Ach als ik er alleen heen zou gaan zou ie me ook niet zo veel aan lijken hoor, maar was met vrienden dus dan is het vooral grappigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 delen alleen maar stukjes van gezien
[..]
Heerlijk zo'n moeder
Ze had het niet eens doorquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 4 delen alleen maar stukjes van gezien
[..]
Heerlijk zo'n moeder
Dan nog, hij zit op FOK! enzoquote:
In een van de films dat ie in het donker staat op een fietsje. Creepy motherfuckerquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik krijg hier anders ook altijd de kriebels van![]()
[ afbeelding ]
JA OMFG DAT FIETSJEquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In een van de films dat ie in het donker staat op een fietsje. Creepy motherfucker
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In een van de films dat ie in het donker staat op een fietsje. Creepy motherfucker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Die vond ik zo niet engquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Nitrouz het volgende:
Saw eng vinden.
Ga allemaal is even [rec] kijken.
Saw is niet eng. Het is niet eens smerig. Ik vind alleen die pop creepyquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef Nitrouz het volgende:
Saw eng vinden.
Ga allemaal is even [rec] kijken.
QFTquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Saw is niet eng. Het is niet eens smerig. Ik vind alleen die pop creepy
Het einde was pure angst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vond ik zo niet eng![]()
Wat een kutfilm was dat.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja en dat in het donker onder een doek. CreepySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
Ik vond het een kutfilm.quote:
Net zoals dat Evil Clowns eng zijn zijn Evil Buikspreekpoppen ook eng, alleen dan nog veeeeel erger...quote:
Die heb ik niet gezien volgens mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
Koelkast, wat vond je van The Descent. Die is ook eng.
Oh ok het spijt me ik hoop dat dit bazennummer het goed maaktquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tafel dekken is iets anders dan eten vriend
Hou maar op, ik weet al wat ik ga dromen vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Net zoals dat Evil Clowns eng zijn zijn Evil Buikspreekpoppen ook eng, alleen dan nog veeeeel erger...
Daar hebben ze ook een deel 2 van, hequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef Nitrouz het volgende:
Koelkast, wat vond je van The Descent. Die is ook eng.
Zo heet ie toch? Is een remakequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
I Spit on Your Corpse, I Piss on Your Grave
Die schijnt wel goor te zijn.
Jep!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
Stefan na de "neuken met snuf" jingle kun je erin
Ringu is wel eng ja. Ju-on ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vond het een kutfilm.
Het origineel Ring (dus niet The Ring, die VS remake) was behoorlijk creepy.
Die heb ik nog in mijn kast liggen, moet ik nog is bekijken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een deel 2 van, he. Sommige stukjes zijn wel eng inderdaad. Sommige dingen zijn wel echt voorspelbaar. Net zoals met die pikhouweel
http://www.imdb.com/title/tt0325597/quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo heet ie toch? Is een remake
Sowieso die japanse shit is veel enger dan onze softcore thrillersquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ringu is wel eng ja. Ju-on ook.
Shutter uit Thailand ook erg eng.
Die moet ik ook nog is bestellen, maar wat een prijzen voor een dvd zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:58 schreef Zokunen het volgende:
I Spit on Your Corpse, I Piss on Your Grave
Die schijnt wel goor te zijn.
Shutter vond ik niet eng, behalve dat ene beeld aan het eind op de weegschaalquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ringu is wel eng ja. Ju-on ook.
Shutter uit Thailand ook erg eng.
Ik zeg er wel bij. Na een keer kijken, istie niet meer leuk. Zo cliché film is datquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Die heb ik nog in mijn kast liggen, moet ik nog is bekijken.
[ afbeelding ]
Nee, hij is uit fase.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef StefanKollaart het volgende:
Jezus mn mic staat een beetje hard, ff zachter zetten.
IK LIET JOU DEZE HOREN EN TOEN ZEI JE KANKER OP MET JE KUTMUZIEK STOMME HONTquote:
Zelfs zonder te luisteren weet ik of iets kut isquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Lama443 het volgende:
[..]
IK LIET JOU DEZE HOREN EN TOEN ZEI JE KANKER OP MET JE KUTMUZIEK STOMME HONT
Hij zit niet in het midden maar extreem links en rechts en niet in het midden. Hoe dat komt geen idee, nieuwe kopen denk ik. Het klinkt iig verschrikkelijk.quote:
... pron?....quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ging pigeon detectives downloaden en nog iets anders. MAAR WAT?
triggerfinger? lcd soundsystem?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
manic sttreet preachersquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Snuf. het volgende:
VERKAPTE kijk mij met mijn surround soundquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij zit niet in het midden maar extreem links en rechts en niet in het midden. Hoe dat komt geen idee, nieuwe kopen denk ik. Het klinkt iig verschrikkelijk.
Triggerfingerquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
triggerfinger? lcd soundsystem?
Ik heb gewoon 2.0.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
VERKAPTE kijk mij met mijn surround sound
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
Ik dacht dat naatje een ejjj had maajj stefan is nog veul ejjegejj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |