Ander mediumquote:
Kl!quote:
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.
En wat voor werk doe jij dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.
Is Peurac stiekem mijn manager?
Vraag of 'ie je morgen wil likken en wissel ervaringen uit met Evie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
Mijn manager gister: Ja, ik geef je binnenkort wel even een lijstje van klanten waarbij we ons moeten inlikken.
Is Peurac stiekem mijn manager?
Laat maar anders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of 'ie je morgen wil likken en wissel ervaringen uit met Evie.
Als er maar een gat in zit maakt het Peu niet echt uit toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een hitsige vrouw waar Peu binnen de kortste keren op duikt![]()
eeuh, je hebt t gemist? Ik duik nergens meer op tot ik in t buitenland zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand met een twijfelachtig gevoel voor humorquote:
Iemand die hier een tijdje niet meer is geweest. Herintrederquote:
Mannen hebben ook een gat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
Als er maar een gat in zit maakt het Peu niet echt uit toch?
Een echte man!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als er maar een gat in zit maakt het Peu niet echt uit toch?
Leugens!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, je hebt t gemist? Ik duik nergens meer op tot ik in t buitenland zit
Vast niet, want kindquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daarvoor kende ik je ook al niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef QueenR het volgende:
[..]
Iemand die hier een tijdje niet meer is geweest. Herintreder
Dat ook en te ver reizen.quote:
Peurac verbreedt zijn horizon.quote:
Ooh dus een kind vind jij geen probleem?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Met dat kind hoef je echt geen seks te hebben hoor!
dependsquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh dus een kind vind jij geen probleem?
Dat ligt aan jou. Ze is hier echt eerder geweest. Niet lang genoeg of inhoudelijk genoeg om een onuitwisbare indruk achter laten blijkbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |