quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:07 schreef Sokz het volgende:
Achja, als ze op de 5 cent staan kunnen ze ook wel naar 1 cent.Dus óf je koopt nu omdat je denkt dat ze hoger kunnen; of je koopt niet.
quote:Persoon springt van drie hoog op voetganger
AMSTERDAM - Op het Damrak in Amsterdam is iemand vanaf drie hoog uit een hotelraam gevallen of gesprongen. Hij kwam bovenop een voorbijganger terecht, die gewond is geraakt.
Afzetting op het Damrak
Foto: @cliff39/yfrog.com
Door het incident lag het tramverkeer op de drukke route enige tijd stil, meldt AT5. De persoon die uit het raam van het het Damrak Inn Hotel sprong of viel is nog in leven en is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. De verwondingen van de voetganger vielen uiteindelijk mee.
Iemand van de directie van Pharming die het niet meer zag zitten vanmorgen ? Die waren daarquote:
Blijf nu van die producten af. Dat gaat je alleen maar geld kosten. Heus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef Lucas15 het volgende:
Kan ik bij Rabobank speeders kopen? Want ik kan namelijk niet vinden!!
Inderdaad, en KPN. Eigenlijk wel sneu dat zij om die reden stijgen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:04 schreef Burnie88 het volgende:
Ahold drijft weer helemaal omhoog vanwege het defensieve karakter, toch wel grappig om altijd weer te zien.
Zelf heb ik ook obligaties, KPN en Ahold gekocht om die reden (tijdje terug). Het is gewoon een effectieve manier om de volatiliteit in je portefeuille omlaag te brengen in tijden van onrust. En voor een fonds als KPN geldt toch wel dat ze gewoon een stabiele cashflow en een goed dividend hebben. Het is (tegenwoordig!) een fonds dat je met een gerust hart in de porto kunt hebben als er wat meer onzekerheid is. En mocht KPN dalen naar 8 ofzo, op sentiment, dan koop ik gewoon bij.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, en KPN. Eigenlijk wel sneu dat zij om die reden stijgen.
5 kratten HJ + verzendkosten voor het versturen naar het hoge noorden?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef Sokz het volgende:
Wie wil 2 aperammetjes overkopen?
¤45 + je betaald mijn verkoopkosten. ( = ¤55,- )
maak je alsnog 1 euro direct winst.![]()
De macht van moodies is wel belachelijk groot eigenlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:16 schreef jaco het volgende:
Even een lachmomentje om de spanning te doorbreken ....
[..]
http://www.iex.nl/Nieuws/(...)laars-aanpakken.aspx
Haha ben je volgens mij nog duurder uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
5 kratten HJ + verzendkosten voor het versturen naar het hoge noorden?
beetje raar toch, Tokio was nog open toen dat gebeurde?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:30 schreef Arcee het volgende:
Door de tsunami in Japan wordt een daling van 5% verwacht voor de beurs in Tokio maandag.
Ja, nog net.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
beetje raar toch, Tokio was nog open toen dat gebeurde?
van de andere kant, met 9/11 duurde het ook uren voordat de beurs crashte. Kan me nog herinneren dat ik in de lobby (van het hoofdkantoor van een grote bank nota bene) stond te kijken naar de beelden, en toen na een kwartier totale verbazing rustig naar een computer ben gehobbeld en alles bestens verkocht heb. Nog steeds verbaasd dat dat probleemloos ging, de koersen hadden nog nauwelijks gereageerd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, nog net.
Sowieso hebben dat soort voorspellingen niet veel waarde, maar goed, NOS meldde het.
De Nikkei futures staan op 'slechts' minus 2,3 %.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:30 schreef Arcee het volgende:
Door de tsunami in Japan wordt een daling van 5% verwacht voor de beurs in Tokio maandag.
Precies. Ook weinig vertrouwen in de CFD rommel, maar ieder zijn meug. Twijfel nu ook om KPN bij te kopen. Prima dividend rendement.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
Blijf nu van die producten af. Dat gaat je alleen maar geld kosten. Heus.
Sneu? Hoezo? dat ze niet zakken?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, en KPN. Eigenlijk wel sneu dat zij om die reden stijgen.
Rommel is 1 ding. Ik neem aan dat je inziet dat er ook wel winst gemaakt kan worden met CFDs. Het is prima dat je derivaten zoals CFDs als garbage beschouwd. Maar volledig afschrijven als waardeloze producten gaat mij natuurlijk te ver. Het percentage beleggers die hier compleet plat op gaan is inderdaad hoger maar de producten zijn een stuk beter dan turbo's, speeders, sprinters, etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:47 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Ook weinig vertrouwen in de CFD rommel, maar ieder zijn meug. Twijfel nu ook om KPN bij te kopen. Prima dividend rendement.
Ten opzichte van het slot van vandaag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:45 schreef jaco het volgende:
De Nikkei futures staan op 'slechts' minus 2,3 %.
Nee, dat ze niet op eigen krachten stijgen, maar door de zwakte van de overige bedrijven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |