quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
Khadafi heeft net airstrike gehaald XD Gooit ie alleen over de friendly's heen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:23 schreef Moffol het volgende:
Man wat boeit het, als het allemaal zo kinderachtig is, richt dan een eigen "goed doel" op. Kan je ze lekker steunen!
Ach, ik vind jou ook irritantquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:11 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja sorry, domme reactie, alleen dat gezever over die grapjes vond ik een beetje irritant
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ach, ik vind jou ook irritant
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:26 schreef Moffol het volgende:
[..]
Beargumenteer eens waarom. Ik heb niets fout gezegd, toch, toch?
Waren we ook, maar ik vatte het gelijk persoonlijk op. Domme ikquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we niet leuke grapjes aan het maken waren die helemaal nergens op sloegen.
http://www.blackopsforum.com/showthread.php?t=33458quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:44 schreef Moffol het volgende:
Ik zit met een soort van dilemma. Galil of Commando? De Galil vind ik sterker lijken en schiet erg lekker, alleen de Commando heeft gewoon geen recoil wat ook wel een erg groot pluspunt is.
Ja dat is inderdaad waar, ik speel altijd al met de Galil maar wilde toch iets anders proberen. Maar ik denk dat ik er nog maar even mee door ga!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Galil op zeker Commando heeft kut iron sights
Commando en AK zijn even sterkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:48 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad waar, ik speel altijd al met de Galil maar wilde toch iets anders proberen. Maar ik denk dat ik er nog maar even mee door ga!
Ik twijfel er ook wel is over om over te stappen naar de AK-47 omdat die zo sterk is, alleen op de een of andere manier reageert dat wapen altijd zo traag bij mij.
Hmmm, okéé. Volgens mij zijn alle Assault Rifles even sterk, alleen de M16 heeft minder damage-verlies op afstand. Alleen door mijn persoonlijke voorkeuren noem ik de een sterker dan de anderquote:
Dan switch je de knife knop met de buk knop... Wat resulteerd in "instantly" kunnen liggenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:10 schreef Moffol het volgende:
[..]
Wat is dat, iets met je button layout?
Die vent gaat steeds meer op Walter uit The Big Lebowski lijken.quote:
Nu vergeet ik toch altijd al te knifen, op de een of andere manier is dat niet mijn standaard reflex zoals velen die wel hebben. Dus ik ga tactical is even uitproberen later vandaag!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:23 schreef BzP het volgende:
[..]
Dan switch je de knife knop met de buk knop... Wat resulteerd in "instantly" kunnen liggen
dus als je 3 man voor je hebt die alle3 hun aim op je kop hebben, zou je met een dropshot hun aim kunnnen "ontsnappen" en tegelijkertijd hun knieen kapot knallen...
Probleem is echter dat panic knifing niet meer mogelijk is...
Ben sinds een week beetje rond aant kutten met dropshots, en als je het op de juiste moment gebruikt kan het je hachje redden...
Maar dat kan panic knifing ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |