quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg het advies een pruik te nemen van een oud klasgenootje
Waarom zei die persoon dat danquote:
omdat ze net zo gek is als mijquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:35 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Waarom zei die persoon dat dan
Oh gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ze net zo gek is als mij
als ik benquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ze net zo gek is als mij
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef naatje_1 het volgende:
Verkeerde kandidatenlijst bezorgd in Lelystad: http://bit.ly/eAJXLh!
Hoiquote:
fixedquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
't komt wel goed schatje
leerze.. en sorryquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga naar mijn kamer en zitten wiegen in de foetushouding
en ik ga leren, ciao
doodsverwensing, banquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Ga ik godverdomme helemaal naar de Albert Heijn om shit te halen voor mijn moeder en zusje omdat zij zonodig de aanbouw moeten opruimen, schilderen etc.
GAAN ZE LOPEN ZEIKEN DAT IK DE VERKEERDE VUILNISZAKKEN HEB GEKOCHT. STERF
oke dat lucht op.
nu croissants met energy drink nuttigen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
Ga ik godverdomme helemaal naar de Albert Heijn om shit te halen voor mijn moeder en zusje omdat zij zonodig de aanbouw moeten opruimen, schilderen etc.
oke dat lucht op.
vanavondquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Lama443 het volgende:
Is er nog een Vieze Verhalen Show van Monopoly? Want ik heb er nog eentje over Snuf
Ik ook van jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Lama443 het volgende:
Is er nog een Vieze Verhalen Show van Monopoly? Want ik heb er nog eentje over Snuf
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
oke dat lucht op.
dmv "de aanbouw" proberen aan te tonen wat voor een rijk verwend kutkind je bentquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Snuf. het volgende:
oke dat lucht op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |