quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterkte....afscheid nemen van je huisdier is zwaar klote
quote:
quote:
Dankjulliequote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef WRH het volgende:
sterkte.
ik snap wel dat jullie kiezen voor een dag dat je er allemaal bij kunt zijn.
kon het niet thuis gebeuren? vind dat zelf altijd het prettigste.
vond vooral het hele gevoel zo naar, een poezel die dan opeens heel slap en zwaar in je armen ligt ipv levendig.
ik heb trouwens van al mijn poezels nog een plukje haar, het plukje vacht dat de dierenarts wegscheert voor de prikjes, heb je dat ook gehouden?
ongetwijfeld heel sentimenteel, maar het voelt achteraf heel fijn om, in de doosjes met de as, ook een plukje van het vachtje te hebben.
Ik knip altijd standaard wat haar af van een overleden dier, gaat dan in een zakje bij de urn met de as.quote:Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dankjullieintussen gaat het wel weer wat beter, maar op stille momenten denk je alleen maar aan het verlies van het beestje
En m'n broertje heeft inderdaad een plukje haar van Gini gevonden en bewaard. Ook laten we Gini apart cremeren en krijgen we haar urntje, die komt naast die van Kinga (onze tervuerense herder die eind maart dit jaar van ons heenging(zie vorig topic uit deze reeks)) te staan.
Is er nog wat uit de aangifte gekomen oh-oh? Moet nog regelmatig denken aan het voorval als ik zo'n zelfde soort hond richting mijn chi's zie komen, blijft toch hangen zoiets.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Neo-Mullen en Maril, veel sterkte![]()
Ik ben blij dat het topic weer een pagina verder is, ik haat de vorige pagina, ik vond het vreselijk om langs die foto's van Karel te moeten scrollen telkens, die had hier verdikkeme helemaal niet moeten staan![]()
Ik heb trouwens ook de as op de kast, en van Karel plukjes haar, daar moet ik nog iets mee doen, en we hebben twee grote vazen vol met stenen, die we rapen als we ergens wandelen en aan de pokkepestwawaatjes denken, Thessa doet het, veel van mn vrienden doen het, en ik raap zelf ook trouw
Fijn weerquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou die hond heeft een muilkorfgebod gekregen, als ie in NL is, maar ja, dat is niet te checken natuurlijk. Verder was de inhoud van de mail van die animal cops vrij stuitend, vond ik persoonlijk...
Het kwam erop neer dat ik gewoon pech had dat mijn hond klein was en die hond groot
Oh wat blijft dit toch kut.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou die hond heeft een muilkorfgebod gekregen, als ie in NL is, maar ja, dat is niet te checken natuurlijk. Verder was de inhoud van de mail van die animal cops vrij stuitend, vond ik persoonlijk...
Het kwam erop neer dat ik gewoon pech had dat mijn hond klein was en die hond groot
Maril, heel veel sterkte het blijft moeilijkquote:
Ik begrijp dat best als ik het verhaal van jou heb gelezen over je hondje. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Neo-Mullen en Maril, veel sterkte![]()
Ik ben blij dat het topic weer een pagina verder is, ik haat de vorige pagina, ik vond het vreselijk om langs die foto's van Karel te moeten scrollen telkens, die had hier verdikkeme helemaal niet moeten staan![]()
Ik heb trouwens ook de as op de kast, en van Karel plukjes haar, daar moet ik nog iets mee doen, en we hebben twee grote vazen vol met stenen, die we rapen als we ergens wandelen en aan de pokkepestwawaatjes denken, Thessa doet het, veel van mn vrienden doen het, en ik raap zelf ook trouw
wat een dooddoener (letterlijk zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Zo oneerlijk, beestjes mogen pas gaan als ze echt hoogbejaard zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |