Ok....quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
heuj ik heb mijn compensatiepunten van engels nodig voor wiskunde
Ik ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Toen ik afstudeerde, hadden we geen compensatiepuntenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Pi is een persoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Life of PI? De teloorgang van de PI.
ik ben geen nerdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ZEI LAMA443 DE GROOTSTE NERD VAN DE HELE ERASMUS UNIVERSITEIT
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Toen ik afstudeerde, deden we nog examen door op de muur te schrijven in de grot. was wel makkelijk afkijken
echt he, op de middelbare school welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskunde is fucking makkelijk
Haterquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ok....
Ga dan Wiskunde leren ipv Engels doen, wiskunde heb je nog wat aan later
Ja, op middelbaar wel inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Lama443 het volgende:
[..]
echt he, op de middelbare school wel
Als je wiskunde een beetje liefde geeft, wie weet wat er dan gebeurdquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HaterIk hou niet van wiskunde en wiskunde ook niet van mij en het ligt mij gewoon niet
Dus dan maar compensatiepunten. En als ik een 4 sta voor mn gemiddelde dan ga ik sowieso niet over
HAD JIJ MAAR WAT MEER OPGELET BIJ DE UITLEG VAN DEES EN TEESquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als je wiskunde een beetje liefde geeft, wie weet wat er dan gebeurd![]()
Misschien slaat de vonk wel over
Je kent mijn gestoorde leraar nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Als je wiskunde een beetje liefde geeft, wie weet wat er dan gebeurd![]()
Misschien slaat de vonk wel over
Wiskunde is gewoon een kwestie van repeteren. Niks moeilijks aan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
HaterIk hou niet van wiskunde en wiskunde ook niet van mij en het ligt mij gewoon niet
Dus dan maar compensatiepunten. En als ik een 4 sta voor mn gemiddelde dan ga ik sowieso niet over
maar ik ben niet homoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskunde is gewoon een kwestie van de leraar pijpen. Niks moeilijks aan.
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wiskunde is gewoon een kwestie van repeteren. Niks moeilijks aan.
Die kan rechtstreeks in een van de vieze verhaaltje van monoquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had net een sapje die niet goed meer was
zaten slierten in
ik voel me misselijk
Ik dronk een keer melk die over de datum was.. Gadverdamme. 10 bergen bij elkaar gekotstquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had net een sapje die niet goed meer was
zaten slierten in
ik voel me misselijk
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die kan rechtstreeks in een van de vieze verhaaltje van mono
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde niet
kapotte chocolademelk.. ook zo heerlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dronk een keer melk die over de datum was.. Gadverdamme. 10 bergen bij elkaar gekotst
Ja dit dus. Geef mij maar talenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wiskunde heeft mij nooit gesnapt.. en ik wiskunde niet
Ik heb net trouwens een zak winegums gekochtquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
doet niet af aan het feit dat ik misselijk ben
![]()
![]()
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Lama443 het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoon
Sowieso vrouwen en logica. Moeilijke combinatie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Lama443 het volgende:
[..]
wat is dat toch met vrouwen en wiskunde?? Waarom snappen jullie het niet gewoon
ruimtelijk inzicht is niet hetzelfde als wiskunde. Wiskunde is meer een proces van logisch denkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..
Multitasken - vrouwen
ruimtelijk inzicht - mannen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrouwen zijn goed in andere dingen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja dit dus. Geef mij maar tieten
Zoals sandwiches maken en de was doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Vrouwen zijn goed in andere dingen![]()
![]()
klopt... er zijn ook wel vrouwen die wel goed zijn in wiskunde.. maar de meesten gewoon niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ruimtelijk inzicht is niet hetzelfde als wiskunde. Wiskunde is meer een proces van logisch denken
Gvd ik ben in allebei kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat de hersenen van vrouwen en mannen anders werken.. dit is wetenschappelijk aangetoond..
Multitasken - vrouwen
ruimtelijk inzicht - mannen
Klopt. Ik ken ook vrouwen die beter in wiskunde zijn dan ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt... er zijn ook wel vrouwen die wel goed zijn in wiskunde.. maar de meesten gewoon niet.
Doe je niks aan
Ik heb al tieten, lulquote:
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zoals sandwiches maken en de was doen
Hier ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Het sneeuwt hier als een mongool. DIE SHIT IS AAN
Was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
1000 dingen tegelijk regelen.. stressbestendig, koken ( ook niet allemaal)
Luisteren ( lange niet allemaal) een ander een goed gevoel geven ( door praten)
advies geven.... etc etc etc
1quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
ik verveel me.. dus typ het graag neerquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Was maar een grapje hoorIk hou van jullie soort, dus ik ken de goeie aspecten
3quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Vrouwen zijn goed in zeiken als ik weer eens iets doe wat verkeerd is. Ik heb nog een leuke anekdote over een meisjen die boos werd op mij. Stem 1 als je hem wil horen stem 2 als je hem niet wil horen
oh kut moet eeffe weg zo back nerds mijn moeder en zusje lopen te schreeuwen
Hahha okequote:Op woensdag 23 februari 2011 15:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik verveel me.. dus typ het graag neer
dit dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar was jij van 12 tot 2? je meost draaien
Hallonquote:
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben ik nou echt zo dement geworden?
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja inclusief koppijn ben ik ook weer aanwezig
Ja denk hetquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is het vandaag woensdag?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
falert. kijk gewoon op rooster johquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan me niet herinneren te hebben ingepland
Toestemming om pm te plaatsen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan me niet herinneren te hebben ingepland
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Omg.. het gaat hier steeds harder sneeuwen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
snufland is aangevallenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Ruilen?quote:
Jij nooit. Maar ik heb het inmiddels wel gevonden. Ik faal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toestemming om pm te plaatsen?
Ok even kort en krachtig:quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij nooit. Maar ik heb het inmiddels wel gevonden. Ik faal.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ok even kort en krachtig:
Ik hosselde een chickie
ik ging met haar "film kijken"
toen heeft ze ook veel tegen me gezegd dat was smiddags maar ik ben niet zo goed in onthouden
savonds moest ze ergens heen en toen sms te ze hoe het was bij blablabal
toen vroeg ik: IS HET LEUK IN [INSERT PLAATS WAAR ZIJ TOEN WAS]
Zegt ze: ik ben bij een condoleance dat had ik toch gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |