Jij bent toch zo'n rocker. Je hebt vast nog wel wat lichaamsopeningen en gaten om de overige 29 doorheen te rijgenquote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet meer nee, nu is het plakparket![]()
Net trouwens een kettinkje besteld degene die bij het hangertje zat geeft af en nu zie ik eruit alsof ik gewurgd benVia ebay, 30 gouden en 30 zilveren voor minder dan 2 euro
En ik heb maar één nek.

Speelde. Moest vroeger van m'n ouders een instrument leren spelen. Vond ik prima, als ik het instrument maar mocht uitkiezen. Ik wilde dus drummen of electrische gitaar. Ja, toen werd het dus keyboard want geen herrie.quote:Op zondag 27 februari 2011 19:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik zie dat Neo keyboard speelt gheheZo'n oprol ding om eens te proberen
Voor 25 euro heb je dit bij Conrad, dan heb je in ieder geval toetsen.
[ afbeelding ]

Klinkt bekend in de oren, alleen met een blokfluit.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:05 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Speelde. Moest vroeger van m'n ouders een instrument leren spelen. Vond ik prima, als ik het instrument maar mocht uitkiezen. Ik wilde dus drummen of electrische gitaar. Ja, toen werd het dus keyboard want geen herrie.
En nu ben ik dus iemand die 3 jaar onvrijwillig keyboard heeft moeten leren spelen toen ie nog een klein Neo-tje was voor ie er echt geen zin meer in had en scarred for life omdat mijn authorithy niet gerespecteerd werd vroeger. Als resultaat hang ik doelloos in Chinashop topics rond. True story.

link?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Niet meer nee, nu is het plakparket![]()
Net trouwens een kettinkje besteld degene die bij het hangertje zat geeft af en nu zie ik eruit alsof ik gewurgd benVia ebay, 30 gouden en 30 zilveren voor minder dan 2 euro
En ik heb maar één nek.
Pakketje van ebay van vorige week is al binnen trouwens, terwijl van DX van dezelfde datum nog op pending/order received staat

Niet meer dan de standaard 13quote:Op zondag 27 februari 2011 20:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Jij bent toch zo'n rocker. Je hebt vast nog wel wat lichaamsopeningen en gaten om de overige 29 doorheen te rijgen![]()
Maar deze 60 kettingen voor 2 euro gaan uiteraard niet afgeven of groen worden
Zulke: http://shop.ebay.com/i.ht(...)=p3286.c0.m270.l1313 en gemaild of hij het wilde mengen met zilverquote:

Met je blokfluit in je hand.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:16 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Klinkt bekend in de oren, alleen met een blokfluit.
Jaren later zit je met je hand in je onderbroek in China te shoppen.

Proalpha was/is toch $22,50? Je bedoelt de alpha denk ik?quote:Op maandag 28 februari 2011 13:39 schreef monkeybrain het volgende:
Heetf iemand anders nog de proalpha aanbieding gekocht? Niet slecht voor $7.50

Met de $15 korting code op deze doppen, had iemand geregeld.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:24 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Proalpha was/is toch $22,50? Je bedoelt de alpha denk ik?

http://cgi.ebay.com/3-FT-(...)&hash=item43a3183410 is de goedkoopste op ebay, maar als je kortingscoupons gebruikt op BIC is die nog steeds goedkoper.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:26 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zoek voor een vriend een hdmi kabel. Hij heeft een Nokia N8 met een (geloof ik) MINI hdmi poort. Nou zit er een kabel bij waar je niets aan hebt (male -> female) waar een tv alleen male accepteerd. Dus ik zoek een hdmi -> mini hdmi. (liever geen 2 kabels gebruiken)
Dit is de goedkoopste die ik kon vinden, of zijn er slimme Fokkers hier die het nog wat goedkoper kunnen vinden?

Ah, thanks. Welke code geeft heden de meeste korting? Die uit de OP (7%NLFOK)?quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/3-FT-(...)&hash=item43a3183410 is de goedkoopste op ebay, maar als je kortingscoupons gebruikt op BIC is die nog steeds goedkoper.

Nieuw account en de 10%eBay110 + referrerquote:Op maandag 28 februari 2011 14:40 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ah, thanks. Welke code geeft heden de meeste korting? Die uit de OP (7%NLFOK)?

Shit, vergeten.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de $15 korting code op deze doppen, had iemand geregeld.

Ben jij toevallig een referrer? (als bedankjequote:Op maandag 28 februari 2011 14:41 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nieuw account en de 10%eBay110 + referrer

zelfde username als hier, zonder punt.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:44 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een referrer? (als bedankje)

quote:Dear customers:
We are struggling against competitors for barbaric DDoS Attacks, because we supply unbeatable price. If you can`t open this site, please try later again. We are really sorry for any inconvenience.
Het was vanmiddag weg.. en nu weer daarquote:Op maandag 28 februari 2011 16:33 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat er toch al meer dan een week.

Staat er toch al meer dan een week.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef tokko1 het volgende:
Buyincoins heeft weer last van de hackertjes... dit posten ze boven hun site:
[..]

Bedankt voor de melding dan, dit is een regelrecht mysterie.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef tokko1 het volgende:
Het was vanmiddag weg.. en nu weer daar![]()

Die heb ik gemist maar er is wel een setje onderweg.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Met de $15 korting code op deze doppen, had iemand geregeld.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedenkt zich net dat die om 6 uur 's ochtends weggaat en Iemand91 dan nog ligt te pitten/wakker worden...

Heb jij wel is wat positiefs gepost in deze reeks? Jezus, kwalquote:Op maandag 28 februari 2011 17:10 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bedankt voor de melding dan, dit is een regelrecht mysterie.

40 dollar, mag je de mijne hebbenquote:Op maandag 28 februari 2011 18:57 schreef Elias3 het volgende:
Als iemand z'n brainwavz alpha of pro alpha nog wil verkopen, ik wil nog wel een paartjeHeb de acties gemist

Als er mensen nog behoefte hebben aan MP4Nation (met name Brainwavz) kortings codes moet dat even aangegeven worden dan zal ik kijken of dat lukt.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
40 dollar, mag je de mijne hebben![]()
De "fokit" code werkt tot vandaag, dan heb je nog steeds een goede prijs.

Niet meer nodig, ik heb zo'n Natoinite N2 + M1 gewonnenquote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als er mensen nog behoefte hebben aan MP4Nation (met name Brainwavz) kortings codes moet dat even aangegeven worden dan zal ik kijken of dat lukt.

Daar is een heel topic aan gewijd, "android tablets" oid staat in de op geloof ik.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:02 schreef Jethee het volgende:
Wat is de beste Ipad Kloon op dit moment?

Ojee, is je vorige al versleten?quote:Op maandag 28 februari 2011 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
Email ontvangen van Priceangels, fantasy eggs 33% off![]()
Helaas hebben ze maar 1 model

Ja, weer zo'n $5 of $7,50 actie voor een stel dopjes is wel überattraktief.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als er mensen nog behoefte hebben aan MP4Nation (met name Brainwavz) kortings codes moet dat even aangegeven worden dan zal ik kijken of dat lukt.

Had iemand al gepost, wel opletten natuurlijk.quote:Op maandag 28 februari 2011 20:49 schreef ErkendFokker het volgende:
Waarom zeg je dat van die ProAlpha nou pas vandaag ipv gisteren. Had best willen kopen voor 7,50.
Heb nog steeds een van 25,00 op annulering staan omdat ik die toch niet wou . Maar nog geen refund gezien. Nakkers.
Die was na 1 heftige week al doorgesleten. Daarna een maandje bijkomen in brandwondencentrum Beverwijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |