abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:33:07 #61
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93347771
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 23:00 schreef expiratorial het volgende:
mooi rekje!
waar heb je m weg?
Bij Bubsel :Y

http://www.nailpolishfash(...)fe2b10bd8695d4508e38
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_93348051
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Nee ik had nog geen holo Boobie, maar ik had al wel een paar Boobies :Y
Ahhzo! Wel een mooi rekje O+
Aids.
pi_93349619
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond de basiskleur niet mooi die ik gisteren had. dus ik heb het opnieuw gedaan:
[ afbeelding ]
Leuk ! Alhoewel ik de lichte basiskleur ook wel stoer vond ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Loqi het volgende:
Catrice - Dark lavender O+

en een keer mn rechterhand :D

[ afbeelding ]
Wat een mooie kleur :o

quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
My first Chanel. :+

Zoals 'ie er in m'n huidige hoekje uitziet:
[ afbeelding ]
Kjoet ! ^O^ (hihi koetchiekoetchi pinkie :D )

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Puckz, leuk! Vind de 2e ook mooier :Y

Loqi, jaa die's mooi, heb helaas maar weinig oude lakken van ze maar die gelukkig wel :) Je hebt 'm ook goed op de foto gekregen!

Ijsdraakje, tof kleurtje! Drekkleurtjes doen me aan SQ denken, dit soort kleurtjes inmiddels aan jou :P

Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
Color Club Uptown Girl, Catrice Poison Me, Poison You!, BM plate 21.

[ afbeelding ]
Catrice Plum Play With Me, een Born Pretty lakje zonder naam en met vaag merk, nr.063.
Wat een stempelkunsten O+ Prachtig :D

quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef Puckzzz het volgende:
*O* *O* *O* Nieuw rek!
[ afbeelding ]
Oooooooo niiiiice rekje ! :D

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:

@Amy zo die is idd erg mooi snel zelf eens op doen O+
@Puckzzz ja met blauw is ie mooier!! En je rek hangt mooi!! *;
@Loqi die Catrice is echt mooi :9
@IJsdraakje die Chanel is best gaaf! Hopelijk komen er dupes van O-)
@Holy leuk gestempeld! En die met die glitter is ook tof! *O*

[ afbeelding ]

Color Club - Secret Rendezvous + China Glaze - White Cap
Schattig :Y

---------------------------
Net blijven haken aan handvat van de auto :'( Nagels ook maar gekortwiekt. Is maar niks als er een stuk af is van je middelvingernagel...

OPI - Not like the movies :@ :@

IT'S SO TIIIIIIINY :+
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 16:40:58 #64
43556 miss_dynastie
pi_93353107
Wat een mooie kleur is dat :o _O_
pi_93353581
Moet trouwens zeggen dat ik geen last heb van snel chippen van die Chanel icm Poshe. (Of Seche, dat was de andere hand)

En toch ook in sop gezeten gisteravond.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:39:02 #66
149959 SQ
snelle trees
pi_93360612
Nom like the movies O+
disclaimer
pi_93361321
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Puckz, leuk! Vind de 2e ook mooier :Y

Loqi, jaa die's mooi, heb helaas maar weinig oude lakken van ze maar die gelukkig wel :) Je hebt 'm ook goed op de foto gekregen!

Ijsdraakje, tof kleurtje! Drekkleurtjes doen me aan SQ denken, dit soort kleurtjes inmiddels aan jou :P

Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
Color Club Uptown Girl, Catrice Poison Me, Poison You!, BM plate 21.

[ afbeelding ]
Catrice Plum Play With Me, een Born Pretty lakje zonder naam en met vaag merk, nr.063.
Wauw die laatste is écht geweldig!

Hee mensen, wilde even wat vragen, ik heb dus nagellakjes he (goh), is het slecht om ze gewoon in een houten lade te bewaren? Ik dacht van niet maar.. ik denk, ik vraag het even.

Zit nu te wachten op een Transdesign bestelling, pfoe, ongeduldig!
pi_93361698
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Leuk ! Alhoewel ik de lichte basiskleur ook wel stoer vond ;)

[..]

Wat een mooie kleur :o

[..]

Kjoet ! ^O^ (hihi koetchiekoetchi pinkie :D )

[..]

Wat een stempelkunsten O+ Prachtig :D

[..]

Oooooooo niiiiice rekje ! :D

[..]

Schattig :Y

---------------------------
Net blijven haken aan handvat van de auto :'( Nagels ook maar gekortwiekt. Is maar niks als er een stuk af is van je middelvingernagel...

OPI - Not like the movies :@ :@

[ afbeelding ]

IT'S SO TIIIIIIINY :+
[ afbeelding ]
Ik ga 'm morgen op 't gemak lakken O+.

Zag weer kwijlwaardige mani's voorbij komen (ik noem een SQ met Glamour, en Loqi met een vampy) en weer sowieso een hoop foto's, dat is altijd goed :9.

Blogpostpreview:

OPI DS Diamond.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zaterdag 26 februari 2011 @ 20:59:30 #69
149959 SQ
snelle trees
pi_93364343
mooi debs!

Ik heb trouwens de perfecte basiskleur voor ds original gevonden: china glaze harmony, echt de perfecte combo. En het scheelt een hoop laagjes :')
disclaimer
  zaterdag 26 februari 2011 @ 21:01:24 #70
149959 SQ
snelle trees
pi_93364429
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Wauw die laatste is Êcht geweldig!

Hee mensen, wilde even wat vragen, ik heb dus nagellakjes he (goh), is het slecht om ze gewoon in een houten lade te bewaren? Ik dacht van niet maar.. ik denk, ik vraag het even.

Zit nu te wachten op een Transdesign bestelling, pfoe, ongeduldig!
nee hoor, geen probleem, nagellak moet je donker en op een niet al te warme plaats opbergen. Dus een houten lade is perfect!
disclaimer
  zondag 27 februari 2011 @ 11:34:33 #71
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93383102
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nee hoor, geen probleem, nagellak moet je donker en op een niet al te warme plaats opbergen. Dus een houten lade is perfect!
Daarom hangt mijn rekje in de kelder en niet op het plaatsje in mijn kledingkamer die ik in gedachten had. Daar zou die in de zomer vanaf 5 uur 's middag pal in de zon hangen.
Not good for ze nailpolish :N
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zondag 27 februari 2011 @ 11:35:53 #72
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93383137
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
mooi debs!

Ik heb trouwens de perfecte basiskleur voor ds original gevonden: china glaze harmony, echt de perfecte combo. En het scheelt een hoop laagjes :')
Ik wou 'm ook eens proberen met een basislaagje...maar die CG heb ik natuurlijk niet :P
pi_93384265
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Daarom hangt mijn rekje in de kelder en niet op het plaatsje in mijn kledingkamer die ik in gedachten had. Daar zou die in de zomer vanaf 5 uur 's middag pal in de zon hangen.
Not good for ze nailpolish :N
Toch jammer, kun je er niet de hele dag naar kijken ;)
Maar oké, dan houd ik ze mooi in mijn houten laatje.

Ik heb mezelf een nagellakken-stop opgelegd tot mijn transdesign bestelling binnen is. Eigenlijk heel simpel om het feit dat ik te lui ben om nagellakremover te gaan halen.. niet om de bestelling, maar het klonk mooi (y)

Zijn eigenlijk heel simpele lakjes allemaal, essie mademoiselle, marshmallow, opi dulce de leche etc. Ik draag eigenlijk nooit iets anders dan french manicure + roze/perzik/bruintinten, staat me niet, en als ik wel iets anders doe moet het er binnen 1 dag weer af omdat ik dan moet werken ofzo :P
pi_93385798
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 12:15 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Ik heb mezelf een nagellakken-stop opgelegd tot mijn transdesign bestelling binnen is.
dito...maar heb gister alweer bij hema wat gescoord..
collega zei; je kan het ook niet laten he :P
  zondag 27 februari 2011 @ 13:02:21 #75
149959 SQ
snelle trees
pi_93385945
als je serieus aan het lakken slaat moet je echt remover in huis hebben. En dat lijkt me weinig effort, want dat verkopen ze in elke supermarkt. Ik zag donderdag in de bus weer een meisje met nagellak die voor 70% was afgebladderd, dat ziet er gewoon vies en onverzorgd uit!
disclaimer
pi_93386169
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
als je serieus aan het lakken slaat moet je echt remover in huis hebben. En dat lijkt me weinig effort, want dat verkopen ze in elke supermarkt. Ik zag donderdag in de bus weer een meisje met nagellak die voor 70% was afgebladderd, dat ziet er gewoon vies en onverzorgd uit!
Ja hčhč, maar ik ben gewoon te lui om naar de supermarkt te gaan (lees: ik woon in een verlaten gat, de dichtsbijzijnde supermarkt is een kwartier rijden en ik heb geen auto)
Gevolg -> Ik doe geen nagellak op omdat ik het er dan niet af kan halen. + er zit een nagellakremover in mijn bestelling, dus wacht ik daar ook maar op!

Ik bevind mij op dit moment overigens niet in het moderne NL maar in Belgie, daar zijn verlaten gaten een stuk meer verlaten dan in NL
pi_93386283
Mijn rekje ziet nooit zon, maar hangt wel lekker in mijn kamer. Vind hem zo mooi. Wel confronterend hoeveel OPI's ik heb.
  zondag 27 februari 2011 @ 13:12:23 #78
149959 SQ
snelle trees
pi_93386333
ohw, zeg dat dan meteen :D
disclaimer
pi_93386499
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:11 schreef RenRen- het volgende:
Mijn rekje ziet nooit zon, maar hangt wel lekker in mijn kamer. Vind hem zo mooi. Wel confronterend hoeveel OPI's ik heb.
Dat is net zoiets als met een (in dit geval mijn) kledingkast, gelukkig zit daar een deur voor want alnders word ik ook elke minuut van de dag geconfronteerd met het feit dat ik veels te veel kleren heb waarvan 10% nog nooit gedragen is en nooit gedragen zal worden -> miskopen.

nee, dat is eigenlijk niet vergelijkbaar, want nagellakjes zijn niet zo snel miskopen, naja, weet ik eigenlijk niet.
pi_93386650
Verlaten gaten in Bels O+
Maar klopt ja... Toen ik nog in Bels woonde had de supermarkt niet eens remover :') Moest ik naar de stad en dat was meteen 20 minuten met de auto; dus dat ging ik ook niet zo vlotjes doen.
Gelukkig bracht mijn mama altijd netjes remover mee als ze woensdag ging winkelen in de stad :+

En arghhhhh shrinkage door mijn topcoat david :'( Mein liebling laat me in de steek :{

En fail: Nu heb ik bij Debs een normale opi - last friday night gekocht; en heb ik sinds gisteren nu ook de mini :@
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_93386860
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:19 schreef PriemGirl het volgende:
Verlaten gaten in Bels O+
Maar klopt ja... Toen ik nog in Bels woonde had de supermarkt niet eens remover :') Moest ik naar de stad en dat was meteen 20 minuten met de auto; dus dat ging ik ook niet zo vlotjes doen.
Gelukkig bracht mijn mama altijd netjes remover mee als ze woensdag ging winkelen in de stad :+

En arghhhhh shrinkage door mijn topcoat david :'( Mein liebling laat me in de steek :{

En fail: Nu heb ik bij Debs een normale opi - last friday night gekocht; en heb ik sinds gisteren nu ook de mini :@
Ja pfoe echt verschikkelijk, ik bevind met in het meest zuidelijke punt, daar vlakbij luxemburg, hier hebben ze echt te weinig! Maar verder heeft het zijn charmes. Ik heb eigenlijk nooit gekeken of de mini-supermarkt nagellakremover heeft. Ik rij (of nouja ik, degene die ik kan ronselen om met mij te rijden) altijd naar de carrefour, dan weet ik tenminste zeker dat ze alles hebben. Maargoed, die zijn beide ongeveer evenver dus waarom zou ik naar de mini-supermarkt gaan. Voor degenen die nu denken: NOHZ hoe kom je dan snel aan brood enzo?! Gelukkig zit dat wel op een redelijke afstand, lang leve de bakker! Wat ik wel jammer vind is dat het hier gewoon slecht shoppen is ->qua kleding, en NAGELLAK, maar dat is in mijn hometown niet anders. Al ben ik daar heel snel in Amsterdam en Utrecht.
+ Dat is niet fail! Dan is het niet erg als je er eentje kwijtraakt :P
p.s. Debs? Dat fenomeen ken ik niet.
pi_93387442
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:23 schreef lisa1109 het volgende:

[..]

Ja pfoe echt verschikkelijk, ik bevind met in het meest zuidelijke punt, daar vlakbij luxemburg, hier hebben ze echt te weinig! Maar verder heeft het zijn charmes. Ik heb eigenlijk nooit gekeken of de mini-supermarkt nagellakremover heeft. Ik rij (of nouja ik, degene die ik kan ronselen om met mij te rijden) altijd naar de carrefour, dan weet ik tenminste zeker dat ze alles hebben. Maargoed, die zijn beide ongeveer evenver dus waarom zou ik naar de mini-supermarkt gaan. Voor degenen die nu denken: NOHZ hoe kom je dan snel aan brood enzo?! Gelukkig zit dat wel op een redelijke afstand, lang leve de bakker! Wat ik wel jammer vind is dat het hier gewoon slecht shoppen is ->qua kleding, en NAGELLAK, maar dat is in mijn hometown niet anders. Al ben ik daar heel snel in Amsterdam en Utrecht.
+ Dat is niet fail! Dan is het niet erg als je er eentje kwijtraakt :P
p.s. Debs? Dat fenomeen ken ik niet.
Debs is Debsterr. hier op het forum ;) Heb met haar wat nagellakken meebesteld (ziet er idd nogal knullig uit als je het zo op zichzelf leest :') )

Damn jij zit wel in een meer 'gat' als waar ik zat haha ! Ik woonde in west-vlaanderen; bij Roeselare; half uurtje van Brugge ;) Qua bakkerijen is er nooit veel te klagen in Bels (mmmm verse koeken op zondagochtend O+ ) maar supermarkten kun je niet vergelijken met hier.
En waar ik nu woon (dorp vlakbij Eindhoven) is het net een 'stad' in vergelijking met het gat waar ik vandaan kom gnagna.

Kuch offtopic woops.. Nailpictures plz :+
  zondag 27 februari 2011 @ 13:38:01 #83
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_93387555
Ik ben een fenomeen O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 27 februari 2011 @ 13:49:32 #84
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93387993
Hmpf..inet klapte eruit net toen ik van alles aan het vertellen en uploaden was }:|

Opnieuw maar weer...
Mijn Catherine Arley 668 lijkt totaal niet op de huidige volgens mij.

en swatch:

Mijn versie die ik 4 jaar geleden in Turkije heb gekocht:

Swatch:

En deze heb ik bij de meet bij SQ uit het stapeltje 'Neem mee, Neem mee!' meegenomen. Welke zou het zijn?

zondag 27 februari 2011 @ 14:27:12 #85
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93389516
Ik kan vandaag maar niet kiezen :')

Eerst had ik deze:

Basis eenmintgroene van Miss Sporty met daarover Golden Rose 86. Maar GR lakt endroogt als een draak dus die was er al gauw weer af.

Nu heb ik deze:

Essence Show Your Feet Carribean Sea met daarover China Glaze Beauty & the Beach

Misschien dat ik 'm nog ga stempelen. Ik verveel me toch de tering met dit ^&%$#weer -O-
pi_93392179
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ga 'm morgen op 't gemak lakken O+.

Zag weer kwijlwaardige mani's voorbij komen (ik noem een SQ met Glamour, en Loqi met een vampy) en weer sowieso een hoop foto's, dat is altijd goed :9.

Blogpostpreview:
[ afbeelding ]

OPI DS Diamond.
Ziet er leuk subtiel uit (of is ie meer in your face; met een zonnetje??)

quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
Hmpf..inet klapte eruit net toen ik van alles aan het vertellen en uploaden was }:|

Opnieuw maar weer...
Mijn Catherine Arley 668 lijkt totaal niet op de huidige volgens mij.

[ afbeelding ]

en swatch:
[ afbeelding ]

Mijn versie die ik 4 jaar geleden in Turkije heb gekocht:
[ afbeelding ]

Swatch:
[ afbeelding ]

En deze heb ik bij de meet bij SQ uit het stapeltje 'Neem mee, Neem mee!' meegenomen. Welke zou het zijn?
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zou die onderste niet de 667 kunnen zijn?
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 14:27 schreef Puckzzz het volgende:
Ik kan vandaag maar niet kiezen :')

Eerst had ik deze:
[ afbeelding ]
Basis eenmintgroene van Miss Sporty met daarover Golden Rose 86. Maar GR lakt endroogt als een draak dus die was er al gauw weer af.

Nu heb ik deze:
[ afbeelding ]
Essence Show Your Feet Carribean Sea met daarover China Glaze Beauty & the Beach

Misschien dat ik 'm nog ga stempelen. Ik verveel me toch de tering met dit ^&%$#weer -O-
Schattigggg :D 2de combi heeft mijn voorkeur ;)
-----------

OPI - Suzi says feng shui + OPI - Last friday night (ben niet weg van de combo.. Denk dat ik lfn eens over wit ofzo ga layeren..)
  zondag 27 februari 2011 @ 15:22:02 #87
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93392183
Ik post het in mijn eentje wel vol hoor :+

Volgens mij heb ik iets teveel The Tudors gekeken. Geiinspireerd door de luxueuze stoffen deze creatie:

stippies zijn gedaan met een holo lakje:
pi_93392213
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Puckzzz het volgende:

Volgens mij heb ik iets teveel The Tudors gekeken. Geiinspireerd door de luxueuze stoffen deze creatie:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Jaa deze is gaaf !! ^O^
  zondag 27 februari 2011 @ 15:23:53 #89
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_93392294
quote:
2s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:21 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Ziet er leuk subtiel uit (of is ie meer in your face; met een zonnetje??)

[..]

Zou die onderste niet de 667 kunnen zijn?

[..]

Schattigggg :D 2de combi heeft mijn voorkeur ;)
-----------

OPI - Suzi says feng shui + OPI - Last friday night (ben niet weg van de combo.. Denk dat ik lfn eens over wit ofzo ga layeren..)
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel mooi eigenlijk! ^O^
pi_93392482
quote:
17s.gif Op zondag 27 februari 2011 15:22 schreef Puckzzz het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Oh wauw, kunstig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')