Wij zijn ook gestopt toen Tess er was.. geen zin meer en vooral weinig tijd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef octopussy het volgende:
Ja Nijna, maar ik kan er niets over zeggen want ik speelde het zelf ook vrij veel tot Hannah werd geboren. Ik ben toen 'cold turkey' gestopt omdat ik met voedingen enz. geen tijd meer had om ononderbroken 3 uur lang te raiden.
En ja, ik weet dat ik overdreven trots ben, can't help it.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil
Ik vergeet door het laatste uur bijna hoe geweldig het was toen B. en ik haar samen ophaalden van 't kdv. De leidster vertelde dat Isabeau alle namen van de kinderen kenten was zo gezellig aan het kletsen. Toen we weggingen zwaaide ze naar een jongentje: "Doei Thijs!" Leidster zei: "Nee toch Isabeau, dat is Ties!"
Isabeau: "Doei Ties!"
<3
Toen we naar de auto liepen begon ze "Huis, na huis!" te roepen. "Doei huis, ga slapen!"
Hij is geen uur boosquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
één topicje verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Groof, je zit in het verkeerde topic!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
wat goed en wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
Zij mailde terug dat ze de doekjes zou maken en ik maakte 16 euro over naar haar rekening. En wat krijg ik: vier doekjes: een oranje, twee grijze en een paarse. Ben ik nou echt zo onduidelijk geweest in m'n communicatie?quote:Ik zou er inderdaad nog heel graag twee knuffeldoekjes bij willen. Onze dochter is er helemaal verknocht aan en loopt en de hele dag op de sabbelen. Een extra voorraadje is dus geen overbodige luxe. De doekjes die ze nu heeft zijn turqoise, dat harde blauwe kleurtje. Met labeltjes zou weer erg leuk zijn!
Tegen de tijd dat ze puber is is ze vast klaar met driftbuien en eigenwijs zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Isabeau is echt wel een knapperd hoor, dat ze de namen van de kindjes al kent!
Maar wat een temperament zit dr in!
Oeh daar krijg je het nog mee te stellen als ze ooit ooit ooit een puber wordt!
dankje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:
Ow Vicks, en die foto's van jouw meisje: heerlijk!
Sorbo, ik zou even terugmailen dat je om blauwe had gevraagd...
En als je het niet vertrouwt met die tanden, dan zou ik gewoon even naar de tandarts gaan
Dat heb jij toch wel voor dr over, los het maar ff opquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat Ssserpente zelf even moet mailen
ikbenniemeerwakkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind dat Ssserpente zelf even moet mailen
ja eigenlijk wel.. ik moet meer filmen maar meestal stopt mevrouw ermee zodra ik met de camera aan kom...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry, ik móest het er gewoon nog even inwrijven
Dat moet je filmen Vicky! Zó lief!
ja echt in d'r tandvlees omhoog. Je ziet wel verschil tussen de 2 tanden maar gelukkig is die tand niet zwart geworden. Kans is wel groot dat ie er niet vanzelf uitkomt en getrokken moet worden, maar dat zien we dan wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Oh wacht, Nils moet morgenochtend naar de tandarts, kan ie het meteen vragen.
Als ie het niet vergeet, want hij schijt nu al zeven kleuren stront. Mijn held...
Naar binnen geslagen? Gloek...
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Sorbootje het volgende:
Schrijf het op Nils z'n voorhoofd, dan leest de tandarts het wel als Nils het vergeet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Sorbootje het volgende:
Schrijf het op Nils z'n voorhoofd, dan leest de tandarts het wel als Nils het vergeet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
De bult is een stuk minder nu. We hebben er gisteren gelijk rescue creme op gesmeerd en na het badderen nog eens en het is nu al niet meer zo blauw en de bult is ook niet meer zo dik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:29 schreef Stiemie het volgende:
Tirza wat een bultHeeft ze nog wel een beetje goed geslapen?
lol! Ja!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef oeke het volgende:
Twinks, volgens mij wel. Het is ook precies op het goede moment met de juiste intonatie.
Ik wil nog een T-shirt voor Ko maken met op de buik: KO en op de rug: OK.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond dat van die spiegel heel grappig en logisch. Ik zou een spiegel naast de prullenbak zetten, Twinkly.
Ik weet niet precies wanneer kinderen gaan begrijpen dat ze zichzelf in de spiegel zien.
Kun je snel achterkomen. Plak maar een stickertje ofzo op het hoofdje van de kleine man en zet hem voor de spiegel. Wil ie de sticker pakken van de spiegel dan snapt ie het nog nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet precies wanneer kinderen gaan begrijpen dat ze zichzelf in de spiegel zien.
Oe... lees ik supergrote slabbers bij de actionquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij hebben de supergrote slabbers van de action![]()
.
Nou. inderdaad! Wat een opluchting moet dat zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Huup, dat is geweldig echt!Daar krijg ik nou kippenvel van hè.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Sorbootje het volgende: op het kinderdagverblijf staat ze bekend als dat kleintje dat zoveel eet, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, ze heeft echt een tamme lintworm
Senna is ineens ook van de speldjes en staartjes en als ik haar haar dan gedaan heb, wil ze ook 'piegel' en dan gaat ze zich uitgebreid bewonderenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ssserpente het volgende:
Nils een biertje drinken? Door de week? Dat past helemaal niet in zn planning!Je moet werken, klussen en naar school, da's verantwoordelijk. Als je begint met door de week alcohol drinken, is het eind zoek.
/Kleine frustratie van mijn kant. Laten we het er op houden dat Nils iets minder euh... avontuurlijk is dan ik.
Huup, wat een opluchting moet dat zijn. En wat een verschil zeg!
Lente herkent zichzelf ook al vrij lang in de spiegel, al vanaf dat ze een jaar is of zo. M'n moeder had 'r een speldje ingedaan en die ging eruit zodra ze in de spiegel keek. Niet een keer, maar herhaaldelijk. En nu is ze al net zo'n ijdeltuit als ik.Ze gaat echt staan kirren naar zichzelf en trekt precies hetzelfde gezicht als ik zelf doe. Nog even en ze gaat nog met d'r kont staan draaien. "@
NU alweer? pff, ik wil een grotere inboxquote:
Ik denk dat 'ie vernoemd is naar zijn vader. Die heet S tephan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:08 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, ik vergeet het echt al ééuwen te zeggen, maar nog gefeliciteerd met de verse StefWat een léuke naam
![]()
Ivan is ookal een tijdje niet helemaal zichzelf. Er staan dan ook allerlei kiezen op doorkomen. Hij wou gistermiddag geen soepstengel, begon heel zeurderig en huilerig te worden maar leefde uiteindelijk na een bakje ananas helemaal op. Ik ga er gewoon in mee. Als ik me zelf niet lekker voel heb ik ook niet overal zin in.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Incantrix het volgende:
Nou, we hebben 'm door hoor, vanochtend wilde Stef wéér niet eten dus zaten we te twijfelen om hem vandaag toch nog thuis te houden van het KDV, hij was ook heel huilerig en wilde alleen maar als een aapje aan ons (mij) vastgeklampt zitten, hij weigerde zijn banaan en zijn groentesapje.. Maar bleek vervolgens ineens wél met veel smaak een boterham met kokosbrood weg te kunnen werken (tot mijn lief een boterham met chocopasta voor zichzelf maakte) en kon ook ineens wél zelf lopen en spelen toen er een kat in het midden van de kamer bleef staan die hij dan kon aaien. Volgens mij neemt hij gewoon een loopje met ons, omdat hij ziek is geweest zijn we soepeler geweest, o.a. met eten en dus met aandacht, oppakken, dat soort dingen.. Hoe doen jullie dat als jullie kleine ziek is? Wij waren al blij dat hij dan wat at, als hij dan fruit aanwees en zijn avondeten niet wilde, soit, dan eet je toch een mandarijntje? Maarja, nu blijkt dat toch wel onhandig te zijn.. Lastig hoor. Aandacht is al helemáál zoiets: je kunt een ziek jongetje toch zichzelf niet laten vermaken? Maar nu is hij dus weer een eersteklas plakker, hij ging daarstraks zelfs weer huilen toen ik wegging bij het KDV
Het is ernstig gesteld met hemquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dan is Niels gewoon nóg eigenwijzer!
Omdat het helemaal niet zeker is of hij niet tegen melk kanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:
Free, ik snap het niet helemaal, geloof ikals Florian niet tegen melk kan, waarom wil je dat dan iedere keer weer opnieuw aan gaan bieden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Sorbootje het volgende:
Twee filmpjes gemaakt tijdens het wandelen. Ik vind ze zó leuk! <3
En na de val wilde ze nog maar kort lopen dus is ze in de buggy gegaan:
"Doei kakak!"
Jij kent Stef het beste, dus je moet op je eigen gevoel afgaan. En misschien klopt je gevoel wel niet en kom je er later achter dat er echt iets was, maar dat hoort ook bij het ouderschap, trial and error. Dat je kind ouder dan één jaar is betekent niet dat je alles precies weet. Hij verandert, jij groeit mee, en soms hobbel je daar wat achteraan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, ik geloof best dat Stef nog niet helemaal in zijn hum is hoor. Dat is hij naar mijn idee al een hele tijd niet echt, er zijn natuurlijk genoeg momenten dat het geweldig gaat, dat hij lekker speelt, dat hij vrolijk is.. Maar de gebitsmarathon en elke keer af en aan ziek en verkouden zijn maken het er niet beter op voor hem en dat merken we best. Alleen spelen is de laatste weken helemaal niet zo makkelijk meer, bijvoorbeeld. Vanochtend had ik alleen een paar van die momentjes.. Ik weet niet, ik kreeg er het idee bij dat hij ons een beetje in het ootje aan het nemen was. Zo wilde hij zijn banaan niet, maar toen zijn groentesapje erbij kwam wel, mits hij met de banaan door het sapje had geroerd. Afzonderlijk wilde he beiden niet hebben, draaide theatraal en al nee-schuddend zijn hoofd af en ging een soort van nep-huilen. En dus toen er een kat in het vizier kwam, toen wilde hij ineens wel los, rende erop af, bedacht zich halverwege dat hij dat eigenlijk niet van plan was ofzo (tenminste, zo leek het), draaide zich om, stak zijn armen naar me uit en ging huilen alsof ik hem tegen zijn zin in weg had gestuurd ofzo. Ik weet niet, er waren van die kleine tell-tale dingetjes waarvan ik dacht 'hmmmm..'
He bah.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
En nee die val stelde niks voor, vond ik ook. Totdat ik in de supermarkt zag dat ze haar vinger opengehaald had aan iets. Je kunt in het tweede filmpje als je goed kijkt het bloed zien op haar rechterhand
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Takkembah het volgende:
MP, Alexa wil ook niet graag in de wagen hier. Die loopt liever met haar speelgoed buggy overal mee naartoe. Alhoewel het tegenwoordig ook helemaal schateren is om haar buggy elk bosje in te rijden, "au" te roepen en dan weer verder te lopen.
Jah, trial en error inderdaad, haha! Helemaal zeker weet je het ook niet zo lang ze niet kunnen vertellen wat er is inderdaad. Ik vind het wel lastig, want zoals ik al eerder vertelde wil ik er gewoon écht geen punt van maken als hij niet wil eten, maar als ik eerlijk ben zijn wij ook enorm verwend: Stef is normaalgesproken een soort van kliko met beentjesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jij kent Stef het beste, dus je moet op je eigen gevoel afgaan. En misschien klopt je gevoel wel niet en kom je er later achter dat er echt iets was, maar dat hoort ook bij het ouderschap, trial and error. Dat je kind ouder dan één jaar is betekent niet dat je alles precies weet. Hij verandert, jij groeit mee, en soms hobbel je daar wat achteraan.
Ik vind het in ieder geval heel herkenbaar, voor zover ik onze situatie op die van jullie kan en mag projecteren. Ivan zet zijn snikjes ook in als middel om iets gedaan te krijgen. Maar hey, hij praat niet zo goed als Isabeau en Senna en dus hij heeft ook geen andere middelen om duidelijk te maken dat hij geen soepstengel wil maar wel wat fruit, dat hij het wel trekt om televisie te kijken maar niet om een boekje te lezen. En mja, als er een plotselinge afleiding is (zoals bij jullie een kat of bij ons bezoek) dan gaat het wel weer even. Dat betekent niet dat zijn gezeur onzin was of dat hij zich ineens beter voelt, maar zo gaan die dingen gewoon. Ze zijn nog kleine jongetjes die soms niet zo goed weten wat ze met zichzelf aanmoeten. (En misschien zoekt hij wel je grenzen op, hoor. Ik houd daar zelf ook ernstig rekening mee altijd.)
Ik denk dat je over een poosje terugkijkt op deze periode en denkt: "Ja, hij was ook niet zichzelf en nu kan hij gelukkig weer lekker spelen en zeurt hij niet meer zoveel." Dat is in ieder geval de lering die ik heb getrokken uit de vele postings hier, dat die fases wel weer over gaan, wat er de reden ook van was. Ik probeer er maar niet te veel een strijd van te maken.
Neuspeuteren doet Senna ook. En dan komt ze heel blij en trots haar 'notje' aan mij geven zodat ik het weg kan gooienquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
He bah.![]()
Ivan heeft nu twee keer een echte nare smak gemaakt in de parkeergarage en heeft gelukkig nét niet een serieuze schaafwond bij zijn mond opgelopen.
Hij heeft nu trouwens het neuspulken ontdekt. Dat heeft hij niet van ons, hoor.Anyhow, ik zag net dat er wat bloed in zijn neusgat zat. Nu vraag ik me dus af wat oorzaak en gevolg is: is hij gaan pulken omdat hij ergens last van heeft, of is dat bloed het resultaat van een nieuw verworven hobby?
Sorry, maarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuspeuteren doet Senna ook. En dan komt ze heel blij en trots haar 'notje' aan mij geven zodat ik het weg kan gooien
Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst om te accepteren: ik kan het niet allemaal oplossen, het ligt ook niet altijd aan mij en er is ook niet altijd iets dat überhaupt opgelost kan worden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Incantrix, het klinkt misschien stom, maar misschien helpt het ook wel om te beseffen dat er grenzen zitten aan de maakbaarheid van een kind. We willen allemaal graag geloven dat wat we doen bepalend is voor het karakter en het toekomstige geluk van een kind, maar de realiteit is wat weerbarstiger.Dat betekent daarentegen ook dat we onszelf echt niet álles aan hoeven te rekenen. Dat Ivan moppert betekent niet volautomatisch dat ik iets fout doe, zeg maar.
Moeilijkst te accepteren, het moeilijkst aan moeder zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst om te accepteren: ik kan het niet allemaal oplossen, het ligt ook niet altijd aan mij en er is ook niet altijd iets dat überhaupt opgelost kan worden.
Het is wel iets waar ik aan werk, want ik vind het wel heel belangrijk voor haar en mezelf om te accepteren.
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Incantrix het volgende:
Maar misschien moet ik er gewoon overheen en verder niet zo zeiken
Zeik ik zó veel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken.
Dat ze die onderkaak naar voren gooit! Dat heb ik vaker gehoord ja, maar van wie ze dat heeft?!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, die foto van Jaël ziet er pijnlijk uit! Ik vind het trouwens zo grappig om te zien wat ze daar met haar mond doet. Dat is echt iets van haar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat ben ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
En van papa als ik het goed heb! (zie grijns op de achtergrond!)
En daardoor komen haar mondhoeken niet omhoog bij het lachen maar gaan ze zelfs iets omlaag. Ik vind het heel schattig! En ze heeft het duidelijk van jou! (Ik had er geen papa in gezien, hoor.)quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Dat ze die onderkaak naar voren gooit! Dat heb ik vaker gehoord ja, maar van wie ze dat heeft?!
*kruipt onder steen*quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:
Dat ben ikdus ze heeft het van mama
Nu je het zegt inderdaad!, doordat ik dat heb zeiden mensen vroeger ook heel vaak dat ik niet zo boos of serieus mocht kijken terwijl ik dan wel lachte ofzo.. Maar goed dat dus..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En daardoor komen haar mondhoeken niet omhoog bij het lachen maar gaan ze zelfs iets omlaag. Ik vind het heel schattig! En ze heeft het duidelijk van jou! (Ik had er geen papa in gezien, hoor.)
Van d'r vaderquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
volgens mij heeft ze dat niet van een vreemde![]()
dat deed die van ons gisteravond om 23.30quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Fijn MP
Onze dreumes loopt hier nog een feestje te bouwen...slapen lukte niet
Shit! Dat ben ik veregeten!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Die van mij is met een hele lading dentinox wel gaan slapen...
Hij blijft maar in zijn mondje grijpen
Ik voel me ook gezegend hoor, met mijn makkelijke slapers.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Nou das toch heel fijn Groof! Als we nou met zijn allen wisten hoe we dat elke dreumes konden leren zouden een heleboel ouders echt blij zijn![]()
Maar ja als alles makkelijk zou gaan zou dit topic niet hoeven te bestaan
Jawel, dan zouden we kunnen opscheppen over onze kinderen...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Nou das toch heel fijn Groof! Als we nou met zijn allen wisten hoe we dat elke dreumes konden leren zouden een heleboel ouders echt blij zijn![]()
Maar ja als alles makkelijk zou gaan zou dit topic niet hoeven te bestaan
Nouja, het viel wel mee, ik ben uitgekafferd door een verkoper van een webwinkel waar ik voor 450 euro aan spullen heb gekocht. Of ik nooit meer bij hem wilde bestellen. Omdat ik om een T&T code vroeg nadat de spoedbestelling gisteren niet was aangekomen. Uiteindelijk heb ik een koerier gestuurd. Ik was er serieus de hele dag misselijk van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, wat rot dat je zo'n nare dag hadwat is er gebeurd?
Wat leuk dat Ko zo gek is op zijn oma!
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef oeke het volgende:
[..]
Nouja, het viel wel mee, ik ben uitgekafferd door een verkoper van een webwinkel waar ik voor 450 euro aan spullen heb gekocht. Of ik nooit meer bij hem wilde bestellen. Omdat ik om een T&T code vroeg nadat de spoedbestelling gisteren was aangekomen. Uiteindelijk heb ik een koerier gestuurd. Ik was er serieus de hele dag misselijk van.![]()
Inderdaad, MOETEN is kut, maar ik ben op het punt (zo ongeveer voor het eerst in mijn leven) dat ik het zelf gewoon helemaal zat ben en op dieet WIL. En dat is hopelijk ook waarom het dit keer gewoon gaat lukken. (in tegenstelling tot alle keren dat ik door mijn moeder met twee sneetjes knackebrot in mijn tas naar school werd gestuurd...inclusief 10 km fietsen en een supermarkt om de hoek bij school. Fail.)quote:
Wat knap Wolf!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Mijn kleine monster gaat echt met de dag meer lopen dan kruipen. Rondjes om iets heen lopen en dan om zichzelf lachen en hij probeert met zn hoofd op de vloer door zn benen te kijken hihi
En sinds gisteren kan hij vanaf de vloer zonder zich aan iets op te trekken, gaan staan![]()
Ik weet nog dat Oeke daar afgelopen zomer van Ko foto's/filmpje van had gemaakt, zo wonderlijk vond ik dat toen
Mwa, van die eerste loopschoentjes en dan goede en alleen buiten, dus10 minuten per dag...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef ymme het volgende:
Maar dat is dan weer slecht voor z'n voeten![]()
Dat wil ik ook niet. Haha lastig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, van die eerste loopschoentjes en dan goede en alleen buiten, dus10 minuten per dag...
Zo snel sloop je je kind ook weer niet
Preciesquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef octopussy het volgende:
Ja, dat klopt. Maar die paar minuutjes die buiten dan gelopen wordt is vast ook niet zo'n ramp zolang je binnen maar die regel aanhoudt.
brood belieft Harry niet/nauwelijksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef freecell het volgende:
Asy: altijd handig, vriezertje vol!
Florian eet gewoon met ons mee en als dat een keer niet kan eet hij een broodje of pasta oid...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |