abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105194291
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Sterkte....afscheid nemen van je huisdier is zwaar klote -O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:20 schreef Oognip het volgende:
Heel veel sterkte :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:38 schreef Strega het volgende:
Heel veel sterkte gewenst :*
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef WRH het volgende:
sterkte.
ik snap wel dat jullie kiezen voor een dag dat je er allemaal bij kunt zijn.
kon het niet thuis gebeuren? vind dat zelf altijd het prettigste.
vond vooral het hele gevoel zo naar, een poezel die dan opeens heel slap en zwaar in je armen ligt ipv levendig.
ik heb trouwens van al mijn poezels nog een plukje haar, het plukje vacht dat de dierenarts wegscheert voor de prikjes, heb je dat ook gehouden?
ongetwijfeld heel sentimenteel, maar het voelt achteraf heel fijn om, in de doosjes met de as, ook een plukje van het vachtje te hebben.
Dankjullie :) intussen gaat het wel weer wat beter, maar op stille momenten denk je alleen maar aan het verlies van het beestje ;(

En m'n broertje heeft inderdaad een plukje haar van Gini gevonden en bewaard. Ook laten we Gini apart cremeren en krijgen we haar urntje, die komt naast die van Kinga (onze tervuerense herder die eind maart dit jaar van ons heenging(zie vorig topic uit deze reeks)) te staan.
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:51:30 #252
127004 maril
Smeetsfan
pi_105246249
Helaas heb ik gistermiddag mijn bijna 16 jarige poes Polleke moeten laten inslapen.
Ze werd niet goed sprong op iets laag maar viel er ook gelijk af. Ze bleef ook mauwen(pijn) en liet op een gegeven moment(thuis, maar vooral bij de dierenarts alles lopen) hoogstwaarschijnlijk een attac . Ik troost me met de gedachte dat ze een goed leven bij mij heeft gehad. Ze was eenkennig en kwam dan ook alleen bij mij op schoot. Dan kon ze zo lekker snorren. Bij mijn zusje Annemarie heeft ze 6 weken gelogeerd toen ik aan mijn heup ben geopereerd (nieuwe heup)Bij Annemarie ging ze ook op schoot liggen. Later als ze Annemarie weer bij mij zag schoot ze weg, zoals ze bij iedereen wegschoot, behalve bij mijn moeder omdat ze wist "die wil niets met mij" tot mijn verbazing ging ze ook dicht bij haar liggen. Afijn ze is nu bij haar leef generatie Lazerus , Pien, Gajes en Dinges in The Rainbow Bridge. Bedankt voor de fijne tijd meisje.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_105246344
Sterkte Maril maar ze heeft een prachtige leeftijd bereikt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:55:38 #254
127004 maril
Smeetsfan
pi_105246404
Dat zeker. :)
pi_105248730
Alhoewel het moeilijk blijft heeft ze inderdaad goed haar best gedaan en kwam het einde snel en onverwacht dus gelukkig niet teveel ellende vooraf. Sterkte met het verlies van jullie maatje. :*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:45:18 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_105254870
Neo-Mullen en Maril, veel sterkte :*
Ik ben blij dat het topic weer een pagina verder is, ik haat de vorige pagina, ik vond het vreselijk om langs die foto's van Karel te moeten scrollen telkens, die had hier verdikkeme helemaal niet moeten staan :'(
Ik heb trouwens ook de as op de kast, en van Karel plukjes haar, daar moet ik nog iets mee doen, en we hebben twee grote vazen vol met stenen, die we rapen als we ergens wandelen en aan de pokkepestwawaatjes denken, Thessa doet het, veel van mn vrienden doen het, en ik raap zelf ook trouw :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_105259977
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:09 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dankjullie :) intussen gaat het wel weer wat beter, maar op stille momenten denk je alleen maar aan het verlies van het beestje ;(

En m'n broertje heeft inderdaad een plukje haar van Gini gevonden en bewaard. Ook laten we Gini apart cremeren en krijgen we haar urntje, die komt naast die van Kinga (onze tervuerense herder die eind maart dit jaar van ons heenging(zie vorig topic uit deze reeks)) te staan.
Ik knip altijd standaard wat haar af van een overleden dier, gaat dan in een zakje bij de urn met de as.

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat het topic weer een pagina verder is, ik haat de vorige pagina, ik vond het vreselijk om langs die foto's van Karel te moeten scrollen telkens, die had hier verdikkeme helemaal niet moeten staan :'(
Ik heb trouwens ook de as op de kast, en van Karel plukjes haar, daar moet ik nog iets mee doen, en we hebben twee grote vazen vol met stenen, die we rapen als we ergens wandelen en aan de pokkepestwawaatjes denken, Thessa doet het, veel van mn vrienden doen het, en ik raap zelf ook trouw :@
Is er nog wat uit de aangifte gekomen oh-oh? Moet nog regelmatig denken aan het voorval als ik zo'n zelfde soort hond richting mijn chi's zie komen, blijft toch hangen zoiets. :{
Optimist tot in de kist
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:44:26 #258
176471 oh-oh
pi_105262959
Nou die hond heeft een muilkorfgebod gekregen, als ie in NL is, maar ja, dat is niet te checken natuurlijk. Verder was de inhoud van de mail van die animal cops vrij stuitend, vond ik persoonlijk...
Het kwam erop neer dat ik gewoon pech had dat mijn hond klein was en die hond groot :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_105263052
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:44 schreef oh-oh het volgende:
Nou die hond heeft een muilkorfgebod gekregen, als ie in NL is, maar ja, dat is niet te checken natuurlijk. Verder was de inhoud van de mail van die animal cops vrij stuitend, vond ik persoonlijk...
Het kwam erop neer dat ik gewoon pech had dat mijn hond klein was en die hond groot :')
Fijn weer :{ Hopelijk kunt je het verlies een plekje geven. :*
Optimist tot in de kist
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 01:41:39 #260
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105282290
quote:
Oh wat blijft dit toch kut. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 01:42:20 #261
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_105282295
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:55 schreef maril het volgende:
Dat zeker. :)
Maril, heel veel sterkte het blijft moeilijk O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_105288733
wat een snoepie, Polleke.

heb hier van alle poezels zo'n doosje waar de as inzit zodat we het kunnen uitstrooien (maar dat moet nog steeds, doen we pas in het volgende huis) en daar hebben we van allemaal een plukje haar.
de eerste paar weken rook dat ook echt nog naar de kat zelf, dat ging er helaas wel uiteindelijk vanaf, maar bij het verwerken vond ik dat wel heel prettig even.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_105297117
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik begrijp dat best als ik het verhaal van jou heb gelezen over je hondje. Sterkte ermee.
pi_105297215
Bedankt voor jullie reacties., Ik heb ook nog troost van mn andere 3 katten. Ko 6jr, MJ 3jr en Faabje van 4 maanden.
  † In Memoriam † woensdag 7 december 2011 @ 16:11:10 #265
37843 lady-wrb
kortaf
pi_105298502
quote:
wat een dooddoener (letterlijk zelfs :( )
pi_106098682
Rinske: 19-03-2009 - 26-12-2011

Overleden op de leeftijd van twee jaar en negen maanden aan auto immune hemolytische anemie.
Keihard geknokt, maar niet gewonnen.

Dag lief meisje. :* :'(
pi_106098825
Ach DM wat was het toch een mooi beestje, veel sterkte ook voor je ouders :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:03:46 #268
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_106098900
Wat een lief koppie. Sterkte DM. :*

P&S
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:08:11 #269
176471 oh-oh
pi_106099116
Oh jezus, Rinske, wat erg ;(
Heel veel sterkte jullie :*
( Groucho Marx )
pi_106099828

Rinske was zo intens lief, voor kinderen, voor andere honden.

Voor de kleine hondjes ging ze altijd liggen om te spelen.
Ze heeft nog aan het infuus gelegen bij de dierenarts, een week lang met een hoge dosis prednison.

Vrijdag begon ze weer te drinken zelf en zaterdag ging ze ook eten.
Zondag mocht het infuus eraf.

Maandagmiddag, op tweede kerstdag is ze overleden.
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:23:44 #271
176471 oh-oh
pi_106099887
Oh die foto, bah , ga ik weer hoor ;(
( Groucho Marx )
pi_106099978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Oh die foto, bah , ga ik weer hoor ;(
Zo oneerlijk, beestjes mogen pas gaan als ze echt hoogbejaard zijn :(
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106099994
Ik ben blij dat ik vrijdag en zaterdag nog bij haar geweest ben.
Ik ging zaterdag bij haar zitten, ze kroop tegen me aan en zuchtte diep.

Ze was toen al afscheid aan het nemen.

Het is stil daar, zonder Rinske.
pi_106100584
Wat jammer, zo jong. ;( Sterkte met het verlies. :*
Optimist tot in de kist
  dinsdag 27 december 2011 @ 20:36:51 #275
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_106100595
Och Rinske.. Sterkte DM :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')