Nee, dat ben je ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ich bin nicht ein Single hoor ik al.
kom maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Valt er nog wat te ketsen hier?!![]()
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
als ik zap gaat dat doorgaans dusdanig snel dat ik geen tijd heb om een oordeel te vellen over de acteercapaciteiten hoorquote:
Evie kent nog iemand voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.
Reistijd = voorspel!quote:
Ben allang uitgelikt joh, je loopt achterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel, Ik ben andere dingen tussendoor aan het doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik zap gaat dat doorgaans dusdanig snel dat ik geen tijd heb om een oordeel te vellen over de acteercapaciteiten hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat duurde een paar minuten. Maar er mag dus geen ei in zitten. En raad eens waar een omelet van gemaakt is?
Ander mediumquote:
Kl!quote:
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat voor werk doe jij dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.
Is Peurac stiekem mijn manager?
Vraag of 'ie je morgen wil likken en wissel ervaringen uit met Evie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.
Is Peurac stiekem mijn manager?
Laat maar anders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of 'ie je morgen wil likken en wissel ervaringen uit met Evie.
Als er maar een gat in zit maakt het Peu niet echt uit toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw waar Peu binnen de kortste keren op duikt![]()
eeuh, je hebt t gemist? Ik duik nergens meer op tot ik in t buitenland zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw waar Peu binnen de kortste keren op duikt![]()
Iemand met een twijfelachtig gevoel voor humorquote:
Iemand die hier een tijdje niet meer is geweest. Herintrederquote:
Mannen hebben ook een gat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
Als er maar een gat in zit maakt het Peu niet echt uit toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |