Ik zag hem eergisteren in Bones.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Dqod het volgende:
Verdacht zaakje dit
Ik vind David Boreanaz wel sexy.. Ben ik nu hetero?
Ik vind 'm ook best knap moet ik zeggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Dqod het volgende:
Verdacht zaakje dit
Ik vind David Boreanaz wel sexy.. Ben ik nu hetero?
lolhomoquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit is niet waar. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik Clive Owen een mooie man vind. Maar er picca's van posten zal ik niet snel doen nee.
Voor mij blijft hij Angel. Net als dat Hank Moody altijd Fox Mulder blijft.quote:
hank moody is hank moody vriendquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor mij blijft hij Angel. Net als dat Hank Moody altijd Fox Mulder blijft.
Zou jij ook doen als je een vrouw was.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:33 schreef secondewijzer het volgende:
Mensen die op hun eigen geslacht vallen~___~_O
jij bent een nieuwe generatie, dat telt niet. En als FBI agent was ie ook kkgeil met z'n little green men.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hank moody is hank moody vriend
en hank moody = sex on legs
Precies dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je een vrouw was.
Mensen die op mannen vallenvieze stinkende wezens.
Hm, zou kunnen. Maar dat ben ik nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou jij ook doen als je een vrouw was.
Mensen die op mannen vallenvieze stinkende wezens.
Neequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij bent een nieuwe generatie, dat telt niet. En als FBI agent was ie ook kkgeil met z'n little green men.
dacht dat je een kutje hadquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:35 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hm, zou kunnen. Maar dat ben ik niet
Jawel WD. Nu kop houden. Anders kom ik je inelkaar meppen.quote:
no you wontquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel WD. Nu kop houden. Anders kom ik je inelkaar meppen.
Ik zou hem wel neuken ja als ik es kindjes zou willenquote:
jawelquote:
wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Chai het volgende:
Trouwens zouden mannen die na het urineren hun geslacht alleen door de lucht laten drogen en dat schoon genoeg vinden, ook hun handen in een bak urine steken en even droog wapperen en dan gewoon gaan eten zonder hun handen te wassen?
Oh shi-quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Chai het volgende:
Trouwens zouden mannen die na het urineren hun geslacht alleen door de lucht laten drogen en dat schoon genoeg vinden, ook hun handen in een bak urine steken en even droog wapperen en dan gewoon gaan eten zonder hun handen te wassen?
Mannen; niets is ze te gek als het om gebrek aan hygiene gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:37 schreef Chai het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |