waaaaay ahead of you.quote:
En kom je dan minder hilarisch terug?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa Catjeraspatatje.
Speaking of, ik ga eten
Het sneeuwde hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Wat een educatief verantwoorde TT!
Ik moet nog teruglezen, maar het sneeuwde vanmiddag!
En toen moest ik meteen aan Ll denken door die praat van gisteravond hier over het winterseizoen![]()
Ander onderwerp!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:55 schreef Cat22 het volgende:
Greys, heeft Boor gisteren zijn prik gehad? Ik heb de afloop van jullie auto avontuur gemist.
Greys, heeft Boor gisteren zijn prik gehad? Ik heb de afloop van jullie auto avontuur gemist.quote:
Moment, ik haal de popcorn erbij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
En mocht je het willen lezen Cat:
Vanaf hier [SC] 1189 Pagan doet het weer!
LOLquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
En mocht je het willen lezen Pagan:
Vanaf hier [SC] 1189 Pagan doet het weer!
Aw Tombo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Nelis ligt op zn zij voor de kachel, beetje voor dood zeg maar
![]()
Hij kijkt als ik hem roep maar gaat dan na een knipoog weer liggen, ik vind het helemaal een beetje eng
Maar eigenlijk wil ik hem ook niet gaan "storen" ofzo; hij ligt wel vaker voor de kachel, en stel nou dat ie aan het doodgaan is dan wil ik dat ie dat rustig doet
Ik neem dus aan dat je er vrede mee hebt als Nelis er rustig tussenuit knijpt. Dan zou ik hem lekker laten liggen, duidelijk een vertrouwd plekje voor hem. Hoe moeilijk misschien ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef tombolafan het volgende:
Nelis ligt op zn zij voor de kachel, beetje voor dood zeg maar
![]()
Hij kijkt als ik hem roep maar gaat dan na een knipoog weer liggen, ik vind het helemaal een beetje eng
Maar eigenlijk wil ik hem ook niet gaan "storen" ofzo; hij ligt wel vaker voor de kachel, en stel nou dat ie aan het doodgaan is dan wil ik dat ie dat rustig doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |