem ik aan? En dat bevalt prima met die arm11 processor of hebben ze tegenwoordig andere erin zitten? Maar die bevalt wel dus, daar was ik ook wel in geinteresseerd, mooi groot scherm ook? Nu heb ik een nokia 5530 met het heerlijke symbian, dus ik ben wel wat gewendquote:Op maandag 28 februari 2011 23:32 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ik heb nu 2.2 op mijn Zenithink (2e link van UncleSam. Lees mijn onderschrift voor korting) Is een leuk dingetje. Verwacht er niet te veel van, ik weet niet of je al een android telefoon hebt? Heb je die nog niet dan ga je dit zeker waarderen. Hij is natuurlijk niet zo snel als de android telefoons van het laatste jaar.
Nee, bij hen de deur uit, dat is wat anders dan verzonden. Maar desalwelteplus een goede gang van zaken inderdaad. Nu maar kijken of je 'em na een ruim weekje al hebt.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:18 schreef Koen. het volgende:
Buy in Coins is echt ontzettend snel!
2011-02-28 22:13:03 Pending
2011-02-28 22:13:46 Processing-1
2011-03-01 10:19:13 Processing-3
2011-03-01 10:26:33 Processing-5
2011-03-01 14:57:29 Dispatched
Gister besteld, vandaag verzonden.
Vorige keer had ik het een week naar verzenden in huis bij BIC. Stempel stond op dag naar verzendenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Nee, bij hen de deur uit, dat is wat anders dan verzonden. Maar desalwelteplus een goede gang van zaken inderdaad. Nu maar kijken of je 'em na een ruim weekje al hebt.
Klinkt goed! Zojuist ook iPad Case van DX gekregen. Ben er echt blij mee. Voelt goed aan.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 11:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vorige keer had ik het een week naar verzenden in huis bij BIC. Stempel stond op dag naar verzenden
Gewoon meteen doen, meteen claimen. Aangezien ze ook in de problemen kunnen komen bij het krijgen van teveel geopende claims zijn ze veel toeschikkelijker. Zeg wel dat je hem niet hebt ontvangen ipv. een defect exemplaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:24 schreef Skiet het volgende:
Pandawill maakt me gek hoor. Product van 30 dollar, werkt niet. Ik mail ze dat het niet werkt. Krijg ik 2 Dollar bon. Ik mail terug dat ik daar niet mee akkoord ga. Zeggen ze, ok 3 dollar dan, maar meer kunnen we niet geven.
Ik geef ze nog 1 kans en dan is het paypal claim op je ass
http://shop.ebay.com/buyincoins_au/m.htmlquote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:50 schreef mickeyD het volgende:
wat is de ebaynaam (of doe ff een linkje)
Doe ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Poepoog het volgende:
Tip voor mensen met een Gmail account die elke keer die 15 % korting willen, open gewoon elke keer een BIC account met een Gmail adres erin met een "."
Dus bijvoorbeeld als eerste langemailadres@gmail.com dan langemailadre.s@gmail.com en so weiter. Scheelt je een hoop gedoe met elke keer een nieuw mail adres aanmaken, en aangezien je overal een punt kan neerzetten, kan je met een lang Gmailadres lang uit. Gmail negeert namelijk de punt, maar andere bedrijven bv. BIC of eBay doen dat niet. Vergeet niet bij je hoofdaccount een nickname aan te maken die je elke keer kan referren dan krijg je in feite gewoon 20% korting.
Maak gewoon een Gmail aan met 20 karakter of zo, laat die forwarden naar je normale adres, en je bent het komende jaar verzekerd van de 20%'s korting.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:11 schreef Poepoog het volgende:
Tip voor mensen met een Gmail account die elke keer die 15 % korting willen, open gewoon elke keer een BIC account met een Gmail adres erin met een "."
Dus bijvoorbeeld als eerste langemailadres@gmail.com dan langemailadre.s@gmail.com en so weiter. Scheelt je een hoop gedoe met elke keer een nieuw mail adres aanmaken, en aangezien je overal een punt kan neerzetten, kan je met een lang Gmailadres lang uit. Gmail negeert namelijk de punt, maar andere bedrijven bv. BIC of eBay doen dat niet. Vergeet niet bij je hoofdaccount een nickname aan te maken die je elke keer kan referren dan krijg je in feite gewoon 20% korting.
ik heb al een heel lang e-mailadres dus dat zit wel goed. Je kunt ook meerdere punten achter elkaar zetten trouwens. Ik houd meestal gewoon de punt een paar seconden ingedrukt als ik niet meer weet welke ik al gehad hebquote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:13 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Maak gewoon een Gmail aan met 20 karakter of zo, laat die forwarden naar je normale adres, en je bent het komende jaar verzekerd van de 20%'s korting.
Dat kan inderdaad ook, geniale uitvinding. Zeker omdat je het voor meerdere doeleinden kan gebruiken.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
ik heb al een heel lang e-mailadres dus dat zit wel goed. Je kunt ook meerdere punten achter elkaar zetten trouwens. Ik houd meestal gewoon de punt een paar seconden ingedrukt als ik niet meer weet welke ik al gehad heb
thanks!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 12:52 schreef Poepoog het volgende:
[..]
http://shop.ebay.com/buyincoins_au/m.html
http://stores.ebay.com/BuyinCoin
eerste twee google hits. Het is wel goedkoper via de site, al dan niet icm de coupons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |