Vorige topics:quote:ZO VAAK NAAR DE FILM ALS U WILT!
Pathé heeft een ongelofelijk aanbod voor filmfans: Pathé Unlimited. Onbeperkt toegang tot alle reguliere filmvoorstellingen in alle Pathé bioscopen in Nederland. En dat voor maar ¤ 18,- per maand!
DIRECT PROFITEREN VAN PATHÉ UNLIMITED
Schrijf u in bij de speciale Pathé Unlimited Balie in de bioscoop, betaal de eerste maand contant en u kunt direct gebruik maken van uw abonnement. Vergeet alleen niet uw legitimatiebewijs, bankpas en e-mailadres mee te nemen. Bij Pathé Spuimarkt kunt u zich alleen inschrijven bij de PUC-balie van 13:00 uur tot 18:15 uur.
GEEN ENTREEKOSTEN
Voor Pathé Unlimited betaalt u geen entreekosten. Dit aanbod geldt alléén als u voor de eerste keer abonnee wordt. Het abonnement heeft een minimale duur van 4 maanden.
Jij gaat wel voor de nieuwe versie?quote:
in theorie: jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor de nieuwe versie?
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef mschol het volgende:
[..]
in theorie: ja
in de praktijk: weet het nog niet helemaal zeker, maar het lijkt erg aantrekkelijk.
en die 3/4 films per maand haal ik wel uit de pas..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?
Want als je puur uit gaat van het feit dat je hem er met 3/4 films per maand uit haalt, zou je hem ook nog nemen als hij 30 euro werd?
Aaaah ok, als je 3 keer gaat dan is het het wel waard jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
1) er komen geen extra kosten bij per film = pluspunt
2) 20% korting @ buffet = pluspunt
3) 6 euro duurder = minpunt
als ik zo terug kijk @ bezoekhistorie van de afgelopen 3 maanden ga ik 3x per maand naar een 3d film... dus het is zeker het overwegen waard... ook deze maand zie ik weer 2 nieuwe 3d films verschijnen..
Gast, 1 keer naar IMAX 3D is 5 euro bij dokkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus jij gaat naar 4 3D films per maand?
Want als je puur uit gaat van het feit dat je hem er met 3/4 films per maand uit haalt, zou je hem ook nog nemen als hij 30 euro werd?
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.quote:Het toegangsbewijs kan maximaal 1 uur voor aanvang van de Filmvoorstelling bij één van de verkooppunten van de Bioscoop worden opgehaald.
Een toegangsbewijs voor een volgende Filmvoorstelling kan pas worden opgehaald 90 minuten na begin van de Filmvoorstelling waarvoor reeds een toegangsbewijs is opgehaald.
Hoezo niet? Je kan naar een film gaan, na de ene film haal je het kaartje voor de andere film en kun je direct naar binnen.... Doe ik zo vaak.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit een beetje vreemde regels;
[..]
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.
Dit betekent dus dat als jij naar een film gaat die om 14.00 uur begint, je pas een nieuw kaartje voor een film kunt kopen vanaf 15.30. Korter is een film toch nooit (denk aan voorstukjes enzo), dus ik heb er ook nog nooit problemen mee gehad! Denk dat ze willen voorkomen dat je kaartjes voor de ene film haalt en dan denkt "Oh nee, ik ga liever naar die!" En er dus twee stoelen verloren gaan in de andere zaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef Tamashii het volgende:
Vind dit een beetje vreemde regels;
[..]
Je kan dus eigenlijk geen dag naar de film... Of je moet ondertussen effe winkelen ofzo.
Ja, maar aangezien je bijna nergens IMAX hebt blijft dat beperkt tot een paar keer per jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gast, 1 keer naar IMAX 3D is 5 euro bij dokken
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar aangezien je bijna nergens IMAX hebt blijft dat beperkt tot een paar keer per jaar.
In de grootste stad van Nederland 1 op de 4, point taken lijkt me.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.
tevens zou ik makkelijker naar films gaan die me complete bagger lijken (en wellicht toch erg goed zijn)quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaaah ok, als je 3 keer gaat dan is het het wel waard jaIk doe er 1 max. 2 per maand, dus ik vind het het niet waard
nou wauw... 1 van de 4...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh nee? In heel Amsterdam heeft 1 van de 4 bioscopen IMAX.
mja, het is net als toen ik PUC kocht:quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:36 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Heeft voor mij geen toegevoegde waarde, ik probeer 3D-films zoveel mogelijk te ontwijken.![]()
gister The kings speech gezien, erg goede filmquote:Vandaag naar The King's Speech geweest, wat een mooie film.En was (al ben ik in de 30) de jongste in de zaal!
![]()
Morgen naar True Grit, ben benieuwd.
een bril heb ik zowiezo wel bij me.. ik heb genoeg jaszakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef tcr het volgende:
Momenteel ontwijk ik ook de 3D films gezien de extra kosten. Met die 6 euro extra moet ik dus vaker naar een 3D film en ik weet nog niet of ik dat wil...
Voor IMAX is het wel mooi (de normale niet 3D versie) en sinds ik op 10 minuten van een IMAX zaal woon is het wel verleidelijk, maar dan moet er wel elke week een IMAX film op het programma staan (zolang ik 3D blijf ontwijken).
Bij 3D moet je ook nog eens constant met de bril in je binnenzak rondlopen, anders kun je niet zo 'even' naar de film toe, zoals ik nu kan (vanmiddag 127 Hours).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |