Jaaajaaa, ik had even snel de Nederlandse vertaling uit Forex gekopieerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Om precies te zijn : de non-farm payrolls - dus expliciet niets met agrariërs.. Let op, om 14:30 zal de markt leeg zijn, kijk maar naar de AEX opties op dat moment
Stresstestenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef Sokz het volgende:
[..]
Zijn weer begonnen:
http://www.fd.nl/artikel/(...)anken-begint-vrijdag
Jij hebt toch biotech, Tony? Zit je ook in pharming? Dat bereikte vandaag zijn ATL.Wat denk je van die tent?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef tony_clifton- het volgende:
Voor Lemans:
http://www.tijd.be/nieuws(...)gos.9029219-3071.art
Ik weet eigenlijk niets van Pharming, behalve dat ik wel eens van Herman gehoord heb, een transgene stier die ze in de jaren 80 gemaakt hebben. Was een baanbrekend project, ze hebben uiteindelijk meer dan 1000 eicellen gemanipuleerd om 1 levend dier over te houden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij hebt toch biotech, Tony? Zit je ook in pharming? Dat bereikte vandaag zijn ATL.Wat denk je van die tent?
(In 2002 oid hebben ze ook ooit op 14 cent gestaan, toen zijn ze tóch nog hersteld naar de 4,60!
Beetje te onzeker, 5000 boze arabieren in Saudi en we gaan na de 140 dollar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef Sokz het volgende:
Nog meer mensen met de hand bij de knoppen op korte Olie op 't moment dat khadaffi verdwijnt?
Dat zou ik niet doen. Het probleem is dat er nog een te grote groep twijfelaars is of de olie verder zal stijgen of niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:10 schreef Sokz het volgende:
Nog meer mensen met de hand bij de knoppen op korte Olie op 't moment dat khadaffi verdwijnt?
Ik snap dat onderste plaatje niet helemaal? Ik bedoel, die laatste lijn is enorm verticaal terwijl de prijs relatief een klein beetje omhoog kabbelt. Is dit het volume van het aantal contracten? Ben echt een noob wat betreft oliequote:Op zondag 6 maart 2011 04:44 schreef fedsingularity het volgende:
Het lijkt erop dar de grootste groep al long zit.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 maart 2011 10:28 schreef tony_clifton- het volgende:
Yup, ik leer al doende en mijn les van dit jaar is ongetwijfeld om niet tegen een trend in te gaan, hoe onlogisch 't er ook allemaal uit ziet.
Moah. De markt heeft gelijk wanneer jij fout zit.quote:Op zondag 6 maart 2011 13:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Belangrijke les, de markt heeft altijd gelijk
Haha, nog een thread op IEX en het plaatjes is compleetquote:Op zondag 6 maart 2011 13:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Moah. De markt heeft gelijk wanneer jij fout zit.
Was afgelopen donderdag bij een nieuwe prop trader in Londen die daar nieuwe mensen gaat opleiden. Hoofd van de opleiding gaf als voorbeeld aan dat hij een poos lang in een small cap had gehandeld en die bewust op en neer liet gaan als een stuiterbal. En daarna in de kranten terug las dat zijn(!) handelingen werden gezien als het bedrijf gaat nieuwe producten ontwikkelen, bedrijf krijgt waarschijnlijk nieuwe orders. Etc. Terwijl dat allemaal niet waar was, die gast was de enige die het als speelbal gebruikte lol.
Wil dat een beetje? Al iets op het oog?quote:Op zondag 6 maart 2011 16:02 schreef JimmyJames het volgende:
Ik probeer de laatste tijd minder energie/tijd te besteden aan wat de markt gaat doen en meer in het vinden van 'goeie' aandelen die het goed doen ongeacht het sentiment.
Waarschijnlijk niet wat je bedoelde maar ik heb een paar out-of-the-money geschreven calls voor maart teruggekocht aan 10 ct/stuk en ga opnieuw schrijven voor september. That's it basically.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef sitting_elfling het volgende:
Zitten er al weer mensen bij de knoppen om posities in te nemen wanneer de bende weer opengaat over een kwartier?
Op welke S&P500 en DJIA koersen heb je dit getest? Die van een dag na het bekend worden van de macro variabelen? Of een week, maand ?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben op het moment zelf druk bezig met mijn afstudeer scriptie over de invloeden van macro variabelen op de SP en DJ. Relatief simpele regressie in de trent van sp500 = c + gdp + unemp + etc.
Waar blijkt dat uit?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:44 schreef fedsingularity het volgende:
Het lijkt erop dar de grootste groep al long zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |