SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdHT: FC Dinamo Assen (504765)
Idd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef IPeePie het volgende:
Cheater! Je had niet eens laatste post!
Echt nie! lapo is nieuw topic openen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef PeeJie_ het volgende:
Anders had ik wel gewacht, vind het wel een beetje lullig om als newbie een nieuw jubileum topic te openen
Sinds 2006. Toppunt was in IV en ik ga nu terug naar VI. Maar wel met een team wat naar III kan gaan in 1 keer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn lapo dan maar hier posten ^_^
Gefeliciteerd met topic #500
Sinds eind vorig jaar speel ik ook Hattrick en het is wel verslavend / leuk! Zit nu in competitie VIII, dus er mag nog wat gepromoveerd worden en ik ben echt op 0 begonnen. Hoe lang zijn jullie nu ongeveer bezig en op welk niveau zitten jullie?
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef IPeePie het volgende:
Wie stemt voor dat dit topic gesloten moet worden en dat #500 geopend moet worden door PeeJie_?
-1quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef IPeePie het volgende:
Wie stemt voor dat dit topic gesloten moet worden en dat #500 geopend moet worden door PeeJie_?
Dan zou ik toch echt eens richting basisschool lopen en je leergeld terug vragen. Het heeft blijkbaar niet gewerkt namelijk.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt nie! lapo is nieuw topic openen.
Op een gegeven moment wordt het dus echt "moeilijk", moet je je er dan aardig mee bezig houden om hogerop te kunnen komen zeg maar ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sinds 2006. Toppunt was in IV en ik ga nu terug naar VI. Maar wel met een team wat naar III kan gaan in 1 keer.
Ik sinds 2006 heb de V gehaald en speel volgend seizoen VIIquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef PeeJie_ het volgende:
Sinds eind vorig jaar speel ik ook Hattrick en het is wel verslavend / leuk! Zit nu in competitie VIII, dus er mag nog wat gepromoveerd worden en ik ben echt op 0 begonnen. Hoe lang zijn jullie nu ongeveer bezig en op welk niveau zitten jullie?
Zie mn edit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan zou ik toch echt eens richting basisschool lopen en je leergeld terug vragen. Het heeft blijkbaar niet gewerkt namelijk.
Nee. Ik had geen zin om met het team wat ik had verder te gaan. Ik heb toen alles verkocht en alleen maar spelers om te trainen gekocht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
[..]
Op een gegeven moment wordt het dus echt "moeilijk", moet je je er dan aardig mee bezig houden om hogerop te kunnen komen zeg maar ?
Nope. Er zijn nu 2 mensen voor en 3 mensen tegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik sinds 2006 heb de V gehaald en speel volgend seizoen VII
[..]
Zie mn edit.
Om maar je vraag te beantwoorden, ik speel ook sinds vorig jaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:13 schreef PeeJie_ het volgende:
Omdat iemand hier post is ie niet meteen voor hoor. Ik zie t nog steeds als 2 - 2.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope. Er zijn nu 2 mensen voor en 3 mensen tegen.
Mijn username heeft niks met mijn echte naam te makenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
Toeval of niet? We hebben nu PeeJie_ en IPeePie.......
Kloontje of familie van elkaar?
.
.
En dus is zijn stem wel geldig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat iemand hier post is ie niet meteen voor hoor. Ik zie t nog steeds als 2 - 2.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Nee, mijn echte naam is Pall Jan, waardoor ik vaak PJ of PeeJie genoemd wordt
Jullie maken t wel verdomd verwarrend voor iemand met lesdictie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mijn username heeft niks met mijn echte naam te maken
Dan mag jij nu gaan uitleggen waar die wel vandaan komt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mijn username heeft niks met mijn echte naam te maken
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En dus is zijn stem wel geldig.
150652quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:20 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Om maar je vraag te beantwoorden, ik speel ook sinds vorig jaar!
Ik zit dus ook nog in VIII. Wat is je teamid?
Dan kijk je toch naar de avatars...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Jullie maken t wel verdomd verwarrend voor iemand met lesdictie.
Seizoenen eigenlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
150652
Ik ben bezig met trainen, een jeugdteam sinds kort en een "1e elftal" en een 2de elftal voor de vriendschappelijke wedstrijden. Het tweede elftal zijn 11 andere spelers, allemaal rond de 17 - 20 jaar. En dan 4-3-3 en trainen op vleugelaanval. Hoe lang moet je een bepaalde training blijven doen voordat je door kan gaan naar een andere training, moet je dan aan weken denken of ben je een heel seizoen daarmee bezig ?
Gemiddeld gezien 3 seizoenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
150652
Ik ben bezig met trainen, een jeugdteam sinds kort en een "1e elftal" en een 2de elftal voor de vriendschappelijke wedstrijden. Het tweede elftal zijn 11 andere spelers, allemaal rond de 17 - 20 jaar. En dan 4-3-3 en trainen op vleugelaanval. Hoe lang moet je een bepaalde training blijven doen voordat je door kan gaan naar een andere training, moet je dan aan weken denken of ben je een heel seizoen daarmee bezig ?
Baas boven baas is dat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Tenzij je possie heet, dan wil dat nogal wisselen...
Kijk eens naar de letterlijke betekenis in het engelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan mag jij nu gaan uitleggen waar die wel vandaan komt.
Met vleugelaanval train je alleen de vleugelspelers en wingbacks. Je traint dus niet je hele elftal. Ook zou ik in Hattrick geen 4-3-3 spelen, tenzij je countert.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
150652
Ik plas taart... Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kijk eens naar de letterlijke betekenis in het engels
Redelijk kinderachtig, ik weet het, hij is dan ook al een paar jaartjes oud
[..]
Met vleugelaanval train je alleen de vleugelspelers en wingbacks. Je traint dus niet je hele elftal. Ook zou ik in Hattrick geen 4-3-3 spelen, tenzij je countert.
Dat wisselen was mijn fout, aangezien ik in het begin van dit seizoen wel "redelijk" goed ging, totdat ik mijn training ging aanpassen en tactieken tijdens wedstrijden. Dus dat mag ik nog wel een paar seizoenen blijven doen, maar welke "keuze's" maak je dan nog in de tussentijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke training(en) zou je het hele team mee kunnen trainen? Of wissel je elke week van training, dus vleugelaanval - verdedigen - vleugelaanval - verdedigen etc. ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Kijk eens naar de letterlijke betekenis in het engels
Redelijk kinderachtig, ik weet het, hij is dan ook al een paar jaartjes oud
[..]
Met vleugelaanval train je alleen de vleugelspelers en wingbacks. Je traint dus niet je hele elftal. Ook zou ik in Hattrick geen 4-3-3 spelen, tenzij je countert.
Welke opstelling je speelt. Trainees aankopen en verkopen. Tegenstander analyseren om te kijken hoe je het beste kunt spelen. Er is genoeg te doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat wisselen was mijn fout, aangezien ik in het begin van dit seizoen wel "redelijk" goed ging, totdat ik mijn training ging aanpassen en tactieken tijdens wedstrijden. Dus dat mag ik nog wel een paar seizoenen blijven doen, maar welke "keuze's" maak je dan nog in de tussentijd?
Je kan dan even switche naar korte-pass bijvoorbeeld of misschien spelhervatten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:27 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Dat wisselen was mijn fout, aangezien ik in het begin van dit seizoen wel "redelijk" goed ging, totdat ik mijn training ging aanpassen en tactieken tijdens wedstrijden. Dus dat mag ik nog wel een paar seizoenen blijven doen, maar welke "keuze's" maak je dan nog in de tussentijd?
Ik train goffer voor het eerst eens wat anders!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Doe ik ook,, Maar even kijken of de huisbaas dit niet aanneemt om de huur te verhogen of wat dan ook, maar dat zal moeten blijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt doen hoor!![]()
Scheelt veel meer dan je denkt. Ook al valt het tegen als je gaat kijken volgende week.
Ok, dat is ook waar ik mee bezig ben, maar aangezien je je tactieken niet teveel moet wijzigen, lijkt het me verstandig om in ieder geval je 1e elftal te laten staan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Welke opstelling je speelt. Trainees aankopen en verkopen. Tegenstander analyseren om te kijken hoe je het beste kunt spelen. Er is genoeg te doen.
misschien wist hij dat niet eens als newbie vandaar dat ik maar zo vriendelijk was om dat even te doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt nie! lapo is nieuw topic openen.
Taktiek is wat anders. Heeft weinig met trainen te maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ok, dat is ook waar ik mee bezig ben, maar aangezien je je tactieken niet teveel moet wijzigen, lijkt het me verstandig om in ieder geval je 1e elftal te laten staan?
Heeft dat dan geen effect op de sterkte / kracht van je team ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Taktiek is wat anders. Heeft weinig met trainen te maken.
Je moet net vaak van taktiek wisselen zodat je niet voorspelbaar voor je tegenstanders wordt.
Het is niet echt gebruikelijk een training te nemen waarmee je een heel team traint. Sommige doen dit om een paar seizoenen geld te verdienen, en zetten dan sportieve prestaties opzij. Meestal train je bijvoorbeeld 3 seizoenen één ding, en dan ga je daarna iets anders doen. Vooral omdat dat HT toch wat interessanter maakt. Ik heb er zelf voor gekozen om positiespel te trainen. Ik ben nu toch wel tevreden met die keuze, omdat middenveld een hele belangrijke linie is in HT. De meest gebruikte opstelling is niet voor niets 3-5-2quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Welke training(en) zou je het hele team mee kunnen trainen? Of wissel je elke week van training, dus vleugelaanval - verdedigen - vleugelaanval - verdedigen etc. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |