Ga maar met iemand anders rellenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... ik moet rellen.... onee ik bedoel.... ik WIL rellen....
Ik pak popcornquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben je veel te zachtaardig voor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
Bring it on!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daar ben je vast niet twee uur mee bezig geweest om het klaar te maken. Heb je het recept voor Peu?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
Omelet en een bak B&J achter de kiezen
En het moet vet lekker zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet een gerecht hebben voor 10-12 man/vrouw, zónder ei, noten, ohja en met max 2u bereidingstijd
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgtquote:
Nee, dat duurde een paar minuten. Maar er mag dus geen ei in zitten. En raad eens waar een omelet van gemaakt is?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar ben je vast niet twee uur mee bezig geweest om het klaar te maken. Heb je het recept voor Peu?
En wat verwachten van jou niet dat het smaaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgt
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat verwachten van jou niet dat het smaakt
recepten zijn voor mensen zonder gevoel voor koken..quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht van jou toch niet dat je een recept volgt
Is er weer zo'n geheime Singles-meet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En wat verwachten van jou niet dat het smaakt
De vorige meet hebben ze alleen in de week erna van minuut tot minuut besproken. Nu ook al een verslag van de voorbereiding?quote:
Zou best kunnen. Past wel in het Singles-conceptquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vorige meet hebben ze alleen in de week erna van minuut tot minuut besproken. Nu ook al een verslag van de voorbereiding?
Nee hoor, ik ben morgen jarig en aangezien Evie veel betekent is ze morgen op mn etentjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er weer zo'n geheime Singles-meet?
Nasi, bami, pasta... simpel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik moet een gerecht hebben voor 10-12 man/vrouw, zónder ei, noten, ohja en met max 2u bereidingstijd
ei, ei, eiquote:
Ach so. Wat een eer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben morgen jarig en aangezien Evie veel betekent is ze morgen op mn etentjeen omdat ze altijd creatief is, mag ze helpen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ga maar met iemand anders rellen
Nou en..... dat kan ook op mijn manierquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
Daar ben je veel te zachtaardig voor.
quote:
quote:
Ich bin nicht ein Single hoor ik al.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
Zou best kunnen. Past wel in het Singles-concept
kijk t dan nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:10 schreef Samzz het volgende:
Wat wordt er eigenlijk bedroevend slecht geacteerd in HSM 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |