post nou is niet steeds fotos van het speelgoed van je zusje met down syndroom johquote:Op zondag 27 februari 2011 15:11 schreef mickeyD het volgende:
zoiets? maar dan oprolbaar
[ afbeelding ]
t is maar 30 euro, en ik wil kijken of het wat voor me is, t lijkt me super om goed piano te kunnen spelen maar om gelijk een piano aan te schaffen en gelijk les te nemenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:27 schreef thecuriousone het volgende:
Ik denk eerder zo iets:
[ afbeelding ]
Niet kopen. Is crap. Om te leren spelen heb je echte toetsen nodig die je kan indrukken.
Hier, is de helft goedkoper, en waarschijnlijk veel beter.quote:Op zondag 27 februari 2011 15:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
t is maar 30 euro, en ik wil kijken of het wat voor me is, t lijkt me super om goed piano te kunnen spelen maar om gelijk een piano aan te schaffen en gelijk les te nemen
ik wil m op mn pc kunnen aansluiten, dan kun je t pas goed oefenenquote:Op zondag 27 februari 2011 15:49 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier, is de helft goedkoper, en waarschijnlijk veel beter.
daar ben ik ook bang voorquote:Op zondag 27 februari 2011 16:10 schreef beeklaan het volgende:
Je speelt niet ff zo piano, ben je jaren mee bezig. Waarschijnlijk geef je het (net als ik en een hoop anderen) snel op.
En daarom wil je gewoon met iets fatsoenlijks beginnen, en zoiets als ik aangaf (of iets dergelijks) stimuleert je daarin, niet een of andere chinees spul wat je ook nooit meer kwijt raakt.quote:
Kijk het is een beetje een weegschaal. Als je bij je producten gaat zetten: lastig leverbaar, dan krijg je geen orders (maar ben je eerlijk). Zet je bij je orders: direct leverbaar dan krijg je orders maar later gezeik omdat het niet binnen is (niet eerlijk).quote:Op zondag 27 februari 2011 10:24 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Eigenlijk wel laf van DX inderdaad, het werkt op deze manier nogal misleidend. Als je vervolgens gaat klagen op het forum krijg je te horen dat de 'in stock' melding een indicatie is welke zij van hun leveranciers ontvangen, en dat deze voorraadstanden schijnbaar niet helemaal betrouwbaar zijn. Publiceer dan bij je producten met "slechte" of beruchte leveranciers een melding dat dit een items is wat je order dus flink kan delayen en dus beter apart besteld kan worden. Maar nee, ze moeten er daar weer een schoolvoorbeeld van maken hoe Chinezen denken met hun klanten om te kunnen gaan, door de verantwoordelijkheid hiervan terug bij de klant te leggen met halve informatie. Op het forum wordt dus het probleem ook elke keer bij de klant terug gelegd. Nu lopen daar ook onnoemelijk veel jankerds rond die 2 dagen na bestelling gaan klagen dat het nog niet op de deurmat ligt, maar mensen die het wel proberen te begrijpen naai je zo ook.
Enige reden dat ik daar nog bestel is omdat ze vaak spullen hebben die ze bij andere sites weer niet hebben om een of andere reden.
Dat verzin je gewoon bij elkaar, ze hebben helemaal geen hoogpolig tapijt in de directiekamerquote:Op zondag 27 februari 2011 13:45 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat de directie van DX er niet wakker van ligt. Die nemen gewoon een paar Chinese meisjes aan die er uit zien als dat Tinydeal meisje. Die nodigen ze uit op het DX hoofdkantoor. Vervolgens laten ze zichzelf uitkleden en geven ze wat handpoppen met de opdracht voor hun een poppenkast voorstelling te doen een hoogpolig tapijt in het midden van de directie vergaderruimte.. De voltallige directie zit dan fappend in een donker hoekje toe te kijken naar de poppenkast voorstelling.
true story.
Midi -> DMX eraan hangen. Beetje omslachtig maar het kan.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:08 schreef mickeyD het volgende:
lijkt me leuker om te tweaken en er gewoon lichten mee te bedienen met die electronische crap ipv proberen muziek te maken wat je toch niet gaat lukken zonder fatsoenlijke les van een professional
Niet meer nee, nu is het plakparketquote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat verzin je gewoon bij elkaar, ze hebben helemaal geen hoogpolig tapijt in de directiekamer![]()
Jij bent toch zo'n rocker. Je hebt vast nog wel wat lichaamsopeningen en gaten om de overige 29 doorheen te rijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet meer nee, nu is het plakparket![]()
Net trouwens een kettinkje besteld degene die bij het hangertje zat geeft af en nu zie ik eruit alsof ik gewurgd benVia ebay, 30 gouden en 30 zilveren voor minder dan 2 euro
En ik heb maar één nek.
Speelde. Moest vroeger van m'n ouders een instrument leren spelen. Vond ik prima, als ik het instrument maar mocht uitkiezen. Ik wilde dus drummen of electrische gitaar. Ja, toen werd het dus keyboard want geen herrie.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zie dat Neo keyboard speelt gheheZo'n oprol ding om eens te proberen
Voor 25 euro heb je dit bij Conrad, dan heb je in ieder geval toetsen.
[ afbeelding ]
Klinkt bekend in de oren, alleen met een blokfluit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Speelde. Moest vroeger van m'n ouders een instrument leren spelen. Vond ik prima, als ik het instrument maar mocht uitkiezen. Ik wilde dus drummen of electrische gitaar. Ja, toen werd het dus keyboard want geen herrie.
En nu ben ik dus iemand die 3 jaar onvrijwillig keyboard heeft moeten leren spelen toen ie nog een klein Neo-tje was voor ie er echt geen zin meer in had en scarred for life omdat mijn authorithy niet gerespecteerd werd vroeger. Als resultaat hang ik doelloos in Chinashop topics rond. True story.
link?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet meer nee, nu is het plakparket![]()
Net trouwens een kettinkje besteld degene die bij het hangertje zat geeft af en nu zie ik eruit alsof ik gewurgd benVia ebay, 30 gouden en 30 zilveren voor minder dan 2 euro
En ik heb maar één nek.
Pakketje van ebay van vorige week is al binnen trouwens, terwijl van DX van dezelfde datum nog op pending/order received staat
Niet meer dan de standaard 13quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n rocker. Je hebt vast nog wel wat lichaamsopeningen en gaten om de overige 29 doorheen te rijgen![]()
Maar deze 60 kettingen voor 2 euro gaan uiteraard niet afgeven of groen worden
Zulke: http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313 en gemaild of hij het wilde mengen met zilverquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |