Om te kwijlen weer!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Puckz, leuk! Vind de 2e ook mooier![]()
Loqi, jaa die's mooi, heb helaas maar weinig oude lakken van ze maar die gelukkig welJe hebt 'm ook goed op de foto gekregen!
Ijsdraakje, tof kleurtje! Drekkleurtjes doen me aan SQ denken, dit soort kleurtjes inmiddels aan jou![]()
Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
Color Club Uptown Girl, Catrice Poison Me, Poison You!, BM plate 21.
[ afbeelding ]
Catrice Plum Play With Me, een Born Pretty lakje zonder naam en met vaag merk, nr.063.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
OPI DS Glamour, over Catrice Hip Queens Wear Blue Jeans (want die zat er nog op)
zonder flits:
[ afbeelding ]
Met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eens, deze is veel sprekender, valt de crackle beter opquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond de basiskleur niet mooi die ik gisteren had. dus ik heb het opnieuw gedaan:
[ afbeelding ]
die onderste is geweldigquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Loqi, jaa die's mooi, heb helaas maar weinig oude lakken van ze maar die gelukkig welJe hebt 'm ook goed op de foto gekregen!
Ijsdraakje, tof kleurtje! Drekkleurtjes doen me aan SQ denken, dit soort kleurtjes inmiddels aan jou![]()
Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Catrice Plum Play With Me, een Born Pretty lakje zonder naam en met vaag merk, nr.063.
Nee ik had nog geen holo Boobie, maar ik had al wel een paar Boobiesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:26 schreef Mss het volgende:
Gaaf rekje Puckzz
Maar jij had laatst toch pas je eerste boobie gekregen? Was je meteen zo enthousiast dat je meteen maar een hele rits hebt bijbesteld? Of verwar ik je nu met iemand anders?
Ahhzo! Wel een mooi rekjequote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nee ik had nog geen holo Boobie, maar ik had al wel een paar Boobies
Leuk ! Alhoewel ik de lichte basiskleur ook wel stoer vondquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vond de basiskleur niet mooi die ik gisteren had. dus ik heb het opnieuw gedaan:
[ afbeelding ]
Wat een mooie kleurquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:53 schreef Loqi het volgende:
Catrice - Dark lavender![]()
en een keer mn rechterhand![]()
[ afbeelding ]
Kjoet !quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:34 schreef IJsdraakje het volgende:
My first Chanel.
Zoals 'ie er in m'n huidige hoekje uitziet:
[ afbeelding ]
Wat een stempelkunstenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oooooooo niiiiice rekje !quote:
Schattigquote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Amy zo die is idd erg mooi snel zelf eens op doen![]()
@Puckzzz ja met blauw is ie mooier!! En je rek hangt mooi!!![]()
@Loqi die Catrice is echt mooi![]()
@IJsdraakje die Chanel is best gaaf! Hopelijk komen er dupes van![]()
@Holy leuk gestempeld! En die met die glitter is ook tof!![]()
[ afbeelding ]
Color Club - Secret Rendezvous + China Glaze - White Cap
Wauw die laatste is écht geweldig!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:12 schreef Holyme het volgende:
Hier nog ff 2 van mij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga 'm morgen op 't gemak lakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Leuk ! Alhoewel ik de lichte basiskleur ook wel stoer vond
[..]
Wat een mooie kleur
[..]
Kjoet !(hihi koetchiekoetchi pinkie
)
[..]
Wat een stempelkunstenPrachtig
[..]
Oooooooo niiiiice rekje !
[..]
Schattig
---------------------------
Net blijven haken aan handvat van de autoNagels ook maar gekortwiekt. Is maar niks als er een stuk af is van je middelvingernagel...
OPI - Not like the movies![]()
![]()
[ afbeelding ]
IT'S SO TIIIIIIINY![]()
[ afbeelding ]
nee hoor, geen probleem, nagellak moet je donker en op een niet al te warme plaats opbergen. Dus een houten lade is perfect!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:55 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Wauw die laatste is écht geweldig!
Hee mensen, wilde even wat vragen, ik heb dus nagellakjes he (goh), is het slecht om ze gewoon in een houten lade te bewaren? Ik dacht van niet maar.. ik denk, ik vraag het even.
Zit nu te wachten op een Transdesign bestelling, pfoe, ongeduldig!
Daarom hangt mijn rekje in de kelder en niet op het plaatsje in mijn kledingkamer die ik in gedachten had. Daar zou die in de zomer vanaf 5 uur 's middag pal in de zon hangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, geen probleem, nagellak moet je donker en op een niet al te warme plaats opbergen. Dus een houten lade is perfect!
Ik wou 'm ook eens proberen met een basislaagje...maar die CG heb ik natuurlijk nietquote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
mooi debs!
Ik heb trouwens de perfecte basiskleur voor ds original gevonden: china glaze harmony, echt de perfecte combo. En het scheelt een hoop laagjes
Toch jammer, kun je er niet de hele dag naar kijkenquote:Op zondag 27 februari 2011 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daarom hangt mijn rekje in de kelder en niet op het plaatsje in mijn kledingkamer die ik in gedachten had. Daar zou die in de zomer vanaf 5 uur 's middag pal in de zon hangen.
Not good for ze nailpolish
dito...maar heb gister alweer bij hema wat gescoord..quote:Op zondag 27 februari 2011 12:15 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een nagellakken-stop opgelegd tot mijn transdesign bestelling binnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |