De vorige meet hebben ze alleen in de week erna van minuut tot minuut besproken. Nu ook al een verslag van de voorbereiding?quote:
Zou best kunnen. Past wel in het Singles-conceptquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige meet hebben ze alleen in de week erna van minuut tot minuut besproken. Nu ook al een verslag van de voorbereiding?
Nee hoor, ik ben morgen jarig en aangezien Evie veel betekent is ze morgen op mn etentjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er weer zo'n geheime Singles-meet?
Nasi, bami, pasta... simpel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet een gerecht hebben voor 10-12 man/vrouw, zónder ei, noten, ohja en met max 2u bereidingstijd
ei, ei, eiquote:
Ach so. Wat een eer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben morgen jarig en aangezien Evie veel betekent is ze morgen op mn etentjeen omdat ze altijd creatief is, mag ze helpen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga maar met iemand anders rellen
Nou en..... dat kan ook op mijn manierquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
Daar ben je veel te zachtaardig voor.
quote:
quote:
Ich bin nicht ein Single hoor ik al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnen. Past wel in het Singles-concept
kijk t dan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedroevend slecht geacteerd in HSM 3
Nee, dat ben je ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ich bin nicht ein Single hoor ik al.
kom maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
Valt er nog wat te ketsen hier?!![]()
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
als ik zap gaat dat doorgaans dusdanig snel dat ik geen tijd heb om een oordeel te vellen over de acteercapaciteiten hoorquote:
Evie kent nog iemand voor jequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.
Reistijd = voorspel!quote:
Ben allang uitgelikt joh, je loopt achterquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan Evie nog proberen, maar Peu ligt al flink voor als het gaat om inlikken.
Ik wel, Ik ben andere dingen tussendoor aan het doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik zap gaat dat doorgaans dusdanig snel dat ik geen tijd heb om een oordeel te vellen over de acteercapaciteiten hoor
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat duurde een paar minuten. Maar er mag dus geen ei in zitten. En raad eens waar een omelet van gemaakt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |