abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93218172
Het dreumestopic (1-2 jaar) Deel 116

De dreumesjes:

*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009, Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
14 februari 2010: Florian, zoon van Freecell
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***

Ik gooide em dicht...

[ Bericht 2% gewijzigd door RockabeIIa op 24-02-2011 22:09:49 ]
Fake it till you make it...
pi_93218196
Laatste bericht:

Ik kan het modem stiekum wel ff resetten... }) . Maar ik denk dat ik dan op zolder kan slapen als hij ontdekt dat ik het heb gedaan O-) .

Oh octo, die van jou doet ook WOW... leuk spel he :{w

Ik ga nog maar een keer....
pi_93218227
Ik ben sowieso elke doordeweekse avond het bokje, want B. is óf aan het werk óf aan het sporten. Wist ik van tevoren. Staat wel een retestrakke sixpack tegenover :9~ :+
pi_93218232
Ja Nijna, maar ik kan er niets over zeggen want ik speelde het zelf ook vrij veel tot Hannah werd geboren. Ik ben toen 'cold turkey' gestopt omdat ik met voedingen enz. geen tijd meer had om ononderbroken 3 uur lang te raiden.
pi_93218273
die van mij heeft de TV gekaapt voor zijn xbox... Maar hij zet hem maar op pauze als het nodig is.

Anders mag hij er ook voor gaan slapen :P
pi_93218300
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef octopussy het volgende:
Ja Nijna, maar ik kan er niets over zeggen want ik speelde het zelf ook vrij veel tot Hannah werd geboren. Ik ben toen 'cold turkey' gestopt omdat ik met voedingen enz. geen tijd meer had om ononderbroken 3 uur lang te raiden.
Wij zijn ook gestopt toen Tess er was.. geen zin meer en vooral weinig tijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93218313
Deze herhaal ik nog even omdat ik zo apetrots ben:

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil :P

Ik vergeet door het laatste uur bijna hoe geweldig het was toen B. en ik haar samen ophaalden van 't kdv. De leidster vertelde dat Isabeau alle namen van de kinderen kent :D en was zo gezellig aan het kletsen. Toen we weggingen zwaaide ze naar een jongentje: "Doei Thijs!" Leidster zei: "Nee toch Isabeau, dat is Ties!"
Isabeau: "Doei Ties!"
<3

Toen we naar de auto liepen begon ze "Huis, na huis!" te roepen. "Doei huis, ga slapen!"
En ja, ik weet dat ik overdreven trots ben, can't help it.
pi_93218372
Knappe Isabeau O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_93218388
Isabeau, goedzo :D knap hoor.

Ik wow ook wel eens, maar ik doe geen raids... daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
En nu ga ik echt naar boven, want ze gaat over de rooie.
pi_93218499
Ik deed niet aan raids, daar was ik nog veul te slecht voor :D Ik ging wel dungeons in met allemaal level heelveel :D

Ik moest lachen daarstraks. Ik ging Ambers haren fohnen na het douchen en Tess vond de fohn altijd angstig, maar vandaag moest ik haar haar ook fohnen. Eerst moest ik in haar gezicht blazen, dan lag ze helemaal in een deuk en op een gegeven moment ging ze echt voor me zitten, met haar rug naar me toe en als ik stopte met fohnen werd ze boos _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:33:16 #11
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93218706
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedankt even voor boze Harry, het is hier net 2 seconden stil :P

Hij is geen uur boos :{w ;)
Wat een lekkere kletskous is het toch O+

Och Thomas ook al een oorontsteking! Kon wel besmettelijk zijn zeg!
En ook nog een kies op doorkomen :{

Ow Nijna, das mooi balen zeg! Hopelijk valt ze toch snel in slaap :*
Overigens ben ik altijd het bokje hiero ;)
pi_93218939
Haha Tess! Lekker warm he? :)

Mijn jongetje ligt heel erg zijn best te doen om in slaap te vallen.
Terwijl hij best moe is van zijn ene dag in de week kdv. :D
We kregen weer zoveel complimenten mee over zijn sociaal zijn. Heerlijk om te horen.
Lekker met de kindjes spelen, volkomen op zijn gemak, en de hele dag OKE roepen. :D
Poeh, ik moet wel even wennen, ben druk aan het werk en P. is nu veel dagen met hem in de weer, die heeft het gelukkig iets rustiger. Ik mis mijn jochie gewoon. ;(
En op mijn Ko-dag heb ik mijn moeder gevraagd om de middag te nemen.
Over 2 weken is het weer wat rustiger gelukkig. Hoop ik.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93219224
Hier ook een man die WOW speelt, maar nog maar minimaal sinds Jaël er is.
Eigenlijk zijn wij allebei nooit het bokje, want als Jaël erin ligt slaapt ze en horen we haar ook niet meer :) Zo fijn vind ik dat :)
En als ze dan een keer wakker word roepen we allebei zal ik gaan!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93219248
Ow en Isabeau wat ben jij een knap meisje zeg!!! O+
pi_93219256
Heerlijk warm :D

O+
oh wat een heerlijke vage foto's :').. vooral de bovenste.. nou ja, je kan iig zien dat ze het leuk vindt :D

Och, Ko zo moe... Hopelijk slaapt is snel en lekker!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219263
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93219365
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:41 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
één topicje verder ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219385
Joh Groof, gewoon doen, je kan altijd zeggen dat je niet doorhad dat je in het dreumestopic zat... ;)

Iris heeft de snot uit haar neus gehuild... ik heb goede hoop dat ze nu wel in slaap zou kunnen vallen...
pi_93219504

[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 23-02-2011 21:28:53 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:45:53 #20
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93219628
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
O-)
Groof, je zit in het verkeerde topic!
SPOILER
pi_93219822
En Vicky, op die tweede foto heeft ze echt van genietoogjes. O+
pi_93219882
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:44 schreef groofskendezoveelste het volgende:
SPOILER
O-)
wat goed en wat lief! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93219894
Groofsken, ze deed gewoon voor aan R. hoe je moet hinkelen. Is érg dreumesgerelateerd!

Knap zeg!!
pi_93219920
Sorbo, herkenbaar zo'n avond helaasch, vooral dat met die jas. Zodra Lente dr jas of d'r schoenen in de smiezen krijgt, MOET het aan. En wel NU. Ik hou dat dus altijd maar angstvallig uit d'r gezichtveld...
En ik sta weer versteld van Isabeau. Wat ongelooflijk goed, zeg. Lente heeft nu (pas) echt duidelijk het 'ja' en 'nee' ontdekt. 'Nee' lukte al wel als er een hap eten haar kant uitkwam die ze niet hoefde, maar nu kan ze ook echt antwoord geven op vragen waarvan het antwoord wat meer in de toekomst ligt, zeg maar. Bijvoorbeeld: 'Wil je water drinken?' 'NEE'. 'Melk dan?' 'JA'.

Wat sneu, Aoraki, hoop dat jullie morgen toch uit kunnen slapen.

Haha, fijn dat Stef z'n nieuwe poesje heeft geaccepteerd. Beterschap voor je ventje!

Ff mopperen, hoor. Lente heeft toch die blauwe knuffeldoekjes? Die waren door een mevrouw die hier eens op een marktje in het dorp stond, met de hand gemaakt. Ik wilde er graag een paar doekjes bij, dus heb haar via via weten op te sporen. Ze vroeg me per mail hoeveel ik er wilde, met of zonder labeltje en welke voorkeur ik voor een kleur had. Ik antwoordde het volgende:

quote:
Ik zou er inderdaad nog heel graag twee knuffeldoekjes bij willen. Onze dochter is er helemaal verknocht aan en loopt en de hele dag op de sabbelen. Een extra voorraadje is dus geen overbodige luxe. De doekjes die ze nu heeft zijn turqoise, dat harde blauwe kleurtje. Met labeltjes zou weer erg leuk zijn!
Zij mailde terug dat ze de doekjes zou maken en ik maakte 16 euro over naar haar rekening. En wat krijg ik: vier doekjes: een oranje, twee grijze en een paarse. Ben ik nou echt zo onduidelijk geweest in m'n communicatie?

Enfin, ik hoopte dat Lente ze wel zou accepteren, dus heb ze meteen in de was gegooid, maar ze moet er dus niets van hebben... -O-

Oh, en op de kinderopvang vertelde een leidster (een andere dan die 'r vandaag op de groep heeft gehad, want die was al weg) dat Lente was gestruikeld met een puzzelstukje in d'r mond en daarom nu waarschijnlijk last heeft van het stukje gehemelte net achter d'r voortanden. Ik vroeg meteen of ze dan niet op d'r tanden was gevallen, want dan zou ik toch ff met d'r langs de tandarts moeten. (Volgens de tandarts moet je altijd ff langskomen als een kind op de tanden is gevallen.) Maar ze kon met zekerheid zeggen dat dat niet het geval was. Ik vraag me nu echt af hoe je met zoveel stelligheid kan beweren dat het puzzelstukje niet d'r tanden heeft geraakt, maar wel net dat kleine stukje gehemelte... :?
pi_93219998
Groof! Goed van R uh S!!
Stomme buuv trouwens, echt heel irritant!

Incantrix, al weer gecheckt bij je ventje?

Dyon, wat een schattig dansertje ben je, je lacht echt zoooo lief!

Nijna, hoe was het nou gegaan met Iris op het kdv?
Balen, dat jij nu steeds naar boven moet, heb je al een ui bij dr geparkeerd enzo?

En arme Tirza, zo sneu!

Isabeau is echt wel een knapperd hoor, dat ze de namen van de kindjes al kent!
Maar wat een temperament zit dr in!
Oeh daar krijg je het nog mee te stellen als ze ooit ooit ooit een puber wordt!

Twinkly, wat een grappige foto's! Stiekem smaakt het toch lekkerder ws!

En Tess lijkt op de 2e foto sprekend op dr grote zus!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_93220040
Ja, goed hè. Enne, dat jurkje is een verkleedjurkje hè. Maar dat zagen jullie wel hè. Dat is een jurkje dat oma vorige zomer voor haar gemaakt had en dat ze toen weigerde te dragen. Maar nu is het haar 'groene prinsessenjurk' :D
pi_93220178
Ssserpente, zou het niet zo kunnen zijn dat de leidster haar mondje heeft nagekeken op schade?
Balen van die doekjes, ik zou er nogmaals achteraan mailen...!
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:53:45 #28
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93220183
Ow Vicks, en die foto's van jouw meisje: heerlijk! O+

Ssserpente, ik zou even terugmailen dat je om blauwe had gevraagd...
En als je het niet vertrouwt met die tanden, dan zou ik gewoon even naar de tandarts gaan :Y
pi_93220288
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Isabeau is echt wel een knapperd hoor, dat ze de namen van de kindjes al kent!
Maar wat een temperament zit dr in!
Oeh daar krijg je het nog mee te stellen als ze ooit ooit ooit een puber wordt!
Tegen de tijd dat ze puber is is ze vast klaar met driftbuien en eigenwijs zijn. :X Toch?

Ssserpente, wel balen dat ze die doekjes nu niet blieft. Maar niet te snel opgeven, misschien komt het na een tijdje. Leg er gewoon eentje (extra) in d'r bedje... En dat van die tandjes... ik weet het niet. Klinkt wel vreemd dat ze wel heel stellig is over dat gehemelte.. Jij bent nogal tandenfreak hè? Misschien gewoon even bellen met de tandarts?
pi_93220306
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef Asyniur het volgende:
Ow Vicks, en die foto's van jouw meisje: heerlijk! O+

Sorbo, ik zou even terugmailen dat je om blauwe had gevraagd...
En als je het niet vertrouwt met die tanden, dan zou ik gewoon even naar de tandarts gaan :Y
dankje! :D

En verder wat zij zegt Sorbo! Ssssserpente ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93220332
Oh, daar zou ik ook van balen Serpente. Van allebei.

Misschien kun je haar gewoon mailen hoe het zit. Dat ze alleen die blauwe accepteert en dat je dat ook al had proberen aan te geven in je eerdere mail.
pi_93220358
Ik vind dat Ssserpente zelf even moet mailen :P
pi_93220439
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
Dat heb jij toch wel voor dr over, los het maar ff op :P
pi_93220489
R. wat een knappe zus heb je die al kan hinkelen!
pi_93220524
quote:
16s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef Sorbootje het volgende:
ikbenniemeerwakker :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93220667
Voor Ssserpente zou ik een hoop doen, want lief, maar ik heb het e-mailadres niet eens :P
pi_93220789
jajajajaja.. nu weet ik het wel :P

Tess heeft weer iets nieuws bij het bedritueel... Er volgt een hele riedel wie er allemaal gaan slapen, zo schattig O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93220969
Sorry, ik móest het er gewoon nog even inwrijven :P

Dat moet je filmen Vicky! Zó lief!
pi_93221058
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Sorbootje het volgende:
Sorry, ik móest het er gewoon nog even inwrijven :P

Dat moet je filmen Vicky! Zó lief!
ja eigenlijk wel.. ik moet meer filmen maar meestal stopt mevrouw ermee zodra ik met de camera aan kom...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93221105
Die foto's van Tess, je ziet gewoon dat ze ervan geniet! O+

Stom Sserpente van die doekjes. Inderdaad even mailen, misschien heeft ze een order verwisseld?
En dat vallen, wat sneu. Gewoon even je tandarts bellen, hij wil toch ook graag dat je laat weten als ze gevallen is? Dan kun je het ook makkelijker loslaten. :*

Stoer Groofs, dat S kan hinkelen. Ik vind het mooi! O+

Zo, het jongetje slaapt. Fijn is dat. :)
pi_93221133
Haha, stelletje tuttebollen. :P Mailen omdat het niet goed is kan niet meer, vind ik, want ik heb ze al uigewassen. En wat jij zegt, heb ik gedaan, Sorbo: ik heb 'r naast d'r oude doekje een nieuwe mee naar bed gegeven in de hoop dat ze er dan toch aan went.

Dat van die tanden zit me toch niet lekker. Dat dopje van dat puzzelstukje zou precies achter d'r tanden zijn geschoten. Ik kan me niet voorstellen hoe die leidster dat weet. En controleren accepteerde Lente niet, Karin, dat werd er expliciet bij verteld.

Ik ben idd een tandenfreak, Sorbo, ben echt bang dat er over een paar dagen een uitvalt of zo... Vreselijk! :X

Enfin, ik laat het maar gaan...
pi_93221248
kan ik me voorstellen hoor van die tanden.
Amber was met d'r mond op de tafel gevallen, tand naar binnen geslagen maar dat is gelukkig helemaal goed gekomen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93221273
Oh wacht, Nils moet morgenochtend naar de tandarts, kan ie het meteen vragen.

Als ie het niet vergeet, want hij schijt nu al zeven kleuren stront. Mijn held... O+

Naar binnen geslagen? Gloek... :X
pi_93221332
Sssserpente, als je je er zorgen over maakt dan zou ik morgen een belletje naar de tandarts doen.
(of Nils op t hart drukken om het toch even te vragen).

Groof, wat knap *O*

Karin, het was al gauw goed gelukkig, ze heeft maar even gehuild. Maar toen ik weer in beeld was, was het gelijk MAMA :D.
pi_93221413
quote:
3s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Ssserpente het volgende:
Oh wacht, Nils moet morgenochtend naar de tandarts, kan ie het meteen vragen.

Als ie het niet vergeet, want hij schijt nu al zeven kleuren stront. Mijn held... O+

Naar binnen geslagen? Gloek... :X
ja echt in d'r tandvlees omhoog. Je ziet wel verschil tussen de 2 tanden maar gelukkig is die tand niet zwart geworden. Kans is wel groot dat ie er niet vanzelf uitkomt en getrokken moet worden, maar dat zien we dan wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93221686
Schrijf het op Nils z'n voorhoofd, dan leest de tandarts het wel als Nils het vergeet
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:14:38 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93221768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Sorbootje het volgende:
Schrijf het op Nils z'n voorhoofd, dan leest de tandarts het wel als Nils het vergeet
:D

Vicks, van tevoren de camera al klaarzetten en dan aanzetten nét voordat ze haarriedel afdraait :)
pi_93221820
ik ga morgen een poging wagen Asy :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93222102
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Sorbootje het volgende:
:D

Vick, de leidster vertelde een bijna hetzelfde verhaal: een kindje viel op d'r voortanden en die zag ze zo weer uit d'r tandvlees terug naar beneden schuiven. :X
pi_93222526
Er kunnen zulke nare dingen met tanden gebeuren.
Mijn zus is achteruit van de lage duikplank gesprongen.
Boven kaakje op de plank gekomen. :X
Er waren een paar tanden kwijt geloof ik, maar ook wat tandjes weer naar binnen geschoven.
Toen ze eenmaal haar volwassen gebit had, leek het allemaal goed in orde. Tot ze een keer op haar kin viel met een kindje op haar rug.
Je ziet nog steeds dat haar ene voortand gewoon niet goed is. Ik geloof dat ze binnenkort een kroon krijgt. ;(

Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel voorzichtig bent met de tandjes van Lente. Je moet er toch niet aan denken. :'(
pi_93222554
Ik vind dat tandengedoe ook altijd eng hoor.
Kyllian kreeg vorig jaar een klep van een aanhangwagen tegen z'n tanden aan. 1 tand is toen grijs geworden en ik was echt bang dat die het niet ging redden. Hij is echter weer helemaal bijgetrokken :)
Dyon heeft gelukkig nog geen tandenongelukjes gehad.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:38:44 #52
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93223621
Au, al dat tandengedoe is maar niks! Het doorkomen ervan niet, het er op vallen enzo niet, brrr. :X
Ben zelf vroeger, gestruikeld en tegen een boom gebotst. Bloeden als een rund! Naar de tandarts, foto gemaakt, bleek m'n hele voortand (melktand gelukkig wel nog) er uit te zijn met wortel en al! Heeft echt een paar jaar geduurd voordat m'n 'echte' tand er door kwam!

Hier een foto van Tirza's bult van daarstraks:

Daarna zat ze fijn in bad te spelen.
SPOILER
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93223878
Ik haak even inbij het tandengebeuren, Mette is een maandje geleden gevallen op het kdv. Tand door de lip, niks ernstigs gelukkig, maar nou zag ik onlangs dat er toch een minihoekje van haar voortand afgebroken is. Ti's echt maar heel minuscuul en ook niet scherp enzo, maar toch.. Wat gebeurd zoiets snel.

Mijn dreumes heeft zomaar ineens kiezen, snap nu de dramanachten van deze week. Voor de rest is ze gelukkig heel vrolijk, lekker rondwandelen met haar armpjes in de lucht de hele dag.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93224484
Jee Tirza, dat is een beste bult :{

Ssserpente, kan je niet even bellen morgen met de tandarts(assistente) of je even met lente langs mag komen? Ik snap helemaal je 'tandenobsessie'. Je gebit is zo bepalend voor je gezicht!

Wickie, het lijkt wel alsof kiezen krijgen nog meer ellende veroorzaakt dan het krijgen van tanden. Heeft ze er nu nog last van?
Het is zo grappig: ik herken veel van Mette in Hannah, zoveel uiterlijk als gedrag (voor zover ik dat natuurlijk kan zien via een forum). Het zijn echt pittige dametjes!
pi_93225178
Tandjesleed, brrrr.
Iris viel laatst ook, maar ik weet niet goed of ze nou op haar neus en lip viel of ook met haar tanden op de grond zeg maar. Dan had ik verwacht dat er een stukje af zou zijn en dat is niet zo. Maar de onderkant van haar voortandjes lijkt wel wat anders van kleur... Maar misschien was dat al zo en zag ik het nu pas nadat ze gevallen was... Ik moet over ruim een maand weer naar de tandarts... zullen het dan eens even vragen. Het is ook alweer een paar weken terug, dus ik denk dat t allemaal wel meevalt...
pi_93226205
Wat gaan jullie snel vanavond :o

Ik zag een knappe Isabeau *O* kletskous en driftkikker :D

En een arme Thirza, wat een nare plek. Kusje erop :*

Ko die erg moe is van de dag kdv; slaapt ie intussen, oeke?

Nijna, hoe hadden de dames het gevonden op het kdv, of heb ik gemist dat je dat hebt gepost?

Sserpente, kan Nils morgen Lente niet even meenemen als hij toch moet? Kan hij meteen oefenen op dapper zijn (ik voel zo met hem mee, ik ben ook doodsbang voor de tandarts :@ )

Hoe is het nu met Stef, trix?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93228317
Oh, die bult! Wat ziet het er heftig uit! ;(
Gelukkig lijkt het op die badfoto al wat rustiger. :*

Ko ging best snel slapen, gelukkig, Miss. Hij slaapt trouwens weer vaak door, of in elk geval tot rond 6-en. Wat een vooruitgang na die wakkere nachten.

En hij zegt dus OKE! Ik moet er zo om lachen, gesprekje vanavond:
Ko houdt zijn beker water boven zijn bord rijst.
'Nee Ko, niet doen he? '
' Nee nee nee' O-)
en kiept een beetje water in zijn bord.
ik haal zijn bord weg
'Dat doen we hier niet he?'
Ko protesteert, maar ziet mijn blik:
'OKE!'
O+
pi_93228729
OKE O+ Mooi woord is dat uit de mond van die kleintjes O+
pi_93229282
Ja, ik vind het schetig, dat is dan blijkbaar een woordje waar hij veel mee kan.
Je hoort zijn woordenschat groeien.
Hij heeft sinds een paar weken ook echt interesse in boekjes en het benoemen van de plaatjes. Daarvoor was hij er nog te rusteloos voor.
Vanavond heeft hij heel lang in een deuk gelegen om een hondje dat tegen een boom plaste in een boekje. Vooral het plasgeluidje dat ik erbij maakte vond hij grappig. O+
pi_93229552
Ik vind het zo leuk zoals ze inderdaad gevoel voor humor ontwikkelen O+ Dat ze grapjes gaan maken of gaan lachen om grappige dingetjes en geluiden, heerlijk!
pi_93230684
Hier ook een leuk voorval vanavond onder het eten..
We aten nasi, ik ademde in maar rijstkorrel nog in mijn mond dus verslik me gigantisch, Jaël zat me eens te bekijken en uiteindelijk zei ze "au mama bah" au, ja de tranen liepen over mijn wangen en bah ja de rijst werd over tafel geproest.. Ze had dus groot gelijk, vooral dat bah vond ik wel erg schattig O+
  donderdag 24 februari 2011 @ 02:48:32 #62
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93239983
Tirza, arme! :o Je ziet inderdaad letterlijk die streep op haar hoofd staan ;( :*

Ko en Jaël :D O+

Wij zijn ondertussen een keer of 5 wezen troosten, het is precies te merken wanneer de pcm uitgewerkt begint 2e raken want dan gloeit hij weer op, hoewel het nu redelijk gematigd blijft.. Hij is nog wel echt koortsig dan, maar ik heb het idee dat het minder schommelt nu. Hij wordt alleen erg vaak wakker nu en dan huilt hij zo zielig.. Nouja, hij slaapt nu weer even, dus ik ga het ook maar weer even proberen :) Later!
3!
  donderdag 24 februari 2011 @ 04:47:50 #63
95408 Incantrix
pi_93241330
En dan, na weer dik een uur troosten, hoor je ineens een knorrend maagje ;( Heb hem nu 100 cc pap gegeven en sindsdien hoor ik geen kik meer. Arm jochie, zo onbegrepen door zijn ouders.. Zou hij nu dan nog ff een flinke ruk maken? Of nouja, over 2uur is de pcm weer uitgewerkt. Jolly :') Stiekum hoop ik dat hij dan toch even doorslaapt, met alle hoestdrank, neusspray, ui, babyluuf en pap :{

(En dan nu ik nog in slaap vallen ja }:| )
3!
pi_93241641
trix, zware nacht dus. Hoe is het verder gegaan, heeft ie nog een beetje geslapen en jij ook?
pi_93241697
Oeke gezellig he zo samen boekjes lezen O+ Esmee vindt het ook geweldig en dan vooral flapjesboekjes waarbij ze een beestje kan nadoen (de slang is favoriet: ssssssssssss)

Tirza wat een bult :o Heeft ze nog wel een beetje goed geslapen?

Incantrix wat kan je je dan even heel stom voelen he? Maar niet te druk over maken want volgens mij heeft elke ouder wel eens zo'n duh-moment :* Heeft Stef nog wel goed geslapen daarna? En jij?

Esmee is hier ook echt een driftkikkertje. Als ze haar zin niet krijgt gaat ze overal mee gooien :{ Dus laatst noemde ik haar klein driftkikkertje en toen begon ze met haar hoofd te schudden en zei ze "nie kikkeh" :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:06:28 #66
95408 Incantrix
pi_93241950
Ik ben nu net pas beneden, Stef werd om kwart voor acht wakker. Geen koorts meer en supervrolijk! :o Dat hij vannacht honger kreeg kwam dus waarschijnlijk doordat hij over de koorts heen was ofzo, hij lijkt nu gewoon beter te zijn, hij is druk rond aan het rennen, aan het spelen en om eten an het vragen :? Zo grappig ook net, lief had met keukenpapier de zitting van de bank scgoongeschrobt want er had een kat gespuugd ( :') ), vervolgens pikt Stef zijn slab van tafel, rent al 'Bah! Bah! Bah!' roepend naar de bank en gaat met zijn slab de zitting afvegen _O- Zoveel beter gaat het nu dus :o Ik ben zelf nu wel compleet verrot, ben wel snel weer in slaap gevallen, maar had een rotdroom, Stef was kwijt in een lopende mensenmenigte en ik moest hem vinden voor hij vertrapt werd :'( Anyway, het kind wil ETEN!! Dus ik ga maar eens :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 24-02-2011 08:20:37 ]
3!
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:15:02 #67
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93242043
Fijn Inca dat Stef weer beter is! Kun je nog wat slaap inhalen vandaag?
pi_93242162
Incantrix, fijn dat hij weer beter lijkt te zijn :). Jammer dat je zelf zo weinig en onrustig hebt geslapen :*

Miss_sly, ze hadden het naar hun zin gehad hoor. Iris haar verdriet was gauw over gelukkig. En ze hebben buiten gespeeld. Pas toen ik weer in beeld was, was het MAMA
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:43:20 #69
95408 Incantrix
pi_93242353
Asy, ik hoop het wel, maar ik moet het hebben van Stef's tukjes en als hij echt beteris is dat meestal maar een heel klein beetje slaap :{

Thnx, Nijna :*
3!
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:47:47 #70
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93242398
Fijn dat Stef weer beter is Inca!
En wat een nare droom. Gauw vergeten, het was maar een droom, je kereltje rent nu gewoon lekker vrolijk door de kamer! :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 07:29 schreef Stiemie het volgende:
Tirza wat een bult :o Heeft ze nog wel een beetje goed geslapen?

De bult is een stuk minder nu. We hebben er gisteren gelijk rescue creme op gesmeerd en na het badderen nog eens en het is nu al niet meer zo blauw en de bult is ook niet meer zo dik.
En ze heeft prima geslapen! Van half 9 tot 6.Toen heeft ze een fles pap gekregen en toen D. haar weer in bed legde, had ze haar ogen alweer dicht. En ik heb haar weer uit haar volle slaap gerukt om kwart voor 8 om haar naar de gastouder te brengen, anders had ze nu waarschijnlijk nog wel geslapen!
pi_93244100
Goedemorgen!
Heerlijke nacht gehad,maar dag 3 van melk, dus vanaf vanmorgen na de fles begon hij te gillen :')
Dat was wel enigszins voorspelbaar...
We houden het nog even dit weekje vol zolang hij niet echt heel ongelukkig is (hij is goed te troosten, maar duidelijk niet helemaal lekker) Misschien is het een toeval-dagje...
pi_93244779
Gelukkig is Stef weer een stuk beter vandaag Incantrix :* Toch fijn zo'n rommelfunctie op een maag, weet je tenminste wat er scheelt ;)

Tirza, wat een enorme buil heb je :o :* heeft ze er nog last van?

Kobus O+ Toen hij "OK" had gezegd, luisterde hij toen ook echt?

Niels is steeds heel ondeugend: haalt de vuilnisbak leeg of schuift die door de kamer (bij gebrek aan het drinkbakje van de katten, dat heb ik nu op het aanrecht gezet). Als ik dan boos reageer kijkt hij verlegen naar de grond en loopt hij naar de kamer om, als ik weer zit, direct weer terug te rennen naar de vuilnisbak }:|
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93246026
Haha Jael, dat is ook bah! :D

Esmee, ben je zo'n driftkikkertje? Gelukkig vind je zelf van niet. O-)

Inca, wat een nacht. Poeh. Gelukkig gaat het nu weer goed met Stef. Hopelijk kan jij ook wat rust pakken vandaag. :*

Fijn Nijna, dat het goed ging en dat ze lekker gespeeld hebben. Dat geeft je toch een geruster gevoel nietwaar?

Kus voor Florian! :*

Niels wat ben jij toch een ondeugd! Hopelijk ben je snel uitgekeken op de vuilnisbak, je hebt toch veel leukere speeltjes? :)

Twinks, volgens mij wel. Het is ook precies op het goede moment met de juiste intonatie. :D
Ik wil nog een T-shirt voor Ko maken met op de buik: KO en op de rug: OK. :P
pi_93246126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:04 schreef oeke het volgende:
Twinks, volgens mij wel. Het is ook precies op het goede moment met de juiste intonatie. :D
Ik wil nog een T-shirt voor Ko maken met op de buik: KO en op de rug: OK. :P
lol! Ja!! :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93253585
Hallo lieve mensjes,

Wij komen ons hier melden! :W

Vandaag is een bijzondere dag. Onze zoon is 1 jaar! Vorig jaar rond deze tijd lag ik bij te komen van een soepele bevalling die uiteindelijk toch nog eindigde in een keizersnede omdat Daan er niet door kon. Zelfs vaccuumpomp en knip mochten niet baten. Toch kijk ik er positief op terug. Daan is om 7.45 uur ter wereld gekomen.

De eerste maanden waren intensief omdat Daan verborgen reflux had, maar toen we eenmaal de juiste voeding en medicijnen hadden, ging het snel beter met hem en met een maand of 7 was hij er helemaal vanaf. Hij ontwikkelde zich snel

Met krap 7 maanden stond Daan al en sindsdien is niets meer veilig in huis :D

Nu wandelt hij heerlijk door het huis. Hij heeft nog wel wat vast, al is het maar een pinkie van mama en af en toe staat hij los. Ook kletst hij de oren van ons hoofd (papa, mama, ja, die, oh oh, toto (auto), bam (boem) en nog allemaal kreten die we nog niet hebben ontcijfert haha).

Hij eet prima, of moet ik zeggen 'at prima' want sinds deze week hoeft hij ineens soms het avondeten niet. Zuurkool is een 'no-go' en ook witlof is ineens een 'nee' voor Daan. We houden vol, hopenlijk gewoon een fase.

Hij slaapt doorgaans ook gewoon lekker van 7 tot 7 en alleen 's middags een middagslaap tussen 12/13 tot 15/16 uur. Maar goed, hij heeft ook zijn periodes zeg maar, meestal met verkoudheid gepaard gaand :)

We genieten volop van hem, zijn vanmorgen heerlijk met zn 3-en naar Sealife geweest. Hij keek zijn ogen uit en daarna lekker nog wat gedronken bij de Beren. Zaterdag is zijn grote feest (in klein gezelschap) maar vandaag is onze kleine man een echte dreumes geworden. Als hij straks wakker is, mag hij zijn cadeau uitpakken.

pi_93254989
Welkom Daan :)
pi_93256400
Hoera! Gefeliciteerd met Daan! *O* En hij lijkt nog steeds op mijn favoriete schaatser. O-)

Mijn lief had voor de bevalling wat tijdschriften gekocht die ik nooit lees. Omdat ze toen niet nodig zijn gebleken was ik er vandaag in bad maar eens aan begonnen. Ik wou even met jullie delen wat ik in Psychologie Magazine las:

- Dreumesjes (d.w.z., kinderen tusen 7 en 21 maanden oud) herinneren zich nog de geur van moeders borst.
- Na de bevalling worden bepaalde hersengebieden van moeders blijvend groter (bijvoorbeeld hersengebieden die betrokken zijn bij plannen en waarnemen).
- Drie- en vierjarigen luisteren beter als ze zichzelf in de spiegel kunnen zien.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93256564
Daan gefeliciteerd *O* en welkom hier! Wat een heerlijk mannetje is Daan O+

haha, punt 2 Claudia, dat geloof ik meteen. Jammer dat er niet een soortgelijke blijvende verandering bij vaders optreedt :')
pi_93256778
Daan gefeliciteerd!!! *O* Wat is zijn gezichtje ineens veranderd, plotseling een echt dreumeskoppie!

Ik geloof punt 1 ook direct, Niels reageert half slapend op een ontblote borst en hapt dan direct goed.
En punt 3, als dat ook al bij 16 maanden oude dreumesjes zou werken, zou ik permanent een spiegel voor zijn gezicht monteren :+
pi_93256969
Oh dat van die spiegel ga ik eens uitproberen... bij mn peuter... ;)
pi_93257166
Ik vond dat van die spiegel heel grappig en logisch. Ik zou een spiegel naast de prullenbak zetten, Twinkly. :Y)

Ik weet niet precies wanneer kinderen gaan begrijpen dat ze zichzelf in de spiegel zien.
pi_93257231
Ik zie het al voor me: huizen vol spiegels op strategische plekken :D

Senna herkent zichzelf in de spiegel, volgens mij is rond 18 maanden wel normaal?
pi_93257313
Dan ga ik alvast spiegeltegeltjes inslaan. :Y)
pi_93257393
Bedankt voor het warme welkom! Ik vind het eerlijk gezegd ook al een tijdje meer dreumes dan baby. Hij heeft zo zijn eigen wil en ook qua uiterlijk is dat baby-achtige er wel af.

Daan is erg gefascineerd door spiegels. Elke spiegel die hij tegenkomt moet hij in kijken. We hebben ook zo'n avond ritueeltje na het tandenpoetsen, zwaaien we altijd naar onszelf in de spiegel. Denk niet dat hij al snapt dat hij het zelf is, maar hij vind dat wat hij ziet wel leuk :) Ik ga de tip onthouden iig.

Punt 2 geloof ik ook direct inderdaad. En ook wel een prettige bijkomstigheid want die eigenschappen zijn best handig in deze fase O-)
pi_93257429
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond dat van die spiegel heel grappig en logisch. Ik zou een spiegel naast de prullenbak zetten, Twinkly. :Y)

Ik weet niet precies wanneer kinderen gaan begrijpen dat ze zichzelf in de spiegel zien.
Inderdaad }:|

Wij hebben een spiegelende hoogglanskeuken. Als Niels aan het spelen is, loopt hij heel vaak naar de keuken om zichzelf te bekijken terwijl hij met een speeltje bezig is. Zo is hij deze week helemaal into net-alsof telefoneren en moet dan heel erg lachen om zichzelf in de "spiegel".
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:29:41 #86
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93257825
Daan, jij ook hier! Welkom! *O*
pi_93258110
Lees ik eens over een telefonerende Niels. Leuk is dat hè.

Mart loopt ook al dagen met een telefoon in zn hand, aan het oor door de kamer. Met een grote glimlach! Als ik dan onze telefoon pak en roep dan Hallo! dan begint hij hardop te lachen. Zo geweldig wat hij op deze leeftijd al snapt :)
  donderdag 24 februari 2011 @ 15:43:15 #88
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93258535
Gefeliciteerd en welkom hier Daan en Happyme!! *O*
pi_93259327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 15:16 schreef Claudia_x het volgende:

Kun je snel achterkomen. Plak maar een stickertje ofzo op het hoofdje van de kleine man en zet hem voor de spiegel. Wil ie de sticker pakken van de spiegel dan snapt ie het nog niet :P

Leander snapt ook nog niet dat ie het zelf is. Die zit nog steeds achter de kastdeur te kijken waar dat leuke jochie nou steeds heen gaat!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 24 februari 2011 @ 16:59:01 #90
95408 Incantrix
pi_93262509
Ko! Ja! Ok! Ja! :D *O* Supercute, Oeke :D

Simmu, raad eens wat ik hier heb liggen voor Selene? O-) PM je me je adres even? Offeh, kom je binnenkort nog naar een meet ofzo?

Zo, Stef is vandaag weer bij de fysio geweest en ze heeft meer tests gedaan omtrent zijn spierspanning, lopen etc. . Over twee weken moeten we nog een keertje terugkomen, maar in de basis is het waarschijnlijk goed zo, voor nu. Je kunt Stef nog niet uitleggen hoe oefeningen gaan e.d., dus dan is het erg lastig om er nu al iets aan te doen. Bovendien is het op zijn leeftijd nog niet wereldschokkend dat hij scheef op zijn voetjes loopt, dus waarschijnlijk is het volgende bezoekje over 2 weken voorlopig ook het laatste! *O*

Verder gaat het prima met hem, al eet hij nog steeds niet heel briljant. Hij vraagt er wel om, maar wil het vervolgens liever bij ons in de mond steken dan bij zichzelf. Nouja, ook lief hoor ;) Hij is nu lekker In the Night Garden aan het kijken en een beetje aan het spelen, heel lief :)

Geven jullie je kinderen al soep? Omdat we alledrie nog steeds gammel zijn ben ik kippensoep aan het maken en ik denk dat hij dit misschien wel lekker vind, maar het lijkt me lastig te voeren en daarnaast zit er denk ik veel zout in bouillon? [/nitwit]
3!
pi_93262801
Een beetje soep kan vast wel, of je lengt het voor hem nog wat meer aan met water. Boterhammetje erbij, beetje dippen.
Iris vindt soep op zn tijd wel lekker, maar echt vaak eten we het eigenlijk niet. Dus die keren dat het op tafel komt krijgt ze ook gewoon wat.
pi_93263050
Wij eten regelmatig soep, vooral op kdv dagen als Senna al een volwaardie warme maaltijd heeft gegeten om 12 uur. Het is een beetje kliederen, maar met een klein lepeltje en wat oefening krijgt ze best wat binnen. En idd een stukje brood erbij om te dippen, vindt ze wel interessant :)

Ow ja, en in het kader van sapjes: het sapje waar debuurvrouw het laatst over had van Hak, is er in meerdere varianten. Ik heb nu de oranje variant en daar zit als groente wortel in. Senna vindt het lekker, dus een fijne aanvulling op het water. Ze heeft trouwens vandaag ook een half kopje thee op O+ fijn en gezellig :)
pi_93269670
Haai!

Welkom, Daan! Hij is echt geen spat veranderd sinds zn geboorte, he?Hij was al meteen Daan.

Nils heeft Lente d'r val vanmorgen aan de tandarts verteld. Zijn antwoord was een een beetje tegenstrijdig: wanneer een kind op de tanden valt, moet je idd altijd even langs de tandarts, maar die doet ook niet veel meer dan even kijken en vertellen dat je maar even in de gaten moet houden.
Ook vertelde ie dat de botten van een kind nog vrij zacht zijn, dus de kans dat een tand het kaakbeen beschadigt is bij een kind kleiner dan bij een volwassene.

Aankijken dus.

En bij Nils heeft ie z'n zenuw eruit getrokken. En volgens mij daarbij een stukje hersen graakt waardoor ie cronisch chagrijnig blijft... Hij's niet te genieten. :X
pi_93270007
De kinderen vinden hier de erwtensoep en linzensoep (zelf maken) erg lekker en R eet dat gewoon zelf met een lepeltje. Wij hebben de supergrote slabbers van de action ^O^ :P .
pi_93270174
Soep is grote hit hier, alle soorten soepen tot nu toe. Maar vooral pompoensoep en courgettesoep.
Het wordt wel een knoeiboel en wij helpen haar altijd ook een beetje. En stukjes brood erin dopen.

Ssserpente, lekker vaag van de tandarts :{
En succes met Nils, vroeg naar bed sturen anders :P
pi_93270669
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wij hebben de supergrote slabbers van de action ^O^ :P .
Oe... lees ik supergrote slabbers bij de action :P die schrijf ik op!

Ssserpente, vervelend die vaagheid van de tandarts (en die chaggo Niels ;) ) maar idd maar in de gaten houden.

Soep hebben we hier nog niet geprobeerd, maar ik eet het regelmatig, dus misschien eens proberen. (als we ook die supergrote slabbers hebben dan :D )
pi_93270738
Haaaaaai! *O*

Ik wals even zo hops lekker er dwars doorheen :')
wij zijn weer op controle geweest bij de kinderarts en mijn muppeke heeft sinds het eerste bezoek een maand geleden een giga-groeispurt gemaakt!! :o Oeke je had gelijk! :D ik zat nog met de oude lengte maar ze blijkt precies net zo lang als Ko te zijn, als ik het goed onthouden heb.

Alles zag er keurig uit verder, haar buikje voelde goed, en er was weinig aan te merken, gewicht en lengte allebei keurig gemiddeld nu. Over 3 maanden terug komen voor een nieuwe controle en tot die tijd mogen we zelf een beetje gaan kijken of we her en der wat gaan afbouwen met de dosering.

Echt we zijn zó ontzettend blij met deze ontwikkeling. Ze groeit ineens weer, niet zo gek want ze eet ook ineens weer en boven alles slaapt ze stukken beter. In plaats van 's nachts uren wakker te zijn van de buikpijn is ze nu hooguit 1 of 2 keer wakker. Ze ontwikkeld zich super nu en is overdag niet meer zo hangerig en moe en lam. Ik ben zo trots op mn kleine drollewol O+

Kiektan! *O*

Jammer alleen dat mijn nieuwsgierige aagje per se aan de infraroodlamp moest zitten. :X ze was net iets sneller dan ik, het was maar een miliseconde maar gut t arme ding, ze schrok zo en t deed echt zeer ook. Flink gekoeld en hevig nasnikken enzo, na een boterham uit de ziekenhuiswinkel was het weer goed.

Nu even bijlezen en mn andere mup voeden ;)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93271059
Amelie *O*

Verder heb ik niets onthouden van wat ik gelezen heb, echt vreselijk!
Ja iets over soep, erwtensoep is hier een groot succes! Verder gaat het eten op dit moment zomaar dramatisch... Ze wil niet en wij zijn zover dat we dan zeggen dan maar niet, dus ligt mevrouw al 3 dagen met nauwelijks wat in haar buik in bed, maar ik denk dan als ze honger heeft zou ze wel wakker worden en dat gebeurt niet dus ze zal het nog wel kunnen hebben.
Ze wil aldoor alleen haar 'kippie' eten (alle vlees is kippie).
pi_93271260
Huup wat een fijne ontwikkeling zeg! Kijk die curve nou! Super :*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_93271306
Zo hé, Amélie, heb jij even een sprintje getrokken! :D Fijn dat het zo goed gaat Huup. En dat je dat ook meteen aan haar humeur overdag kunt merken.

Claudia, interessante weetjes heb je voor ons opgediept! Wel grappig trouwens van die spiegel, want ik concludeerde net in de badkamer dat Isabeau totaal vergeet dat ik besta zodra ze zichzelf in de spiegel ziet. Ze roept dan Beaug Beaug! en gaat gekke bekken trekken en kushandjes naar zichzelf werpen :') (ze herkent zichzelf al een paar maanden, maar misschien was dat eerst nog wel net zoals ze zichzelf op een foto herkent. Begrijp je wat ik bedoel? Dat ze zich niet realiseerde dat ze zelf invloed had op wat Beaug in de spiegel deed)

Ssserpente, wat zijn mannen soms toch ook watjes. Als die zenuw d'r uit is heeft ie ook geen pijn meer. Niet zeuren ;)
pi_93271393
Wow, mooie curve Huup! En ook fijn dat jullie mogen gaan afbouwen met de dosering. Wat super dat ze ook minder buikpijn heeft en dus beter slaapt.
pi_93271455
Oh Huup, dat is geweldig echt! *O* Daar krijg ik nou kippenvel van hè. O+
pi_93271514
*O* voor Amélie!!!! *O*
pi_93271585
huup, wat geweldig *O* Wat een groeispurt! Wat fijn dat de beslissing om naar de kinderarts te gaan hiertoe leidt: een blije, slapende, etende en groeiende Amélie *O*
pi_93271637
ziet er goed uit huup *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93271742
Vanavond ging duizend keer beter dan gisteravond. Isabeau was lief, blij en gezellig. Heeft goed gegeten. (op het kinderdagverblijf staat ze bekend als dat kleintje dat zoveel eet, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, ze heeft echt een tamme lintworm)

Daarna nog even een bumbafilmpje kijken en knuffelen en nu ligt ze lekker te knorren in bed.
pi_93271794
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Oh Huup, dat is geweldig echt! *O* Daar krijg ik nou kippenvel van hè. O+
Nou. inderdaad! Wat een opluchting moet dat zijn!
pi_93272421
Amelie, dat ziet er goed uit dame! Fijn dat je nu je energie weer in het groeien kan stoppen!
Huup, wat fijn om te zien :*. Lekker joh, hopelijk blijft het zo lekker gaan!
pi_93272677
Huup wat fijn! Weer mooi op haar lijn! Hopen dat alles goed blijft gaan als jullie gaan afbouwen.
pi_93272722
Ssserpente, gelukkig maar dat de tandarts geen vervelende gevolgen van het tandincidentje heeft kunnen vaststellen. Enne, Nils moet gewoon even een biertje drinken en gaan slapen :Y)

Huuphuup, ik kan de curve niet zien. Maar wat geweldig om te horen dat Amélie een groeispurt heeft gehad en geen darmrottigheid meer heeft *O* *O* *O*

Sorbootje, fijn dat Isabeau vandaag een goede dag heeft gehad. Die zeur/piep/huildagen zijn zooo vermoeiend :X

Hannah heeft nog steeds ergens last van. Zijn het tandjes, oortjes, buikje, ik weet het niet. He tene moment kruipt ze giechelend rond, en het andere moment gaat ze liggen en brullen met dikke tranen. Heb haar maar een zetpilletje gegeven voor het naar bed gaan zodat ze in ieder geval goed kan inslapen.
pi_93273329
Het is idd erg fijn, we zijn ook blij dat ons gevoel klopte, dat ze (ondanks onze eigen lengtes) niet "gewoon klein" was maar dat er toch wat verder gekeken moest worden om dingen uitgesloten te hebben.

Het is "maar" constipatie maar jemig wat kan dat blijkbaar een invloed hebben zeg.
Ze was trouwens altijd wel vrolijk geweest hoor maar gewoon duidelijk moe en futloos en dat is nu enorm verbeterd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93273673
Het is natuurlijk erg lastig. Ivan is de laatste tijd ook gauw moe, slaapt veel, is iets vlugger verdrietig... Dat hoort dan bij de reguliere dreumessores en iedereen hier kent dat wel waarschijnlijk. Daarom is het ontzettend goed dat jullie vanwege de combinatie van factoren er werk van hebben gemaakt om het een en ander uit te laten zoeken. Het had ook kunnen zijn dat je je neer had kunnen leggen bij het (even) achterblijven van de lengtegroei (gebeurt vast vaker). Nu is het net andersom en kun je helemaal blij zijn dat je met haar naar de kinderarts bent gegaan.

Hoe dan ook, ik ben heel blij voor jullie!
pi_93273714
Nils een biertje drinken? Door de week? Dat past helemaal niet in zn planning! :o Je moet werken, klussen en naar school, da's verantwoordelijk. Als je begint met door de week alcohol drinken, is het eind zoek.

/Kleine frustratie van mijn kant. Laten we het er op houden dat Nils iets minder euh... avontuurlijk is dan ik. :P

Huup, wat een opluchting moet dat zijn. En wat een verschil zeg!

Lente herkent zichzelf ook al vrij lang in de spiegel, al vanaf dat ze een jaar is of zo. M'n moeder had 'r een speldje ingedaan en die ging eruit zodra ze in de spiegel keek. Niet een keer, maar herhaaldelijk. En nu is ze al net zo'n ijdeltuit als ik. :@ Ze gaat echt staan kirren naar zichzelf en trekt precies hetzelfde gezicht als ik zelf doe. Nog even en ze gaat nog met d'r kont staan draaien. "@
pi_93273770
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Sorbootje het volgende: op het kinderdagverblijf staat ze bekend als dat kleintje dat zoveel eet, ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn, ze heeft echt een tamme lintworm
_O- een tamme lintworm! Hihi..dan hebben wij die ook eentje.
:o die curve van Amélie! Tjemig zeg, dat noemen ze nou een groeispurtje! Goed zeg en wat fijn dat het opgelost lijkt nu.

Dat met die stickers ga ik ook maar eens proberen, geen idee of hij zichzelf al herkent in de spiegel.

Wij kregen vandaag het boekje van het kdv terug met daarin de opmerking dat ze toch wel heel blij waren dat ie niet meer zo benauwd was. Ze hadden zich er ook echt zorgen om gemaakt. Nou ben ik gewoon nog blijer met onze beslissing om ontstekingsremmers te gaan gebruiken: hij slaapt weer lekker diep, is vrolijk en piept niet meer.

En volgens mij moeten we aan nieuwe schoenen, ze lijken te klein. Maar goed, we zijn drie weken geleden nog gaan controleren en toen was de mededeling dat ie er nog wel een maandje mee moest kunnen doen. Nou ja, we zien wel.

Voor volgende week staat er ook wat spannends op het programma: Driekus krijgt een nieuwe kamer! Ik ben benieuwd hoe snel dat went, hij neemt gewoon zijn eigen bedje mee, dus dat moet het probleem niet zijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93273891
Ik weet wat ik vergeten ben: Daan welkom heten! Welkom Daan!
pi_93274132
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:55 schreef Ssserpente het volgende:
Nils een biertje drinken? Door de week? Dat past helemaal niet in zn planning! :o Je moet werken, klussen en naar school, da's verantwoordelijk. Als je begint met door de week alcohol drinken, is het eind zoek.

/Kleine frustratie van mijn kant. Laten we het er op houden dat Nils iets minder euh... avontuurlijk is dan ik. :P

Huup, wat een opluchting moet dat zijn. En wat een verschil zeg!

Lente herkent zichzelf ook al vrij lang in de spiegel, al vanaf dat ze een jaar is of zo. M'n moeder had 'r een speldje ingedaan en die ging eruit zodra ze in de spiegel keek. Niet een keer, maar herhaaldelijk. En nu is ze al net zo'n ijdeltuit als ik. :@ Ze gaat echt staan kirren naar zichzelf en trekt precies hetzelfde gezicht als ik zelf doe. Nog even en ze gaat nog met d'r kont staan draaien. "@
Senna is ineens ook van de speldjes en staartjes en als ik haar haar dan gedaan heb, wil ze ook 'piegel' en dan gaat ze zich uitgebreid bewonderen :D En als ze in bad staat, kan ze haar weerspiegeling zien in de glazen deur van de douche en vanavond deed ze kiekeboe met zichzelf :D Grappig ook dat ze soms het rugzak-liedje uit Dora zingt (voor zover ze dat kan dan he) en dan staat ze te draaien in bad en zichzelf te bewonderen in de 'speigel':')

Kleine ijdeltuitjes O+
pi_93274975
Ja! Daan de dreumes! gefeliciteerd Happy en welkom met je leuke ventje *O*
pi_93275510
Daan en Happy welkom hier *O* en nog van harte gefeliciteerd O+

Amelie *O* Jeuj die Girlpower ;)

Soep eten doen wij hier wekelijks en Roy eet daar lekker van mee, soms op lepel soms gewoon uit drinkbeker.

Een leuke maar vast vermoeiende fysiogym oefening voor Stef *O*
En ben blij te lezen dat jullie allemaal weer kunnen en mogen slapen ;)

Beterschap en sterkte voor de zieke kindjes en de papa's en mama's :*

SSerpente hoe is het met je man ondertussen :7
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93277219
@Claudia nouja dat dus, alle kleine dingen los waren niet noemenswaardig maar alles samen genomen sloegen we wel aan het twijfelen. Enfin, we zijn er nog niet maar so far so good :Y

Amélie herkent zich ook in de spiegel, wel leuk om te zien, maar dat onbewuste vond ik ook erg grappig, dat zo enthousiast reageren op 'dat leuke kindje' O+

@Mef het kan echt hard gaan hoor ineens met die schoenen! Wat fijn dat Driekus niet meer zo benauwd is zeg.

@Happy gefeliciteerd met de kleine grote man! *O* *O*

Soep heeft Amélie nog nooit op, ik hou er niet van dus we eten het eigk nauwelijks.

Fijn dat t goed gaat met Stef trix!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:43:56 #120
95408 Incantrix
pi_93277371
Ho! Stop! Wacht! Ik heb zomaar over Daan verjaardag heengelezen (terwijl ik het vandeweek nog op Twitter had zien staan), wat een duf mens :o o|O Happy, enorm gefeliciteerd met deze mijlpaal, en natuurlijk ook vooral met je superleuke ventje, wat een heerlijk kereltje zo O+ En echt heel erg een dreumes ook ja, geweldig! *O*

Amélie, wat súper!! *O* Daar maakte ik gewoon een klein sprongetje van, wat super om haar curve zo op te zien trekken, Huupski O+ Ik ben echt heel blij voor jullie.. En zo blijkt maar weer dat jullie het echt wel goed in de smiezen hadden allemaal :*

Stef heeft uiteindelijk niet meer meegegeten met de soep, maar morgenavond krijgt hij een lekker kommetje, er staat nog genoeg. Eten gaat op het moment niet echt super nog, hij wil eigenlijk gewoon niet. Ik had hem eigenlijk een opgewarmd prutje willen geven en z'n yoghurtje toe, en dan (na nog wat spelen) lekker even mee willen laten snoepen van de soep, maar ik heb het idee dat hij nu door begint te krijgen dat als hij weigert te eten, hij iets anders krijgt omdat we dat vandeweek toen hij ziek was wel een paar keer hebben gedaan. Nu dus weer even strak in het gareel en dan komt het wel weer goed. Hij was ook weer erg moe tegen de avond en had ook maar één tukje gedaan overdag, dus dan heb ik liever dat hij morgen even wat soep proeft. Vandeweek hadden we overigens ook al erwtensoep geprobeerd, maar sinds hij ziek is wil hij ook geen nieuwe dingen meer proeven dus dat was een no-go.. Deze avond slaapt hij in elk geval voor het eerst in een tijdje weer rustig, dus hopelijk gaat het nu snel beter weer :)
3!
pi_93278456
Happy, gefeliciteerd met Daan! *O* Wat een grote jongen is het al!

Oh Huup, wat moet dat fijn zijn, te zien dat het toch goed was om Amelie al die vervelende onderzoeken te laten ondergaan. Met deze mega groeispurt als resultaat! *O*
Ik vond Amelie inderdaad groot en heel vrolijk, gek genoeg vond ik haar heel anders dan de eerste keer dat ik haar zag. Maar dat klinkt misschien wat raar.
Ik vind het zo heerlijk voor haar en voor jullie! O+
pi_93281233
Hahaha Oeks :D ik weet wel wat je bedoelt. Mja het is oppassen voor zulke dingen, je gaat zo makkelijk "mee" in gedrag van je eigen kind dat je op een bepaald moment niet meer echt 'ziet' of het normaal is of niet. Amélie is altijd al een heel rustig kind geweest, dat is ze nog steeds wel hoewel ze heus haar streken heeft :P maar op een bepaald punt sloeg het 'rustig' om naar 'passief en lusteloos' en ik kan er voor mezelf gewoon eerlijk gezegd niet eens echt de vinger op leggen wanneer dat omslagpunt nou precies geweest is. Gewoon omdat je er altijd zo bovenop zit en die dingen geleidelijk gaan.

Het is niet zo dat ze nu dwars door het huis hyperstuitert en de boel overhoop trekt en ook neit zo dat ze voorheen altijd mopperig was en nu keivrolijk, maar gewoon, ze is minder lusteloos, heeft meer energie enzo. En das fijn om te merken, ze zal zichzelf vast ook wel beter voelen nu denk ik en dat vind ik best een fijn idee.

in mijn hoofd vergelijk ik het maar met een soort flinke bloedarmoede of pfeiffer ofzo, dat gevoel van 's morgens al moe opstaan en de hele dag nergens de energie voor hebben, als dat weg is voel je je zo'n ander mens ineens. Ik hoop dat zij zich ook zo goed voelt nu.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_93295225
Goedemorgen!
Prachtige curve O+ Blij dat het nu allemaal weer lekker gaat!

Florian speelt nu kiekeboe met me :+ Over de tafel heen, maar hij valt steeds m van het lachen :') O+
Hij kan nu los staan zolang hij wil en weigert nog meer dan 2 stappen te lopen (als hij het niet doorheeft dat hij niks vast heeft wel veel meer :D )

Hij brult, is niet blij en slaapt slecht. Leuk joh, melk. En ook leuk, zijn eerste 2 boventanden staan op knallen en daar kan hij echt zonder problemen alle last van krijgen... Ook enorme luieruitslag...

Dus misschien toch wéér stoppen met melk en wéér wachten tot hij zich lekker voelt en dan nog een keer.... (en nog een keer en nog een keer.....)
pi_93295360
Huup, van harte gefeliciteerd met dit resultaat zich! *O* Fantastisch dat ze nu al zoveel baat blijkt te hebben bij het feit dat jullie met haar naar de ka zijn geweest. Is die sessie in elk geval niet voor niets geweest! O+

Free, succes met F en de melk, ook vervelend dat je nu ook nog die tandjes krijgt, dat maakt het natuurlijk niet beter allemala. :*

Trix, gewoon even een :* omdat het kan...

Daan en Happy, welkom hier!!! Wat een mooie vent is het toch zeg, zo'n lief gezichtje heeft ie O+

Ik ben eindelijk weer es op mijn werk, na 2 dagen thuis vanwege Minke die niet naar het kdv mocht maar nu gaat ze weer... en het is duidelijk beter aan het gaan. De eetlust is weer helemaal terug (gistermiddag 12! poffertjes, half koekje, halve boterham als lunch en me dan nog raar aankijken van "waarom mag ik geen hap van jou eten? :Y) ) en ze speelt weer heerlijk. En kennelijk is er ook een klein mentaal sprongetje gemaakt, want ze geeft nu dus aan als ze naar bed wil :? Gaat ze staan zwaaien, loopt naar de deur en roept Ed! Vervolgens maak ik de deur open en klimt ze zo de trap op naar boven en loopt naar haar kamertje... Kind spoort niet! _O- *Maar stiekum wel heel trots...
pi_93295917
Moet je je wel afvragen wie Ed is Lijnloos :P

Goedemorgen allemaal!

Ik ben lekker vrij vandaag, dus Isabeau en ik hebben ons kneuterdagje. Zometeen gaan we eerst maar eens op ons dooie akkertje naar de supermarkt wandelen.
pi_93295918
miss sly, je inbox is vol :+
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 08:47:44 #127
5428 crew  miss_sly
pi_93295961
lijnloos wat goed van Minke! Tuurlijk ben je daar trots op O+ Fijn dat ze eindelijk weer opgeknapt is!

Free, ik snap het niet helemaal, geloof ik :@ als Florian niet tegen melk kan, waarom wil je dat dan iedere keer weer opnieuw aan gaan bieden?

Senna heeft goed geslapen (van voor half 8 tot vanmorgen half 7) en heeft vanmorgen de show gestolen toen twee aannemers bij ons waren :D Twee grote, stoere mannen, helemaal in de ban van ons meisje die zich van haar liefste kant liet zien :') En kushandjes gaf toen ze vertrokken...ze liepen 'aaah wat een schatje he' zeggend naar beneden O+
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 08:48:08 #128
5428 crew  miss_sly
pi_93295977
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:45 schreef Kleurdoos het volgende:
miss sly, je inbox is vol :+
NU alweer? pff, ik wil een grotere inbox :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:05:08 #129
95408 Incantrix
pi_93296256
Gats, Free, wat naar weer joh :* Lijkt me nu ook lastig te bepalen wat nu waardoor komt -O-

Lijnloos, thnx :* Ennuhm, haha, wat cute, dat ze nu zo goed aangeeft dat ze naar bed wil :D Stef trekt zichzelf soms wel eens zijn bed in aan de rand van zijn ledikant als hij op schoot zit om een boekje te lezen, zo aandoenlijk is dat O+ En dat ze dan ook echt nog 'ed!' erbij zegt O+ O+

Nou, we hebben 'm door hoor, vanochtend wilde Stef wéér niet eten dus zaten we te twijfelen om hem vandaag toch nog thuis te houden van het KDV, hij was ook heel huilerig en wilde alleen maar als een aapje aan ons (mij) vastgeklampt zitten, hij weigerde zijn banaan en zijn groentesapje.. Maar bleek vervolgens ineens wél met veel smaak een boterham met kokosbrood weg te kunnen werken (tot mijn lief een boterham met chocopasta voor zichzelf maakte :') ) en kon ook ineens wél zelf lopen en spelen toen er een kat in het midden van de kamer bleef staan die hij dan kon aaien. Volgens mij neemt hij gewoon een loopje met ons, omdat hij ziek is geweest zijn we soepeler geweest, o.a. met eten en dus met aandacht, oppakken, dat soort dingen.. Hoe doen jullie dat als jullie kleine ziek is? Wij waren al blij dat hij dan wat at, als hij dan fruit aanwees en zijn avondeten niet wilde, soit, dan eet je toch een mandarijntje? Maarja, nu blijkt dat toch wel onhandig te zijn.. Lastig hoor. Aandacht is al helemáál zoiets: je kunt een ziek jongetje toch zichzelf niet laten vermaken? Maar nu is hij dus weer een eersteklas plakker, hij ging daarstraks zelfs weer huilen toen ik wegging bij het KDV :X

Senna'tje, haha, wat líef O+
3!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:08:55 #130
95408 Incantrix
pi_93296316
Claudia, ik vergeet het echt al ééuwen te zeggen, maar nog gefeliciteerd met de verse Stef O+ Wat een léuke naam :D ;)
3!
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 09:09:12 #131
5428 crew  miss_sly
pi_93296320
Ow trix, herkenbaar! En toch blijf ik soepeler als ze ziek is, dan mag en moet dat, vind ik. En zodra ik merk dat ze beter genoeg is om weer kattekwaad uit te halen, dingen kan en wil als het haar uitkomt, dan trekken we de boel weer eventjes wat strakker aan en gaan we weer (even extra streng) op de oude structuur zitten. Accepteert ze prima en redelijk snel, maar ik heb natuurlijk geen idee hoe dat met Stef gaat.
pi_93296402
Octo, wat vervelend dat Hannah ergens last van heeft, maar dat je niet weet waarvan :{ Hopenlijk is ze snel weer de oude.

Spannend Mefke, een nieuwe kamer voor Driekus. Ik denk dat het bedje inderdaad het belangrijkste is, dat dat vertrouwd is, dus hopenlijk gaat de verhuizing soepel.

Free, wat lastig dat dat zo schipperen blijft met de melk. En als Florian zich toch al niet prettig voelt door doorkomende tanden, helpt dat ook niet natuurlijk.

Sorbootje, veel plezier op je kneuterdagje met je meisje. Heerlijk hè! O+

Senna toch O+ Nu al charmant ;)

Minke, ook al zo'n lekker ding. Terecht dat je trots bent natuurlijk Lijnloos!

Incantrix, zou fijn zijn als dat het inderdaad is van Stef. Maar wel lastig inderdaad. Wij hebben de laatste keer met Daan (in overleg met de HA) gewoon veel drinken aangeboden en dan qua eten iets gemaakt waarvan we weten dat Daan het erg lekker vindt. Dus als hij maar een paar stukjes brood/pap etc. krijgt en gewoon op de normale tijd fruit en bijv. wel yoghurt na het eten, is het niet erg als hij zijn avondeten niet/nauwelijks eet. Maar ja, moet ook geen weken duren natuurlijk en Daan is(/was) een redelijk makkelijke eter en heeft wel wat reserve spekkies zeg maar :') .
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:16:37 #133
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93296440
Bijgelezen maar doodvermoeid. Struikel bijna over mijn wallen...

Maar ik wil wel even *O* voor de curve van Amélie! Fijn dat je meisje zich weer beter voelt huup :Y

Zo en nu een stinkend kind verschonen :|W
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:31:40 #134
95408 Incantrix
pi_93296758
Miss, dat vind ik dus ook! Ik vind het alleen wel een beetje jammer dat hij nu in principe al zijn eten weigert in alle toonaarden, ik bedoel, normaalgesproken gaat hij al springen als hij een banaan zíet en nu wil hij 'm ineens niet?? Nouja, we gaan nu gewoon weer streng zijn en dan trekt het vast wel weer bij.. Alleen wel jammer dat hij vannacht dus weer wakker werd om half 3 en heeft liggen spoken met honger tot een uur of half 6 :')

Happy, Stef at toen hij ziek was echt bijna niks meer, alleen wat druifjes en soms een paar hapjes van een danoontje. Nu ik zo zit te typen bedenk ik me ineens wel dat we nog danoontjes overhebben, misschien kunnen we die als 'beloning' geven als hij wel goed gegeten heeft.. Maar dan moet hij dat natuurlijk wel doorhebben, hmpf. En eerst een keer goed eten voordat we dat kunnen doen. Nouja, ik klets als een kip zonder kop, ik heb vannacht maar 2 uur geslapen, dus ik ga nu lekker mijn bed in tot ik naar de huisarts moet. Lat0r! ;)
3!
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 09:34:03 #135
5428 crew  miss_sly
pi_93296802
Als ik denk dat Senna zo weinig gegeten heeft, dat ze 's nachts honger gaat krijgen, geef ik haar nog wel wat te eten voor ze naar bed gaat. Ik doe dat echter wel een behoorlijktijdje na het eten, zodat ze geen link legt. We doen na het eten eerst spelen, in bad, Dora kijken en dan tijdens of na Dora krijgt ze dan nog wat. Werkt hier prima.

Maar ga maar eens lekker slapen, dat kun je wel gebruiken :*
pi_93297266
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:08 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, ik vergeet het echt al ééuwen te zeggen, maar nog gefeliciteerd met de verse Stef O+ Wat een léuke naam :D ;)
Ik denk dat 'ie vernoemd is naar zijn vader. Die heet S tephan. :+

MeNicole, wat een simpele doch geniale tip van die sticker! Ga ik ook eens proberen.
pi_93297443
Amélie, netjes gegroeid!!! *O*

Dyon is vanmorgen ook weer opgemeten op het CB, helaas ook de bijbehorende prikjes gekregen ;)

Maar alles was helemaal goed en we hoeven pas weer met 2 jaar terug te komen.
Hij heeft net de 10 kilo bereikt, zat er 5 gram boven :P En 80,5 cm lang. Beetje tenger, maar aangezien hij altijd zo geweest is en hij netjes z'n lijn volgt gewoon ok dus.
pi_93297502
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Incantrix het volgende:
Nou, we hebben 'm door hoor, vanochtend wilde Stef wéér niet eten dus zaten we te twijfelen om hem vandaag toch nog thuis te houden van het KDV, hij was ook heel huilerig en wilde alleen maar als een aapje aan ons (mij) vastgeklampt zitten, hij weigerde zijn banaan en zijn groentesapje.. Maar bleek vervolgens ineens wél met veel smaak een boterham met kokosbrood weg te kunnen werken (tot mijn lief een boterham met chocopasta voor zichzelf maakte :') ) en kon ook ineens wél zelf lopen en spelen toen er een kat in het midden van de kamer bleef staan die hij dan kon aaien. Volgens mij neemt hij gewoon een loopje met ons, omdat hij ziek is geweest zijn we soepeler geweest, o.a. met eten en dus met aandacht, oppakken, dat soort dingen.. Hoe doen jullie dat als jullie kleine ziek is? Wij waren al blij dat hij dan wat at, als hij dan fruit aanwees en zijn avondeten niet wilde, soit, dan eet je toch een mandarijntje? Maarja, nu blijkt dat toch wel onhandig te zijn.. Lastig hoor. Aandacht is al helemáál zoiets: je kunt een ziek jongetje toch zichzelf niet laten vermaken? Maar nu is hij dus weer een eersteklas plakker, hij ging daarstraks zelfs weer huilen toen ik wegging bij het KDV :X
Ivan is ookal een tijdje niet helemaal zichzelf. Er staan dan ook allerlei kiezen op doorkomen. Hij wou gistermiddag geen soepstengel, begon heel zeurderig en huilerig te worden maar leefde uiteindelijk na een bakje ananas helemaal op. Ik ga er gewoon in mee. Als ik me zelf niet lekker voel heb ik ook niet overal zin in.

Het is wel lastig om een onderscheid te maken tussen zielig zijn en een beetje verwend mogen worden en niet meer ziek zijn en dus weer wat strenger moeten zijn. Ik ben geneigd hem het voordeel van de twijfel te geven, zeg maar: hij krijgt gewoon waar hij zin in heeft. Wij zijn tijdens zulke dagen/weken ook makkelijker met een boel aandacht geven en televisie laten kijken. Is het niet mogelijk dat Stef zich ook gewoon nog niet lekker voelt?

Ik kan me trouwens voorstellen dat we weer wat strenger worden als we denken dat hij wel degelijk beter is en hij gewoon zijn zin wil hebben. Je leert je kind natuurlijk ook steeds beter kennen. Maar ook in dat geval blijven we soepeler als hij niet helemaal lekker is, precies zoals miss zegt.
pi_93297537
Oeps Daan z'n verjaardag gemist...

Alsnog gefeliciteerd!! *O*
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:19:00 #140
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93297889
Daan *O* nog proficiat!!!

Mefke, spannend verhuizen van kamer!! Hier is het allemaal erg soepel gegaan, moet ik zeggen.

Een dikke :* voor alle kindjes die uit hun hum zijn.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 10:57:32 #141
5428 crew  miss_sly
pi_93298963
Wij hebben trouwens gisteravond de beugel van de Tripptrapp gehaald, dus ze zat vanmorgen voor het eerst los in de stoel Er in klimmen wilde ze nog hulp bij, maar dat zal niet lang duren, denk ik. Ze zat best goed, alleen begon ze bewust een beetje weg te zakken, keek ze blij en ze: glijuh! Ik ben dus benieuwd wanneer ze voor het eerst (en hopelijk meteen voor het laatst) probeert van de stoel te glijden en zich dus heel erg bezeert.
pi_93300627
Oh dat vind ik echt zo'n grote stap miss. Zo'n groot kind is het dan echt he?!

Trix, ik hoop voor je dat Stef snel weer zijn gezellige zelf is!

Ik heb de Beau net in bed gemikt. Ze ligt nu gezellig te kletsen, maar hopelijk maakt ze even een lange ruk.
pi_93301361
Twee filmpjes gemaakt tijdens het wandelen. Ik vind ze zó leuk! <3

En na de val wilde ze nog maar kort lopen dus is ze in de buggy gegaan:

"Doei kakak!"
  vrijdag 25 februari 2011 @ 12:13:44 #144
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93301534
De tweede doet het (nog) niet.

Wat een mooi jasje trouwens O+.... Geweldig om te zien.... Deze kant op he *glimlach* *draait om* :D Zo herkenbaar
Alexa en Seth zijn lief
pi_93301901
Ik ga even kijken of ik die tweede kan fiksen.

En ja echt he? Meteen de andere kant op.. smurf!
pi_93301923
Oh hij wordt nog verwerkt. Kwestie van geduld kennelijk.
pi_93302105
Wat is Isabeau leuk O+ Heerlijk filmpje.
*poef* nu is het weg
pi_93302131
Huup wat enorm super dat Amélie zo'n groeispurt heeft gemaakt nadat ze de juiste medicijnen gekregen heeft!!! *O* :*

Senna, al zonder beugel in de stoel, wat klinkt dat groohooot! Wat enorm schattig dat die stoere bouwvakkers haar zo cute vonden :D

Isabeau :D O+ Eigenwijsje? Ze luistert 1000 keer beter dan Niels, die rent echt weg.
pi_93302306
Haha dan is Niels gewoon nóg eigenwijzer!

Tweede filmpje doet het nu ook!
pi_93302713
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:36 schreef Sorbootje het volgende:
Haha dan is Niels gewoon nóg eigenwijzer!
Het is ernstig gesteld met hem ;( :+

Dat filmpje met de eendjes O+ Wat leuk dat ze daar gewoon midden op de stoep lopen :D
pi_93303052
Wat een lieve filmpjes van Isabeau O+

En Senna zonder beugel in de tripptrapp.. dat durf ik met Jaël echt nog niet, weh hebben wel een keer geprobeerd zonder dat leertje tussen haar beentjes, maar toen liet ze zich er zo uitzakken.

Verder hier een beetje een piepensd en huilend kind, alles is nee, ligt nu dus ook lekker in bed.
Ik denk dat ze best wel aanvoelt dat ze binnen nu en een week niet meer alleen is.. En aan de ene kant is een zusje leuk, maar ze weet ook niet wat het inhoud dus ik denk voor haar toch ook wel veel onduidelijkheid en dat uit zich in onrust in haar gedrag en heel veel aandacht vragen, die aandacht geven we haar dus ook!
pi_93303102
Ik heb een monster gecreëerd: Ivan wil alleen onder een dekentje zitten en televisie kijken.
pi_93303121
Hij kwam tijden het "KUSJE!"-gedeelte van de Teletubbies wel naar me toe rennen om mij een kusje te geven.
pi_93303166
Zei iemand filmpjes? Ga ik zo even kijken. c_/

Wel fijn dat Jaël altijd zo goed slaapt, MamaPurk. Kun je zelf ook weer even op adem komen!
pi_93303197
Ik hbe net met Leander zelf ook even de stickertest gedaan. Hij haalt wel de sticker van zijn hoofd om daarna achter de deur te kijken waar dat jongentje is gebleven 8)7
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_93303222
Aaahw Ivan! Kusjes uitdelen <3
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:04:34 #157
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_93303260
Schaam schaam, ik ben al veeeeels te lang niet geweest (weekje vrij en veel leuke dingen gedaan met Joep)
Even snel dikke :* voor iedereen en tot volgende week! (dit weekend naar een roompot huisje).
Niet mieten! Door gieten!
pi_93303283
Ja das inderdaad een heerlijkheid!! En eigenlijk zou ik zelf ook even moeten slapen, maar liggen is een ramp op het moment dus ik hang op de bank met de laptop is ook uitrusten :)

Ivan is lief voor zijn mama O+ (maar waren de teletubbies er vanmorgen dan wel weer??)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:10:33 #159
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93303500
Aw Ivan <3

Is ie zo gek op de Teletubbies?

Alexa gaat helemaal uit dr plaat, 2Unlimited-Nono is op VH1 :')

Veel plezier seilram!
Alexa en Seth zijn lief
pi_93303525
Gewoon lekker op de bank chillen MP. Doe je goed!
pi_93303572
Fijne week Seilram :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:17:21 #162
95408 Incantrix
pi_93303767
Claudia, ik geloof best dat Stef nog niet helemaal in zijn hum is hoor. Dat is hij naar mijn idee al een hele tijd niet echt, er zijn natuurlijk genoeg momenten dat het geweldig gaat, dat hij lekker speelt, dat hij vrolijk is.. Maar de gebitsmarathon en elke keer af en aan ziek en verkouden zijn maken het er niet beter op voor hem en dat merken we best. Alleen spelen is de laatste weken helemaal niet zo makkelijk meer, bijvoorbeeld. Vanochtend had ik alleen een paar van die momentjes.. Ik weet niet, ik kreeg er het idee bij dat hij ons een beetje in het ootje aan het nemen was. Zo wilde hij zijn banaan niet, maar toen zijn groentesapje erbij kwam wel, mits hij met de banaan door het sapje had geroerd. Afzonderlijk wilde he beiden niet hebben, draaide theatraal en al nee-schuddend zijn hoofd af en ging een soort van nep-huilen. En dus toen er een kat in het vizier kwam, toen wilde hij ineens wel los, rende erop af, bedacht zich halverwege dat hij dat eigenlijk niet van plan was ofzo (tenminste, zo leek het), draaide zich om, stak zijn armen naar me uit en ging huilen alsof ik hem tegen zijn zin in weg had gestuurd ofzo. Ik weet niet, er waren van die kleine tell-tale dingetjes waarvan ik dacht 'hmmmm..' :{

Sorbo, wow! :o Wat blijft Isabeau netjes op de stoep! En wat loopt ze netjes mee! Stef zou niet alleen al 6 pogingen hebben gedaan tot een ontsnapping voordat we bij het kruispuntje waren aangekomen, daarnaast zag ik mínstens 3 plekken waar er modder en blaadjes en steentjes en andere interessante dingen lagen, waarvoor Stef zich acuut op z'n knietjes zou hebben gestort om eens nader te onderzoeken :Y)

MP, het is ook wel spannend nu he? Dat pikt Jaël natuurlijk ook op, denk ik. Lekker geven die aandacht inderdaad, en zelf ook goed rusten!

Claudia, kom maar op met dat filmpje :D

Bij Stef op het KDV was het vandaag trouwens piratenfeest voor de hogere groepen en met de babygroepen gingen ze poffertjes eten. Ik ben benieuwd, hij heeft één keer een paar poffertjes gekregen en die vond hij erg lekker. Zou hij dan ook vol blijven houden dat hij niet wil eten? Iets zegt me.. En dan gooi ik nu maar even wat gele stickertjes-medicijnen naar binnen en ga maar weer slapen.
3!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:25:16 #163
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93304112
Stef nog niet helemaal in zijn hum :*

Weet je, ik ben zo'n doos, als ik dan hier lees: "ik ga lekker naar de supermarkt lopen met ...." dan heb ik meteen zo'n beeld voor me van brave kinders die netjes meelopen. Ik haal tegenwoordig Alexa te voet op van het KDV, en zeker nu ik 30wk zwanger ben, kan dat echt een hele onderneming zijn. Maar dan lees (en zie) ik hier dat omdraaiende kindjes, van de stoep-af-rennende-kindjes meer de standaard is :P nou ja, ik ben gewoon een doos.
Alexa en Seth zijn lief
pi_93304241
hahaha ja ik vind het ook leuk om samen naar de supermarkt te 'wandelen', maar vandaag heeft ze dus eerst een poos heen en weer gedrenteld en toen viel ze. Na het vallen was de lol eraf en wilde ze in de buggy.. dus het klinkt (ont)spannender dan het is!
pi_93304307
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:47 schreef miss_sly het volgende:

Free, ik snap het niet helemaal, geloof ik :@ als Florian niet tegen melk kan, waarom wil je dat dan iedere keer weer opnieuw aan gaan bieden?

Omdat het helemaal niet zeker is of hij niet tegen melk kan :)
Hij had een KMA, die is overgegaan.
De vraag is of er nog steeds een overgevoeligheid zit of iet. Volgens de dubbelblindtest van het ziekenhuis niet, maar elke keer als wij melk gaan geven wordt hij op de tweede of derde dag 'toevallig' ziek.
Vandaag wel weer melk gegeven en hij is nu weer blij, dus best kans dat het gewoon echt van de tanden komt.
Poep is normaal (wel enorme luieruitslag en kwijlen)
Hij spuugt helemaal niet (normaal zonder melk soms nog een mondje)

Dus samengevat: we wéten niet of hij tegen melk kan en dus hebben we afgesproken om het hem een week lang gewoon te geven om dan te kijken wat er gebeurt :) Als het echt te gek wordt, stoppen we echt wel :)
pi_93304314
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef Sorbootje het volgende:
Twee filmpjes gemaakt tijdens het wandelen. Ik vind ze zó leuk! <3

En na de val wilde ze nog maar kort lopen dus is ze in de buggy gegaan:

"Doei kakak!"
_O-

Wat loopt ze rustig, zeg. Ik vind het echt een meisjespas. Ivan loopt als een kip zonder kop (hier stond eerst 'kind zonder kont' :') ). Het is net alsof 'ie niet meer kan stoppen als hij eenmaal vaart heeft gemaakt. Ik had trouwens een spectaculaire ontknoping verwacht omdat ik iets las over 'de val'. Dat stelde niks voor, joh. :7

En zeg eens eerlijk, Sorbo, hoeveel jasjes heeft Isabeau? :D
pi_93304423
Claudia, eerlijk? Twee! (winterjasjes dan hè) Deze en een rode!

En nee die val stelde niks voor, vond ik ook. Totdat ik in de supermarkt zag dat ze haar vinger opengehaald had aan iets. Je kunt in het tweede filmpje als je goed kijkt het bloed zien op haar rechterhand :o
pi_93304430
Kind zonder kont _O-
pi_93304615
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:17 schreef Incantrix het volgende:
Claudia, ik geloof best dat Stef nog niet helemaal in zijn hum is hoor. Dat is hij naar mijn idee al een hele tijd niet echt, er zijn natuurlijk genoeg momenten dat het geweldig gaat, dat hij lekker speelt, dat hij vrolijk is.. Maar de gebitsmarathon en elke keer af en aan ziek en verkouden zijn maken het er niet beter op voor hem en dat merken we best. Alleen spelen is de laatste weken helemaal niet zo makkelijk meer, bijvoorbeeld. Vanochtend had ik alleen een paar van die momentjes.. Ik weet niet, ik kreeg er het idee bij dat hij ons een beetje in het ootje aan het nemen was. Zo wilde hij zijn banaan niet, maar toen zijn groentesapje erbij kwam wel, mits hij met de banaan door het sapje had geroerd. Afzonderlijk wilde he beiden niet hebben, draaide theatraal en al nee-schuddend zijn hoofd af en ging een soort van nep-huilen. En dus toen er een kat in het vizier kwam, toen wilde hij ineens wel los, rende erop af, bedacht zich halverwege dat hij dat eigenlijk niet van plan was ofzo (tenminste, zo leek het), draaide zich om, stak zijn armen naar me uit en ging huilen alsof ik hem tegen zijn zin in weg had gestuurd ofzo. Ik weet niet, er waren van die kleine tell-tale dingetjes waarvan ik dacht 'hmmmm..' :{
Jij kent Stef het beste, dus je moet op je eigen gevoel afgaan. En misschien klopt je gevoel wel niet en kom je er later achter dat er echt iets was, maar dat hoort ook bij het ouderschap, trial and error. Dat je kind ouder dan één jaar is betekent niet dat je alles precies weet. Hij verandert, jij groeit mee, en soms hobbel je daar wat achteraan.

Ik vind het in ieder geval heel herkenbaar, voor zover ik onze situatie op die van jullie kan en mag projecteren. Ivan zet zijn snikjes ook in als middel om iets gedaan te krijgen. Maar hey, hij praat niet zo goed als Isabeau en Senna en dus hij heeft ook geen andere middelen om duidelijk te maken dat hij geen soepstengel wil maar wel wat fruit, dat hij het wel trekt om televisie te kijken maar niet om een boekje te lezen. En mja, als er een plotselinge afleiding is (zoals bij jullie een kat of bij ons bezoek) dan gaat het wel weer even. Dat betekent niet dat zijn gezeur onzin was of dat hij zich ineens beter voelt, maar zo gaan die dingen gewoon. Ze zijn nog kleine jongetjes die soms niet zo goed weten wat ze met zichzelf aanmoeten. (En misschien zoekt hij wel je grenzen op, hoor. Ik houd daar zelf ook ernstig rekening mee altijd.)

Ik denk dat je over een poosje terugkijkt op deze periode en denkt: "Ja, hij was ook niet zichzelf en nu kan hij gelukkig weer lekker spelen en zeurt hij niet meer zoveel." Dat is in ieder geval de lering die ik heb getrokken uit de vele postings hier, dat die fases wel weer over gaan, wat er de reden ook van was. Ik probeer er maar niet te veel een strijd van te maken.
pi_93304642
Ow ja bloed op de hand van Isabeau :*

Wij hebben hier ook wel een goede wandelaar :) Jaël wil echt niet meer in de wagen. Gelukkig eenmaal bij de supermarkt wel heel graag in het winkelwagentje! Verder wilde ze heel lang niet onze hand vasthouden bij het oversteken, maar nu komt ze vanzelf al naar ons toe en pakt onze hand en als ze het vergeet zeggen wij , kom handje we gaan oversteken en meestal gaat dat dan probleemloos.. Het is wel zo als we op het winkelcentrumpje komen en er zijn andere kindjes dan is ze heel erg afgeleid en vergeet ze mee te lopen maar ja dat hoort erbij :) Andere kindjes zijn ook veel leuker dan papa en mama :)

Arme Stef, hopelijk komt zijn hum gauw terug :)

En KMA lijkt me zo vervelend, maar hopen dat het dat dus echt niet is freecell.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:42:45 #171
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93304822
MP, Alexa wil ook niet graag in de wagen hier. Die loopt liever met haar speelgoed buggy overal mee naartoe. Alhoewel het tegenwoordig ook helemaal schateren is om haar buggy elk bosje in te rijden, "au" te roepen en dan weer verder te lopen. :')
Alexa en Seth zijn lief
pi_93304913
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:33 schreef Sorbootje het volgende:
En nee die val stelde niks voor, vond ik ook. Totdat ik in de supermarkt zag dat ze haar vinger opengehaald had aan iets. Je kunt in het tweede filmpje als je goed kijkt het bloed zien op haar rechterhand :o
He bah. :{

Ivan heeft nu twee keer een echte nare smak gemaakt in de parkeergarage en heeft gelukkig nét niet een serieuze schaafwond bij zijn mond opgelopen.

Hij heeft nu trouwens het neuspulken ontdekt. Dat heeft hij niet van ons, hoor. O-) Anyhow, ik zag net dat er wat bloed in zijn neusgat zat. Nu vraag ik me dus af wat oorzaak en gevolg is: is hij gaan pulken omdat hij ergens last van heeft, of is dat bloed het resultaat van een nieuw verworven hobby?
pi_93305044
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Takkembah het volgende:
MP, Alexa wil ook niet graag in de wagen hier. Die loopt liever met haar speelgoed buggy overal mee naartoe. Alhoewel het tegenwoordig ook helemaal schateren is om haar buggy elk bosje in te rijden, "au" te roepen en dan weer verder te lopen. :')
_O- maar wel vermoeiend tijdens het wandelen...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:53:01 #174
95408 Incantrix
pi_93305325
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:38 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Jij kent Stef het beste, dus je moet op je eigen gevoel afgaan. En misschien klopt je gevoel wel niet en kom je er later achter dat er echt iets was, maar dat hoort ook bij het ouderschap, trial and error. Dat je kind ouder dan één jaar is betekent niet dat je alles precies weet. Hij verandert, jij groeit mee, en soms hobbel je daar wat achteraan.

Ik vind het in ieder geval heel herkenbaar, voor zover ik onze situatie op die van jullie kan en mag projecteren. Ivan zet zijn snikjes ook in als middel om iets gedaan te krijgen. Maar hey, hij praat niet zo goed als Isabeau en Senna en dus hij heeft ook geen andere middelen om duidelijk te maken dat hij geen soepstengel wil maar wel wat fruit, dat hij het wel trekt om televisie te kijken maar niet om een boekje te lezen. En mja, als er een plotselinge afleiding is (zoals bij jullie een kat of bij ons bezoek) dan gaat het wel weer even. Dat betekent niet dat zijn gezeur onzin was of dat hij zich ineens beter voelt, maar zo gaan die dingen gewoon. Ze zijn nog kleine jongetjes die soms niet zo goed weten wat ze met zichzelf aanmoeten. (En misschien zoekt hij wel je grenzen op, hoor. Ik houd daar zelf ook ernstig rekening mee altijd.)

Ik denk dat je over een poosje terugkijkt op deze periode en denkt: "Ja, hij was ook niet zichzelf en nu kan hij gelukkig weer lekker spelen en zeurt hij niet meer zoveel." Dat is in ieder geval de lering die ik heb getrokken uit de vele postings hier, dat die fases wel weer over gaan, wat er de reden ook van was. Ik probeer er maar niet te veel een strijd van te maken.
Jah, trial en error inderdaad, haha! Helemaal zeker weet je het ook niet zo lang ze niet kunnen vertellen wat er is inderdaad. Ik vind het wel lastig, want zoals ik al eerder vertelde wil ik er gewoon écht geen punt van maken als hij niet wil eten, maar als ik eerlijk ben zijn wij ook enorm verwend: Stef is normaalgesproken een soort van kliko met beentjes :P Dat hij nu dus ineens bijna niets meer wil is echt volkomen nieuw voor mij en nadat we daarin mee zijn gegaan had ik vanmorgen even zoiets van 'huh?' toen hij een boterham héérlijk op ging zitten peuzelen, vervolgens stopte en drama maakte omdat hij een boterham met chocopasta zag en zijn eigen boterham HEEL ERG niet meer wilde, maar vervolgens weer verder ging met zijn boterham toen de boterham met chocopasta in een zakje was verdwenen.. Nouja, we zien het wel, omdat ik zelf niet in orde ben eten we op het moment ook geen gekookt eten maar een beetje bij-elkaar-scharrel en krijgt Stef een prutje uit een bakje of potje, misschien mist hij zijn bordje met 'gewoon' eten wel gewoon. Het verbaasde me vooral dat hij ineens zo veel fruit weigert, normaal moet ik de fruitmand wel eens wegzetten omdat hij anders de hele dag omtrekkende bewegingen blijft maken en dan constant zit te kanen :9

Vanavond krijgt hij soep in elk geval, ik hoop dat dat een beetje in de smaak zal vallen.
3!
pi_93305400
Jaël is tot nu toe 1x vrij serieus op haar gezicht gevallen en dat zag er toen zo uit...

Ze was toen 14 maanden.
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 13:54:53 #176
5428 crew  miss_sly
pi_93305407
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

He bah. :{

Ivan heeft nu twee keer een echte nare smak gemaakt in de parkeergarage en heeft gelukkig nét niet een serieuze schaafwond bij zijn mond opgelopen.

Hij heeft nu trouwens het neuspulken ontdekt. Dat heeft hij niet van ons, hoor. O-) Anyhow, ik zag net dat er wat bloed in zijn neusgat zat. Nu vraag ik me dus af wat oorzaak en gevolg is: is hij gaan pulken omdat hij ergens last van heeft, of is dat bloed het resultaat van een nieuw verworven hobby?
Neuspeuteren doet Senna ook. En dan komt ze heel blij en trots haar 'notje' aan mij geven zodat ik het weg kan gooien :')
pi_93305534
He bah Senna :D

Jaël komt altijd om een zakdoek vragen als ze een vieze neus heeft. Dit hebben wij haar neit bewust aangeleerd, ik weet dus ook niet zo goed waar dit vandaan komt. Alhoewel haar vader ook wel erg van het neus snuiten is..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 13:57:51 #178
95408 Incantrix
pi_93305552
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Neuspeuteren doet Senna ook. En dan komt ze heel blij en trots haar 'notje' aan mij geven zodat ik het weg kan gooien :')
Sorry, maar _O- :D

Ik stel me voor dat Stef, zodra hij dit eenmaal heeft ontdekt, simultaan ontdekt dat er ook andere dingen op de muur kunnen als verf en behang :Y)

Of dat zijn kleding dan de hele tijd aan elkaar vastplakt, ofzo :9
3!
pi_93305581
Incantrix, het klinkt misschien stom, maar misschien helpt het ook wel om te beseffen dat er grenzen zitten aan de maakbaarheid van een kind. We willen allemaal graag geloven dat wat we doen bepalend is voor het karakter en het toekomstige geluk van een kind, maar de realiteit is wat weerbarstiger. :+ Dat betekent daarentegen ook dat we onszelf echt niet álles aan hoeven te rekenen. Dat Ivan moppert betekent niet volautomatisch dat ik iets fout doe, zeg maar.
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 14:00:50 #180
5428 crew  miss_sly
pi_93305679
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:58 schreef Claudia_x het volgende:
Incantrix, het klinkt misschien stom, maar misschien helpt het ook wel om te beseffen dat er grenzen zitten aan de maakbaarheid van een kind. We willen allemaal graag geloven dat wat we doen bepalend is voor het karakter en het toekomstige geluk van een kind, maar de realiteit is wat weerbarstiger. :+ Dat betekent daarentegen ook dat we onszelf echt niet álles aan hoeven te rekenen. Dat Ivan moppert betekent niet volautomatisch dat ik iets fout doe, zeg maar.
Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst om te accepteren: ik kan het niet allemaal oplossen, het ligt ook niet altijd aan mij en er is ook niet altijd iets dat überhaupt opgelost kan worden.

Het is wel iets waar ik aan werk, want ik vind het wel heel belangrijk voor haar en mezelf om te accepteren.
pi_93305680
Oeh, die foto van Jaël ziet er pijnlijk uit! Ik vind het trouwens zo grappig om te zien wat ze daar met haar mond doet. Dat is echt iets van haar, als je begrijpt wat ik bedoel.
pi_93305770
En van papa als ik het goed heb! (zie grijns op de achtergrond!)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:03:52 #183
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93305817
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst om te accepteren: ik kan het niet allemaal oplossen, het ligt ook niet altijd aan mij en er is ook niet altijd iets dat überhaupt opgelost kan worden.

Het is wel iets waar ik aan werk, want ik vind het wel heel belangrijk voor haar en mezelf om te accepteren.
Moeilijkst te accepteren, het moeilijkst aan moeder zijn :Y

Ik kan daarin een controlfreak zijn. Ik wil altijd adequaat kunnen reageren als er iets gebeurt. Maar dat kan niet altijd. Dat vind ik nu minder lastig, in de babytijd des te meer....

"Lord grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can, and
the wisdom to know the difference."
enzo :P
Alexa en Seth zijn lief
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:04:38 #184
95408 Incantrix
pi_93305846
Dát is ook wel een mooie inderdaad, Claudia :) Over het algemeen gaat het allemaal zo.. Geruisloos zeg maar, hoe zeg je dat.. Toen ik zwanger was had ik echt een beeld van hoe het allemaal wel niet moest enzo, en dat je dan boeken las en een opvoeding 'uitstippelde' voor je kind. Maar het gebeurt gewoon, je rolt zo vloeiend van het ene naar het andere, dat ik me pas besef hoe onbewust het vaak allemaal gaat wanneer ik een hobbel in de weg tegenkom. Dan is die hobbel dus meteen een bewust gegeven, en daardoor wordt 'ie voor mijn gevoel dan meteen ook héél zichtbaar en groot enzo, en dan ga ik inderdaad metéén op 8 verschillende manieren proberen eroverheen te komen zodat ik kan testen hoe de vering het beste werkt, zeg maar.. Maar misschien moet ik er gewoon overheen en verder niet zo zeiken :7
3!
pi_93306177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:04 schreef Incantrix het volgende:
Maar misschien moet ik er gewoon overheen en verder niet zo zeiken :7
Dan kunnen we dit topic wel opdoeken. :Y)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:16:59 #186
95408 Incantrix
pi_93306361
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:12 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dan kunnen we dit topic wel opdoeken. :Y)
Zeik ik zó veel? :P
3!
pi_93306561
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oeh, die foto van Jaël ziet er pijnlijk uit! Ik vind het trouwens zo grappig om te zien wat ze daar met haar mond doet. Dat is echt iets van haar, als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat ze die onderkaak naar voren gooit! Dat heb ik vaker gehoord ja, maar van wie ze dat heeft?!

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Sorbootje het volgende:
En van papa als ik het goed heb! (zie grijns op de achtergrond!)
Dat ben ik _O- dus ze heeft het van mama :@
pi_93306757
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:16 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Zeik ik zó veel? :P
}:|
pi_93306818
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:

[..]

Dat ze die onderkaak naar voren gooit! Dat heb ik vaker gehoord ja, maar van wie ze dat heeft?!
En daardoor komen haar mondhoeken niet omhoog bij het lachen maar gaan ze zelfs iets omlaag. Ik vind het heel schattig! En ze heeft het duidelijk van jou! (Ik had er geen papa in gezien, hoor.)
pi_93306848
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:21 schreef MamaPurk het volgende:
Dat ben ik _O- dus ze heeft het van mama :@
*kruipt onder steen*

oeps
pi_93306950
Papa in een zwart met roze bloes O+ We zullen het hem maar niet vertellen _O-
pi_93307017
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:27 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En daardoor komen haar mondhoeken niet omhoog bij het lachen maar gaan ze zelfs iets omlaag. Ik vind het heel schattig! En ze heeft het duidelijk van jou! (Ik had er geen papa in gezien, hoor.)
Nu je het zegt inderdaad!, doordat ik dat heb zeiden mensen vroeger ook heel vaak dat ik niet zo boos of serieus mocht kijken terwijl ik dan wel lachte ofzo.. Maar goed dat dus..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:32:50 #193
95408 Incantrix
pi_93307033
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 14:26 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Vond je me niet grappig? -O-

:*

MP, ik zie het ook inderdaad, haha, wat cute O+
3!
pi_93308269
Aaah Isabeau! ik verbaas me er ook al over dat ze zo netjes op de stoep blijft.
Lars was allang de bosjes ingedoken.

Senna en Ivan lekker aan het snot :Y) eet smakelijk

Free, bij Lars volgt de reactie op melk vrij snel, vaak na een half uur al een megapoepbroek, en zoals gisteravond (toen hij een toetje van Meike had gejat, zo'n zuigpakje van het HappyMeal :P ) is hij na een uurtje of 3-4 helemaal over de rooie, en pas rustig met een dosis paracetamol.

Lars heeft vanmorgen met een kindje van de zwangerschapsgym gespeeld, ze schelen elkaar dus ook maar een paar weken in leeftijd. Ik verbaasde me er echt over, ze waren zoooo op elkaar gericht. Constant achter mekaar aan, naar elkaar lachen, elkaar dingen geven....elkaar op de kop slaan :D Ze vonden elkaar echt leuk!
pi_93309522
Leuk is dat hè Karin? Dat samenspelen. Isabeau is er nog niet zo bedreven in.

Ik heb net nóg een filmpje gemaakt en ik wil het toch even met jullie delen. Wees maar blij dat het maar één keer per week vrijdag is :')

En ja ze heeft een ander rokje aan omdat ik de kleuren niet bij elkaar vond passen.
pi_93309801
haha tuttebol!
Tis dat isabeau zo'n lekker hoogspamgehalte heeft :P
En het is ook niet zo gek dat ze zo lekker babbelt, volgens mij heeft ze dat niet van een vreemde :D
Maar, leuk filmpje...slapuh!! O+ uitklapbed de luxe
pi_93310487
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
volgens mij heeft ze dat niet van een vreemde :D
Van d'r vader ;)
pi_93312226
Ze is echt heel schattig Sorbo en ze praat echt zo goed en dat terwijl ze toch een stuk jonger is dan Jaël, maar die begint nu pas echt met praten en alles nazeggen.
pi_93319116
Sorbootje, die filmpjes :D _O- En als je haar zo ziet lopen dan is ze toch echt nog wel een mini, maar wel met een duidelijk eigen willetje.

Incantrix, leuk he dat proberen op te voeden met principes :P Ik heb meestal wel ideeen over zaken in de opvoeding, maar wanneer het niet zo gaat dan maar loslaten en een manier vinden die wel werkt. Maar misschien ben ik gewoon niet zo principieel en krijg ik later losgeslagen pubers :P
pi_93319834
Sorbo O+
Die zie ik ook wel vor me als puber :+
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 19:52:56 #201
5428 crew  miss_sly
pi_93319963
filmpjes met geluid zijn leuker dan zonder. Wat is ze toch leuk, Sorbo O+
pi_93320143
Dank jullie wel! Ik vind haar zelf ook best lief! <3
pi_93321297
Ik heb wel zin om te lullen, maar weet niks te lullen... :P .

Over dreumessen uiteraard! 8)7
pi_93321372
Onze dreumes heeft vanavond zomaar haar bord bijna helemaal leeg gegeten *O*
pi_93321404
Woehoei! *O*
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 20:26:33 #206
5428 crew  miss_sly
pi_93321433
Fijn MP *O*

Onze dreumes loopt hier nog een feestje te bouwen...slapen lukte niet :')
pi_93321496
Die van ons is alweer 1,5 uur in diepe rust :)

Maar een feestje is ook best leuk toch en het is weekend dus het kan :)
pi_93321497
Die van mij is met een hele lading dentinox wel gaan slapen...
Hij blijft maar in zijn mondje grijpen ;(
pi_93321526
Wij beginnen de dag dan wel vroeg, maar ik ben ook blij dat die van mij altijd tussen 19.00 en 19.30uur erin liggen en gewoon meteen gaan slapen! ;)

Mijn vrije avond zou ik echt niet kunnen missen. Als ochtendmens kan ik prima tegen 'niet uitslapen'.
pi_93321536
Ach dat vind ik dan weer zielig Freecell, maar hij slaapt :)
pi_93321591
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:26 schreef miss_sly het volgende:
Fijn MP *O*

Onze dreumes loopt hier nog een feestje te bouwen...slapen lukte niet :')
dat deed die van ons gisteravond om 23.30 :')
Mevrouw wilde uit en ze wilde muisje kijkuh, maar daar was ik het mooi niet mee eens. Ik heb d'r bij ons in bed genoemen en op een gegeven moment was ik het zat en toen heb ik me omgedraaid. UIteindelijk is ze wel gaan slapen en om een uur of half 3 heb ik d'r naar d'r eigen bed gebracht.

En waarom slaapt mevrouw "uit" op de dagen dat ze niet uit hoeft te slapen (lees als ik moet werken enz) en wordt mevrouw om 5.45 uur wakker opd edagen dat ze wel uit zou mogen slapen :')
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93321600
Wij slapen uit en hebben een vrije avond en daar genieten we lekker van, want dat gaat vanzelf een keer veranderen volgens mij.. En dan hebben we 's middags ook altijd nog gewoon tijd voor onszelf omdat ze dan ook lekker slaapt, ik ben daar zo dankbaar voor :)
pi_93321636
Wat sneu Free! Lang leve de paracetamol en dentinox!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 20:30:58 #214
5428 crew  miss_sly
pi_93321668
Senna gaat soms prima slapen, en soms is het moeilijker. Dus dan mag ze er best nog even uit en proberen we het dadelijk nog een keer :)
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 20:31:19 #215
5428 crew  miss_sly
pi_93321689
Freecell wat sneu. Stom gedoe met die tandjes en kiezen ook.
pi_93321754
Freecell :* voor je mannetje.

Mamapurk, wat heerlijk dat je ook nog mag uitslapen :D .

Ik vind tot 6 à 7 al heerlijk!
pi_93321835
Wij slapen tot 8 a 9 :)
Maar goed als nummer twee er straks is weet ik niet hoe het dan gaat natuurlijk, maar eerder opstaan zou ik niet erg vinden hoor, maar aangezien ik als ik werk alleen avonddiensten werk is het wel lekker dat we een uitslaper hebben :)
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 20:35:35 #218
5428 crew  miss_sly
pi_93321894
Wat heerlijk MP, uitslapen tot 8-9 uur O+
pi_93321907
Mijn eerste is nogsteeds vroeger dan mijn tweede. Die heeft de gave om even te kletsen, zich dan weer om te draaien en verder te slapen tot mama komt. S is gewoon meteen klaarwakker. Maar gelukkig kan die ondertussen wachten tot het lampje aan gaat ^O^ .
pi_93321987
Nou das toch heel fijn Groof! Als we nou met zijn allen wisten hoe we dat elke dreumes konden leren zouden een heleboel ouders echt blij zijn :Y
Maar ja als alles makkelijk zou gaan zou dit topic niet hoeven te bestaan :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:40:13 #221
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93322122
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:27 schreef freecell het volgende:
Die van mij is met een hele lading dentinox wel gaan slapen...
Hij blijft maar in zijn mondje grijpen ;(
Shit! Dat ben ik veregeten!
Kwijlt die van jou ook zo vreselijk (echt liters) en dan maar kauwen op zijn vingers....
pi_93322148
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Nou das toch heel fijn Groof! Als we nou met zijn allen wisten hoe we dat elke dreumes konden leren zouden een heleboel ouders echt blij zijn :Y
Ik voel me ook gezegend hoor, met mijn makkelijke slapers. :Y
  vrijdag 25 februari 2011 @ 20:41:17 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93322177
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 20:38 schreef MamaPurk het volgende:
Jawel, dan zouden we kunnen opscheppen over onze kinderen...
Of filmpjes spammen net als Sorbo O+
pi_93322274
Ja van die filmpjes wil ik er nog wel 100 zien, zow schattig!
Zo gauw ik ga filmen gaat Jaël opeens een dom zitten kijken en stopt accuut met alles wat ze aan het doen was...
pi_93322467
Hier tot nu toe een goede slaper. Tussen 7 en half 8 gaat hij zijn bed in en meestal wordt hij 12 uur later weer wakker. Eerder werd hij op mijn vrije dagen nog wel eens om 8 uur of nog later wakker, maar dat komt eigenlijk niet meer voor. Af en toe geeft hij s nachts nog een kreet in zijn slaap of we geven m speentje als hij toch wakker is en niet zelf in slaap komt.

Komt het eigenlijk vaak voor dat kindjes eerst maanden goed slapen en dan toch weer slechter gana slapen en 's nachts wakker worden?

We verschonen Daan trouwens wel als wij naar bed gaan, want anders lekt hij door. Maar daar wordt hij niet of nauwelijks wakker van en slaapt eigenlijk altijd gewoon door. Maar ik denk dat we volgende week de fles voor het slapengaan zullen skippen, want daar drinkt hij nog maar zo'n 40ml van en ik vermoed alleen omdat we het hem aanbieden en niet omdat hij dorst/honger heeft. Dus hopelijk is dat verschonen ook verleden tijd.

Free, :* voor je ventje. Hopenlijk helpt de dentinox.
pi_93322632
:Y Mijn dochter heeft een maand of vier geleden ineens anderhalve maand heel moeilijk geslapen. Daarvoor nooit problemen gehad met slapen.
pi_93322822
Hoe oud is jou dochter Groofs?
pi_93322896
Ze wordt 3 in april. Maar ze slaapt weer als vanouds hoor. ^O^
pi_93322969
Ik ben nog steeds zo blij dat hij gewoon zo lekker slaapt (zowel 's nachts als zijn middagslaap) maar ik vraag me af of dat altijd zo zal blijven (soort van genetisch bepaald zeg maar of aard van het beestje) of dat het gewoon zo weer kan veranderen. Een reden (zoals ziekte ofzo) kan natuurlijk altijd.
pi_93323232
Volgens mij heeft dat niet zoveel zin om je dat af te vragen. Je zult het nooit weten. :P

Ik denk wel dat mijn zoon zich dus wat makkelijker nog eens omdraait en dat mijn dochter wat sneller van iets een patroon maakt. Veel meer kan ik er niet eens over zeggen en niks een garantie voor de toekomst. Toch.
pi_93323295
Zo, vandaag zo'n rotdag gehad. Ik ben er nog verdrietig van. Gelukkig ging het oppassen heel goed.
Mijn moeder kwam oppassen en Ko had haar al een paar weken niet gezien. Maar hij herkende haar van ver, we waren in de speeltuin voor de deur en ze kwam aanlopen. Zwaaien en lachen, hij was helemaal verrukt. O+
Na zijn middagdutje werd hij wakker en zei haar naam. Dat vond ze wel heel leuk geloof ik. Die twee hebben echt een leuke band samen. Heerlijk om te zien.
Hij moest ook erg huilen toen ze wegging. :'(

Wat een heerlijke filmpjes van Isabeau! Mooi! O+

Ik ben wel bijgelezen, maar heb erg weinig puf. Excuus. ;)
pi_93323350
Oh Oeke wat klote. :*

Maar wat fijn dat Kobus zo geniet van het samenzijn met je moeder! O+ Een troost op zo'n dag.
pi_93323739
Kobus en zijn oma O+

En over dat slapen ik vraag het me ook allemaal niet af, het komt zoals het komt en als het anders gaat dan hoe het nu gaat dan zie ik dat dan wel weer en spring ik daar wel weer op in op dat moment :)
pi_93325591
Pff, ben jaloers op ouders met goed doorslapende kindjes. Die van ons slaapt wel, maar wordt nog regelmatig midden in de nacht een, twee ogf 3x wakker. Inslapen is meestal geen probleem, maar dat wakkerworden steedds is echt slopend.... Na 15 maanden zijn we wel toe aan wat nachtjes echt slapen....
Whatever...
  vrijdag 25 februari 2011 @ 21:41:17 #235
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93325711
Grmbl de grmbl, ben je twee avondjes niet online en dan lig je ineens een heel topic achter!
Ik zal zo eens een poging wagen tot enig bijlezen.

Thomas' oor is gisteren goedgekeurd door de KNO arts, de druppeltjes hebben goed hun werk gedaan. En op een lastig half uurtje afgelopen nacht na gaat het weer heerlijk hier. Dat is wel een verademing, we merken ook allebei dat we een stuk beter humeur hebben nu we weer wat bijgeslapen zijn.

En ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben eindelijk zo ver: ik ben sinds deze week op dieet. Ik was laatst gigantisch geschrokken, toen ik 'ineens' zwaarder was dan aan het einde van mijn zwangerschap. Het feit dat ik de helft van mijn garderobe niet meer pas was natuurlijk ook wel een aanwijzing.
Dat is wel een dingetje waar wij ons gezamenlijk wat zorgen om maken, wat we Thomas meegeven qua houding ten opzichte van eten en gewicht. We zijn allebei redelijk zwaar, en natuurlijk gunnen we Thomas gewoon een normaal gewicht. En goed voorbeeld doet goed volgen, zeggen ze dan altijd he...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93325762
Oeke, wat rot dat je zo'n nare dag had :* wat is er gebeurd?
Wat leuk dat Ko zo gek is op zijn oma O+!
pi_93325935
Ca.ra, wat goed! ^O^
pi_93326408
Oeke, watskeburt?
Ik vind het ook zo leuk om te zien hoe mijn kleine meisje zich zo thuisvoelt bij mijn moeder (die past elke dinsdag op) en dan helemaal gaat glimmen als mijn vader 's avonds binnenkomt O+ En dan mijn vader die een beetje een grumpy old man leek te worden, kruipend achter Hannah aan gaat om met haar te stoeien :D _O_

Ca.ra, fijn dat Thomas nu minder last heeft van zijn oren ^O^ en op dieet moeten is kut -O-

Ik haalde Hannah vanmiddag op bij het KDV. De juf en de kindjes zaten in het gangetje lekker te keutelen en te spelen dus ik ging even observeren zonder dat Hannah me kon zien. Gaat dat kind gewoon los staan! En dat een paar keer achter elkaar (duidelijk met als doel om het te proberen) :D *O* Ik stond helemaal te glunderen. Oh, en ze zat enorm te sjansen met een jongetje. Die kwam naar haar toe en daar gingen ze zitten lachebekken naar elkaar *;
pi_93326660
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:42 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, wat rot dat je zo'n nare dag had :* wat is er gebeurd?
Wat leuk dat Ko zo gek is op zijn oma O+!
Nouja, het viel wel mee, ik ben uitgekafferd door een verkoper van een webwinkel waar ik voor 450 euro aan spullen heb gekocht. Of ik nooit meer bij hem wilde bestellen. Omdat ik om een T&T code vroeg nadat de spoedbestelling gisteren niet was aangekomen. Uiteindelijk heb ik een koerier gestuurd. Ik was er serieus de hele dag misselijk van. :{

Fijn Ca.ra, van Thomas' oortje. En inderdaad goed voorbeeld volgt. Ik zou ook een goed voorbeeld aan jou moeten nemen. :Y

Hannah en haar opa! O+

[ Bericht 0% gewijzigd door oeke op 25-02-2011 22:06:33 (oh, niet was aangekomen!) ]
pi_93327037
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:58 schreef oeke het volgende:

[..]

Nouja, het viel wel mee, ik ben uitgekafferd door een verkoper van een webwinkel waar ik voor 450 euro aan spullen heb gekocht. Of ik nooit meer bij hem wilde bestellen. Omdat ik om een T&T code vroeg nadat de spoedbestelling gisteren was aangekomen. Uiteindelijk heb ik een koerier gestuurd. Ik was er serieus de hele dag misselijk van. :{
:( Wat een rotvent. Nou, dat hoeft hij je niet eens te vragen of je niet meer bij hem wilt bestellen, hij is goed in klantenverjagen!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:13:45 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93327490
oeks, daar zou ik ook misselijk van zijn hoor! :Y
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:27:12 #242
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93328127
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 21:53 schreef octopussy het volgende:
en op dieet moeten is kut -O-
Inderdaad, MOETEN is kut, maar ik ben op het punt (zo ongeveer voor het eerst in mijn leven) dat ik het zelf gewoon helemaal zat ben en op dieet WIL. En dat is hopelijk ook waarom het dit keer gewoon gaat lukken. (in tegenstelling tot alle keren dat ik door mijn moeder met twee sneetjes knackebrot in mijn tas naar school werd gestuurd...inclusief 10 km fietsen en een supermarkt om de hoek bij school. Fail.)
Ik hoef echt geen slanke den te worden ofzo, maar gewoon in een enigszins normale range belanden.

Wat gemeen van Hannah, gewoon stiekem achter je rug om los gaan staan. Rotkind ;)
( *O* stoer joh!! *O* )

Bah Oeke, stom he dat zo'n vent je hele dag kan verpesten. Alsof de stress van iets dringend nodig hebben niet al genoeg is. Pffff!

En Huup, ik zag een hele mooie curve van Amélie voorbij komen. Wat fijn om te lezen dat het zo lekker gaat met haar, maar ook wel shocking dat het zo gigantisch terug te zien is in de curve eigenlijk. Dan zie je pas wat een impact zoiets fysiek heeft op zo'n kleintje.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 22:29:03 #243
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93328217
oeps
pi_93339725
Octo, Hannah wil gewoon goed oefenen en je dadelijk versteld doen staan met haar nieuw verworvenheid O+

oeke, wat een naarling. Dat is vast goed voor de business :{

Ca.ra, goed van je! Succes met dieten.

Een tijdje terug ging het over appelsap en dat kindjes daar diarree van konden krijgen. Omdat ze laatst erge diarree had, hebben we de appelsap even volledig geschrapt uit haar dieet, en al snel was de diarree over en tegenwoordig poept ze altijd mooie, vaste drolletjes :o Dus appelsap is hier voortaan voor de uitzondering!

Ik ga dadelijk even lekker naar de stad. Geen idee hoe lan gik wegblijf, maar ik wil even lekker naar alles winkels die in het kleertjestopic voorbijkomen (Hema, Zara, H&M, V&D en als ik er toch ben ook maar even de Bijenkorf) en meteen maar even van de gelegenheid gebruik maken om voor mezelf te spieken. Voelt wel heel raar, hoor, om dadelijk zo allenig op pad te gaan, maar het is ook wel fijn en het is ook wel weer even goed voor de papa-dochter tijd :)
pi_93339912
Dieten! Veel succes! Met zo'n motivatie gaat het vast goed toch?

@Asy ja, kwijlenkwijlenkwijlen en twee van die enorme bobbels die op zijn tandvlees liggen aan de voorkant. Schemeren wit door... Maar komen nog niet door.
pi_93339943
Veel plezier Miss! :)
Ik vind dat af en toe ook wel fijn hoor, even ongestoord alleen winkelen.
Ik kan dat sowieso niet zo goed voor de gezelligheid, dan kan ik me niet concentreren. :P

Oh Ca.ra, moeten is inderdaad drie keer niks. Maar met willen kom je al een heel eind volgens mij. Ik wil nog niet genoeg geloof ik. :@

P. slaapt vannacht boven omdat hij tot 3 uur aan het werk zou zijn, en dat is maar goed ook, want Ko heeft vannacht 2 keer gespuugd.
Zo zielig, hij lag te huilen tussen de uitgespuugde aardappeltjes die naar gal stonken. En kon alleen maar bah bah zeggen. ;(
Dus uit zijn vieze slaapzak gepeld en bij me in bed genomen. Hebben we heel lang naar elkaar liggen kijken, heel rustig. O+
Toen hij eindelijk in slaap viel moest hij vrij snel weer spugen. Pyamatop uit en weer een washandje over zijn gezicht. Bah bah bah.
Toen hij vanochtend wakker werd om 8.30 was hij nog ontdaan. Hebben we heel lang een soort van lepeltje lepeltje gelegen. O+
Nu zit alles in de was en Ko kijkt Bumba.
Wat stinkt dat zeg. :{
pi_93339973
Beterschap voor de zieken!
Ko wat sneu, hopelijk knap je snel weer op, en dat je maar niet meer moet spugen :*

Miss shopse!!! Ik zou dat eigenlijk ook nog even moeten doen, de laatste spullen in huis halen voor de vakantie, maar ik kom serieus gewoon tijd te kort.
Vrijdag ochtend gaat Roy al met m'n pa mee door, en voor die tijd moet ik gewoon werken en nog even de laatste puntjes op i zetten voor Carnaval.
Word nog even allemaal passen en meten.
Met Roy gaat het echt supergoed, hij is enorm vrolijk, hij brabbeld erop los O+ begint duidelijk een eigen wil te krijgen, en is nu uit logeren, straks gaat papa hem ophalen, ik zie Roy vanmiddag pas weer.
Ik zag een nog paar leuke filmpjes voorbij komen O+ :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93340112
Veel plezier Miss.

Arme Ko :*

Roy fijn dat het goed gaat :)
pi_93340309
Wat een drukte Bar! Maar wat fijn dat het zo goed gaat met Roy, en straks op vakantie! O+

Ko heeft net weer gespuugd, staand. Hij schrok er heel erg van.
Ik weet niet zo goed wat er is, geen koorts verder, wel een beetje rustig.
Nouja we kijken het maar even aan.
pi_93340490
Florian, laat die tanden maar snel doorkomen!
Wat rot dat jullie nou nog steeds geen duidelijkheid hebben over of hij nou wel of niet tegen melk kan Free... -O-

Arme Ko :'( Spugen is ook echt heel naar. Beterschap hoor :*

Heel veel plezier in de stad Miss Sly! Ik ken het gevoel, het is echt alsof je iets kwijt bent vind ik :)

Bar, wat fijn dat het zo goed gaat met Roy! ^O^
pi_93340545
Ieuw Oeke... Arm ventje en arme jij.
Schrikken is dat voor ze hè? EN ze weten ook nog niet zo goed hoe ze mee moeten gaan in die beweging, of Ko wel?

Nou, het melk-voeren gaat door ;) Luieruitslag bijna over, tanden nog niet door en meneer is weer heel vrolijk :+ En hij heeft ook geslapen vannacht :)
pi_93340547
Goedemorgen :W .

Oeke, wat naar. Overgeven vind ik echt het meest nare wat er is van de gewone ziekteverschijnselen. ;(

[ Bericht 30% gewijzigd door groofskendezoveelste op 26-02-2011 11:09:59 ]
pi_93340558
Ow e ik had net een potje gekocht in de winkel, want er komen hier vanavond vrienden en die nemen chinees mee en hummel krijgt nog steeds geen ei en soja....

Laat ik het potje in de winkel staan _O-

Maar even pasta koken dan!
pi_93341472
Er gaat een misselijk, spugen en diarree griep door het land op het moment Oeke! Komt geen koorts bij kijken en is met 24 uur weer over, misschein heeft Ko dat wel...
pi_93341704
dat er een misselijk, spugen en diarree virusje heerst kan ik bevestigen :(
kinders en de papa ok, maar ik lag eergister ineens al spugend en diarree en maagkrampend (auw!) met 39+ koorts zelf op mijn gat. hoezee voor eindelijk genoeg vrije dagen hier!

nog geen tand te bekennen hier, maar ons ventje is wel blij met zn bijtwortel!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93341748
Aw simmu, voel je je nu wel weer beter dan? Hier heb ik en mijn man hem ook gehad, gelukkig lijkt onze dochter de dans te ontspringen :)
pi_93342055
Ach wat sneu voor Ko, spugen is echt zo stom!

Mijn kleine monster gaat echt met de dag meer lopen dan kruipen. Rondjes om iets heen lopen en dan om zichzelf lachen en hij probeert met zn hoofd op de vloer door zn benen te kijken hihi
En sinds gisteren kan hij vanaf de vloer zonder zich aan iets op te trekken, gaan staan *O*
Ik weet nog dat Oeke daar afgelopen zomer van Ko foto's/filmpje van had gemaakt, zo wonderlijk vond ik dat toen O+
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:30:17 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93342086
Arme Ko! Wat Groof al zegt: spugen is een van de meest vervelende ziekteverschijnselen. Ik vind het altijd heel zielig voor kindjes.

Bij ons vanochtend:
10:40 - Thomas wil zijn hand in papa's glas drinken steken. Wij: nee Thomas! Hij: wuuuuuh, whuuuuu, boehoehoe *brul* *drama*
10:43 - Thomas: *Squiek squiek in oogjes*
10:44 - Ik: Kom Thomas, volgens mij ben je moe, ik leg je even in bed.
10:45 - Thomas krijgt bed in zicht: wuuuuuh, whuuuuu, boehoehoe *brul* *drama*
10:46 - Ik doe de deur van de slaapkamer dicht. Thomas vanuit bed: wuuuuuh, whuuuuu, boehoehoe *brul* *drama* Ik ben niet moe, wuuuuuh, whuuuuu, boehoehoe *brul* *drama*
10:49 - hemelse stilte

11:29 - manlief zet kopje koffie O+

Haha Poppejans, dat door de beentjes kijken is leuk he. Thomas doet het ook zo nu en dan. En het is helemaal lachen als ik hem help om een koprolletje te maken (heel voorzichtig met zijn nekje hoor).

[ Bericht 0% gewijzigd door Ca.ra op 26-02-2011 12:00:01 ]
pi_93342446
Nah Thomas!

Hier gisteravond wel: ín bed *brul wurm brul*
Dág kerel *loopt kamer uit...*

En stil voor ik bij de trap was _O-
pi_93342511
Beterschap voor Ko! :*

Het was 6.45 vanmorgen *O*
ik schrok er gewoon van _O-
Toen ging het van: paaaaapaaaaa joehoeeee bejjenouuuuu O+
en toen stond ik bij haar en toen zei ze: }:| neeeeee niette mama!!! Papa komen! }:|
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 februari 2011 @ 11:53:31 #261
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93342683
Lekker Vicky!
Goede slapers worden niet gemaakt, die worden geboren zegt mijn moeder altijd. Maar als je er eentje hebt die als minder goede slaper geboren is dan is ieder kwartiertje 's ochtends een feestje waard he!
pi_93342767
Absoluut!! Alles na half 7 is heerlijk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:15:46 #263
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93343370
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:29 schreef Poppejans het volgende:
Mijn kleine monster gaat echt met de dag meer lopen dan kruipen. Rondjes om iets heen lopen en dan om zichzelf lachen en hij probeert met zn hoofd op de vloer door zn benen te kijken hihi
En sinds gisteren kan hij vanaf de vloer zonder zich aan iets op te trekken, gaan staan *O*
Ik weet nog dat Oeke daar afgelopen zomer van Ko foto's/filmpje van had gemaakt, zo wonderlijk vond ik dat toen O+
Wat knap Wolf!
Dat doet Harry ook sinds eergisteren! Dat ziet zo leuk uit!
Hij doet het of 1 voetje onder zijn bips en dan gaan staan of zo'n bruggetje maken (voorovergebogen) en dan gaan staan. Ik zal ook eens kijken of ik het op film krijg.

Och arme Ko, sneu hoor!

Miss, winkel ze!

simmu, beterschap joh!

Ca.ra, heerlijk, vooral dat kopje koffie :D

Vicks, heerlijk! *O*

free, die potjes actie van je :D
Ik ben nu maar even een lading diepvriesmaaltijden aan het maken voor Harry want meneer belieft opeens geen potjes meer :?

ow en dat brul/jengel/huil/drama met naar bed moeten en dan 5 sec later stil: check
pi_93343374
Ko, beterschap :(

(ik lees hier echt veel meer dan grote baby's topic, Mart is gewoon echt geen baby meer).

Hier een drammentje, krijsend en huilend jongentje!
Maar ook momenten dat hij heel vrolijk is.
Er is een kies aan het doorkomen (helemaal achterin, hele grote) En dat ddoet hem heel veel pijn.
Heeft er al 2, maar daaar had hij niet z'n grote last van

En en... opstaat zonder een tafel of hulp van iemand, kan hij ook al!
Zo ineens.

Verder loopt hij de hele dag door. Ook buiten.
Maar nu zit ik met het schoenen dillema. Is het dan nu tijd om echte schoenen te gaan kopen?
pi_93343381
Oeh lekker!

Ik vind alles na 6:30 idd ook wel acceptabel :)

Had vanmorgen mazzel Ten eerste was het echt al 7:15 oid O_O en ten tweede hoefde ik er niet uit :D TARA moest werken, dus die moest er toch uit :)
pi_93343395
Wolf en Harry ook alleen opstaan :)
Hebben ze dat met z'n allen afgesproken. Leuk!
pi_93343415
Als ze een maand of 4 goed lopen is het tjid voor schoenen :)
pi_93343478
Maar hij loopt nu al veel buiten en het wordt straks alleen maar beter weer.
En nu gaan z'n 1ste loopschoentjes eraan! Die zijn blijkbaar niet bestemd voor buiten. Maar heb binnen houden vind ik ook alweer zoiets.

Hoe doen jullie dat met de kindjes. Mart loopt nu ongeveer een maand. En kruipen wilt hij echt niet meer! Lopen lopen lopen.
pi_93343497
Asy: altijd handig, vriezertje vol!

Florian eet gewoon met ons mee en als dat een keer niet kan eet hij een broodje of pasta oid...
pi_93343564
Ik laat Florian binnen lopen en buiten draag ik hem nog :) Zeker met dit weer.
En nu nog op sokken, blote voeten of leren slofjes. (die zijn nu allemaal te klein trouwens }:| )
pi_93343612
Gisteren hebben we een blokje om gelopen. En hij geniet daar zo van!
En ik ook. Dat wil ik hem niet nog 3 maanden afnemen!
Wij zijn echt buiten mensen! Grote stukken gaan de kinderwagen nog wel mee.
pi_93343685
Nou, koop dan schoenen voor hem
pi_93343826
Maar dat is dan weer slecht voor z'n voeten :{
Dat wil ik ook niet. Haha lastig.
pi_93343974
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:29 schreef ymme het volgende:
Maar dat is dan weer slecht voor z'n voeten :{
Dat wil ik ook niet. Haha lastig.
Mwa, van die eerste loopschoentjes en dan goede en alleen buiten, dus10 minuten per dag...
Zo snel sloop je je kind ook weer niet ;)
pi_93344023
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Mwa, van die eerste loopschoentjes en dan goede en alleen buiten, dus10 minuten per dag...
Zo snel sloop je je kind ook weer niet ;)
_O- Toch niet. :)
pi_93344247
Ymme, ik zou dan ook eerste loopschoentjes kopen voor Mart (en dan alleen voor buiten aandoen). Sterker nog, ik ga zo met Hannah de stad in en ook maar eens kijken of we leuke schoentjes kunnen scoren. Ze loopt dan nog wel niet los, maar van die stukjes die ze buiten aan de hand loopt gaan haar 'binnenschoentjes' kapot. Ik zie echt niet in hoe voeten daar slechter van worden trouwens.
pi_93344282
Voor de voetontwikkeling is het het beste om gewoon op blote voetjes, sokken of slofje te lopen en niet op een zool. Je gebruikt de spieren in de voet dan heel anders.
pi_93344376
Ja, dat klopt. Maar die paar minuutjes die buiten dan gelopen wordt is vast ook niet zo'n ramp zolang je binnen maar die regel aanhoudt.
pi_93344538
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:47 schreef octopussy het volgende:
Ja, dat klopt. Maar die paar minuutjes die buiten dan gelopen wordt is vast ook niet zo'n ramp zolang je binnen maar die regel aanhoudt.
Precies :)

Ik heb net leren slofjes gevonden die Florian nog wel gaat passen *O*
Ze zijn geweldig :D
pi_93344567
Dizze:

pi_93344664
shoesme heeft hiervoor tussenin schoentjes: je kan er mee naar buiten, zijn heel licht en super buigzaam. Even vragen bij een goede schoenenzaak. Driekus loopt er op sinds ie kan lopen, gaat prima. En daarnaast loopt ie op blote voeten binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door mefke79 op 26-02-2011 13:07:17 ]
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:05:22 #282
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93344873
super onbuigzaam? ze moeten toch juist heel buigzaam zijn?

Thomas nu door de babyfoon: woehoeeee
Volgens mij is hij wakker...
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:08:22 #283
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93344963
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 12:19 schreef freecell het volgende:
Asy: altijd handig, vriezertje vol!

Florian eet gewoon met ons mee en als dat een keer niet kan eet hij een broodje of pasta oid...
brood belieft Harry niet/nauwelijks }:|
ow en laat dan slofjes op maat maken, free (zie mijn hyves). Heel goede ervaringen mee. Emma van Keshet heeft er ook slofjes van...
je hebt al iets gevonden...
pi_93344991
fijn joh die automatische correctie. Buigzaam dus
  zaterdag 26 februari 2011 @ 13:10:31 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93345042
Zou je denken Ca.ra?
Hier slaapt er nog eentje. Hij is wakker :P
Ik heb zijn boterham met dit keer jam al klaar staan. De grote vraag is: hoeveel hapjes eet hij vandaag :D
pi_93345218
Ik heb geen hyves meer ;)

Ik vind deze echt fantastisch en volgens mij passen ze nog wel even :)

Florian slaapt al een uur :+ Dat is aardig lang na de afgelopen dagen. 2 minuten geleden gaf hij één piepje.
Dan slaapt hij dus wrs nog wel even :)
pi_93345497
Bardossa's met flexzool als 1e schoentjes! Superschoenen!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93345702
Ik had online inderdaad ook al naar Bardossa en Shoesme gekeken als kandidaten voor eerste schoentjes :Y Maar ik wil wel eerst naar een winkel om te passen. Had laatst superschattige rode gympjes van de Hema, maar ze zitten voor geen meter bij Hannah ;(

Net madam op bed gelegd (was ze het niet mee eens) dus ik ben benieuwd of we nog wel voor sluitingstijd in de stad zijn vanmiddag.
pi_93346406
Die krengen van schoentjes zijn alleen zo duur en je mag ze niet voor een tweede gebruiken...

(hier ook geen optie :D Leander was veel kleiner en liep eerder. Dat is maatje 18 oid :D Florian heeft grotere voeten!)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:16:40 #290
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93347248
Ik heb maat 19 schoentjes staan van Elefanten, maar die zijn nog te groot.
Binnenkort wordt in het buurdorp een nieuwe schoenenwinkel voor kinderen geopend, dan ga ik maar eens voetjes laten opmeten...
pi_93347396
Oh hemel wat een dag. Ko moet steeds of spugen of poepen. Ik had net een luier waar gewoon een laag waterpoep in stond. ;(
Hij heeft ook wat koorts, 38,2. Hij zit nu even in bad, dat is niet zo slim met al dat poepen en spugen maar het leek me wel fijn voor hem en hij leeft er ook van op.
Ik vind mijn jongetje zo zielig. ;(
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:22:17 #292
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93347434
Oeh... Oeke dat klinkt zielig zeg.... beterschap! Wel ff oppassen met uitdroging he? Maar dat weet je waarschijnlijk wel....

Hier shoesme als eerste schoentjes, beviel ons prima!
pi_93347541
Oja! Goed dat je het zegt. Hij drinkt gelukkig wel veel. Dat komt er dus ook meteen weer uit. :{
Even in de gaten houden en maar eens extra aan de borst straks.

Hier Bardossa's! En hij draagt ze nog steeds, afgewisseld met een ander paar. Langzame groeierd. Heel fijn zijn ze. :Y
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:26:57 #294
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_93347572
Heb je evt ors in huis? En ik weet niet hoe t zit met bv, maar als je misselijk bent dan is melk niet zo'n goed idee....
pi_93347644
Bv is de 'beste' ors. Dus ik denk dat het sowieso goed is om dat te geven.
pi_93347697
Och Ko.. Wat klote Oeks!

Amber had Bardossa en Tess Shoesme (geloof ik)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93348274
Het hele huis stinkt gewoon. :o
Niet te geloven he? Al zijn beddengoed is al gewassen.
Zometeen maar even dweilen, kijken of dat helpt. En de ramen even wijd open.
Hopelijk kan hij straks nog even slapen, dat zou fijn zijn voor hem.

En dat op mijn Ko-dag. ;( Ik had zin om allemaal leuke dingen met hem te gaan doen.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 15:27:34 #298
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93349951
He Oeke wat zielig voor Ko. En ook voor jou, nou mag je wassen en dweilen in plaats van samen leuke dingen doen.

Wij zijn net, voor de bui, nog samen naar de speeltuin gewandeld. Thomas is ongeveer 20 keer de glijbaan op en af geweest, heerlijk om te zien wat een lol hij dan heeft. Samen met mama op de schommel was ook wel leuk, maar de glijbaan stond toch met stip op 1 hoor.
pi_93350194
Ahw oeke wat zielig voor Ko. Overgeven en diarree vind ik echt zo sneu. Beterschap voor Ko :* en jammer van je Ko-dag natuurlijk, :* voor jou ook!
pi_93351246
Ach Ko -O- Arm ding!
pi_93358525
Ah gut, Ko!
Snel beter worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')