waaaaay ahead of you.quote:
En kom je dan minder hilarisch terug?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Catjeraspatatje.
Speaking of, ik ga eten
Het sneeuwde hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Wat een educatief verantwoorde TT!
Ik moet nog teruglezen, maar het sneeuwde vanmiddag!
En toen moest ik meteen aan Ll denken door die praat van gisteravond hier over het winterseizoen![]()
Ander onderwerp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Greys, heeft Boor gisteren zijn prik gehad? Ik heb de afloop van jullie auto avontuur gemist.
Greys, heeft Boor gisteren zijn prik gehad? Ik heb de afloop van jullie auto avontuur gemist.quote:
Moment, ik haal de popcorn erbij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
En mocht je het willen lezen Cat:
Vanaf hier [SC] 1189 Pagan doet het weer!
LOLquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
En mocht je het willen lezen Pagan:
Vanaf hier [SC] 1189 Pagan doet het weer!
Aw Tombo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Nelis ligt op zn zij voor de kachel, beetje voor dood zeg maar
![]()
Hij kijkt als ik hem roep maar gaat dan na een knipoog weer liggen, ik vind het helemaal een beetje eng
Maar eigenlijk wil ik hem ook niet gaan "storen" ofzo; hij ligt wel vaker voor de kachel, en stel nou dat ie aan het doodgaan is dan wil ik dat ie dat rustig doet
Ik neem dus aan dat je er vrede mee hebt als Nelis er rustig tussenuit knijpt. Dan zou ik hem lekker laten liggen, duidelijk een vertrouwd plekje voor hem. Hoe moeilijk misschien ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Hij kijkt als ik hem roep maar gaat dan na een knipoog weer liggen, ik vind het helemaal een beetje eng
Maar eigenlijk wil ik hem ook niet gaan "storen" ofzo; hij ligt wel vaker voor de kachel, en stel nou dat ie aan het doodgaan is dan wil ik dat ie dat rustig doet
Nelis is niet van het knuffelen op andermans initiatief zeg maar...quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aw Tombo.Die ligt gewoon lekker te chillen.
Niet te druk om maken, het is een kat, luiheid is ingebouwd.
![]()
Wat ik met Siets vaker deed (toen ze nog in goede doen was): ernaast gaan liggen en dan met mijn hoofd op haar lijfje luisteren naar haar gespin. Want haar geronk was zo subtiel, dat hoorde je anders niet. Maar mijn hoofd op haar buik en dan nog wat kriebelen vond ze heerlijk.
oudquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:24 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik neem dus aan dat je er vrede mee hebt als Nelis er rustig tussenuit knijpt. Dan zou ik hem lekker laten liggen, duidelijk een vertrouwd plekje voor hem. Hoe moeilijk misschien ook.
Is Nelis oud/ziek?
Ach Nelisiequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Lekker laten soezen zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis is niet van het knuffelen op andermans initiatief zeg maar...Ik denk dat als ik dat doe hij een hartverzakking krijgt
[..]
ouden dementig dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Moet je idd ook rekening mee houden. Het is een ouwetje die een prachtige oude dag bij jou doorbrengt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
Ik voel me een beetje een mieperd nu, maar hij is zo overduidelijk oud...
Hij valt soms als ie van/op iets springt, hij slaapt soms zo diep dat het lijkt of ie er in blijft enzo, en hij is redelijk dementerig...
Lief nog steedsMaar ik hou er gewoon wel rekening mee dat het eens ophoudt zeg maar...
Dan doe hem dat maar niet aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nelis is niet van het knuffelen op andermans initiatief zeg maar...Ik denk dat als ik dat doe hij een hartverzakking krijgt
Maessiequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Maes het volgende:
[..]
![]()
Heee jij (je icon) was gister bij RTL boulevard
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
Nelis is een ouwe taai joh, die ligt waarschijnlijk gewoon heerlijk te knorren daar en heeft geen benul van wat er om zich heen afspeelt
Oh, dat is waar, maar meestal ligt ie in een rondje zeg maar, en nu "plat"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Zij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maessie![]()
Ja hij/zij/het gaat de Oscar's presenteren ofzo toch?
Voorspellen ehquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maessie![]()
Ja hij/zij/het gaat de Oscar's presenteren ofzo toch?
Ik snapte hem ook al niet.quote:
Cool!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Even snel een post vanuit het nieuwe huis. We hebben de sleutel al en zijn aan het klussen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Even snel een post vanuit het nieuwe huis. We hebben de sleutel al en zijn aan het klussen
Nu al!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij heeft ze er al een.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Nu al!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Klus M & Q
![]()
![]()
![]()
Open je een topic over het klussen??
Echt?? Ik ben al onderwegquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Morgen heel misch scooterloos![]()
Ik gok dat het mijt is, ga even langs de DA zou ik zeggen, die kan het bekijken onder de microscoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:52 schreef phusician het volgende:
hoi, jullie zijn nogal van de dieren, hebben jullie een oplossing voor een poes met roos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |