God heeft het ook niet bedoeld dat jij er zo uit ziet, maar iedereen maakt foutjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
dus jullie hebben seks voor het huwelijk? dat is niet hoe God het bedoeld heeft![]()
Dat was geen foutje, maar zodat mensen nog zoiets hebben van "oh het kan dus NOG lelijker". Dat geeft ze een goed gevoel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
God heeft het ook niet bedoeld dat jij er zo uit ziet, maar iedereen maakt foutjes.
wajoquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
God heeft het ook niet bedoeld dat jij er zo uit ziet, maar iedereen maakt foutjes.
Ik bedoelde dat god het niet had bedoeld dat jij zo lekker was. Te lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat was geen foutje, maar zodat mensen nog zoiets hebben van "oh het kan dus NOG lelijker". Dat geeft ze een goed gevoel.
God heeft ook niet bedoeld dat mensen liegen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:14 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat god het niet had bedoeld dat jij zo lekker was. Te lekker.
Mozy en ik hebben het in het fietsenhok uitgevochtenquote:
Insgelijks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vriend de top 40 veranderd ook wekelijks. Chai staat ergens tussen 11 en 20.
Het verwonderd mij enigszins dat ik überhaupt in een lijstje voorkom, maar okee.quote:
Ik won.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mozy en ik hebben het in het fietsenhok uitgevochten
Het verwondert mij meer dat je 10% homoseksueel bent.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het verwonderd mij enigszins dat ik überhaupt in een lijstje voorkom, maar okee.
10% maar?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Het verwondert mij meer dat je 10% homoseksueel bent.
Tja meer zal het niet zijn denk ik, want ik zie je nooit over knappe mannen praten hier of er picca's van posten.quote:
Nooit is niet waar. Ik heb meerdere malen gezegd dat ik Clive Owen een mooie man vind. Maar er picca's van posten zal ik niet snel doen nee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja meer zal het niet zijn denk ik, want ik zie je nooit over knappe mannen praten hier of er picca's van posten.
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Dqod het volgende:
Verdacht zaakje dit
Ik vind David Boreanaz wel sexy.. Ben ik nu hetero?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |