Zolang Khaddafi de luchtmacht controleert, blijft hij gewoon aan de macht. Hij zal wrs nog meer bombardementen gaan uitvoeren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit lijkt me een nogal prematuur bericht. Dat de staatstelevisie op zwart is hoeft niet meer te betekenen dan dat demonstranten de studio in handen hebben. En dat er legeronderdelen zijn overgelopen is niets nieuws, terwijl de geruchten dat er legeronderdelen uit het oosten op weg zouden zijn om Kadaffi af te zetten onbevestigd zijn.
Vergeet niet dat men dagen geleden ook al riep dat Kaddafi praktisch geen macht meer had, en toen kwamen de luchtaanvallen. Ik zou er maar niet te zeker van zijn dat Kaddafi de macht kwijt is.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Waar zijn de Libische chickies eigenlijk?
Khadaffi wint dit wel. Wacht maar tot hij echt geweld gaat gebruiken!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zolang Khaddafi de luchtmacht controleert, blijft hij gewoon aan de macht. Hij zal wrs nog meer bombardementen gaan uitvoeren.
Kernbom?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Khadaffi wint dit wel. Wacht maar tot hij echt geweld gaat gebruiken!
Hij is een echte strijder. Een overlever, die menig opstand in de kiem heeft gemoord. In 1996 waren er dacht ik 2000 doden.quote:
Hij zal alles uit de kast halen om niet te hoeven terugtreden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
maar het respect in de wereld is weg voor hem...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij zal alles uit de kast halen om niet te hoeven terugtreden.
Yep. Hij wil dit winnen. Tegen werkelijk elke prijs.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hij zal alles uit de kast halen om niet te hoeven terugtreden.
Dat interesseert hem nul komma nul.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
maar het respect in de wereld is weg voor hem...
Had hij dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dat deert hem niet. Hij is geen man die wil verliezen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Forget it. Khadaffi is on the way out and dead. De enige vraag is : hoe lang het nog duurt,quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:12 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Het is bij hun not-done als neef en nicht elkaar zien, laat staan dat ze gaan demonstreren....quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:58 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Waar zijn de Libische chickies eigenlijk?
zijn zoon zou geliefd zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toen hij gematigder werd, kreeg hij meer respect ja.
Dat zou ik geen respect noemen. Eerder tolerantie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Toen hij gematigder werd, kreeg hij meer respect ja.
een dealtjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik geen respect noemen. Eerder tolerantie.
Dat wordt al dagen gezegd. Vooralsnog is er nog niets mee gebeurd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya breaking: Reports that Al Moatasim Battalion (loyal to Gaddafi) is moving to destroy oil fields & refineries #Libya
4 minutes ago
Het zal toch niet h? De Iraakse aftocht uit Kuweit all over again
shit je was me voor,maare heeft iemand elarabia?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
Al Arabiya breaking: Reports that Al Moatasim Battalion (loyal to Gaddafi) is moving to destroy oil fields & refineries #Libya
4 minutes ago
Gadver, dan stijgt de diesel weer een paar eurocent per litertje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
4 minutes ago
Wat zijn ze nou in hemelsnaam aan het uitzenden? Ik zat eerst in een broodfabriek te kijken, daarna op een regenachtige straat, en nu bij een neger die aan het winkelen isquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:51 schreef starsailor het volgende:
Voor wie mee wil kijken op Libya TV:
mms://41.254.33.103/Watanee%20Alkabeer%20tv
Ik heb diverse berichten gezien over dezelfde franse doctor, bij de 1 waren het 1000 doden, bij de ander 2000 doden. Dat soort berichten plaats ik dus nooit, er zijn al genoeg geruchtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef -jos- het volgende:
LibyaFeb17_com French doctor in Libya: over 2000 dead - #feb17 #libya -
alsof het niets is, plotseling zijn er honderden doden bij...![]()
And still countingquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:24 schreef -jos- het volgende:
LibyaFeb17_com French doctor in Libya: over 2000 dead - #feb17 #libya -
alsof het niets is, plotseling zijn er honderden doden bij...![]()
Staatstelevisie was eergisteren ook een poos uit de lucht. Best vervelend dat je zo weinig hebt aan de twitterberichten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:29 schreef MangoTree het volgende:
RawyaRageh #Libya's state TV up again #Feb17 34 seconds ago
nee, dat is weer een van de vele onbevestigde berichten van die twitterhoaxers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Staal het volgende:
[..]
Staatstelevisie was eergisteren ook een poos uit de lucht. Best vervelend dat je zo weinig hebt aan de twitterberichten.
Vraag me ook af hoeveel er waar is van die 1500 jonge mannen die na een week voor dood achter gelaten waren levend gevonden zijn. Is daar iets meer over bekend inmiddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |